Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Neket skrev (8 minutter siden):

Hva handlet dagens clickbait om avsløring av hemmelighet om? 

Det lurte jeg på og🫢

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
agent skrev (10 minutter siden):

Det lurte jeg på og🫢

Skulle til å si at det lurer jeg og på - selv om jeg sånn ca har sett storyen. Men jeg lurer på om det var det at hun tidligere hadde fått tilbud om å lage datingserie. Typ sånn som Jan Thomas sin. Men mulig hun har sagt noe annet som jeg har trykket forbi. Hun er litt tilbake i yappe-land.. foretrekker litt når hun ikke har tid til det merker jeg 😅

Edit: og kontekst var da at hun svarte på en mld om at det gikk teorier om at hun var med på Gift ved første blikk. 

Endret av refill
  • Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 timer siden):

Er dere opptatt av Valentinsdagen? 
Syntes det er litt rart å være 31 år og så syklig opptatt av det….trodde det var mer en fjortis/ ungdoms greie 🤔 

Tja….sikkert bare jeg som er sær oldis 😂

Kontent. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
10 hours ago, Sirah said:

Æsj jeg trodde det bare var en myte 😅 Har du snap+ eller vanlig?

Vanlig. Visste ikke at det var noe som het snap+ engang😂

Skrevet
anna93 skrev (3 minutter siden):

Vanlig. Visste ikke at det var noe som het snap+ engang😂

Joda det finnes flere versjoner 😅 Snap + koster 44kr i mnd mener jeg og da får man noen "goder". I tillegg har du snap premium som koster 129 tror jeg 😅

Skrevet
Velinda skrev (På 11.2.2026 den 22.45):

SS er på jobb i Dubai og jobben er å være venn med IR?syns det er rart veldig rart at hun ikke har noen veninner,alt er liksom kjøpt å betalt

Bra å få betalt for å være venn m noen, gir skikkelig god selvfølelse for, i dette tilfellet, Isabel. Trasige greier egentlig. Men nå er jo SS en likanes kar, m mye godt humør, så mulig han hadde gjort det uten betaling også.🙃

For øvrig la jeg merke til at de to siste dagene med filming, så ble alle mindre påpasselige med å skjule mikrofonene, og de var plassert mer riktig, altså m "dusken" (mikrofonhodet) ut. Vi fikk også sett noe av filmcrewet og utstyret, samt høre noe kommunikasjon med filmcrewet. Mulig alt dette var planlagt, for bekreftelse på at det er noe i vente og for å pirre mer nysgjerrighet, slik at det blir flere seere når ventetiden er over.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Underveis skrev (3 timer siden):

Bra å få betalt for å være venn m noen, gir skikkelig god selvfølelse for, i dette tilfellet, Isabel. Trasige greier egentlig. Men nå er jo SS en likanes kar, m mye godt humør, så mulig han hadde gjort det uten betaling også.🙃

For øvrig la jeg merke til at de to siste dagene med filming, så ble alle mindre påpasselige med å skjule mikrofonene, og de var plassert mer riktig, altså m "dusken" (mikrofonhodet) ut. Vi fikk også sett noe av filmcrewet og utstyret, samt høre noe kommunikasjon med filmcrewet. Mulig alt dette var planlagt, for bekreftelse på at det er noe i vente og for å pirre mer nysgjerrighet, slik at det blir flere seere når ventetiden er over.

Det har jo vært såpass tydelig lenge hva de har holdt på med, så de så vel ikke et så stort behov for å skjule det lenger vil jeg nesten tro 😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud her går det fort.

• Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Herregud her går det fort.

Ingen bremser i svingene her nei 🫣

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser bare clickbaiten, kjøpt villa nå?

• Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Ingen bremser i svingene her nei 🫣

Er alt for å ha content til filmingen?

At naboen ble avslørt.

Han trakk seg når de hadde lunsjen,  hun fikk panikk.

Kontaktet ex eller noen andre bekjente,  for å være med på storyen. 

Alt virker for regissert,  flytter  rosene rundt i leiligheten. 

Hun er så forelsket  

Den typen i senga kunne like godt vært SS eller Emil (content) .

Når hun veit hvordan spekulasjonene går, er det ikke like greit å presentere denne personen. Så det ikke blir problemer for den personen,  som blir jaktet på av RS.

Kan hun for en gangs skyld være litt voksen og ærlig.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Er alt for å ha content til filmingen?

At naboen ble avslørt.

Han trakk seg når de hadde lunsjen,  hun fikk panikk.

Kontaktet ex eller noen andre bekjente,  for å være med på storyen. 

Alt virker for regissert,  flytter  rosene rundt i leiligheten. 

Hun er så forelsket  

Den typen i senga kunne like godt vært SS eller Emil (content) .

Når hun veit hvordan spekulasjonene går, er det ikke like greit å presentere denne personen. Så det ikke blir problemer for den personen,  som blir jaktet på av RS.

Kan hun for en gangs skyld være litt voksen og ærlig.

Det genererer jo ingen penger 😁

• Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (24 minutter siden):

Det genererer jo ingen penger 😁

Skjønner det.🙈  Den karusellen hun er på nå er litt voldsom.

Det utvikler seg fra hun var virkelig ærlig og jordnær.

Til at man ikke kan tro på noen ting av det hun forteller eller viser, noen som igjen går på hennes troverdighet.

Istedenfor å være ærlig og troverdig er hun manipulerende , kalkulerende og kynisk. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (38 minutter siden):

Skjønner det.🙈  Den karusellen hun er på nå er litt voldsom.

Det utvikler seg fra hun var virkelig ærlig og jordnær.

Til at man ikke kan tro på noen ting av det hun forteller eller viser, noen som igjen går på hennes troverdighet.

Istedenfor å være ærlig og troverdig er hun manipulerende , kalkulerende og kynisk. 

Ja det begynner å bli mange løse tråder å holde styr på. Dette er litt som å se et tog som er på vei til å krasje..... 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Helt ærlig, så begynner det faktisk å bli ubehagelig å se på. Jeg tror dessverre hun får tidenes smell når karusellen er over. Har ikke sett henne fly i et sånt tempo før, men vi har jo sett hvor knekt hun blir når tidligere topper (langt mindre enn dette sirkuset) har tatt slutt.

Jeg er langt i fra en RS, men jeg håper oppriktig at hun klarer å lande trygt på beina igjen, og at hun snart begynner en sakte landing for å gjøre den mykest mulig.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Guess what?Eiendomsmegler Linda er ikke megler,hun er assistent🙈neeei,de lyver ikke,fy f for noen folk🤮

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Er det virkelig så viktig at det bor kjendiser der hun skal bo ? Hun blir bare mer og mer høy på seg selv altså, som indirekte setter seg selv i samme bås som de store stjernene. Lord have mercy

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Velinda skrev (11 minutter siden):

Guess what?Eiendomsmegler Linda er ikke megler,hun er assistent🙈neeei,de lyver ikke,fy f for noen folk🤮

Det tok meg et google søk og 2 hjerneceller for å finne ut om Linda har en offentlig godkjent megler lisens i Dubai. Det har hun. Jeg bryr meg ikke om Linda, jeg følger ikke Linda. Men det irriterer meg at man skal hive ut påstander som ikke er fakta i denne tråden. Greit du ikke er en fan altså, men kanskje du kan prøve å gjøre litt research før du hiver ut sladder. 

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet

Har hun funnet mannen i sitt liv? På en mnd?!  
(hennes egne ord..) 

• Nyttig 4
Skrevet
Tenkeselv skrev (19 minutter siden):

Er det virkelig så viktig at det bor kjendiser der hun skal bo ? Hun blir bare mer og mer høy på seg selv altså, som indirekte setter seg selv i samme bås som de store stjernene. Lord have mercy

Og hun tar for god fisk at Ronaldo har kjøpt der?!🙄😂😂😂 De har nok taushetsplikt for sånne uttalelser… 

Dette er jo et 💯 salgstriks. ☺️

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...