refill Skrevet onsdag kl. 14:39 #27781 Skrevet onsdag kl. 14:39 rock&republic skrev (1 time siden): Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza? https://snapchat.com/t/ZNal9YtT Får se om det funker 😊
Aristokrat1 Skrevet onsdag kl. 14:43 #27782 Skrevet onsdag kl. 14:43 refill skrev (3 minutter siden): https://snapchat.com/t/ZNal9YtT Får se om det funker 😊 Nei. Må se hele historien😅
refill Skrevet onsdag kl. 14:45 #27783 Skrevet onsdag kl. 14:45 Velinda skrev (3 minutter siden): Syns rosebukettene er kjempe stygg,store vulgær og litt morbid men er vel litt den stilen de kjører i Dubai for å vise hvor mye de elsker noen😬 Er SÅ enig. Nå er jeg en av de litt rare som egentlig ikke syntes så mye om roser også, men uansett - så mye ressurser som går med for å produsere (planting, land, vann, transport osv) for noe som skal kastes etter noen dager. Jeg skjønner at det gjelder alle typer planter når alt kommer til alt, men det er så vulgært på en måte..? Som å legge bladgull på en bil (vet ikke om det går men 😂) eller ha jækla store kunstinstallasjoner bare fordi man kan, ikke fordi det er fint 😅 Vet det er personlig smak og you do you og sånt, men det er så fjernt fra min egen virkelighet. 1 3
refill Skrevet onsdag kl. 14:50 #27784 Skrevet onsdag kl. 14:50 Aristokrat1 skrev (6 minutter siden): Nei. Må se hele historien😅 NÅ da 😂 https://jumpshare.com/s/agHyaVc1hifMlCLFki3O 2
Velinda Skrevet onsdag kl. 14:50 #27785 Skrevet onsdag kl. 14:50 refill skrev (4 minutter siden): Er SÅ enig. Nå er jeg en av de litt rare som egentlig ikke syntes så mye om roser også, men uansett - så mye ressurser som går med for å produsere (planting, land, vann, transport osv) for noe som skal kastes etter noen dager. Jeg skjønner at det gjelder alle typer planter når alt kommer til alt, men det er så vulgært på en måte..? Som å legge bladgull på en bil (vet ikke om det går men 😂) eller ha jækla store kunstinstallasjoner bare fordi man kan, ikke fordi det er fint 😅 Vet det er personlig smak og you do you og sånt, men det er så fjernt fra min egen virkelighet. 🎯
Vally112 Skrevet onsdag kl. 14:58 #27786 Skrevet onsdag kl. 14:58 refill skrev (2 timer siden): Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂 La oss ikke glemme når hun hadde «date» med Henrik todesen eller hva han no heter på girls og Oslo også sier han i etterkant at han ikke visste det var date. Veldig produksjon 2
Underveis Skrevet onsdag kl. 15:36 #27787 Skrevet onsdag kl. 15:36 refill skrev (43 minutter siden): NÅ da 😂 https://jumpshare.com/s/agHyaVc1hifMlCLFki3O Dette hørte jeg i opptaket: Isabel var lei og ville hjem og lurte på "hva mer skal vi ha". Norsk damestemme svarer middag og prate litt til, og så er vi ferdig. I spør om hva? Den norske damestemmen spør "hva m Jack da, har du godkjent han? og akkurat idet det høres ut som Isabel sier ja, så blir det kuttet. Så selv den snappen på Sebs story i går, og noterte meg at den var borte i dag. Det var også en annen snap fra i går. Han og Isabel sitter i baksetet i en bil og snakker om leiligheter i Dubai til 3m (akkurat den ligger ennå på story, men ikke fortsettelsen). Isabel nevner Linda (eiendomsmegleren) og Seb spør om hun er singel, så kommer det fra en norsk mann i fremsetet "Da blir det ny serie, Sebastian og Linda i Dubai."
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 16:41 #27788 Skrevet onsdag kl. 16:41 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1
Nimmii Skrevet onsdag kl. 21:13 #27789 Skrevet onsdag kl. 21:13 Sidra tjener 6k hver dag på snap nå 😆 1
refill Skrevet onsdag kl. 21:40 #27790 Skrevet onsdag kl. 21:40 Nimmii skrev (24 minutter siden): Sidra tjener 6k hver dag på snap nå 😆 Bare jeg som sitter her og lurer på om det er noe interesse for å se knekkebrødene mine med ost på. Har verken bakt dem selv eller bestilt dem til døren, så det er kanskje mer 3000 kr dagen verdi...? 🤔 3 14
Velinda Skrevet onsdag kl. 21:45 #27791 Skrevet onsdag kl. 21:45 SS er på jobb i Dubai og jobben er å være venn med IR?syns det er rart veldig rart at hun ikke har noen veninner,alt er liksom kjøpt å betalt 2 5
Ellie25 Skrevet onsdag kl. 22:26 #27792 Skrevet onsdag kl. 22:26 Velinda skrev (38 minutter siden): SS er på jobb i Dubai og jobben er å være venn med IR?syns det er rart veldig rart at hun ikke har noen veninner,alt er liksom kjøpt å betalt Ser det med flere influencere. Få venner.. Tror det må være vanskelig å opprettholde gode, stabile og likeverdige vennskap og relasjoner i den vanvittig selvsentrerte bransjen. Det er så mye «meg meg meg». Kanskje vanskelig å være en god venn når alt blir så selvsentrert. Virker veldig ensomt og tomt. 2 7
Velinda Skrevet i går, 01:24 #27793 Skrevet i går, 01:24 Ellie25 skrev (2 timer siden): Ser det med flere influencere. Få venner.. Tror det må være vanskelig å opprettholde gode, stabile og likeverdige vennskap og relasjoner i den vanvittig selvsentrerte bransjen. Det er så mye «meg meg meg». Kanskje vanskelig å være en god venn når alt blir så selvsentrert. Virker veldig ensomt og tomt. Trist,og sikkert et stort offer,penger kan ikke kjøpe alt 1
agent Skrevet i går, 06:00 #27794 Skrevet i går, 06:00 Har det blitt sesong 2 av PowerWomen? Kanskje det er derfor SS er der? Det programmet Leah B var med på, har ikke sett den selv.
agent Skrevet i går, 06:14 #27795 Skrevet i går, 06:14 (endret) Hvordan tror dere backpacking turen blir? Hun og SS på tur sammen, kommer hun ikke til å bli overstimulert.? Var vel snakk om Mathilde også, da skal vel Bimbo være med også. Men har hun tid til det. Nå som hun har truffet den store kjærligheten (igjen)? Endret i går, 06:15 av agent
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 06:18 #27796 Skrevet i går, 06:18 Velinda skrev (8 timer siden): SS er på jobb i Dubai og jobben er å være venn med IR?syns det er rart veldig rart at hun ikke har noen veninner,alt er liksom kjøpt å betalt Life’s a movie script… Desverre for disse ensomme rike influenserene.. 🙄 4
Pusemusen Skrevet i går, 06:48 #27797 Skrevet i går, 06:48 agent skrev (33 minutter siden): Hvordan tror dere backpacking turen blir? Hun og SS på tur sammen, kommer hun ikke til å bli overstimulert.? Var vel snakk om Mathilde også, da skal vel Bimbo være med også. Men har hun tid til det. Nå som hun har truffet den store kjærligheten (igjen)? Han er nok ute av bildet igjen innen den tid 🤣 7 2
smiiiley Skrevet i går, 10:54 #27798 Skrevet i går, 10:54 Ellie25 skrev (12 timer siden): Ser det med flere influencere. Få venner.. Tror det må være vanskelig å opprettholde gode, stabile og likeverdige vennskap og relasjoner i den vanvittig selvsentrerte bransjen. Det er så mye «meg meg meg». Kanskje vanskelig å være en god venn når alt blir så selvsentrert. Virker veldig ensomt og tomt. Tror også det er vanskelig i lengden. I tillegg så er det svært få som i lengden takler dette med at alt skal dokumenteres. Til og med når de klemmer hverandre er telefonene fremme. Så upersonlig. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde klikka etter 10 minutt. Jeg ser bare hvor irritert jeg blir når jeg feks skal spise middag med en venninne, og alt må snappes før vi kan spise. Jeg sitter da der å bare venter. Og det er snakk om en liten brøkdel i forhold til de som lever av det. For å kunne ta vare på vennskap med personer utenfor influenserbransjen, så er det da viktig å kunne legge bort telefonen helt når de er sammen. 3 2
Sassya Skrevet i går, 14:08 #27799 Skrevet i går, 14:08 Velinda skrev (På 10.2.2026 den 21.26): Da er katta ut av sekken,det er Jack,dvs hun har kjøpt alle rosebuketten sjæl😂 Når snakket hun om det?
Velinda Skrevet i går, 14:30 #27800 Skrevet i går, 14:30 Sassya skrev (19 minutter siden): Når snakket hun om det? På en snap som SS la ut da de var ørkenen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå