Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Guris skrev (14 timer siden):

Tja, nå er vel den norske kongefamilien, svenske kongefamilien, britiske kongefamilien o.s.v. godt representert der også. Epstein sa at Mette was a mess og Mette sa at Paris var en fin by for utroskap og gledet seg til å se Epstein 🤷🏻

Enig hahah, vi skal vel ikke uttale oss så veldig om at noen andre har hatt kontakt med Epstein, det er det jo veeeeldig mange høytstående i Norge som har også 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (23 minutter siden):

Storyen til SS ligger nå der enda. Altså den biten også. 

Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt?

Skrevet

Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg

Skrevet
banana123123 skrev (9 minutter siden):

Noen som vet hva som skjedde med Isabel raad og naboen? Fikk det aldri med meg

Hun sluttet bare å snakke om han over natta etter at han ble avslørt....

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Gjesti7654 skrev (1 time siden):

Enig hahah, vi skal vel ikke uttale oss så veldig om at noen andre har hatt kontakt med Epstein, det er det jo veeeeldig mange høytstående i Norge som har også 😂

Syns du det er morsomt dette med Epstein og hans pedofile Elite? 

• Nyttig 1
Skrevet
rock&republic skrev (2 timer siden):

Storyen hans er så lang nå, hvor var de når det ble sagt?

De ligger på solsenger i ørkenen. 

Skrevet

Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. 

Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂

Screenshot_20260211_131704_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (3 minutter siden):

Det er jo tydelig at love interest er en del av dette "prosjektet" da når de tar bilder med buketten og sånt. 

Hun er god. Jeg må innrømme at jeg faktisk blir oppriktig nysgjerrig på hva som er greia her. Jeg er ikke først og fremst nysgjerrig på hvem han er (tror jeg), men hva som er greia her 😂 I'm so confused 😂

Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (4 minutter siden):

Hun er steingod. Det er jo denne tråden og bankkontoen hennes et soleklart bevis på.

Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (44 minutter siden):

Uten tvil. Og hun skal ha cred for det 😂👌 Så kan man mene hva man vil om bransjen og hennes personlige valg - men god, det er hun 😂

Nei at hun er god kan ingen ta fra henne! Alt det andre er en helt annen diskusjon :P

Skrevet
refill skrev (1 time siden):

De ligger på solsenger i ørkenen. 

Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza?

Skrevet
rock&republic skrev (11 minutter siden):

Finner det ikke, var det der Isabel er dritings og spiser pizza?

Er det klippet hvor Jack blir nevnt du mener? Det ligger på jodel blant annet. Tror Seb slettet det. Det er nærbilde av ansiktet hans med solbriller hvor han ligger på solsengen. Husker ikke om det var før eller etter pizzaspisingen.

Skrevet

Syns rosebukettene er kjempe stygg,store vulgær og litt morbid men er vel litt den stilen de kjører i Dubai for å vise hvor mye de elsker noen😬

• Liker 1
Skrevet
Velinda skrev (3 minutter siden):

Syns rosebukettene er kjempe stygg,store vulgær og litt morbid men er vel litt den stilen de kjører i Dubai for å vise hvor mye de elsker noen😬

Er SÅ enig. Nå er jeg en av de litt rare som egentlig ikke syntes så mye om roser også, men uansett - så mye ressurser som går med for å produsere (planting, land, vann, transport osv) for noe som skal kastes etter noen dager. Jeg skjønner at det gjelder alle typer planter når alt kommer til alt, men det er så vulgært på en måte..?  Som å legge bladgull på en bil (vet ikke om det går men 😂) eller ha jækla store kunstinstallasjoner bare fordi man kan, ikke fordi det er fint 😅 Vet det er personlig smak og you do you og sånt, men det er så fjernt fra min egen virkelighet. 

• Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (4 minutter siden):

Er SÅ enig. Nå er jeg en av de litt rare som egentlig ikke syntes så mye om roser også, men uansett - så mye ressurser som går med for å produsere (planting, land, vann, transport osv) for noe som skal kastes etter noen dager. Jeg skjønner at det gjelder alle typer planter når alt kommer til alt, men det er så vulgært på en måte..?  Som å legge bladgull på en bil (vet ikke om det går men 😂) eller ha jækla store kunstinstallasjoner bare fordi man kan, ikke fordi det er fint 😅 Vet det er personlig smak og you do you og sånt, men det er så fjernt fra min egen virkelighet. 

🎯

Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

La oss ikke glemme når hun hadde «date» med Henrik todesen eller hva han no heter på girls og Oslo også sier han i etterkant at han ikke visste det var date. Veldig produksjon 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...