agent Skrevet 3 timer siden #27761 Skrevet 3 timer siden (endret) Velinda skrev (8 minutter siden): Det der var drita Rita på tur ja,han skal visst ha hjelpt henne med å velge ut antrekk før hun reiste til Ørkenen med SS🙈 Ja hun sa det 🙈 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Regner med den «glippen» var nøye planlagt og regissert for mer 💲💲💲💲i snap kassa Tenker det samme. Så kynisk kan hun være, tenker hun unner J RS meldinger. Veldig rart hvis det er sant, etter hva hun har lagt ut om han . Endret 3 timer siden av agent 1
Vally112 Skrevet 3 timer siden #27762 Skrevet 3 timer siden Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt - han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere. -han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei. -hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. -de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. Osv. han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende 5
Ellie25 Skrevet 3 timer siden #27763 Skrevet 3 timer siden Vally112 skrev (4 minutter siden): Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt - han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere. -han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei. -hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. -de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. Osv. han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!!
Velinda Skrevet 3 timer siden #27764 Skrevet 3 timer siden (endret) Nå har SS sletta det klippet,man hørte produsenten snakke lavt i bakgrunnen så det var ikke planlagt nei Endret 2 timer siden av Velinda 2
Vally112 Skrevet 2 timer siden #27765 Skrevet 2 timer siden Ellie25 skrev (10 minutter siden): Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!! Var sikkert mye mere også men dette var bare noe av det jeg kom på.
Maia3 Skrevet 2 timer siden #27766 Skrevet 2 timer siden Ellie25 skrev (13 minutter siden): Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!! Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til. Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum. Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort 3
agent Skrevet 2 timer siden #27767 Skrevet 2 timer siden Maia3 skrev (11 minutter siden): Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til. Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum. Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort Den var god 😝😂😂 1
hjerteis Skrevet 2 timer siden #27768 Skrevet 2 timer siden Haha, fulle SS og Suzy strikes again 😂 Tenk om dette skulle vært holdt hemmelig til serien kom 😂 2
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #27769 Skrevet 2 timer siden (endret) Kan ikke skjønne annet - at hvis det er Jack - så har han virkelig lagt inn giret for å få henne tilbake. Det er jo ikke noe Isabel ville snakket høyt om på SC. Det ville jo tatt seg ekstremt dårlig ut så mye dritt som hun har slengt om han og forholdet deres. Hun elsker jo lovebombing, så det ville jo ikke vært helt urealistisk hvis en sånn fyr som han, ville klart å få henne tilbake, bare han kjører hardt nok på bombingen. Han kan jo ha holdt på med det i et par år for hva vi vet. Og når hun ble så sliten på nyåret der, så kanskje hun ikke orket å kjempe mot det lenger? Det ville jo har forklart ting og tang, når denne personen bare "came out of nowhere" for oss, men for for henne har det vært pågående lenge. Endret 2 timer siden av Hatsumomo 4
agent Skrevet 2 timer siden #27770 Skrevet 2 timer siden agent skrev (Akkurat nå): Den var god 😝😂😂 Kanskje han får betalt. For å være gjøk, hun kan vise frem. 1 1
hjerteis Skrevet 2 timer siden #27771 Skrevet 2 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Kanskje han får betalt. For å være gjøk, hun kan vise frem. Og stager et brudd på slutten av sesongen...👀 2
Trixie99 Skrevet 2 timer siden #27772 Skrevet 2 timer siden hjerteis skrev (7 minutter siden): Og stager et brudd på slutten av sesongen...👀 Jeg nevnte dette tidligere jeg også. Mistenker sterkt at alt er skuespill for det hun spiller inn. 3
Pigaloppa Skrevet 1 time siden #27774 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (1 time siden): Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til. Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum. Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort Elsker at flere en meg har hørt det uttrykket 👍😊 1
Pigaloppa Skrevet 1 time siden #27775 Skrevet 1 time siden Guris skrev (3 timer siden): 😂 Kanskje hun var smart nok til å bruke alias. Shirog
Princess_81 Skrevet 58 minutter siden #27776 Skrevet 58 minutter siden Det sier seg vel selv at det er Jack, når Isabel la ut nå senest når hun var i maldivene la ut er det vanlig å savne en ex etter 4 år skrev hun….. så det er Jack 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå