Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Velinda skrev (8 minutter siden):

Det der var drita Rita på tur ja,han skal visst ha hjelpt henne med å velge ut antrekk før hun reiste til Ørkenen med SS🙈

Ja hun sa det 🙈

Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Regner med den «glippen» var nøye planlagt og regissert for mer 💲💲💲💲i snap kassa 

Tenker det samme.

Så kynisk kan hun være, tenker hun unner J RS meldinger.

Veldig rart hvis det er sant, etter hva hun har lagt ut om han .

Endret av agent
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt 

- han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere.

-han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei.

-hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. 
-de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. 
Osv.

han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. 
om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. 
i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende

• Nyttig 5
Skrevet
Vally112 skrev (4 minutter siden):

Om det er Jack hun er med så kan vi bare ramse opp hva hun har selv nevnt han gjorde galt 

- han var utro på lads night og hun oppdaget det via story til andre britiske influensere.

-han ønsket andel av klesfirmaet hennes og ble sur da hun sa nei.

-hun var sugar mommy for han og betalte mesteparten. Påpekt at hun ikke ønsker å være sugar mommy igjen. 
-de dro til Maldivene for henne bursdag og han overrasket henne med middag ute under stjernene som hun fikk på regninga si. 
Osv.

han ødela henne når det gjelder kjærlighet og trust. 
om hun tok han tilbake etter å kalt han Voldemort å pratet skitt i snart to år på snap så tror jeg folk kommer til å bli irritert på henne. 
i dont know, han var grunne til at hun ikke klarte å åpne seg å stole på naboen og lignende

Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!!

Skrevet (endret)

Nå har SS sletta det klippet,man hørte produsenten snakke lavt i bakgrunnen så det var ikke planlagt nei

Endret av Velinda
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellie25 skrev (10 minutter siden):

Jeg fulgte ikke Isabel på den tiden men om alt dette er sant er det jo helt horribelt om det er han 😬 Unner henne ikke enda en relasjon som utnytter henne for pengene hennes slik som familien hennes gjør. Så trist!!

Var sikkert mye mere også men dette var bare noe av det jeg kom på.

Skrevet
Ellie25 skrev (13 minutter siden):

Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til.  Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum.

Samme leksa om igjen og om igjen. Opp som en hjort og ned som en lort

• Nyttig 3
Skrevet
Maia3 skrev (11 minutter siden):

Er det han, så vet hun jo akkurat hva hun går til.  Er på ingen måte synd I henne, hvis hun er så dum.

Den var god 😝😂😂

• Liker 1
Skrevet

Haha, fulle SS og Suzy strikes again 😂 Tenk om dette skulle vært holdt hemmelig til serien kom 😂

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kan ikke skjønne annet - at hvis det er Jack - så har han virkelig lagt inn giret for å få henne tilbake. Det er jo ikke noe Isabel ville snakket høyt om på SC. Det ville jo tatt seg ekstremt dårlig ut så mye dritt som hun har slengt om han og forholdet deres.

Hun elsker jo lovebombing, så det ville jo ikke vært helt urealistisk hvis en sånn fyr som han, ville klart å få henne tilbake, bare han kjører hardt nok på bombingen. Han kan jo ha holdt på med det i et par år for hva vi vet.

Og når hun ble så sliten på nyåret der, så kanskje hun ikke orket å kjempe mot det lenger? Det ville jo har forklart ting og tang, når denne personen bare "came out of nowhere" for oss, men for for henne har det vært pågående lenge.

Endret av Hatsumomo
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Den var god 😝😂😂

Kanskje han får betalt. For å være gjøk, hun kan vise frem.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Kanskje han får betalt. For å være gjøk, hun kan vise frem.

Og stager et brudd på slutten av sesongen...👀

• Liker 2
Skrevet
hjerteis skrev (7 minutter siden):

Og stager et brudd på slutten av sesongen...👀

Jeg nevnte dette tidligere jeg også. Mistenker sterkt at alt er skuespill for det hun spiller inn. 

• Liker 3
Skrevet

Kan noen fortelle hva denne glippen var 

Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Elsker at flere en  meg har hørt det uttrykket 👍😊

• Liker 1
Skrevet
Guris skrev (3 timer siden):

😂 Kanskje hun var smart nok til å bruke alias.

Shirog

Skrevet

Det sier seg vel selv at det er Jack, når Isabel la ut nå senest når hun var i maldivene la ut er det vanlig å savne en ex etter 4 år skrev hun….. så det er Jack

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...