Guris Skrevet 15 timer siden #27741 Skrevet 15 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Joda… men prinsen av Dubai er direkte involvert om du skjønner.. sånn på litt høyere nivå enn Mette.. Hvor leste du det?
Guris Skrevet 15 timer siden #27742 Skrevet 15 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): They are all in it…..!!!😡😭💔 Ja, skjønner… Yes they are 😱 1
Guris Skrevet 15 timer siden #27743 Skrevet 15 timer siden hjerteis skrev (2 minutter siden): Jeg tror kanskje Norge bør feie for sin egen dør i akkurat den saken, det er flere nordmenn enn MM som har mesket seg rundt Epstein. Klarer dog ikke helt se relevansen til IR, så foreslår at dette også tas der det hører hjemme 😊 Kanskje vi ser I dukke opp i epostene også🤷🏻 1
hjerteis Skrevet 15 timer siden #27744 Skrevet 15 timer siden Guris skrev (Akkurat nå): Kanskje vi ser I dukke opp i epostene også🤷🏻 Hahah, jeg søkte, hun var ikke der 😂 2
Guris Skrevet 15 timer siden #27745 Skrevet 15 timer siden hjerteis skrev (5 minutter siden): Hahah, jeg søkte, hun var ikke der 😂 😂 Kanskje hun var smart nok til å bruke alias.
Cornett Skrevet 14 timer siden #27746 Skrevet 14 timer siden Guris skrev (20 minutter siden): 😂Nå skrev hun at nye gjøken gaddr vætt regissør for girls of oslo
hjerteis Skrevet 14 timer siden #27747 Skrevet 14 timer siden På Jodel ble det postet en snutt fra Seb sin story, der det i bakgrunnen sier "Har dere pratet om Jack da? Har du godkjent han?" 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27748 Skrevet 14 timer siden hjerteis skrev (9 minutter siden): På Jodel ble det postet en snutt fra Seb sin story, der det i bakgrunnen sier "Har dere pratet om Jack da? Har du godkjent han?" Er Jack Voldemort? 1 2
anna93 Skrevet 14 timer siden #27749 Skrevet 14 timer siden 11 minutter siden, hjerteis said: På Jodel ble det postet en snutt fra Seb sin story, der det i bakgrunnen sier "Har dere pratet om Jack da? Har du godkjent han?" Hvor på Jodel? Er det en gruppe liksom?
anna93 Skrevet 14 timer siden #27750 Skrevet 14 timer siden 2 minutter siden, Tuppenoglillemor12 said: Er Jack Voldemort? Ja 1
Velinda Skrevet 14 timer siden #27751 Skrevet 14 timer siden Da er katta ut av sekken,det er Jack,dvs hun har kjøpt alle rosebuketten sjæl😂 1 1
agent Skrevet 14 timer siden #27752 Skrevet 14 timer siden anna93 skrev (1 minutt siden): Ja Hørte det jeg også Jack (har du godkjent han) SS snap 1
hjerteis Skrevet 14 timer siden #27753 Skrevet 14 timer siden anna93 skrev (5 minutter siden): Hvor på Jodel? Er det en gruppe liksom? Ja, det er Bloggersnikksnakk 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27754 Skrevet 14 timer siden agent skrev (2 minutter siden): Hørte det jeg også Jack (har du godkjent han) SS snap 😳😳😳 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27755 Skrevet 14 timer siden Velinda skrev (3 minutter siden): Da er katta ut av sekken,det er Jack,dvs hun har kjøpt alle rosebuketten sjæl😂 😅 2
agent Skrevet 14 timer siden #27756 Skrevet 14 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden): 😅 Hvis det ikke er skuespill det også, for oppmerksomhet. Men hvis hun er beruset, så det kan være sant.🫢🫢 Endret 13 timer siden av agent 1 3
Trixie99 Skrevet 13 timer siden #27757 Skrevet 13 timer siden Jeg skjønner ingenting jeg, har hun ikke bare snakket dritt om Voldemort tidligere? At det er det værste forholdet/breakupen hun har hatt osv? 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #27758 Skrevet 13 timer siden Trixie99 skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ingenting jeg, har hun ikke bare snakket dritt om Voldemort tidligere? At det er det værste forholdet/breakupen hun har hatt osv? Det kan umulig være Voldemort..🤔 Han som ødela så mye for henne og var så slem (hennes ord) Tror aldri hun ville frivillig talt ansikt ved å bli sammen med han igjen.. Tror heller ikke han er interessert i henne heller 😅 1 1
Velinda Skrevet 13 timer siden #27759 Skrevet 13 timer siden (endret) agent skrev (17 minutter siden): Hvis det ikke er skuespill det også, for oppmerksomhet. Men hvis hun er beruset, så det kan være sant.🫢🫢 Det der var drita Rita på tur ja,han skal visst ha hjelpt henne med å velge ut antrekk før hun reiste til Ørkenen med SS🙈 Endret 13 timer siden av Velinda
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #27760 Skrevet 13 timer siden agent skrev (14 minutter siden): Hvis det ikke er skuespill det også, for oppmerksomhet. Men hvis hun er beruset, så det kan være sant.🫢🫢 Regner med den «glippen» var nøye planlagt og regissert for mer 💲💲💲💲i snap kassa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå