Ellenn Skrevet 22 timer siden #27721 Skrevet 22 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Men dette steller hun i stand helt selv. Hadde hun ikke vært så hemmelighetsfull om gjøk så hadde det blitt kjedelig for folk å finne ut hvem gjøken er…. 🤔 Hadde hun oppført seg naturlig rundt det og som det ikke er noen big deal hadde ikke folk syns det hadde vært like interessant… Det er vel ikke helt sant. De hun har hatt offentlige forhold til tidligere har fått mye meldinger, og hun har fått mye historier om at mennene er utro osv. Og det er ikke bare opp til henne, det er ikke alle som ønsker å være offentlige. Skal hun bare vise de frem uansett hva mannen vil, mener du? 3 3
Snuppa82 Skrevet 22 timer siden #27722 Skrevet 22 timer siden 25 minutter siden, Anonym012 said: Ja, det er ikke det at hun «lyver», men at hun er ikke pålitelig, hun skifter mening 24/7. Jeg synes hun er ustabil. Og hun trenger hjelp, ikke at man skal beskytte henne, forsvare henne for alt. Det gjør bare vondt verre. Ok, så ikke løgn nødvendigvis, men vaklende meninger. Håper psykologen hun går til hjelper da, men problemet er vel og at når hun ikke selv kanskje vet hva problemet er så får hun ikke formidlet det og får riktig hjelp heller 🤷♀️ 17 minutter siden, agent said: Hun hadde akkurat en historie om botox og fillers. Uka etterpå kjører hun på med begge deler. Hvis hun ikke alt hadde gjort det. Er imot dyr i fangenskap, kjøper vesker. Krokodille babyer blir tatt fra moren , når de er noen mnd. gamle. For at de skal bli vesker for overfladiske mennesker som eksp. IR Står og forteller på debattprogram at hun angrer og vil ikke at hennes søsken skal gjøre det . Nå betaler hun alle i familien 's kirurgiske inngrep, minus Rami (tror jeg) Men hun tjener penger på det, men troverdigheten hennes er lik null. Dobbeltmoralen hennes overgår tilogmed SE. Så det er det moralske det går på og ikke løgn nødvendigvis. Å hva som er moralsk riktig og uriktig er vel subjektivt. Hun tjener penger på det folk vil se og de vil se henne så det funker vel for hu. Jeg har og mine meninger om henne og hvordan hun framstår, men har ikke fått med meg disse løgnene nødvendigvis. Tror mye ligger bak, i utfordringer hun har, kan virke åpenlyst for andre at det er problemer, mens noen syns det er sjarm 🙄 Elsket og hatet egentlig og jeg skal ikke være noen moralens vokter 😊 1
ollie1 Skrevet 22 timer siden #27723 Skrevet 22 timer siden Ellie25 skrev (3 timer siden): Nå er Sebastian Solberg på vei til Dubai for jobb. Han var vel med å lage Girls of Oslo, så ikke helt umulig at han er med å lage denne nye serien om Isabel og familien. Klart det må filmes at hun får besøk i Dubai av "gode venner" 4 1
Ellie25 Skrevet 22 timer siden #27724 Skrevet 22 timer siden ollie1 skrev (1 minutt siden): Klart det må filmes at hun får besøk i Dubai av "gode venner" Jeg mente mer at han var med for å jobbe på serien. Han kalte Dubai turen jobb de første dagene han skal være der 😊 Han er jo med å lager flere av disse realityprogrammene. Men mulig han skal være foran kamera også ja 1 1
agent Skrevet 21 timer siden #27725 Skrevet 21 timer siden Snuppa82 skrev (44 minutter siden): Ok, så ikke løgn nødvendigvis, men vaklende meninger. Håper psykologen hun går til hjelper da, men problemet er vel og at når hun ikke selv kanskje vet hva problemet er så får hun ikke formidlet det og får riktig hjelp heller 🤷♀️ Så det er det moralske det går på og ikke løgn nødvendigvis. Å hva som er moralsk riktig og uriktig er vel subjektivt. Hun tjener penger på det folk vil se og de vil se henne så det funker vel for hu. Jeg har og mine meninger om henne og hvordan hun framstår, men har ikke fått med meg disse løgnene nødvendigvis. Tror mye ligger bak, i utfordringer hun har, kan virke åpenlyst for andre at det er problemer, mens noen syns det er sjarm 🙄 Elsket og hatet egentlig og jeg skal ikke være noen moralens vokter 😊 Løgn, sannheten og troverdighet, går som hånd i hanske. 1 3
Guris Skrevet 21 timer siden #27726 Skrevet 21 timer siden (endret) agent skrev (1 time siden): Hun hadde akkurat en historie om botox og fillers. Uka etterpå kjører hun på med begge deler. Hvis hun ikke alt hadde gjort det. Er imot dyr i fangenskap, kjøper vesker. Krokodille babyer blir tatt fra moren , når de er noen mnd. gamle. For at de skal bli vesker for overfladiske mennesker som eksp. IR Står og forteller på debattprogram at hun angrer og vil ikke at hennes søsken skal gjøre det . Nå betaler hun alle i familien 's kirurgiske inngrep, minus Rami (tror jeg) Men hun tjener penger på det, men troverdigheten hennes er lik null. Dobbeltmoralen hennes overgår tilogmed SE. De krokodille babiene får aldri sett moren sin! De blir ruget og klekket i maskiner og noen måneder gamle blir de totalt isolert så ikke skinnet deres blir ødelagt av de andre babiene. Ved å justere temperaturen i rugemaskinene bestemmer de kjønnet slik at det blir hann krokodiller siden de vokser raskere enn hunnene, så de kan drepe de tidligere. Eggene blir ofte stjålet fra reder i naturen men noen farmer har voksne som de tar eggene fra. De blir flådd levende og skrotten lever ofte en stund etter at de er flådd. Alt dette for stygge vesker, belter, sko, klokke remmer m.m. Hvis noen finner på å opplyse I om dette blir de sikkert bare blokkert da hun ikke vil gi opp de stygge veskene siden hun innbiller seg at det er symbol på vellykkethet. Det er finere vesker på Temu, Gift Village og Dragon mart, uten dyrs hud !! Jane Birkin sluttet å bruke sin veske og tok avstand fra Hermes pga. all torturen dyr ble utsatt for med disse veskene. Endret 21 timer siden av Guris 4 4 4
refill Skrevet 21 timer siden #27727 Skrevet 21 timer siden rock&republic skrev (4 timer siden): Om hun lager serie om livet sitt håper jeg det vises hennes sanne jeg. Blodharry «fjortis» i grusomme nattkjoler og ikke bare Isabel stylet og glammet i designerklær. Hun hyret jo in glam team for å gå på julemarked i Oslo så 😂 3 4
Guris Skrevet 21 timer siden #27728 Skrevet 21 timer siden agent skrev (2 timer siden): Mem hvorfor lage historier, kan hun ikke bare fortelle sannheten. Troverdigheten hennes synker i mine øyne, man veit aldri om hun forteller sannheten eller lyver. Blir bare for dumt. Sannheten blir vel for kjedelig. 6
ollie1 Skrevet 20 timer siden #27729 Skrevet 20 timer siden Ellie25 skrev (1 time siden): Jeg mente mer at han var med for å jobbe på serien. Han kalte Dubai turen jobb de første dagene han skal være der 😊 Han er jo med å lager flere av disse realityprogrammene. Men mulig han skal være foran kamera også ja Det blir jo jobb for S hvis han reiser til Dubai for å filmes sammen på Isabel sin filminnspilling 2 2
Ellie25 Skrevet 20 timer siden #27730 Skrevet 20 timer siden ollie1 skrev (2 minutter siden): Det blir jo jobb for S hvis han reiser til Dubai for å filmes sammen på Isabel sin filminnspilling Jada begge deler. Men hele poenget mitt med innlegget var at det styrker teorien om en tv serie, da Seb jobber med å lage nettopp slike tv serier. 3 3
rock&republic Skrevet 19 timer siden #27731 Skrevet 19 timer siden Ellie25 skrev (1 time siden): Jada begge deler. Men hele poenget mitt med innlegget var at det styrker teorien om en tv serie, da Seb jobber med å lage nettopp slike tv serier. Så på Sebastian sin story nå. Isabel er dritings i ørkenen nå. Med mikrofon på seg 1 4
naom Skrevet 14 timer siden #27732 Skrevet 14 timer siden Natu skrev (På 22.1.2025 den 13.25): Et stille drama er tydeligvis på gang i familien Raad. Kan se ut som Shehed/Karen har mista jobben, antakelig på grunn av offentlig mobbing på Snapchat profilen sin. Isabel skulle jo ha advokat, anmelde trakassering osv men ble helt stille? Isabel hang ut og trakasserte folk på sin Snap, Shehed hang seg på. Anklager folk for mobbing mens de selv tar mobbing til ett nytt nivå? Hva var det offentlige mobbingen gikk ut på? Hvem er det hun mobbet? Har Isabel også mobbet? 1
Anonym012 Skrevet 14 timer siden #27733 Skrevet 14 timer siden Va var det hun sa var grunnen til at hun var nede i starten av året igjen? At det va noen jenter nede i lobbyen i desember? det er så mye som ikke gir mening med det hun serverer oss. 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27734 Skrevet 14 timer siden (endret) . Endret 13 timer siden av Tuppenoglillemor12 1
Sol Rampelyset Skrevet 14 timer siden #27735 Skrevet 14 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner Sol, admin. 1
Guris Skrevet 14 timer siden #27736 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Bombe at prinsen av Dubai er i Epstein filene…. Flott by å bo i Dubai…. Tja, nå er vel den norske kongefamilien, svenske kongefamilien, britiske kongefamilien o.s.v. godt representert der også. Epstein sa at Mette was a mess og Mette sa at Paris var en fin by for utroskap og gledet seg til å se Epstein 🤷🏻 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27737 Skrevet 14 timer siden (endret) Guris skrev (1 time siden): Tja, nå er vel den norske kongefamilien, svenske kongefamilien, britiske kongefamilien o.s.v. godt representert der også. Epstein sa at Mette was a mess og Mette sa at Paris var en fin by for utroskap og gledet seg til å se Epstein 🤷🏻 Joda… men på litt høyere nivå enn Mette.. Endret 13 timer siden av Tuppenoglillemor12 2
Guris Skrevet 14 timer siden #27738 Skrevet 14 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Joda… men prinsen av Dubai er direkte involvert om du skjønner.. sånn på litt høyere nivå enn Mette.. Ja da, masse historier om han i mange år, men ALLE verdens topper er involvert i noe dritt. Jeg kan ikke skrive mer om det her, Jeg bor i Dubai 😬 Endret 14 timer siden av Guris 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #27739 Skrevet 14 timer siden Guris skrev (Akkurat nå): ALLE verdens topper er involvert i noe dritt. Jeg kan ikke skrive mer om det her, Jeg bor i Dubai 😬 They are all in it…..!!!😡😭💔 Ja, skjønner… 1
hjerteis Skrevet 14 timer siden #27740 Skrevet 14 timer siden Jeg tror kanskje Norge bør feie for sin egen dør i akkurat den saken, det er flere nordmenn enn MM som har mesket seg rundt Epstein. Klarer dog ikke helt se relevansen til IR, så foreslår at dette også tas der det hører hjemme 😊 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå