Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 22:07 #27701 Skrevet mandag kl. 22:07 Ellenn skrev (49 minutter siden): Det kan jo også være at de begge var på Maldivene samtidig, og møttes der? Eller kanskje hun møtte han på first class på flyet..det er jo en av drømmene hennes. Eller kanskje hun og naboen ble enige om at han møtte «dø» når de møttes 1. nyttårsdag, så den mannen som ble vist på Pierre sin snap fikk fred, uavhengig av om det var naboen eller ikke. Også har han gjenoppstått som rosegjøken. At IR holder kortene tett til brystet skjønner jeg uansett godt, enkelte er jo helt fanatiske etter å finne ut hvem hun dater. Men dette steller hun i stand helt selv. Hadde hun ikke vært så hemmelighetsfull om gjøk så hadde det blitt kjedelig for folk å finne ut hvem gjøken er…. 🤔 Hadde hun oppført seg naturlig rundt det og som det ikke er noen big deal hadde ikke folk syns det hadde vært like interessant… 8
smiiiley Skrevet mandag kl. 22:25 #27702 Skrevet mandag kl. 22:25 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Men dette steller hun i stand helt selv. Hadde hun ikke vært så hemmelighetsfull om gjøk så hadde det blitt kjedelig for folk å finne ut hvem gjøken er…. 🤔 Hadde hun oppført seg naturlig rundt det og som det ikke er noen big deal hadde ikke folk syns det hadde vært like interessant… Haha mener du det du skriver? Det er jo ganske mange av både følgere og folk som «ikke bryr seg» som har master i FBI, så tviler på fyren hadde fått fred i sin DM uansett hva. 3 1
Ellenn Skrevet mandag kl. 22:26 #27703 Skrevet mandag kl. 22:26 (endret) Natu skrev (58 minutter siden): Var ikke det første hun filmet når hun kom til Maldivene etter nyttårsaften en helt lik rosebukett som hun har nå? Hun var jo mystisk allerede da angående den. Jeg har hoppet av Snappen pga den er 90% reklame nå og resten av innholdet er hint og " jeg kan ikke fortelle". Det er jo altså dritkjedelig. Men flott med oppsummeringer her og teorien Gift med første blikk er knallbra og eneste logiske nå 😂 Hun var vel offline noen dager når hun dro til Maldivene, før hun viste frem rosene? Endret mandag kl. 22:26 av Ellenn 1
Sunshade83 Skrevet mandag kl. 22:44 #27704 Skrevet mandag kl. 22:44 Teflonhjernen skrev (På 8.2.2026 den 21.59): Jeg fikk bare sykt tørr hodebunn av både risvannet og hårkuren, så no more Nude her. Motsatt her. Jeg får floker med en gang, men risvannet og kuren fungerer på mine tynne hårstrå. Det er ikke slik at alt av produkter passer til alle. 2 2
Underveis Skrevet tirsdag kl. 05:40 #27705 Skrevet tirsdag kl. 05:40 (endret) Jeg husker for en god tid tilbake, så sa Isabel at hun hadde fått et tilbud om TV-serie ang hennes og familiens liv, men at hun på daværende tidspunkt ikke kunne takke ja til tilbudet da ikke alle i familien var like komfortable med å være på kamera. Vel, nå er jo hele søskenflokken komfortable med kamera, siden de alle bruker SC som virke. Moren har tydeligvis heller ikke noe imot å være på kamera og faren blir mer snakket om. Det blir opplyst om at han er til stede, og hos Rami får en et og annet glimt av faren også, dog ikke ansikt. Så jeg tipper det er denne TV-serien som nå er i gang. Flere ting underbygger dette. Bl.a at de på Bali ble observert med mikrofoner. Jeg observerte også en drone rett over Isabel da hun svømte så fint i bassenget der. Isabel brukte hjelm når hun hadde på den mikrofonen. Og da hun og Linda (eiendomsmegleren) satt i bilen på vei til visning, så hadde begge mikrofon på seg, og begge brukte også bilbelte. (Rami hadde også mikrofon på seg på visningen). Konklusjonen her er at når Isabel vet at noe skal på TV, så vil hun vise seerne at hun tar den type sikkerhet på alvor. Dumt at hun da x-antall ganger på SC har vist det motsatte ... Og hun hadde også mikrofon på seg nå på søndag under lanseringen, så den kommer nok også på TV. Angående Bali så snappet hun jo veldig lite, og det tipper jeg er fordi hun måtte spare content til TV-serien, samt hun hadde nok med sin nye flamme dit. I går sa både Isabel, Rami og Sidra at de skulle på jobb, og alle var på samme sted og de sjekket ut et par Beach clubs. Jeg tror dette kanskje var intervju til TV-serien om hvordan de tre søskene har flyttet til Dubai, livet deres der, og hvordan de tjener penger på SC etc. Endret tirsdag kl. 05:43 av Underveis 8
rock&republic Skrevet tirsdag kl. 07:50 #27706 Skrevet tirsdag kl. 07:50 Underveis skrev (2 timer siden): Jeg husker for en god tid tilbake, så sa Isabel at hun hadde fått et tilbud om TV-serie ang hennes og familiens liv, men at hun på daværende tidspunkt ikke kunne takke ja til tilbudet da ikke alle i familien var like komfortable med å være på kamera. Vel, nå er jo hele søskenflokken komfortable med kamera, siden de alle bruker SC som virke. Moren har tydeligvis heller ikke noe imot å være på kamera og faren blir mer snakket om. Det blir opplyst om at han er til stede, og hos Rami får en et og annet glimt av faren også, dog ikke ansikt. Så jeg tipper det er denne TV-serien som nå er i gang. Flere ting underbygger dette. Bl.a at de på Bali ble observert med mikrofoner. Jeg observerte også en drone rett over Isabel da hun svømte så fint i bassenget der. Isabel brukte hjelm når hun hadde på den mikrofonen. Og da hun og Linda (eiendomsmegleren) satt i bilen på vei til visning, så hadde begge mikrofon på seg, og begge brukte også bilbelte. (Rami hadde også mikrofon på seg på visningen). Konklusjonen her er at når Isabel vet at noe skal på TV, så vil hun vise seerne at hun tar den type sikkerhet på alvor. Dumt at hun da x-antall ganger på SC har vist det motsatte ... Og hun hadde også mikrofon på seg nå på søndag under lanseringen, så den kommer nok også på TV. Angående Bali så snappet hun jo veldig lite, og det tipper jeg er fordi hun måtte spare content til TV-serien, samt hun hadde nok med sin nye flamme dit. I går sa både Isabel, Rami og Sidra at de skulle på jobb, og alle var på samme sted og de sjekket ut et par Beach clubs. Jeg tror dette kanskje var intervju til TV-serien om hvordan de tre søskene har flyttet til Dubai, livet deres der, og hvordan de tjener penger på SC etc. Om hun lager serie om livet sitt håper jeg det vises hennes sanne jeg. Blodharry «fjortis» i grusomme nattkjoler og ikke bare Isabel stylet og glammet i designerklær. 3 7
agent Skrevet tirsdag kl. 07:55 #27707 Skrevet tirsdag kl. 07:55 Velinda skrev (12 timer siden): Sikkert derfor hun har botox,fillers,bbl,brystimplantat,operert nesa og lasra bort halve hårfestet Blir ikke forundret om Pimpen skal gjøre noe med brystene snart. 1 3
agent Skrevet tirsdag kl. 08:04 #27708 Skrevet tirsdag kl. 08:04 Snuppa82 skrev (12 timer siden): Når sa hun at hun møtte han? Eller bare antas det at hun har møtt han etter nyttår? Tenkte at det kan vel hende hun har hatt kontakt med han lenger, eller hvis det er en x så er de vel kjente. Har bare ikke fått med meg at hun har sagt hun har møtt han etter nyttår. Uansett går det veldig raskt og hvis hun har adhd som hun og andre mener hun har så kan lovebombingen være noe hun står for. Er vel ikke ukjent at dopamin som de med adhd jager etter blir utløst med forelskelse og det går veldig fort for de. Jeg er mer spent på hvor lang tid det tar før den stikker kjepper i hjulene hennes og hun ødelegger for seg selv. Redd den raske forelskelsen kan ende med et like rask og vond kjærlighetssorg. Hva er det disse løgnene som påstås hun serverer er? Konkrete løgner? Tenker da ikke på at hun sier hun skal ha teatime og så ikke har det. At planer og ønsker hun har utgår eller ikke blir noe av ser jeg ikke på løgn. Mye jeg planlegger som går i vasken eller jeg trekker meg fra og. Alt hun er ærlig om er jo så mye mer enn vanlig mann i gata så skjønner ikke hva og hvorfor hun lyver om andre ting og er bare nyskjerrig på hva de er. Ikke lenge siden hun sa hun ikke kom til å ta botox og fillers. Det har hun gjort nå. Hva med at hun hadde breakdown, måtte til Maldivene. Så viser det seg at hun er i verdensstørste kjærlighets boble. At hun må logge av så hun ikke kjører seg for hardt, så er det filming som foregår. Bare litt, finnes mye mer. At hun er er imot dyr i fangenskap, men går rundt med en veske laget av krokodille babyer. Som har levd i fangenskap for å bli slaktet til å bli veske for de rike overfladiske menneskene. 5 1 10
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 08:14 #27709 Skrevet tirsdag kl. 08:14 Nå er Sebastian Solberg på vei til Dubai for jobb. Han var vel med å lage Girls of Oslo, så ikke helt umulig at han er med å lage denne nye serien om Isabel og familien. 6 2
Sirah Skrevet tirsdag kl. 08:29 #27710 Skrevet tirsdag kl. 08:29 Sunshade83 skrev (9 timer siden): Motsatt her. Jeg får floker med en gang, men risvannet og kuren fungerer på mine tynne hårstrå. Det er ikke slik at alt av produkter passer til alle. Jeg kjøpte faktisk hårkuren etter at @Teflonhjernen skrev om den her 😅 Så jeg er influensa av Teflonhjernen og ikke Isabel 🤣 Hårkuren passet mitt hår også. Ikke den beste jeg har testet, men en helt ok hårkur i den prisklassen Er snart tom og kan like gjerne kjøpe denne igjen som mye annet. Og nei, et produkt som passer for meg kan være krise for noen andre. Og omvendt. Underveis skrev (2 timer siden): Jeg husker for en god tid tilbake, så sa Isabel at hun hadde fått et tilbud om TV-serie ang hennes og familiens liv, men at hun på daværende tidspunkt ikke kunne takke ja til tilbudet da ikke alle i familien var like komfortable med å være på kamera. Vel, nå er jo hele søskenflokken komfortable med kamera, siden de alle bruker SC som virke. Moren har tydeligvis heller ikke noe imot å være på kamera og faren blir mer snakket om. Det blir opplyst om at han er til stede, og hos Rami får en et og annet glimt av faren også, dog ikke ansikt. Så jeg tipper det er denne TV-serien som nå er i gang. Flere ting underbygger dette. Bl.a at de på Bali ble observert med mikrofoner. Jeg observerte også en drone rett over Isabel da hun svømte så fint i bassenget der. Isabel brukte hjelm når hun hadde på den mikrofonen. Og da hun og Linda (eiendomsmegleren) satt i bilen på vei til visning, så hadde begge mikrofon på seg, og begge brukte også bilbelte. (Rami hadde også mikrofon på seg på visningen). Konklusjonen her er at når Isabel vet at noe skal på TV, så vil hun vise seerne at hun tar den type sikkerhet på alvor. Dumt at hun da x-antall ganger på SC har vist det motsatte ... Og hun hadde også mikrofon på seg nå på søndag under lanseringen, så den kommer nok også på TV. Angående Bali så snappet hun jo veldig lite, og det tipper jeg er fordi hun måtte spare content til TV-serien, samt hun hadde nok med sin nye flamme dit. I går sa både Isabel, Rami og Sidra at de skulle på jobb, og alle var på samme sted og de sjekket ut et par Beach clubs. Jeg tror dette kanskje var intervju til TV-serien om hvordan de tre søskene har flyttet til Dubai, livet deres der, og hvordan de tjener penger på SC etc. 👏 2 1
Snuppa82 Skrevet tirsdag kl. 09:19 #27711 Skrevet tirsdag kl. 09:19 55 minutter siden, agent said: Ikke lenge siden hun sa hun ikke kom til å ta botox og fillers. Det har hun gjort nå. Hva med at hun hadde breakdown, måtte til Maldivene. Så viser det seg at hun er i verdensstørste kjærlighets boble. At hun må logge av så hun ikke kjører seg for hardt, så er det filming som foregår. Bare litt, finnes mye mer. At hun er er imot dyr i fangenskap, men går rundt med en veske laget av krokodille babyer. Som har levd i fangenskap for å bli slaktet til å bli veske for de rike overfladiske menneskene. Ja, men så holder hun ikke skjult at hun har tatt Botox, hun sa vel at hun ble revet med , så da ombestemte hun seg vel. Hun hadde vel en meltdown og, var mye tårer og energiløs. Kan ha gjort begge deler. Om hun filmer så kan hun vel ikke si det, er jo kontrakter i de greiene der. Å om hun logger av så slipper hu å filme og slipper alt styret med redigering og gud veit hva. Bør ikke kjøpe ting som bidrar til dyr i fangenskap eller barnearbeid noen av oss, men mange gjør det likevel. Jeg syns bare ikke dette er løgner og det betyr jo ingenting. Hadde hun nekta for botox, ja det er en løgn, men nå har hun bare ombestemt seg og går bare på seg selv. Mye av det som presenteres som løgn her er ikke direkte løgn er liksom på nivå med at jeg sier jeg skal ut å handle på kiwi, men så kommer jeg hjem med poser fra Rema fordi jeg heller valgte det. Jeg juger hver dag hvertfall, hvis dette er nivået på løgn her inne. Folk må heve huet litt og se ting for hva det er. Våkne litt som man sier om de ekstreme RS's. Sånn er det kanskje når man får alt man sier utfordret med lupe, skal bli tatt for det man kan tas for osv. Skjønner godt hun holder igjen, må være diffus og ikke helt åpent på alle områder og holde ting tilbake. Til syvende og sist er det vel forskjellig hva folk mener er løgn, kynisme og gud veit hva. Så kan man beskylde hverandre for å være fan eller hater og til syvende og sist må man vel bare ta det for det det er.... ingenting. Å de aller fleste er vel et sted i midten og ser på det kun for underholdning. 4 7
Trixie99 Skrevet tirsdag kl. 09:25 #27712 Skrevet tirsdag kl. 09:25 Snuppa82 skrev (4 minutter siden): Ja, men så holder hun ikke skjult at hun har tatt Botox, hun sa vel at hun ble revet med , så da ombestemte hun seg vel. Hun hadde vel en meltdown og, var mye tårer og energiløs. Kan ha gjort begge deler. Om hun filmer så kan hun vel ikke si det, er jo kontrakter i de greiene der. Å om hun logger av så slipper hu å filme og slipper alt styret med redigering og gud veit hva. Bør ikke kjøpe ting som bidrar til dyr i fangenskap eller barnearbeid noen av oss, men mange gjør det likevel. Jeg syns bare ikke dette er løgner og det betyr jo ingenting. Hadde hun nekta for botox, ja det er en løgn, men nå har hun bare ombestemt seg og går bare på seg selv. Mye av det som presenteres som løgn her er ikke direkte løgn er liksom på nivå med at jeg sier jeg skal ut å handle på kiwi, men så kommer jeg hjem med poser fra Rema fordi jeg heller valgte det. Jeg juger hver dag hvertfall, hvis dette er nivået på løgn her inne. Folk må heve huet litt og se ting for hva det er. Våkne litt som man sier om de ekstreme RS's. Sånn er det kanskje når man får alt man sier utfordret med lupe, skal bli tatt for det man kan tas for osv. Skjønner godt hun holder igjen, må være diffus og ikke helt åpent på alle områder og holde ting tilbake. Til syvende og sist er det vel forskjellig hva folk mener er løgn, kynisme og gud veit hva. Så kan man beskylde hverandre for å være fan eller hater og til syvende og sist må man vel bare ta det for det det er.... ingenting. Å de aller fleste er vel et sted i midten og ser på det kun for underholdning. Jeg tror hun lyver om den nye mannen. Utifra hvordan hun har oppført seg med andre menn så går hun ALTFOR fort frem med denne (men mindre det er en hun kjenner godt fra før) men jeg tror uansett det kun er for show og programmet hun filmer for. 2 3
agent Skrevet tirsdag kl. 09:42 #27713 Skrevet tirsdag kl. 09:42 (endret) Snuppa82 skrev (23 minutter siden): Ja, men så holder hun ikke skjult at hun har tatt Botox, hun sa vel at hun ble revet med , så da ombestemte hun seg vel. Hun hadde vel en meltdown og, var mye tårer og energiløs. Kan ha gjort begge deler. Om hun filmer så kan hun vel ikke si det, er jo kontrakter i de greiene der. Å om hun logger av så slipper hu å filme og slipper alt styret med redigering og gud veit hva. Bør ikke kjøpe ting som bidrar til dyr i fangenskap eller barnearbeid noen av oss, men mange gjør det likevel. Jeg syns bare ikke dette er løgner og det betyr jo ingenting. Hadde hun nekta for botox, ja det er en løgn, men nå har hun bare ombestemt seg og går bare på seg selv. Mye av det som presenteres som løgn her er ikke direkte løgn er liksom på nivå med at jeg sier jeg skal ut å handle på kiwi, men så kommer jeg hjem med poser fra Rema fordi jeg heller valgte det. Jeg juger hver dag hvertfall, hvis dette er nivået på løgn her inne. Folk må heve huet litt og se ting for hva det er. Våkne litt som man sier om de ekstreme RS's. Sånn er det kanskje når man får alt man sier utfordret med lupe, skal bli tatt for det man kan tas for osv. Skjønner godt hun holder igjen, må være diffus og ikke helt åpent på alle områder og holde ting tilbake. Til syvende og sist er det vel forskjellig hva folk mener er løgn, kynisme og gud veit hva. Så kan man beskylde hverandre for å være fan eller hater og til syvende og sist må man vel bare ta det for det det er.... ingenting. Å de aller fleste er vel et sted i midten og ser på det kun for underholdning. Mem hvorfor lage historier, kan hun ikke bare fortelle sannheten. Troverdigheten hennes synker i mine øyne, man veit aldri om hun forteller sannheten eller lyver. Blir bare for dumt. Endret tirsdag kl. 09:43 av agent 2 6
Snuppa82 Skrevet tirsdag kl. 09:55 #27714 Skrevet tirsdag kl. 09:55 27 minutter siden, Trixie99 said: Jeg tror hun lyver om den nye mannen. Utifra hvordan hun har oppført seg med andre menn så går hun ALTFOR fort frem med denne (men mindre det er en hun kjenner godt fra før) men jeg tror uansett det kun er for show og programmet hun filmer for. Det kan godt være det er show, vi vet ikke hvem det er eller hvordan lenge de har kjent hverandre, men fra "veldig singel" til kjæreste så har det gått fort. Jeg tenker det er desto like høyt fall når hverdagen kommer, men foreløpig er det ikke noe løgn vel? Bare ikke fortalt "alt" enda? 2 1
Snuppa82 Skrevet tirsdag kl. 09:58 #27715 Skrevet tirsdag kl. 09:58 12 minutter siden, agent said: Mem hvorfor lage historier, kan hun ikke bare fortelle sannheten. Troverdigheten hennes synker i mine øyne, man veit aldri om hun forteller sannheten eller lyver. Blir bare for dumt. Hvilke historier tenker du på? Jeg følger som sagt ikke med på alt, mye jeg klikker raskt igjennom for det blir for mange ord og yapp. 🙈 Så derfor jeg spør hvilke historier er det hun lyver i? Mangler sannheten eller mangler deler av historien? 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 10:17 #27716 Skrevet tirsdag kl. 10:17 smiiiley skrev (11 timer siden): Haha mener du det du skriver? Det er jo ganske mange av både følgere og folk som «ikke bryr seg» som har master i FBI, så tviler på fyren hadde fått fred i sin DM uansett hva. Ja jeg mener det jeg skriver. 2 1
Anonym012 Skrevet tirsdag kl. 10:25 #27717 Skrevet tirsdag kl. 10:25 Snuppa82 skrev (14 timer siden): Uansett går det veldig raskt og hvis hun har adhd som hun og andre mener hun har så kan lovebombingen være noe hun står for. Er vel ikke ukjent at dopamin som de med adhd jager etter blir utløst med forelskelse og det går veldig fort for de. Skal ikke fjerndiagnosere, men tror ikke hun «bare» har adhd. Er flere som higer etter dopamin rush, og er «ustabil» som henne. Når det er sagt så er jeg 100% enig i at hun står for lovebombingen hun også. Hun har folk høyt oppe på pedestal, forguder dem, og en liten feil så er de helt krise. 1 7
Anonym012 Skrevet tirsdag kl. 10:30 #27718 Skrevet tirsdag kl. 10:30 Snuppa82 skrev (1 time siden): Ja, men så holder hun ikke skjult at hun har tatt Botox, hun sa vel at hun ble revet med , så da ombestemte hun seg vel. Ja, det er ikke det at hun «lyver», men at hun er ikke pålitelig, hun skifter mening 24/7. Jeg synes hun er ustabil. Og hun trenger hjelp, ikke at man skal beskytte henne, forsvare henne for alt. Det gjør bare vondt verre. 4 2
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 10:33 #27719 Skrevet tirsdag kl. 10:33 (endret) Nå er jo Solberg også i Dubai, og skal gjøre noe jobb. Siste snappen stod han på et hotell utenfor noe rom og ventet, da hadde han plutselig fått på seg en mikrofon mens han snappet og så i en taxi med Isabel. Så det filmcrewet henger jo på enda, lurer på hvor lenge de skal det? Endret tirsdag kl. 10:35 av Hatsumomo 1 2
agent Skrevet tirsdag kl. 10:38 #27720 Skrevet tirsdag kl. 10:38 Snuppa82 skrev (32 minutter siden): Hvilke historier tenker du på? Jeg følger som sagt ikke med på alt, mye jeg klikker raskt igjennom for det blir for mange ord og yapp. 🙈 Så derfor jeg spør hvilke historier er det hun lyver i? Mangler sannheten eller mangler deler av historien? Hun hadde akkurat en historie om botox og fillers. Uka etterpå kjører hun på med begge deler. Hvis hun ikke alt hadde gjort det. Er imot dyr i fangenskap, kjøper vesker. Krokodille babyer blir tatt fra moren , når de er noen mnd. gamle. For at de skal bli vesker for overfladiske mennesker som eksp. IR Står og forteller på debattprogram at hun angrer og vil ikke at hennes søsken skal gjøre det . Nå betaler hun alle i familien 's kirurgiske inngrep, minus Rami (tror jeg) Men hun tjener penger på det, men troverdigheten hennes er lik null. Dobbeltmoralen hennes overgår tilogmed SE. 2 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå