Alauda Skrevet 16 timer siden #27601 Skrevet 16 timer siden Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #27602 Skrevet 15 timer siden Vally112 skrev (1 time siden): Hadde jo vært fint det, men da betyr det jo at hun lyver om at han hun snakker med nå ikke bor i Dubai Hvorfor skulle hun IKKE lyve om dette? Hun lyver jo om alt annet..🙄 2 7
Gjesti7654 Skrevet 15 timer siden #27603 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (11 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Jeg brukte Redken One United sprayen religiøst veldig lenge, så kjøpte jeg risvannet da det lanserte og brukte det en stund. Brukte den opp og kjøpte en til, men begynte å variere med risvannet og One United. Fant fort ut at One United er mye mye bedre, så har bytta tilbake. Det jeg merket med risvannet var at håret ble veldig fint og mykt første dagen, men fort fett og flokete allerede på dag 2. One United holder håret fresht i flere dager, gjør håret mye mykere enn risvannet og produktet føles "lettere" i håret. Just my two cents for de som vil ha en god treatment-spray. Til informasjon har jeg langt mørkt hår, men typisk nordisk tynt/fint. 5 2
refill Skrevet 15 timer siden #27604 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (11 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Jeg kjøpte det i et desperat forsøk da det ble lansert og risvann var det store. Gjør ingenting for mine krøller som lett frizzer. Ble vel nesten litt verre egentlig, for det gjør håret mitt litt flokete 😅 3 1
Ellie25 Skrevet 15 timer siden #27605 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (17 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Ja jeg gjør faktisk det. Kjøpte det fordi jeg fikk det anbefalt av noen andre. Synes den lukter godt og håret blir mindre frizzy. Bruker det også på datteren min som balsamspray når jeg grer håret hennes. Alt rundt denne «nye» flammen virker jo bare helt merkelig. Jeg tror ikke på at dette er en helt ny relasjon, om det er det er det jo helt absurd. Hun snakker jo som om de har kjent hverandre lenge. Oppfører seg slik også, virker veldig komfortabel rundt han og snakker om å flytte sammen?! Men synes også det er rart å lyve om det. Det vil jo bli oppdaget den dagen de går offentlig ut som kjærester? Eller tenker hun å holde han skjult for alltid? 7
Miumii Skrevet 15 timer siden #27606 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (15 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Jeg kjøpte en flaske da de kom ut, men merket ikke noe forskjell. Brukte ikke opp hele pga jeg synes den luktet promp😅 Parfymene hennes synes jeg lukter billig skvip også, kunne aldri kjøpt de. Klesproduksjonen hennes bære også preg av billige materialer og løsninger.. Er altfor mye som skurrer i alle kriker og kroker. 10 5
Smukgid Skrevet 15 timer siden #27607 Skrevet 15 timer siden hjerteis skrev (39 minutter siden): Kjør på, kos deg med overpriset produkter 😊 Har ikke kjøpt noe fra Ivorie 😅😅 fikk ris sprayen av en venninne og den har gjort underverker for håret og hodebunnen min. Men eneste jeg er blitt kunde av 😅 Klærne er ikke helt etter min smak men for de som liker det må jo de få lov til å kjøpe, selv om jeg er redd mange kjøper for over pipa 😖 syns den toppen og hipsteren i dag var fin pysj, men IKKE med det printet 😅 1 1
Smukgid Skrevet 15 timer siden #27608 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (42 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? I mitt hår har risvannet funket bra, fordi gjør det lett uten at krøllene blir frizzy og mega puffy. Vaker håret 3 ganger i uken ikke merket noen bedring på hodebunnen som noen sier, og om jeg har fått mer hårvekst? Kan være tilfeldig for virket sånn, men nå har jeg mistet halvparten igjen , så nei 😅😅 1
Ellie25 Skrevet 15 timer siden #27609 Skrevet 15 timer siden Jeg vurderte å kjøpe koppen til datteren min på 6 år. Det blir altfor barnslig for meg men tror datteren min hadde elsket det. Tror dog ikke at det var barn som var målgruppen hennes 🙈 Helt vilt at folk handler for 5000kr på en slik lansering. Må ha kjøpt alt som ble lansert da? 4 1
Teflonhjernen Skrevet 15 timer siden #27610 Skrevet 15 timer siden Alauda skrev (47 minutter siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Jeg fikk bare sykt tørr hodebunn av både risvannet og hårkuren, så no more Nude her. 3
hjerteis Skrevet 15 timer siden #27611 Skrevet 15 timer siden Smukgid skrev (2 minutter siden): Har ikke kjøpt noe fra Ivorie 😅😅 fikk ris sprayen av en venninne og den har gjort underverker for håret og hodebunnen min. Men eneste jeg er blitt kunde av 😅 Klærne er ikke helt etter min smak men for de som liker det må jo de få lov til å kjøpe, selv om jeg er redd mange kjøper for over pipa 😖 syns den toppen og hipsteren i dag var fin pysj, men IKKE med det printet 😅 Så bra du fant noe som fungerte for deg, det er ikke lett i jungelen av hårprodukter 😊 Jeg er helt enig i at alle må bare bruke pengene sine som de vil 😊 På samme tid tenker jeg at du kan få ganske mye annet (og bedre) for 5k. Men ja, hun selger det ut gang på gang, så hun når virkelig frem med innsalgsmetodene sine 😊 1
Teflonhjernen Skrevet 15 timer siden #27612 Skrevet 15 timer siden Nå er det mye gøye konspirasjonsteorier her inne altså vedr. denne mannen 😆 Jeg har ikke vært inne og sett, men som jeg leser her inne, så er det jo veldig seriøse greier…. Som den dama kan selge!!! Så overskriften med bildet av rosene, så noen skrev her at det er 365 roser, snart Valentinsdag, Isabel har vært nedfor, RS har ventet tålmodig og vipps så har hun møtt den store kjærligheten og er bare lykkelig to the bone…..den ultimate kjærlighetshistorien og samtidig stoooor lansering der RS nå handler og marinerer seg i Ivorie kjærlighets ræl i lykkerus over at bestevenninnen har funnet kjærligheten….sukk❤️ Dette er nok tidenes Ivorie lansering….herregud, så galt det er…. 5 7
Annig Skrevet 14 timer siden #27613 Skrevet 14 timer siden Min teori: naboen feiret nyttår med hun og vennene hennes. Hun håpet på nyttårskyss og fikk det. Dette var starten på at de tok forholdet til et mer seriøst nivå og naboen er mer romantisk, da de nå faktisk er sammen og de kjenner hverandre og hverandres kjærlighetsspråk. Kun et problem... Han ble feilaktig vist på snappen til Pierre, og nå vet alle hvordan han ser ut. Hun deler at deres kjærlighetshistorie er over for godt og hun presenterer en ny flamme slik at ingen skal vite hvem hun er sammen med. Litt løgn må til og må være akseptabelt for at ikke hele verden skal vite hvem han er. Bl.a. hvordan han ser ut osv. og at naboen bodde i Dubai, hvor "han nye" ikke gjør... Jeg går for denne teorien. Det at hun er så sikker på at han ikke lovebomber, at hun ikke er livredd og at hun kjenner han så godt til å vite at han er en god person bygger opp under denne teorien 🤷🏼♀️ Hvis jeg mot formodning har feil, så kan det være James hun har gått tilbake til 😅🤷🏼♀️ 2 6
Hallepalle2 Skrevet 14 timer siden #27614 Skrevet 14 timer siden Isabel har virkelig funnet gullformelen. Antydning til ny mann og det skrives side opp og side ned om dette. Hun må elske KG, forumet er jo en viktig del av å lokke klikk. Fortjener hun millioninntekter - sikkert ikke. Men at hun har en sjelden sans for å lokke seere til seg er det ingen tvil om. Klikk for kritikk gir like mye cash som klikk fra fans. 7
Smukgid Skrevet 14 timer siden #27615 Skrevet 14 timer siden hjerteis skrev (38 minutter siden): Så bra du fant noe som fungerte for deg, det er ikke lett i jungelen av hårprodukter 😊 Jeg er helt enig i at alle må bare bruke pengene sine som de vil 😊 På samme tid tenker jeg at du kan få ganske mye annet (og bedre) for 5k. Men ja, hun selger det ut gang på gang, så hun når virkelig frem med innsalgsmetodene sine 😊 Ja helt klart 😅😅 jeg tenker det er godt det ikke er mine 5k 😅😅😅trur jeg er langt unna og har brukt det tilsaman på klær de siste siste 5 årene 4
rock&republic Skrevet 14 timer siden #27616 Skrevet 14 timer siden Annig skrev (20 minutter siden): Min teori: naboen feiret nyttår med hun og vennene hennes. Hun håpet på nyttårskyss og fikk det. Dette var starten på at de tok forholdet til et mer seriøst nivå og naboen er mer romantisk, da de nå faktisk er sammen og de kjenner hverandre og hverandres kjærlighetsspråk. Kun et problem... Han ble feilaktig vist på snappen til Pierre, og nå vet alle hvordan han ser ut. Hun deler at deres kjærlighetshistorie er over for godt og hun presenterer en ny flamme slik at ingen skal vite hvem hun er sammen med. Litt løgn må til og må være akseptabelt for at ikke hele verden skal vite hvem han er. Bl.a. hvordan han ser ut osv. og at naboen bodde i Dubai, hvor "han nye" ikke gjør... Jeg går for denne teorien. Det at hun er så sikker på at han ikke lovebomber, at hun ikke er livredd og at hun kjenner han så godt til å vite at han er en god person bygger opp under denne teorien 🤷🏼♀️ Hvis jeg mot formodning har feil, så kan det være James hun har gått tilbake til 😅🤷🏼♀️ James er i et annet forhold. Tror heller på Jack 2
Snuppa82 Skrevet 14 timer siden #27617 Skrevet 14 timer siden 1 hour ago, Alauda said: Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Veldig glad i risvannet, både jeg og datteren min. Er ikke så glad i håroljen (mulig jeg ikke bruker det riktig) og jeg likte ikke maskaraen. Jeg likte serumet, men funnet ut at annet er like godt og bedre. Jeg liker den flytende wand greia og courage parfymen. Ikke så veldig fan av såpeskummet hun kom med og hopeful er bare ok på meg. Prøvd litt og noe er bra og annet ikke for meg. Ikke prøvd noen klær, ei venninne har den rådyrpysjbuksa, kjentes god ut, men nuppet raskt så det ut som 🙄 3
Snuppa82 Skrevet 14 timer siden #27618 Skrevet 14 timer siden Hva er løgnene hun lyver om egentlig? Her om dagen løy hun jo om at det var en mann der, da vsr fler overbevist om at det ikke var noen der. Hvis det er naboen, hva er den knekken hun hadde rett etter nyttår da, burde hun ikke vært mer fornøyd da? Jeg får ikke helt med meg alle disse løgnene dere sier eller konspirerer om, men så bryr jeg meg ikke så mye heller. Det er underholdning på lik linje som Hotel Cæsar så tar ikke så bokstavelig hva hun sier eller gjør. Mange her inne er mer investert enn de mest ekstreme RS og ber de få opp øya og hvordan de kan "elske" noen så høyt... vet ikke jeg... er jo samme ulla enkelte her inne, bare i andre enden, kanskje fler som må få opp øya. Dog er det det som gjør det underholdende her inne, ler like mye av enkelte ting het som de skm er blodfan. 😅 2 4
Mallisaen Skrevet 13 timer siden #27619 Skrevet 13 timer siden Alauda skrev (2 timer siden): Jeg lot meg friste til å kjøpe risvannet. Merker ingen effekt overhodet. Noen som gjør det? Kjøpte det for et par år siden. Synes det funka som balsam på en måte... Men jeg synes det lukta oppkast når man spraya i, så måtte holde for nesa når jeg spraya.... 🥴🤢 1
vilas Skrevet 12 timer siden #27620 Skrevet 12 timer siden Ellie25 skrev (2 timer siden): Jeg vurderte å kjøpe koppen til datteren min på 6 år. Det blir altfor barnslig for meg men tror datteren min hadde elsket det. Tror dog ikke at det var barn som var målgruppen hennes 🙈 Helt vilt at folk handler for 5000kr på en slik lansering. Må ha kjøpt alt som ble lansert da? Kredittkortene blir tømt 🙂 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå