Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Godt poeng. Jeg kan ikke fatte at hun tør 🤯 Folk flest er jo heldigvis fine folk som ikke ønsker andre noe vondt, men man leser jo dessverre historiene om psykoene.....

Man kan jo undres🙈 å dra til et annet land å møte en kar for aller første gang, dét er greit. Men at det sitter et par elsklinger i lobbyen hennes og vil møte bestevenninna si, dét er skummelt det🙈

• Liker 4
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
refill skrev (1 time siden):

Var ikke det der forholdet med han Jack veldig toxic, eller hadde de "bare" et dårlig brudd? For det er han som er Voldemort sant? Er det han hun var sammen med sist? 

Han der klokkefyren som er bror til en ex av henne, hvilken ex er det? 

Det er bare en hun datet en periode i Dubai. Hun var hos han en stund et par ganger. James het han. Dubaigjøken. Han var vel noe gammeldags og ønsket ikke at hun skulle jobbe.

Endret av Heike72
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Guris skrev (1 time siden):

Han har jo kjøpt masse blomster og liker å reise, så da er det jo drømmemannen, ikke noe å vente med da.

Stakkars mann sier jeg 🙂 Å komme inn i denne familien blir litt av ett liv . Nattkjolemafian 🙂

Endret av vilas
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (16 minutter siden):

Man kan jo undres🙈 å dra til et annet land å møte en kar for aller første gang, dét er greit. Men at det sitter et par elsklinger i lobbyen hennes og vil møte bestevenninna si, dét er skummelt det🙈

Ja det er litt merkelig. En ting hadde vært om hun dro og bodde på eget hotell lissom. Men det er jo delt hotellrom og greier fra første sekund.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Var ikke det der forholdet med han Jack veldig toxic, eller hadde de "bare" et dårlig brudd? For det er han som er Voldemort sant? Er det han hun var sammen med sist? 

James Blackwel

• Liker 1
Skrevet
rock&republic skrev (6 minutter siden):

James Blackwel

Så vittig, han så nøyaktig ut som jeg har forestilt meg 😅

Men hvordan finner ho alle disse styrtrike mennene? Er det en egen seksjon på Hinge eller Tinder for de som tjener over en fantasilion kroner? 😅

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Så vittig, han så nøyaktig ut som jeg har forestilt meg 😅

Men hvordan finner ho alle disse styrtrike mennene? Er det en egen seksjon på Hinge eller Tinder for de som tjener over en fantasilion kroner? 😅

En datingapp som heter Raya

• Liker 1
Skrevet
rock&republic skrev (1 minutt siden):

En datingapp som heter Raya

Den har jeg aldri hørt om 😅 🫣

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Den har jeg aldri hørt om 😅 🫣

Du er ikke rik nok da vettu, @Sirah må tjene bare litt mer spenn så er du nok der in no time :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Min teori er at "naboen" har vært flere forskjellige oppigjennom 2025. Den siste vi så, som hun kalte "naboen", som ble leaka på snappen til Pierre - det er den jeg tror har blitt omdøpt nå i og med at hun ble catcha i løgn. Før var naboen høy, mørkeblond og muskuløs, på nyttår var han mørk, lavere og mer "normalbygd". Istedet for å innrømme løgn later hun heller som at han er ny. Sikkert derfor sidra og rami kan være på besøk sammen med han også, fordi han rett og slett møtte de i desember. Thats my guess at least

• Liker 7
Skrevet

Ble nysgjerrig og måtte inn og kikke 🙈

Det er jo helt tydelig en der. Jeg tror ikke naboen er flere menn. Naboen er en og han har vært kjekk å ha mellom de andre hun har prøvd seg på. De la vel endelig sin greie på hylla etter nyttår. 

Rosegjøken er enten en helt ny eller en godt brukt dvs Voldemort (Jack) tror jeg. Jeg tror nok helst det er en helt ny som hun har meldt med. Husk at følgerne ikke ser 24/7 da og det er mye som kan skje off skjerm. Kanskje var han med på Maldivene de dagene hun var helt logget av? Eller hun drog på tur og møtte han for første gang nå og drog han med seg hjem. Hun faller jo raskt for disse fyrene. Det er raskt opp og kjapt ned i kjelleren igjen 😁

• Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Jeg fulgte henne ikke på den tiden hun var sammen med han, så dette kan nok noen andre svare på bedre enn meg. Men jeg har forstått det som at det var stygt. 

IR var veldig egoistisk i det forholde, hvis det er den mannen fra serien.

Glemmer ikke den oppførselen hennes, da de var på ferie med hele fam. Raad og ei venninne. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Blir vanskelig å tro på det som kommer ut av duck nebbet.

Hun har mistet siste rest av troverdighet.

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet

Hehe, sånn hva 80% her inne mistror og mener Isabel lyver så det renner om alt mulig.

Men å følge henne og sørge for at hun har penger til å fortsette å lyve, det skal man!

Jeg vet ikke hvem som er lyver eller ei, men det er uansett bare Isabel som vinner på det da :fornøyd:

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Guris skrev (4 timer siden):

Hun kommer til å få total dopamin kollaps når det blir slutt med denne mannen. Da er det jo bra Sidra kan komme å trøste henne da, selv om S ikke får være hos I fordi I jager etter dopamin stimulans.

Mannen eksisterer kun i hennes indre bilde- ikke ytre virkelighet 

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Du er ikke rik nok da vettu, @Sirah må tjene bare litt mer spenn så er du nok der in no time :plystre:

Der satt du fingeren på problemet 💸 Følger dere meg om jeg starter med Snapchat? Er jo tydeligvis det pengene ligger 🤣

• Liker 3
Skrevet
Eurony skrev (2 timer siden):

Min teori er at "naboen" har vært flere forskjellige oppigjennom 2025. Den siste vi så, som hun kalte "naboen", som ble leaka på snappen til Pierre - det er den jeg tror har blitt omdøpt nå i og med at hun ble catcha i løgn. Før var naboen høy, mørkeblond og muskuløs, på nyttår var han mørk, lavere og mer "normalbygd". Istedet for å innrømme løgn later hun heller som at han er ny. Sikkert derfor sidra og rami kan være på besøk sammen med han også, fordi han rett og slett møtte de i desember. Thats my guess at least

Dette trur jeg også!🎯 It makes the most sense.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Jo… men hun skrev når hun var på Maldivene at er det vanlig å savne en ex etter 4 år og så plutselig legger hun ut at hun er storm forelsket 

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (5 timer siden):

Stakkars mann sier jeg 🙂 Å komme inn i denne familien blir litt av ett liv . Nattkjolemafian 🙂

Han har allerede blitt beordret til å gni skallen hennes hele tiden, spise kun det hun liker og bestiller til alle måltider og ikke snakk om at han kan se på menyen, peser han om at han må drikke kaffen hennes selv om han har sagt han ikke drikker kaffe, ta han med å pese han om matcha selv om det helller ikke er noe han liker. Hun tar kontrollen vedr. bursdagen hennes og ikke snakk om at han kan overraske henne med noe for det blir sikkert ikke bra nok, ser kun på det hun liker på tv, men hun sa det var så spennende så han måtte jo like det. Hun er så kontrollerende at han fikk ikke sette vannet i kjøleskapet engang uten at hun stopper han.

Hun var sånn mot naboen også så det er sånn hun er. Hun har det kjempefint med full kontroll, men menn vill trekke seg unna mer og mer.....

Så ja, enig med deg, stakkars mann.....

Og hva er det som skal lanseres  i dag 😱  ser ut som barneklær fra Cubus, hvordan kan dette være resultatet med stjerne team og stjerne designer 😳🤔 Seriøst !!!! Dårlig stoff, dårlig snitt, teit design og barne print 🤦🏻

• Liker 3
  • Nyttig 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...