Celia Skrevet i går, 08:39 #27561 Skrevet i går, 08:39 Jeg tror vi skal ligge veldig lavt med kommentarer nå. Er det noen gang vi skal være bekymret for hennes ve og vel så er det nå. Denne rosegjøken kommer heller aldri til å bli oppdaget noen gang, senere vil vi få høre at han har "privat jet" - så hun er aldri synlig på flyplasser lenger. "En mann på 35-40 år som pakker to store kofferter for å bo hos en han akkurat har blitt kjent med over nett, han har ALT hun har drømt om på absolutt alle måter og de er allerede i en perfekt datingrelasjon..." En illusjon kan heller aldri bli oppdaget. Det føles nok perfekt for henne akkurat nå. Neste "resort" vi ser henne på er en institusjon. 5 10
Sirah Skrevet i går, 08:54 #27562 Skrevet i går, 08:54 Alauda skrev (21 minutter siden): Men var det ikke et stygt brudd etter Voldemort/Jack? Hva var det egentlig som skjedde? Jeg fulgte henne ikke på den tiden hun var sammen med han, så dette kan nok noen andre svare på bedre enn meg. Men jeg har forstått det som at det var stygt. 1
Guris Skrevet i går, 09:12 #27563 Skrevet i går, 09:12 Celia skrev (29 minutter siden): Jeg tror vi skal ligge veldig lavt med kommentarer nå. Er det noen gang vi skal være bekymret for hennes ve og vel så er det nå. Denne rosegjøken kommer heller aldri til å bli oppdaget noen gang, senere vil vi få høre at han har "privat jet" - så hun er aldri synlig på flyplasser lenger. "En mann på 35-40 år som pakker to store kofferter for å bo hos en han akkurat har blitt kjent med over nett, han har ALT hun har drømt om på absolutt alle måter og de er allerede i en perfekt datingrelasjon..." En illusjon kan heller aldri bli oppdaget. Det føles nok perfekt for henne akkurat nå. Neste "resort" vi ser henne på er en institusjon. Hun kommer til å få total dopamin kollaps når det blir slutt med denne mannen. Da er det jo bra Sidra kan komme å trøste henne da, selv om S ikke får være hos I fordi I jager etter dopamin stimulans. 5
refill Skrevet i går, 09:13 #27564 Skrevet i går, 09:13 Var ikke det der forholdet med han Jack veldig toxic, eller hadde de "bare" et dårlig brudd? For det er han som er Voldemort sant? Er det han hun var sammen med sist? Han der klokkefyren som er bror til en ex av henne, hvilken ex er det?
Sirah Skrevet i går, 09:18 #27565 Skrevet i går, 09:18 refill skrev (4 minutter siden): Var ikke det der forholdet med han Jack veldig toxic, eller hadde de "bare" et dårlig brudd? For det er han som er Voldemort sant? Er det han hun var sammen med sist? Han der klokkefyren som er bror til en ex av henne, hvilken ex er det? Ettersom hva jeg har forstått så var forholdet med Jack veldig bra når det var bra og veldig dårlig når det var dårlig. Det gikk vel begge veier. Det er Voldemort ja og er vel den siste hun kalte for kjæreste. Er ikke det Dubai gjøken? 1
refill Skrevet i går, 09:24 #27566 Skrevet i går, 09:24 Sirah skrev (5 minutter siden): Ettersom hva jeg har forstått så var forholdet med Jack veldig bra når det var bra og veldig dårlig når det var dårlig. Det gikk vel begge veier. Det er Voldemort ja og er vel den siste hun kalte for kjæreste. Er ikke det Dubai gjøken? Så da er en ex for fire år siden (var det ikke det hun skrev på Maldivene) han Jack? 1
Guris Skrevet i går, 09:27 #27567 Skrevet i går, 09:27 Hun trenger jo ikke å ha møtt han før for å dra på ferie med han! Hun dro til Ibiza på ferie med en mann hun aldri hadde møtt før, kun snakket med på Instagram. Og før hun flyttet til Dubai så dro hun til Dubai for å bo hos James som hun heller aldri hadde møtt før, kun chattet på Instagram. Hun dro til Maldivene og rett i sengen til en mann hun hadde pratet med én kveld på byen. 🤷🏻 Så det er vel bare historien som gjentar seg. Kjekk og rik mann sender henne melding på Instagram, I pakker, reiser, og rett i seng. Etter en stund,....... 😭 ja vi vet jo alle hva som kommer da ..... 2 12
Sirah Skrevet i går, 09:29 #27568 Skrevet i går, 09:29 refill skrev (4 minutter siden): Så da er en ex for fire år siden (var det ikke det hun skrev på Maldivene) han Jack? Tror aldri hun har nevnt navn, men det passer med tidslinjen at det er Jack ja. Husker jeg så litt på den serien hennes - Isabel. Hun så helt lik ut når hun hadde truffet han den gangen. Like forelsket.
Sirah Skrevet i går, 09:30 #27569 Skrevet i går, 09:30 Guris skrev (2 minutter siden): Hun trenger jo ikke å ha møtt han før for å dra på ferie med han! Hun dro til Ibiza på ferie med en mann hun aldri hadde møtt før, kun snakket med på Instagram. Og før hun flyttet til Dubai så dro hun til Dubai for å bo hos James som hun heller aldri hadde møtt før, kun chattet på Instagram. Hun dro til Maldivene og rett i sengen til en mann hun hadde pratet med én kveld på byen. 🤷🏻 Så det er vel bare historien som gjentar seg. Kjekk og rik mann sender henne melding på Instagram, I pakker, reiser, og rett i seng. Etter en stund,....... 😭 ja vi vet jo alle hva som kommer da ..... Godt poeng. Jeg kan ikke fatte at hun tør 🤯 Folk flest er jo heldigvis fine folk som ikke ønsker andre noe vondt, men man leser jo dessverre historiene om psykoene..... 3
Guris Skrevet i går, 09:36 #27570 Skrevet i går, 09:36 Sirah skrev (1 minutt siden): Godt poeng. Jeg kan ikke fatte at hun tør 🤯 Folk flest er jo heldigvis fine folk som ikke ønsker andre noe vondt, men man leser jo dessverre historiene om psykoene..... Hva gjør hun vel ikke for et dopamin kick 🤷🏻 3
AnnaLovise Skrevet i går, 09:39 #27571 Skrevet i går, 09:39 vilas skrev (11 timer siden): Ja hvor ble d av naboen, som var sammen med henne nyttårsaften ? Han hun håper på ville kysse henne ved midnatt ? Og som hun ikke visste hvordan hun skulle få oppleve , med Pierre, Sebastian Solberg og masse ukjente venner av Rami tilstede ?? Og NÅ er hun sååå forelsket i den nye såkalte "rosegjøken' som ga henne 365 roser i går?? Og som nå bor hos henne i en stund . Og som hun traff i Januar ...?? Nå må RS og flere snart stille henne riktige spørsmål, for overbevisningen min er at hun lyver minst 75 % av d hun uttaler. Og hun ødelegger sine småsøsken ved å gi dem d de behøver/ el ikke behøver. Ikke sunt å la disse to yngre slippe å jobbe i ett akseptabelt yrke. Det eneste de innimellom betaler inn til "hjemmet sitt" er noen få vannflasker i kjøleskapet. Og drivstoff på "galematias" kjøringen til Rami. Ellers bruker de kortet til I. Moren får nye tenner, faren får nye tenner..... Og så går disse to berserk i Dubai men har uføretrygd fra Norge + kommunale boliger som de bruker sjelden pga de oppholder seg i Irak. D står barnefamilier uten egna bolig i Norge- og disse foreldrene sier de er skilt, nei, d tror jeg ikke. De utnytter norsk velferd. Minste sats uføretrygd i Norge er vel ca 269000 kr pr pers. Fy for en gjeng dette er. Minstesats er høyere om man er enslig. Og det er hun jo registrert som, de er skilt etter norske regler. Faren er vel pensjonist. 2
Mallisaen Skrevet i går, 09:41 #27572 Skrevet i går, 09:41 Eurony skrev (6 timer siden): Måten hu kikka ut på terassen under tea-timen og liksom slenger slengkyss osv osv... 🤣 Det er det kleineste jeg har sett på lenge. Ser så tydelig at hun juger. For alt vi vet sitter hun å slenger kyss til en tom terasse. Superkleint!! 😝🥴🫣....Der satt det ingen! Nei fy f....så kleint og flaut! Var så mye hun sa i den teatimen som falt igjennom og ikke ga mening. Dette med at det var den store kjærligheten (ja , etter to uker da eller?) hadde fått 5 stooore buketter (hvor har de stått?) Han bor hos henne? Rami og Sidra satt lenge hos henne og de hang i sofaen leeenge... Det var ikke et ord om naboen etter nyttår... Åååå, gu bedre- det blir for dumt! Jeg får lyst til å riste alle hardbarka RS'er - litt hjerneluft og åpne øya deres..... 🥵🥵🥵🥵 2 1 9
Guris Skrevet i går, 09:42 #27573 Skrevet i går, 09:42 Når hun evaluerer en mann utifra hvor mange blomster han sløser penger på, så sier det seg selv at hun ikke er klar for et forhold. Sitter på gulvet å gnir seg på blomstene, huff så cringe. Tenk hvis denne mannen blir syk eller noe uforutsatt skjer så han må avlyse en tur 🤯 11
refill Skrevet i går, 09:43 #27574 Skrevet i går, 09:43 Guris skrev (10 minutter siden): Hun trenger jo ikke å ha møtt han før for å dra på ferie med han! Hun dro til Ibiza på ferie med en mann hun aldri hadde møtt før, kun snakket med på Instagram. Og før hun flyttet til Dubai så dro hun til Dubai for å bo hos James som hun heller aldri hadde møtt før, kun chattet på Instagram. Hun dro til Maldivene og rett i sengen til en mann hun hadde pratet med én kveld på byen. 🤷🏻 Så det er vel bare historien som gjentar seg. Kjekk og rik mann sender henne melding på Instagram, I pakker, reiser, og rett i seng. Etter en stund,....... 😭 ja vi vet jo alle hva som kommer da ..... Nei, tidslinjen kan fungere med hennes modus (raskt og intenst), men hun har vært ukomfortabel med å snakke på snap med de hun har datet (til og med naboen) og hun har brukt tid og ikke minst vært stresset for å la familien møte dem. Nå virker det, på både henne og fam, som det er en de kjenner som er der. Men kan jo være hun føler hun har møtt mannen i sitt liv og det endrer alt og. Time will show. Eventuelt 😊 2
Guris Skrevet i går, 09:50 #27575 Skrevet i går, 09:50 refill skrev (5 minutter siden): Nei, tidslinjen kan fungere med hennes modus (raskt og intenst), men hun har vært ukomfortabel med å snakke på snap med de hun har datet (til og med naboen) og hun har brukt tid og ikke minst vært stresset for å la familien møte dem. Nå virker det, på både henne og fam, som det er en de kjenner som er der. Men kan jo være hun føler hun har møtt mannen i sitt liv og det endrer alt og. Time will show. Eventuelt 😊 Han har jo kjøpt masse blomster og liker å reise, så da er det jo drømmemannen, ikke noe å vente med da. 3
Sveits35 Skrevet i går, 10:02 #27576 Skrevet i går, 10:02 Sirah skrev (1 time siden): Tipper jeg også. Hun virker alt for trygg på å snappe osv slik flere også nevner til at det er noe helt nytt. Den frokosten hun og naboen var på 1. nyttårsdag da? Da hun «fablet om» at han kanskje ble med til Maldivene.. Jeg tror faktisk at akkurat det skjedde. Han ble med. Hvor i alle dager skulle ellers denne fyren dukke opp fra? Og ikke et ord om naboen etter nyttår, uten noen helst forklaring. Altså, dama er genial. Snakk om å gjøre seg relevant med 90% mindre innhold. 5
Sirah Skrevet i går, 10:10 #27577 Skrevet i går, 10:10 Sveits35 skrev (2 minutter siden): Den frokosten hun og naboen var på 1. nyttårsdag da? Da hun «fablet om» at han kanskje ble med til Maldivene.. Jeg tror faktisk at akkurat det skjedde. Han ble med. Hvor i alle dager skulle ellers denne fyren dukke opp fra? Og ikke et ord om naboen etter nyttår, uten noen helst forklaring. Altså, dama er genial. Snakk om å gjøre seg relevant med 90% mindre innhold. Ja jeg holder en knapp på enten naboen eller Jack... 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 10:30 #27578 Skrevet i går, 10:30 (endret) Sveits35 skrev (28 minutter siden): Den frokosten hun og naboen var på 1. nyttårsdag da? Da hun «fablet om» at han kanskje ble med til Maldivene.. Jeg tror faktisk at akkurat det skjedde. Han ble med. Hvor i alle dager skulle ellers denne fyren dukke opp fra? Og ikke et ord om naboen etter nyttår, uten noen helst forklaring. Altså, dama er genial. Snakk om å gjøre seg relevant med 90% mindre innhold. Naboen er omdøpt til Rosegjøken, slik at de kan starte fresht og gå all in.. Var vel det de hadde prat om dagen etter nyttår… 😅 Endret i går, 10:30 av Tuppenoglillemor12 4 3
Tippsi Skrevet i går, 10:32 #27579 Skrevet i går, 10:32 Det er nok samme person ( naboen), å har vært det hele veien..alle andre gjøker er bare for å skape drama og content.. verden skal bedras🤢 3 3
Heike72 Skrevet i går, 10:37 #27580 Skrevet i går, 10:37 (endret) Alauda skrev (2 timer siden): Men var det ikke et stygt brudd etter Voldemort/Jack? Hva var det egentlig som skjedde? Han var veldig kroppsfiksert både når det gjaldt seg selv og henne. Og han behandlet henne veldig dårlig når de var sammen med andre. Nedlatende og fæl. Og hun var veldig sjalu. Han fikk jo oppmerksomhet fordi han er kjekk. Han var utro på slutten også tror jeg. Endret i går, 10:46 av Heike72 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå