Ellie25 Skrevet 21 timer siden #27541 Skrevet 21 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Valentines kolleksjonen kommer vel en av dagene mener jeg på… Ja, er lansering i morgen (søndag) tror jeg. Har vært mye reklame disse dagene etter at hun kom tilbake også. 4
hjerteis Skrevet 21 timer siden #27542 Skrevet 21 timer siden Så beleilig med en gjøk til valentineslansering 😂 3 6
Miimosa Skrevet 20 timer siden #27543 Skrevet 20 timer siden Hun sier hun har tatt botox igjen og det er veldig tydelig, men jeg tror hun også har tatt litt korreksjon med leppefiller og filler i kinnbena. hilsen en som tar mye filler og botox 5
refill Skrevet 20 timer siden #27544 Skrevet 20 timer siden Miimosa skrev (6 minutter siden): Hun sier hun har tatt botox igjen og det er veldig tydelig, men jeg tror hun også har tatt litt korreksjon med leppefiller og filler i kinnbena. hilsen en som tar mye filler og botox Jeg og lurte litt på kinnbena, men vet ikke om det bare er fordi hun ser annerledes ut i ansiktet. Akkurat når det gjelder kosmetiske ting tror jeg hun er ærlig. Gir ikke mening for meg at hun skulle innrømme botox men ikke annet, - men på den andre siden er det mye som ikke gir mening for meg 😂💀 1 4
vilas Skrevet 20 timer siden #27545 Skrevet 20 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (På 6.2.2026 den 16.32): Skulle ikke hun ha den der jæbla tea timen om ny gjøk? Haha…. Så mye betyr «beste Veninnene» hennes…😅😂😂 At de går på dette?! ☺️ Ja hvor ble d av naboen, som var sammen med henne nyttårsaften ? Han hun håper på ville kysse henne ved midnatt ? Og som hun ikke visste hvordan hun skulle få oppleve , med Pierre, Sebastian Solberg og masse ukjente venner av Rami tilstede ?? Og NÅ er hun sååå forelsket i den nye såkalte "rosegjøken' som ga henne 365 roser i går?? Og som nå bor hos henne i en stund . Og som hun traff i Januar ...?? Nå må RS og flere snart stille henne riktige spørsmål, for overbevisningen min er at hun lyver minst 75 % av d hun uttaler. Og hun ødelegger sine småsøsken ved å gi dem d de behøver/ el ikke behøver. Ikke sunt å la disse to yngre slippe å jobbe i ett akseptabelt yrke. Det eneste de innimellom betaler inn til "hjemmet sitt" er noen få vannflasker i kjøleskapet. Og drivstoff på "galematias" kjøringen til Rami. Ellers bruker de kortet til I. Moren får nye tenner, faren får nye tenner..... Og så går disse to berserk i Dubai men har uføretrygd fra Norge + kommunale boliger som de bruker sjelden pga de oppholder seg i Irak. D står barnefamilier uten egna bolig i Norge- og disse foreldrene sier de er skilt, nei, d tror jeg ikke. De utnytter norsk velferd. Minste sats uføretrygd i Norge er vel ca 269000 kr pr pers. Fy for en gjeng dette er. Endret 20 timer siden av vilas 6 18
Sirah Skrevet 20 timer siden #27546 Skrevet 20 timer siden Ellie25 skrev (1 time siden): Ja, er lansering i morgen (søndag) tror jeg. Har vært mye reklame disse dagene etter at hun kom tilbake også. Ja jeg mener det var søndag. Bruker ofte å være det 🫣 2
vilas Skrevet 19 timer siden #27547 Skrevet 19 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (På 6.2.2026 den 16.32): Skulle ikke hun ha den der jæbla tea timen om ny gjøk? Haha…. Så mye betyr «beste Veninnene» hennes…😅😂😂 At de går på dette?! ☺️ I er vel ikke i form for som hun fortalte ikveld så hadde hun ingenting å klage over ang snabelsafari, så mye hadd hun hatt så hun hadde nå fått urinveisinfeksjon og hadde nå antibiotika 🤣 1 1
Maia3 Skrevet 19 timer siden #27548 Skrevet 19 timer siden vilas skrev (13 minutter siden): I er vel ikke i form for som hun fortalte ikveld så hadde hun ingenting å klage over ang snabelsafari, så mye hadd hun hatt så hun hadde nå fått urinveisinfeksjon og hadde nå antibiotika 🤣 Blir nok bare snakk om snabelsafari og hvor mye sex de har fremover. Det er så patetisk og fjortis at man kan få noia. 10 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19 timer siden #27549 Skrevet 19 timer siden Måtte inn å se litt, og sånn som hun snakker om denne gjøken så virker dette alvorlig allerede og at hun vil indridusere han osv til følgerne sine etter hvert… Dette har IKKE foregått kun siden januar som hun sier…. Hun lyver sånn 😳Ser ikke folk det enda??!!! 4 8
Maia3 Skrevet 19 timer siden #27550 Skrevet 19 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Måtte inn å se litt, og sånn som hun snakker om denne gjøken så virker dette alvorlig allerede og at hun vil indridusere han osv til følgerne sine etter hvert… Dette har IKKE foregått kun siden januar som hun sier…. Hun lyver sånn 😳Ser ikke folk det enda??!!! Elsklingene og bestisene ser bare det de vil se, og kommer til å forgude henne til the bitter end 2 4
MissSkog Skrevet 18 timer siden #27551 Skrevet 18 timer siden Isabel sitter på Maldivene og har major break-down, og så wooops er alt rosenrødt og ny flamme i sikte. Her er det mye som ikke henge rop greip. 7 11
agent Skrevet 18 timer siden #27552 Skrevet 18 timer siden Celia skrev (4 timer siden): Hvordan er det mulig å dukke opp så ut av det blå??! Fordi hun forteller ALT og aldri lyver.🤣 4 6
Tenkeselv Skrevet 17 timer siden #27553 Skrevet 17 timer siden refill skrev (På 6.2.2026 den 23.11): Hun var tydeligvis ikke like flau over å snakke på kamera foran han som hun har vært tidligere. Jeg tror det er en hun kjenner. 100% sikkert at det er den samme gjøken som før, fordi hvis man virkelig legger merke til hva hun sier vs har sagt for bare knapt en mnd siden så ser man det (I hvertfall i mine øyne) Hun prater stadig om barn , ekteskap og den store kjærligheten , men der det bare har vært gjøk på gjøk av udugelig karakter....liksom For meg så er den personen hun nå er med den samme, bare at hun nå ser selv at hun ikke klarer å selge like mye content på en "ny gjøk" lenger. Nå starter neste fase i livet med en kjæreste som kan vises å kalles for en kjæreste. Hun er gjerne kynisk, men dum er hun ikke 😅🎯 2
Tenkeselv Skrevet 17 timer siden #27554 Skrevet 17 timer siden vilas skrev (2 timer siden): Ja hvor ble d av naboen, som var sammen med henne nyttårsaften ? Han hun håper på ville kysse henne ved midnatt ? Og som hun ikke visste hvordan hun skulle få oppleve , med Pierre, Sebastian Solberg og masse ukjente venner av Rami tilstede ?? Og NÅ er hun sååå forelsket i den nye såkalte "rosegjøken' som ga henne 365 roser i går?? Og som nå bor hos henne i en stund . Og som hun traff i Januar ...?? Nå må RS og flere snart stille henne riktige spørsmål, for overbevisningen min er at hun lyver minst 75 % av d hun uttaler. Og hun ødelegger sine småsøsken ved å gi dem d de behøver/ el ikke behøver. Ikke sunt å la disse to yngre slippe å jobbe i ett akseptabelt yrke. Det eneste de innimellom betaler inn til "hjemmet sitt" er noen få vannflasker i kjøleskapet. Og drivstoff på "galematias" kjøringen til Rami. Ellers bruker de kortet til I. Moren får nye tenner, faren får nye tenner..... Og så går disse to berserk i Dubai men har uføretrygd fra Norge + kommunale boliger som de bruker sjelden pga de oppholder seg i Irak. D står barnefamilier uten egna bolig i Norge- og disse foreldrene sier de er skilt, nei, d tror jeg ikke. De utnytter norsk velferd. Minste sats uføretrygd i Norge er vel ca 269000 kr pr pers. Fy for en gjeng dette er. Tror du virkelig at de mest hardbarka i RS noengang kommer til å se det vi andre ser ? Av måten hun holder på ? Dessverre tror jeg aldri det kommer til å skje, å man skal heller ikke glemme at I velger helt selv hvilke kommentarer hun deler. Å selvfølgelig deler hun bare de som er av "dronningen vår" karakter. Kritiske spørsmål er jo ikke helt I sin greie. 4 2
Eurony Skrevet 15 timer siden #27555 Skrevet 15 timer siden Måten hu kikka ut på terassen under tea-timen og liksom slenger slengkyss osv osv... 🤣 Det er det kleineste jeg har sett på lenge. Ser så tydelig at hun juger. For alt vi vet sitter hun å slenger kyss til en tom terasse. 8 7
Pusemusen Skrevet 10 timer siden #27556 Skrevet 10 timer siden Litt merkelig at Rami og Sidra var på besøk der også. Hun pleier jo ikke introdusere en ny mann til familien så tidlig. Nei, dette er en de også har truffet før. Jack, naboen eller Wilhelm. 5 3
rock&republic Skrevet 9 timer siden #27557 Skrevet 9 timer siden Tipper Jack. Hun sa jo på Maldivene at hun ikke hadde kommet over X’en etter 4 år 1 2
Sirah Skrevet 9 timer siden #27558 Skrevet 9 timer siden rock&republic skrev (5 minutter siden): Tipper Jack. Hun sa jo på Maldivene at hun ikke hadde kommet over X’en etter 4 år Tipper jeg også. Hun virker alt for trygg på å snappe osv slik flere også nevner til at det er noe helt nytt. 2
Alauda Skrevet 9 timer siden #27559 Skrevet 9 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Tipper jeg også. Hun virker alt for trygg på å snappe osv slik flere også nevner til at det er noe helt nytt. Men var det ikke et stygt brudd etter Voldemort/Jack? Hva var det egentlig som skjedde? 1
Ellenn Skrevet 9 timer siden #27560 Skrevet 9 timer siden Tenkeselv skrev (7 timer siden): Tror du virkelig at de mest hardbarka i RS noengang kommer til å se det vi andre ser ? Av måten hun holder på ? Dessverre tror jeg aldri det kommer til å skje, å man skal heller ikke glemme at I velger helt selv hvilke kommentarer hun deler. Å selvfølgelig deler hun bare de som er av "dronningen vår" karakter. Kritiske spørsmål er jo ikke helt I sin greie. Jeg tror de fleste er et sted midt i mellom, at de hverken svelger alt, eller tolker alt som utspekulert. De følger henne som underholdning eller tidsfordriv. Hvor lenge til folk finner henne underholdende er en annen sak. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå