Kønn Skrevet 7. februar #27521 Skrevet 7. februar Hun har hele tiden ‘lekt’ med følgerne sine, men nå har hun tatt til et høyere nivå. Dette er toppen av kynisme. Håper følgertallene raser nedover og at folk får opp øynene. 8 17
Miimosa Skrevet 7. februar #27522 Skrevet 7. februar Kønn skrev (40 minutter siden): Hun har hele tiden ‘lekt’ med følgerne sine, men nå har hun tatt til et høyere nivå. Dette er toppen av kynisme. Håper følgertallene raser nedover og at folk får opp øynene. Jeg er helt enig! Hun skulle ha «Tea-time» i går?? Kanskje hun faktisk har hatt ett fall i engasjement så hun må dra dette ut så langt hun kan. Jeg er offisielt detoxet jeg også, jeg prøver å se på men ender opp med å skippe over alt på 2 min. 4 7
Hallepalle2 Skrevet 7. februar #27523 Skrevet 7. februar Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Har hun ikke hatt tea timen sin enda med sine kjære elsklinger og bestisser som betyr alt i hele verden? 🤔 Jo, det har hun jo hatt. Det var overraskende for meg, i hvert fall, jeg så ikke den vrien komme. 2
Celia Skrevet 7. februar #27524 Skrevet 7. februar Hallepalle2 skrev (10 minutter siden): Jo, det har hun jo hatt. Det var overraskende for meg, i hvert fall, jeg så ikke den vrien komme. Hun har ikke hatt det? Klikket meg gjennom nå 2
refill Skrevet 7. februar #27525 Skrevet 7. februar Nå har hun hatt, og den varte heldigvis ikke i 1t siden fyren satt på terrassen (var langt nok likevel, don't get me wrong). Ja. Det er en mann. Han er kjekk, romantisk, god i sengen, har god klesstil, liker å reise, er spontan. Bor ikke i Dubai, men har sånn der greie man trenger for å bo der (UAE id elns), er ikke fra Norge. Og det var det 😅 3
Sol Rampelyset Skrevet 7. februar #27526 Skrevet 7. februar Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
Mallisaen Skrevet 7. februar #27527 Skrevet 7. februar Hva var dette forno? 🥴😝🫣.... Satt på verandaen liksom- i 30 min?? Fått fem store buketter på 2-3 uker... ?? Hvor har de bukettene stått hen? Prater som de skulle vært sammen i månedsvis? Og hun har vært på Maldivene i over to uker etter nyttår, i tillegg Bali... Nei, fikk skikkelig vond smak i munn... Tror ikke døyten på det her jeg... På tide å avfølge - igjen....🫣🥵 6 17
hjerteis Skrevet 7. februar #27528 Skrevet 7. februar Math is not mathing 😂 Naboen var hele verden for henne frem til nyttår. Rett på nyåret dro hun til Maldivene, superlei seg, måtte koble av, delte litt av en rosebukett. Såe... når møtte hun han nye? Mens hun styra med naboen? Classy 😬 5 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. februar #27529 Skrevet 7. februar hjerteis skrev (15 minutter siden): Math is not mathing 😂 Naboen var hele verden for henne frem til nyttår. Rett på nyåret dro hun til Maldivene, superlei seg, måtte koble av, delte litt av en rosebukett. Såe... når møtte hun han nye? Mens hun styra med naboen? Classy 😬 Hun lyver sånn til følgerne sine.. jeg er bombesikker på at denne fyren er en hun har datet lenge uten å fortelle.. eller så er alle fyrene samme fyr - naboen.. 🤷🏼♀️ 5 10
Enavs Skrevet 7. februar #27530 Skrevet 7. februar Jeg så også tea-timen nå, klikket meg inn på henne for første gang siden tidlig 2025. Husker jeg «gledet» meg til disse te-timene da jeg startet å følge henne i 2024, men etter noen mnd var også det kjedelig: uthaling, si A men ikke B, blablabla. Så intetsigende etter hvert, som resten av livet hennes på Snap. Syntes først at hun var artig og sjarmerende. Så syntes jeg synd på henne, stakkars lille rike pike, men etter hvert synes jeg hun ble falsk, miljøsvin, glupsk, aldri fornøyd, høy på seg selv, sa mot seg selv, verdens kjedeligste «hverdagsliv», uinteressant og ga meg ingenting. Da hun liksom var sjarmerende og barnlig entusiastisk over delfinene på Maldivene, ble det kleint fordi det, for meg, fremstod påtatt og «se på meg som er så naturlig, gleder meg over de små tingene, som har alt, men den største lykken er delfiner, da er jeg meg selv og lille Shirog. Delfiiiner er det eneste jeg trenger». Trodde ikke ett sekund på henne og dett var dett. Har avfulgt henne for lengst, men vært innom her ofte, bl.a. for å se om hun endte med naboen (som jeg tenkte ville få henne ned på jorda igjen) og for å få med meg litt oppdatering uten å bidra med å lønne henne. (Tveegget: på den ene siden følger jeg med her for å lese om hun er tilbake til den hun var i 2024, mens på den andre siden at flere skal gjennomskue henne og slutte å gi henne lønn). tilbake til det jeg kom her for, te-timen i kveld: Ble veldig overrasket over at hun har truffet en ny siden det stod her at hun datet naboen på nyttårsaften? Og at hun hadde fått roser av den nye mannen da hun var på Maldivene. Var ikke Maldiveturen bare «noen sekunder» etter nyttårsaften? Når rakk hun å treffe denne mannen? Vel, vel, kommer ikke til å åpne snappen hennes igjen, like kjedelig som før, og fortsatt ikke en person jeg vil lønne. 9 19
Celia Skrevet 7. februar #27531 Skrevet 7. februar Hvordan er det mulig å dukke opp så ut av det blå??! 2 9
Ellie25 Skrevet 7. februar #27532 Skrevet 7. februar Skjønner heller ikke når hun skulle ha møtt denne mannen. Men ettersom han måtte sitte på verandaen tyder det vel på at han er norsk da? Siden han måtte et annet sted for å ikke høre? Vil også tro det er enten naboen (som de da har kjørt strategi på å liksom utfase da han ble outet men fortsatt å date allikevel og la han få et nytt kallenavn på snap). Eller så er det Wilhelm. 5
Mallisaen Skrevet 7. februar #27533 Skrevet 7. februar Ellie25 skrev (4 minutter siden): Skjønner heller ikke når hun skulle ha møtt denne mannen. Men ettersom han måtte sitte på verandaen tyder det vel på at han er norsk da? Siden han måtte et annet sted for å ikke høre? Vil også tro det er enten naboen (som de da har kjørt strategi på å liksom utfase da han ble outet men fortsatt å date allikevel og la han få et nytt kallenavn på snap). Eller så er det Wilhelm. Det satt nok ingen på verandaen..... 🫣🥴 6 5
Gjesti7654 Skrevet 7. februar #27534 Skrevet 7. februar Ellie25 skrev (4 minutter siden): Skjønner heller ikke når hun skulle ha møtt denne mannen. Men ettersom han måtte sitte på verandaen tyder det vel på at han er norsk da? Siden han måtte et annet sted for å ikke høre? Vil også tro det er enten naboen (som de da har kjørt strategi på å liksom utfase da han ble outet men fortsatt å date allikevel og la han få et nytt kallenavn på snap). Eller så er det Wilhelm. Jeg har ikke sett på en eneste snap med denne nye mannen, men jeg tror faktisk det kan være "hevn" til naboen. Se for deg, han fikk nok nyttårsaften, hun klikker, må finne en rebound fort som F for å kunne vise naboen at hun "brydde seg ikke". Det gir mest mening for meg om jeg skal konspirere litt 😅 4 9
Hatsumomo Skrevet 7. februar #27535 Skrevet 7. februar (endret) Hm måtte se teatime. Borte er visst hele den vanlige regla med "så redd for kjærligheten, redd for hjertet mitt, redd for å bli såret igjen, å åpne meg" som hun hadde gående med naboen ihvertfall. Helt tydelig at hun er forelsket og helt tydelig at dette er noe annet enn naboen. Virker å ha skjult dette ganske heftig til nå. Kanskje det er en fyr fra filmcrewet som har fulgt henne rundt? Endret 7. februar av Hatsumomo 3 8
Alauda Skrevet 7. februar #27536 Skrevet 7. februar Hatsumomo skrev (1 minutt siden): Hm måtte se teatime. Borte er visst hele den vanlige regla med "så redd for kjærligheten, redd for hjertet mitt, redd for å bli såret igjen, å åpne meg" som hun hadde gående med naboen ihvertfall. Helt tydelig at hun er forelsket og helt tydelig at dette er noe annet enn naboen. Jeg synes heller det var helt tydelig at dette var en illusjon. 4 2
Hatsumomo Skrevet 7. februar #27537 Skrevet 7. februar Alauda skrev (1 minutt siden): Jeg synes heller det var helt tydelig at dette var en illusjon. Mulig det, men jeg gidder ikke spekulere i sånt. Spiller ingen rolle for meg, kommer ikke til å følge noe mer på henne pga ny gjøk. Jeg ser kanskje innom en gang i mnd eller mer, og evt når det skrives noe hun gjør i tråden som måtte være av interesse. 6
Princess_81 Skrevet 7. februar #27538 Skrevet 7. februar hjerteis skrev (1 time siden): Math is not mathing 😂 Naboen var hele verden for henne frem til nyttår. Rett på nyåret dro hun til Maldivene, superlei seg, måtte koble av, delte litt av en rosebukett. Såe... når møtte hun han nye? Mens hun styra med naboen? Classy 😬 Hun er sinnsykt lett på tråden 4 1 9
Velinda Skrevet 7. februar #27539 Skrevet 7. februar Skal hun ha lansering av noe?teatime med en eller annen"gjøk"er jo en del salsstrategien 1 5
Sirah Skrevet 7. februar #27540 Skrevet 7. februar Velinda skrev (2 minutter siden): Skal hun ha lansering av noe?teatime med en eller annen"gjøk"er jo en del salsstrategien Valentines kolleksjonen kommer vel en av dagene mener jeg på… 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå