Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå måtte jeg inn og se. Altså hva så jeg på? Skjønner at hun har hatt en pause, og så kommer hun tilbake, 90% av Snappene er reklame, hun tegner initialene sine på en mann, viser frem litt mat og thats it? Det var helt merkelig! For min egen del kjente jeg at det føltes helt fantastisk å ikke lure ett sekund på hvem mannen er. Jeg syns hun har mista X-faktoren sin helt og blitt dritkjedelig. Alt det personlige som har gjort henne spesiell er borte og nå har Isabel forsvunnet og bare reklamedamen er igjen. Takk for Snapchat pausene du har hatt i år Isabel, jeg har blitt detoxa og skjønner at jeg kan leve livet uten å følge med på hva du gjør. 

• Liker 9
  • Nyttig 34
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Carrot skrev (6 timer siden):

Basert på det jeg har skjønt her inne og ellers er hun hverken aggresiv eller kynisk, hun deler av overskuddet, takker sine følgere og krediterer dem hele tiden, manipulerende? Tja kanskje hvis man velger se det slik (trist syn å ha på forøvrig for de som har det) for andre er det forfriskende, og sikkert også en av grunenen til at man velger fortsette følge osv, men poenget er at produktene hun selger, varen er en av verdi for kundene som kjøper igjen og igjen.. Så hvis det å skape en slags inkluderende sfære for de som trives der er negativt er vel egentlig all form for markedsføring aggressiv, kynisk og manipulerende? 

Nei jeg følger henne ikke, og jeg vet ikke hva hun styrer med til enhver tid men mange her inne som er hardbarket kritisk gjør av en eller annen grunn for å ha noe å kritisere :P men assistenter? Hun har ansatte hvis det er det du mener, men assistent har jeg ikke hørt hun har, det er en påstand uten dokumentasjon så langt. Spesielt siden alle sier hun er "på 24/7" og aggressiv er det vel ikke assistender som opster for henne? 
Og hva er denne greien flere har mot å ligge i senga kontra å slenge seg i godstolen eller på sofaen? Hvor er forskjellen egentlig? 

Vanskelig å forstå? Kall det ansatte/assistenter eller hva du vil. 

Det er DE som gjør jobben med både det ene og det andre, men IR som tar æren .

Hvem deler hun overskuddet med, mener du?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (2 minutter siden):

Vanskelig å forstå? Kall det ansatte/assistenter eller hva du vil. 

Det er DE som gjør jobben med både det ene og det andre, men IR som tar æren .

Hvem deler hun overskuddet med, mener du?

Hun sa for en stund tilbake at hun hadde gidd 10% av overskuddet til Kajafondet men nevnte ikke beløp så man har bare hennes ord på det,og med alt som kommer ut av den kjeften så kan det være løgn,regnskapet er sikkert skjult i et utenlansk selskap

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Skulle ikke hun ha den der jæbla tea timen om ny gjøk? Haha…. Så mye betyr «beste Veninnene» hennes…😅😂😂 At de går på dette?! ☺️

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (6 timer siden):

Nå måtte jeg inn og se. Altså hva så jeg på? Skjønner at hun har hatt en pause, og så kommer hun tilbake, 90% av Snappene er reklame, hun tegner initialene sine på en mann, viser frem litt mat og thats it? Det var helt merkelig! For min egen del kjente jeg at det føltes helt fantastisk å ikke lure ett sekund på hvem mannen er. Jeg syns hun har mista X-faktoren sin helt og blitt dritkjedelig. Alt det personlige som har gjort henne spesiell er borte og nå har Isabel forsvunnet og bare reklamedamen er igjen. Takk for Snapchat pausene du har hatt i år Isabel, jeg har blitt detoxa og skjønner at jeg kan leve livet uten å følge med på hva du gjør. 

🎯

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Skulle ikke hun ha den der jæbla tea timen om ny gjøk? Haha…. Så mye betyr «beste Veninnene» hennes…😅😂😂 At de går på dette?! ☺️

Blir man ikke drita lei sånne "beste venniner"kjære elsklinger,SLUTT å vær så lettlurt🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror vi det er Wilhelm hun har besøk av? Er nok en som snakker norsk hvertfall

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Nimmii skrev (43 minutter siden):

Tror vi det er Wilhelm hun har besøk av? Er nok en som snakker norsk hvertfall

Eller et film crew som skal dokumentere hvor fantastisk hun er😉

• Liker 4
Skrevet

Helt ærlig tror jeg det er naboen, bare at hun nå velger å holde han helt privat. Og filmcrewet er nok på plass ja. 

Håper ikke det er Wilhelm....

• Liker 6
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Helt ærlig tror jeg det er naboen, bare at hun nå velger å holde han helt privat. Og filmcrewet er nok på plass ja. 

Håper ikke det er Wilhelm....

Helt ærlig så har tanken streifet meg. 
Jeg har en følelse på at det ble for meget på nyttår, og for at han skal ønske å fortsette, må det bli av det mer private slaget. 

om det stemmer, så kan jeg se for meg det blir oppstandelse for folk føler seg løyet til. Men da er det viktig å se seg selv i speilet å spørre seg hvem det egentlig er som har lagt opp til at ting nå må skje mer privat? Gjelder egentlig uansett hvem denne mannen er. 
Det jeg ville frem til her er at jeg forstår innmari godt at det holdes privat. 

• Liker 4
Skrevet

Hun bytter menn fort…. Ny forelsket nå og på nyttårsaften var hun super forelska i naboen for ei patetisk dame 

IMG_2438.png

• Nyttig 11
Skrevet
Princess_81 skrev (2 minutter siden):

Hun bytter menn fort…. Ny forelsket nå og på nyttårsaften var hun super forelska i naboen for ei patetisk dame 

IMG_2438.png

Jeans? 
Må være en nordmann 😂

• Liker 3
Skrevet
Princess_81 skrev (4 minutter siden):

IMG_2438.png

Dette er bare helt patetisk….  Helt ærlig!

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Jeans? 
Må være en nordmann 😂

Er hun som har på seg jeans 

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Dette er bare helt patetisk….  Helt ærlig!

Ja hun oppfører seg som en tenåring hun må ha borderline eller være mentalt etter alder…….

• Nyttig 7
Skrevet
Princess_81 skrev (9 minutter siden):

Er hun som har på seg jeans 

ahh ok, men fortsatt norsk da 😂

• Liker 3
Skrevet

Får vell en tea time snart om hvor suksessfull og rik han er🙄...  men uansett så e det vell bare "naboen" under et annet gjøk navn...

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (På 31.1.2026 den 17.42):

Så nå tjener Sidra også penger på snap og skal flytte til Dubai.. Altså, med en gang de begynner å håve inn med masse penger (lett tjente på snap) så flykter de alle landet for å slippe skatten…. Norge trenger de ikke lengre etter snap kom inn i bilde. Ganske provoserende.😡 Goder skal de ha men bidrar lite tilbake. Nå får resten av gjengen også bare pelle seg ut av Norge! Jævla freeloader familie….

De må skatte til Norge de første 3 årene 😊 du høres bare sjalu ut. At man skal bli boende i ett land for å skatte og hjelpe landet er det ingen som tenker. Alle skatter når de bor her og bidrar likt. Man kan fint ha lyst til å flytte til varmere strøk uten at det er så dyp mening bak. Helt naturlig å ha lyst til det. Landet klarer seg helt fint uten eller med de. Bare til å slappe helt av 

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...