Teflonhjernen Skrevet fredag kl. 21:30 #27481 Skrevet fredag kl. 21:30 Dumpet over dette her…er ikke det ei venninne av Isabel? Hvis dette er pent/fint/vakkert så tenker jeg at det ikke finnes håp for menneskeheten. Har ikke ord om å fælt dette er…ja, vet det ikke er lov å kommentere utseendet, men hun er jo ikke født sånn i det hele tatt. 3 6
agent Skrevet fredag kl. 21:31 #27482 Skrevet fredag kl. 21:31 Sirah skrev (2 timer siden): Helt ærlig tror jeg det er naboen, bare at hun nå velger å holde han helt privat. Og filmcrewet er nok på plass ja. Håper ikke det er Wilhelm.... Hadde ikke det vært fint😁 1
agent Skrevet fredag kl. 21:34 #27483 Skrevet fredag kl. 21:34 Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden): Dette er bare helt patetisk…. Helt ærlig! Tenk om det er Maldivegjøken . Likte ikke han rødt? Hun kjøpte rødt undertøy.
Scxx93 Skrevet fredag kl. 21:36 #27484 Skrevet fredag kl. 21:36 Isabel la ut snap på Maldivene og skrev noe lignende til dette «er det normalt å savne en ex man var sammen med for 4 år siden? Spør for en venn…» Kan det være et hint om at hun er sammen igjen med en ex? Hvem vet. Synes uansett hun er meget irriterende som sier hun skal fortelle oss alt ASAP, så går det 9 timer før hun poster igjen og det er bare reklame, så går det en hel dag til og det er bare villa visning og mas og fjas. Synes hun begynner å bli veldig frekk som lover så mye drit og aldri holder noe. Vi er idioter hele gjengen som følger med på dette 🤣 5 15
agent Skrevet fredag kl. 21:39 #27485 Skrevet fredag kl. 21:39 Scxx93 skrev (Akkurat nå): Isabel la ut snap på Maldivene og skrev noe lignende til dette «er det normalt å savne en ex man var sammen med for 4 år siden? Spør for en venn…» Kan det være et hint om at hun er sammen igjen med en ex? Hvem vet. Synes uansett hun er meget irriterende som sier hun skal fortelle oss alt ASAP, så går det 9 timer før hun poster igjen og det er bare reklame, så går det en hel dag til og det er bare villa visning og mas og fjas. Synes hun begynner å bli veldig frekk som lover så mye drit og aldri holder noe. Vi er idioter hele gjengen som følger med på dette 🤣 Fin oppdatering👍 Skal vel filme villa kjøp nå . Sikkert derfor det ikke ble noe sist, villa kjøp er jo fint film content. 4 3
refill Skrevet fredag kl. 22:11 #27486 Skrevet fredag kl. 22:11 Hun var tydeligvis ikke like flau over å snakke på kamera foran han som hun har vært tidligere. Jeg tror det er en hun kjenner. 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 00:07 #27487 Skrevet i går, 00:07 Scxx93 skrev (2 timer siden): De må skatte til Norge de første 3 årene 😊 du høres bare sjalu ut. At man skal bli boende i ett land for å skatte og hjelpe landet er det ingen som tenker. Alle skatter når de bor her og bidrar likt. Man kan fint ha lyst til å flytte til varmere strøk uten at det er så dyp mening bak. Helt naturlig å ha lyst til det. Landet klarer seg helt fint uten eller med de. Bare til å slappe helt av Da har du ikke fakta på bordet… 3 års regelen kan unngås. Akkurat som Isabel har gjort. Og nå orker jeg ikke forklare dette for 100 gang…. Sjslu nei, langt ifra!😅 Bare forbanna på sånne som snylter landet vårt… 2 3 4
Miimosa Skrevet i går, 02:33 #27488 Skrevet i går, 02:33 Tja, kanskje hun er sammen med Pierre igjen, jeg tror de er soulmates! Men så bekvem hun var ved å filme forran han er det en hun kjenner godt, så enten har hun og naboen gitt dette ett forsøk offline uten input fra noen eller så tror jeg at det er en ex. Eller så er dette en annen influencer. 2
Hatsumomo Skrevet i går, 04:49 #27489 Skrevet i går, 04:49 Miimosa skrev (2 timer siden): Tja, kanskje hun er sammen med Pierre igjen, jeg tror de er soulmates! Men så bekvem hun var ved å filme forran han er det en hun kjenner godt, så enten har hun og naboen gitt dette ett forsøk offline uten input fra noen eller så tror jeg at det er en ex. Eller så er dette en annen influencer. Pierre er i Thailand 1
Hallepalle2 Skrevet i går, 06:48 #27490 Skrevet i går, 06:48 Tuppenoglillemor12 skrev (10 timer siden): Dette er bare helt patetisk…. Helt ærlig! Det er jo ordentlig smart. Hun får dere til å diskutere side opp og side ned mens pengene strømmer inn. Å investere mye tid og engasjement i mennesker som ikke tilfører en noe positivt er vel det som er patetisk. 9
Teflonhjernen Skrevet i går, 07:54 #27491 Skrevet i går, 07:54 Hallepalle2 skrev (59 minutter siden): Det er jo ordentlig smart. Hun får dere til å diskutere side opp og side ned mens pengene strømmer inn. Å investere mye tid og engasjement i mennesker som ikke tilfører en noe positivt er vel det som er patetisk. Her er jeg enig. Jeg er faktisk overrasket over hvor mye folk her inne vet om henne og naboen og han norske (William, Wilhelm eller noe sånt) og hvor nysgjerrige folk er på denne nye fyren. Jeg er jo en av de som er veldig kritisk til Isabel nå, og kjenner jeg har ikke et snev av nysgjerrighet på verken denne fyren eller hva hun lanserer eller gjør. Jeg er inne og ser litt innimellom når jeg kjeder meg, men det blir mindre og mindre og kortere og kortere . Er 100% samme hver dag. Gøyere å lese her inne, det er interessant. Må bare si til slutt at dette er absolutt ikke kritikk til dere som diskuterer saklig og faktisk er interessert i Isabel sitt liv (noen i mer og noen i mindre grad) , det er jo dere + de kritiske som gjør tråden interessant 😊 12 2
LorettaLynn Skrevet i går, 09:13 #27492 Skrevet i går, 09:13 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Her er jeg enig. Jeg er faktisk overrasket over hvor mye folk her inne vet om henne og naboen og han norske (William, Wilhelm eller noe sånt) og hvor nysgjerrige folk er på denne nye fyren. Jeg er jo en av de som er veldig kritisk til Isabel nå, og kjenner jeg har ikke et snev av nysgjerrighet på verken denne fyren eller hva hun lanserer eller gjør. Jeg er inne og ser litt innimellom når jeg kjeder meg, men det blir mindre og mindre og kortere og kortere . Er 100% samme hver dag. Gøyere å lese her inne, det er interessant. Må bare si til slutt at dette er absolutt ikke kritikk til dere som diskuterer saklig og faktisk er interessert i Isabel sitt liv (noen i mer og noen i mindre grad) , det er jo dere + de kritiske som gjør tråden interessant 😊 Enig. Virker nesten som om noen av dem er «kjøpt og betalt» for å skape blest.
Sparks Skrevet i går, 10:57 #27493 Skrevet i går, 10:57 (endret) Har ikke helt fulgt med, hvor kommer Thomas Hayes ryktene fra/av? måtte redigere, refererer folk til ham eller er det Wilhelm for noen andre hahaha, tenkte automatisk på SKAM! Endret i går, 10:58 av Sparks 2
hjerteis Skrevet i går, 11:50 #27494 Skrevet i går, 11:50 Jeg liker å diskutere henne, og finner det underholdende og irriterende på en gang å titte innom snappene. Men - jeg er ikke fan av hvordan hun oppfører seg. Det er litt som en ulykke, man klarer bare ikke å se bort 🙈 I starten var hun veldig skjønn, og synes absolutt det var gøy å følge med når hun hadde beina planta på jorden. Det siste året har hun bare forfallt mer og mer, sjarmen er borte, hun er for høy på seg selv og alt er salg. Innholdet går i en loop, Maldivene, reklame, menn, lansering, villavisning, slutt med menn, går på smell, trenger healing, drar til Maldivene, og repeat. Jeg følger mindre med, og det er utrolig deilig! Jeg tenker at livet mitt har så mye mer enn det "lyx" livet hennes. Jeg elsker å vite at det faktisk ikke er penger som gjør deg lykkelig, men trygghet, privatlivet og samværet med folk som bryr seg om deg, okke som ❤️ 5 7 2
Ugresset Skrevet i går, 12:53 #27495 Skrevet i går, 12:53 Jeg har detoxa og håper jeg "klarer å holde meg unna" fremover. Skummelt hvor avhengighetsskapende det er å følge med på andres liv og babbel, og hvor enormt mye tid det går til det. Trodde aldri dagen skulle komme, men nå har jeg avfulgt. 3 9 3
Sveits35 Skrevet i går, 13:08 #27496 Skrevet i går, 13:08 Sidra ble besøkt i dag. Slik jeg husker det, så betalte Isabel første halvår for Rami. Det er annerledes med Sidra, for det ser ut som hun vil klare seg selv. Kommer til å følge med på hennes reise faktisk. Isabel er på safari igjen?
Pusemusen Skrevet i går, 13:11 #27497 Skrevet i går, 13:11 Scxx93 skrev (15 timer siden): Isabel la ut snap på Maldivene og skrev noe lignende til dette «er det normalt å savne en ex man var sammen med for 4 år siden? Spør for en venn…» Kan det være et hint om at hun er sammen igjen med en ex? Om så er så må det jo være Jack/Voldemort 😱
Sirah Skrevet i går, 13:24 #27498 Skrevet i går, 13:24 Sparks skrev (2 timer siden): Har ikke helt fulgt med, hvor kommer Thomas Hayes ryktene fra/av? måtte redigere, refererer folk til ham eller er det Wilhelm for noen andre hahaha, tenkte automatisk på SKAM! Haha nei det er ikke han fra skam vi refererer til 😅 Sveits35 skrev (15 minutter siden): Sidra ble besøkt i dag. Slik jeg husker det, så betalte Isabel første halvår for Rami. Det er annerledes med Sidra, for det ser ut som hun vil klare seg selv. Kommer til å følge med på hennes reise faktisk. Isabel er på safari igjen? Spennende! 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:34 #27499 Skrevet i går, 13:34 Har hun ikke hatt tea timen sin enda med sine kjære elsklinger og bestisser som betyr alt i hele verden? 🤔 3 4
Ellenn Skrevet i går, 13:40 #27500 Skrevet i går, 13:40 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Har hun ikke hatt tea timen sin enda med sine kjære elsklinger og bestisser som betyr alt i hele verden? 🤔 Er du så nysgjerrig at det er vanskelig og vente? 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå