Velinda Skrevet 16 timer siden #27461 Skrevet 16 timer siden Tenkeselv skrev (45 minutter siden): Ja det er virkelig skremmende å bevitne, men derfor også jeg sliter men enkelte som kommenterer i denne tråden her som åpenbart ikke kan se det samme. Enten må de være RS selv, eller så har jeg direkte vondt av de. Det må være mange triste skjebner der ute hvis I har klart å bli dronningen deres, det er jo bare 😢 Men det er også de menneskene jeg får vondt av, for de kjøper alt hun lanserer fordi ellers er de ikke en ekte bestevenn. Man kan bare se inne på FB osv på egen salgsgrupper for varene hun lanserer, der enkelte skriver rett ut at jeg hadde egentlig ikke råd men ble revet med. Å prøver da å få solgt det videre for å få tilbake litt av pengene sine. Men ja, alle mennesker må sørge for seg selv, men det er nå engang mange ulike typer mennesker. Jeg er så sikker på at de fleste som lopper seg selv økonomisk er ensomme mennesker som virkelig tror hun er en ekte venn, å det er trist. For det å føle seg så ensom er vondt i seg selv, Å selvsagt vet Isabel dette veldig godt, men hun er åpenlyst blottet for selvrespekt på det punktet. Hadde hun ikke stadig brukt disse ordene som bestevenner osv så hadde jeg kunnet klart å ha mer respekt for henne. Får håpe hun er ærlig og forteller hvilken metoder hun bruker for å bygge bedrifter når hun skal holde foredrag🙈 1 4
Teflonhjernen Skrevet 14 timer siden #27462 Skrevet 14 timer siden Hvordan kan det ha seg at Isabel som deler A L T til sine elsklinger viser seg at har fått roser og vært på tur med en fyr hun tydeligvis ikke har snakket og delt alt om på snap? Kanskje hun ikke deler alt likevel….godt da at RS er så tilgivende overfor bestevenninnen sin…. 3 7
agent Skrevet 14 timer siden #27463 Skrevet 14 timer siden Carrot skrev (8 timer siden): "måten det gjøres på" er jo markedsføring av både seg selv og produktene hun selger, og da etterhva jeg har skjønt her inne omtrent 24/7 egentlig med det som betegnes som en kult, tankeløse følgere som må besykttes mot seg selv og markedsføringen og ikke minst henne siden hun ho er både ond, manipulativ og sikkert mye annet - altså tolkning og synsing på sine egne følelser rundt den profilen nhun har valgt for å markedsføre seg og sine produkter. Hvis noen liker å se på seg selv som en "bestie" er det noe galt med dem fordi "Måten det gjøres på" ikke faller i smak hos enkelte? Og forresten om du "kjente meg" fra mine over 20 år på KG ville du visst at jeg ikke gjrø noe for likes 🤦♀️ tvdrt imot.. Mennesker har noe som heter fri vilje, det betyr at de selv velger om de ønsker gjøre noe, som å følge og kjøpe - og du kan ikke si at "ingen er fritt villt" i samme som du sier at det ikke er greit å ha en markedsføringsstrategi for å øke sin verdi og at om man har det er det greit å gå til angrep slik enkelte gjør, for eksempel ved karateristikker som er negative og basert utelukkende på sin egen oppfatning, noen har jo sågar slike om de som følger.. Dama har bygget en merkevare, både på seg selv og på produktene hun selger og hun er unektelig innari god til det hun driver med, til misunnelse for mange. Men du kan vel være enig i at hennes markedsførings strategi er aggresiv, kynisk og manipulerende. Alt hun gjør er kalkulerende for å selge til høyeste pris. Hun sier selv at kjøperne er venninner og elsklinger. Noe som igjen går på følelser, som igjen fører til at elsklingene føler de må kjøpe alt som blir lansert. 1 1 6
Maia3 Skrevet 14 timer siden #27464 Skrevet 14 timer siden Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Hvordan kan det ha seg at Isabel som deler A L T til sine elsklinger viser seg at har fått roser og vært på tur med en fyr hun tydeligvis ikke har snakket og delt alt om på snap? Kanskje hun ikke deler alt likevel….godt da at RS er så tilgivende overfor bestevenninnen sin…. Glem for all del ikke at hun har sagt til broren at hun er drittlei RS !! MEN hun må jo bare fortsette å komme med de råtne utsagnene sine for å få penger i kassa til lyxlivet 4 5
hjerteis Skrevet 14 timer siden #27465 Skrevet 14 timer siden Hun er så lei at hun må ta pauser fra dem 😂 Hun sier jo selv at hun tar pause fra jobb, sånn som alle andre gjør en dag eller to i uka. Ergo - hun ser på snap som også bare en jobb. Ikke venninner... 🤷♀️ Gjennomskuet så det holder 😆 4 12
agent Skrevet 13 timer siden #27466 Skrevet 13 timer siden hjerteis skrev (23 minutter siden): Hun er så lei at hun må ta pauser fra dem 😂 Hun sier jo selv at hun tar pause fra jobb, sånn som alle andre gjør en dag eller to i uka. Ergo - hun ser på snap som også bare en jobb. Ikke venninner... 🤷♀️ Gjennomskuet så det holder 😆 Ja, hun har jo fortalt at det ikke er jobb, men venninne talk. 2 5
AnnaLovise Skrevet 11 timer siden #27467 Skrevet 11 timer siden Tv-shop og kjærlighetssvindel giftet seg og fikk barn. Barnet heter Influencer. Bygger opp parasosiale forhold, pumper ut overforbruk og ler hele veien til banken 😬 3 12
Tuppenoglillemor12 Skrevet 10 timer siden #27468 Skrevet 10 timer siden agent skrev (2 timer siden): Ja, hun har jo fortalt at det ikke er jobb, men venninne talk. Hun der er værste sort influenser 😂 kynisk og manipulerende.. Og nå har hun plutselig vært på ferie date? Om folk tror virkelig hun der deler livet sitt «sånn på ekte»🙄 så må de være stokk dumme.. 😂 2 8
Ellie25 Skrevet 10 timer siden #27469 Skrevet 10 timer siden Det lille hun har lagt ut etter pausen er omtrent utelukkende reklame 🙈 Hun vet mange følger ekstra med for å få info om denne kjærlighetsturen og vet å utnytte det! 5 9
hjerteis Skrevet 10 timer siden #27470 Skrevet 10 timer siden Og selektivt poster hun flere kommentarer fra følgere som sier "ååå, men da kan vi følge søsknene dine når du er vekk ❤️"... som mange har påpekt her inne, dette er bare for å markedsføre dem. Kan like godt være henne selv med ekstra snapkonto som sender disse meldingene for at folk skal bite på.. 😅 2 8
Sol Rampelyset Skrevet 8 timer siden #27471 Skrevet 8 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
Maia3 Skrevet 7 timer siden #27472 Skrevet 7 timer siden Carrot skrev (15 timer siden): "måten det gjøres på" er jo markedsføring av både seg selv og produktene hun selger, og da etterhva jeg har skjønt her inne omtrent 24/7 egentlig med det som betegnes som en kult, tankeløse følgere som må besykttes mot seg selv og markedsføringen og ikke minst henne siden hun ho er både ond, manipulativ og sikkert mye annet - altså tolkning og synsing på sine egne følelser rundt den profilen nhun har valgt for å markedsføre seg og sine produkter. Hvis noen liker å se på seg selv som en "bestie" er det noe galt med dem fordi "Måten det gjøres på" ikke faller i smak hos enkelte? Og forresten om du "kjente meg" fra mine over 20 år på KG ville du visst at jeg ikke gjrø noe for likes 🤦♀️ tvdrt imot.. Mennesker har noe som heter fri vilje, det betyr at de selv velger om de ønsker gjøre noe, som å følge og kjøpe - og du kan ikke si at "ingen er fritt villt" i samme som du sier at det ikke er greit å ha en markedsføringsstrategi for å øke sin verdi og at om man har det er det greit å gå til angrep slik enkelte gjør, for eksempel ved karateristikker som er negative og basert utelukkende på sin egen oppfatning, noen har jo sågar slike om de som følger.. Dama har bygget en merkevare, både på seg selv og på produktene hun selger og hun er unektelig innari god til det hun driver med, til misunnelse for mange. Er hun unektelig så innmari god til det hun driver med og har sånn teft for business ? Følger du etter henne og ser hva hun styrer med til enhver tid ? Hun har assistenter til absolutt ALT. Det hun er flinkest til er nok å spytte inn penger, mens andre gjør jobben. Hun selv tilbringer mest tiden sin i senga 4 6
Aristokrat1 Skrevet 5 timer siden #27473 Skrevet 5 timer siden Flere som har lagt merke til at sidra blir tynnere og tynnere? Ikke sunt hva den familien driver med 1 3
vilas Skrevet 4 timer siden #27474 Skrevet 4 timer siden Ja Sidra er grusomt tynn nå. Såg henne idag sammen med Rami. Og hva skjedde idag, når Rami og Sidra måtte flytte ut fra I sin leilighet ? Og Sidra måtte nå bo hos Rami. D er jo ikke normalt at hun og Rami deler seng heller, 20/ 21-22 år. Noe er rav ruskende galt med alle disse. 4
Molly65 Skrevet 4 timer siden #27475 Skrevet 4 timer siden Jeg har også alltid tenkt at Ramm og sidra har et ekkelt forhold som ikke virker normalt for et søskenpar å være. Det er ofte at de sover i samme seng og da er hun veldig lite kledd. Synes hele greia er utrolig ekkelt og unormalt. Noe som ikke stemmer mellom de to der. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå