Sirah Skrevet tirsdag kl. 19:59 #27441 Skrevet tirsdag kl. 19:59 LastSummer skrev (52 minutter siden): Vel. Det hadde ikke vært noe Nude Beauty uten Isabel. Samme hva Beauty Rebels har drevet med og driver med utenom. Hun har jo vært med å etablere det, og gjort det til det det er i dag, som er kjempestort. Og hun har vel også et eget firma for alt det andre hun gjør som influencer, som snap og andre reklamegreier. De fleste influensere har jo kun sitt eget AS for selve influenserjobben, men flere holder likevel foredrag om hvordan man starter selskap (AS(elskap)). Isabel har absolutt masse erfaring med å starte business og jobbe det stort. Helt sykt at dere sitter å betviler det, og ler av henne. Kult hva hun har fått til, og bra at hun tør å være stolt av det! Tenkte det samme da jeg leste deler av dagens uttalelser fra fornærmede i retten, med en setning som ble avsluttet med "på en måte ..." Oj, akkurat den veien tenkte jeg faktisk ikke 😳 Håper Sophie har logget av for å støtte Nora ❤️ 1
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 21:12 #27442 Skrevet tirsdag kl. 21:12 LastSummer skrev (1 time siden): Vel. Det hadde ikke vært noe Nude Beauty uten Isabel. Samme hva Beauty Rebels har drevet med og driver med utenom. Hun har jo vært med å etablere det, og gjort det til det det er i dag, som er kjempestort. Og hun har vel også et eget firma for alt det andre hun gjør som influencer, som snap og andre reklamegreier. De fleste influensere har jo kun sitt eget AS for selve influenserjobben, men flere holder likevel foredrag om hvordan man starter selskap (AS(elskap)). Isabel har absolutt masse erfaring med å starte business og jobbe det stort. Helt sykt at dere sitter å betviler det, og ler av henne. Kult hva hun har fått til, og bra at hun tør å være stolt av det! Tenkte det samme da jeg leste deler av dagens uttalelser fra fornærmede i retten, med en setning som ble avsluttet med "på en måte ..." Men du prater om en helt annen ting, for jeg har aldri sagt hun ikke har fått til/skapt ting. Jeg sier at måten hun gjør det på er kald, kynisk og ufin. At hun har samvittighet til å sitte å kalle de for elsklingen sine for å få solgt mer osv forteller mye om hennes karakter. Hun skyr ingen midler for penger penger penger. Når gir hun noe tilbake til alle elsklingen sine ? Til og med da hun bare kvittet seg med dyre klær som om det var ingenting spurte mange av blodfansen om ikke hun kunne selge de for en symbolsk sum heller da, så kunne RS få mulighet å kjøpe. Men nei det ""orket" hun bare ikke. Hadde hun gjort det så så hadde jeg kanskje hatt litt snev av respekt for henne, gi i det minste noe tilbake. Å før motsvaret kommer som jeg tenker er "hun gir jo content/seg selv"..Nei så absolutt ikke. Hun deler heftig med Lyko rabatter osv, hva med å dele en rabatt og to innimellom på Ivorie ? Ikke bare når hun er nødt for å bli kvitt ting hun ikke har fått solgt. 1 8
Sirah Skrevet tirsdag kl. 21:19 #27443 Skrevet tirsdag kl. 21:19 Tenkeselv skrev (6 minutter siden): Men du prater om en helt annen ting, for jeg har aldri sagt hun ikke har fått til/skapt ting. Jeg sier at måten hun gjør det på er kald, kynisk og ufin. At hun har samvittighet til å sitte å kalle de for elsklingen sine for å få solgt mer osv forteller mye om hennes karakter. Hun skyr ingen midler for penger penger penger. Når gir hun noe tilbake til alle elsklingen sine ? Til og med da hun bare kvittet seg med dyre klær som om det var ingenting spurte mange av blodfansen om ikke hun kunne selge de for en symbolsk sum heller da, så kunne RS få mulighet å kjøpe. Men nei det ""orket" hun bare ikke. Hadde hun gjort det så så hadde jeg kanskje hatt litt snev av respekt for henne, gi i det minste noe tilbake. Å før motsvaret kommer som jeg tenker er "hun gir jo content/seg selv"..Nei så absolutt ikke. Hun deler heftig med Lyko rabatter osv, hva med å dele en rabatt og to innimellom på Ivorie ? Ikke bare når hun er nødt for å bli kvitt ting hun ikke har fått solgt. Apropo rabattkoder så er det ikke kjempelenge siden hun delte en på Ivorie. Koden var "naboen" 😅 2 1
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 22:19 #27444 Skrevet tirsdag kl. 22:19 Sirah skrev (58 minutter siden): Apropo rabattkoder så er det ikke kjempelenge siden hun delte en på Ivorie. Koden var "naboen" 😅 Ja men det var garantert fordi naboen da solgte hennes content som hakka møkk , å ikke fordi hun ville gi en rabattkode fordi hun syntes fansen fortjente det. 3 4
Underveis Skrevet i går, 04:29 #27445 Skrevet i går, 04:29 Godt mulig, som flere tror, at det er p.g.a Sidra at Isabel har logget av. Jeg har sett på det Sidra har lagt ut, og det er nærmest blåkopi av Isabel. Og det er jo content vi har sett før, så vil Sidra opp og frem, er det nok ikke så smart å kopiere søsteren. Jeg fikk opp kun to reklamer fra start til slutt da jeg så gjennom hele storyen hennes. Men det kan jo også være, som en del tror, at hun har et filmcrew på slep og vil være eksklusiv med innhold slik sett. Da vil det jo troligen bli flere seere når innhold ikke har vært publisert på Snap tidligere. Og så kan det jo hende at hun rett og slett er forelsket, og vil nyte litt privatliv slik sett. Who knows. Men ansiktet hennes har lyst opp når hun har kommet med hint her og der da. For øvrig kan det være en kombinasjon av alt, men det får vi ikke vite med mindre Isabel forteller det selv, og det er helt greit, for det er hennes liv, hennes valg.🙃 3
Carrot Skrevet i går, 06:47 #27446 Skrevet i går, 06:47 Tenkeselv skrev (8 timer siden): Ja men det var garantert fordi naboen da solgte hennes content som hakka møkk , å ikke fordi hun ville gi en rabattkode fordi hun syntes fansen fortjente det. det virker bittert det siste der.. SElvsagt tjener hun på det ekstra salget, det heter markedsføring og uansett hvordan man ønsker vri og vende på det viser det teft for forretninger.. 3
refill Skrevet i går, 12:07 #27447 Skrevet i går, 12:07 Velinda skrev (23 timer siden): Er ikke det samme selskap? Jo, det ser ut som du har rett. Jeg finner i hvertfall ikke noe på proff.no. Det heter forøvrig Ivy home, liten korreksjon til meg selv der. Men jeg bare mente at hun sa hun hadde startet et nytt selskap 🤔 1
Sol Rampelyset Skrevet 22 timer siden #27448 Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for avsporing. Sol, admin. 1 1
Tenkeselv Skrevet 16 timer siden #27449 Skrevet 16 timer siden Carrot skrev (17 timer siden): det virker bittert det siste der.. SElvsagt tjener hun på det ekstra salget, det heter markedsføring og uansett hvordan man ønsker vri og vende på det viser det teft for forretninger.. å du velger å bare sitere en liten del av det jeg skrev Men kanskje det var for likes også, hva vet vel jeg ? jeg har aldri sagt noe på om hun har teft for forretning eller ikke, jeg snakker om måten det gjøres på. 4
Tenkeselv Skrevet 16 timer siden #27450 Skrevet 16 timer siden LastSummer skrev (På 3.2.2026 den 20.07): Vel. Det hadde ikke vært noe Nude Beauty uten Isabel. Samme hva Beauty Rebels har drevet med og driver med utenom. Hun har jo vært med å etablere det, og gjort det til det det er i dag, som er kjempestort. Og hun har vel også et eget firma for alt det andre hun gjør som influencer, som snap og andre reklamegreier. De fleste influensere har jo kun sitt eget AS for selve influenserjobben, men flere holder likevel foredrag om hvordan man starter selskap (AS(elskap)). Isabel har absolutt masse erfaring med å starte business og jobbe det stort. Helt sykt at dere sitter å betviler det, og ler av henne. Kult hva hun har fått til, og bra at hun tør å være stolt av det! Tenkte det samme da jeg leste deler av dagens uttalelser fra fornærmede i retten, med en setning som ble avsluttet med "på en måte ..." Poenget var uansett at det IKKE er hennes eget merke, hun er frontfigur. 2 veldig forskjellige ting 8
Tenkeselv Skrevet 16 timer siden #27451 Skrevet 16 timer siden Carrot skrev (På 3.2.2026 den 20.55): rett og slett fordi noen ganger er det fint å være den andre stemmen uavhengig av hva man selv evt mener rett og slett fordi det blir for mye negativt fokus på et menneske av kjøtt og blod og følelser slik alle andre har og som er mer enn "bare en influenser" og derfor fritt vilt.. Men er ikke alle av kjøtt og blod ? Både følgere og de som velger å være offentlig ? Du må gjerne være den andre stemmen for meg, det er du i din fulle rett til. Men jeg ser har mer "omtanke" for den som ikke lar seg lure av blindt "bestevenn syndrom". Ingen bør være fritt vilt, men for meg er det stor forskjell på en som kalkulert gjør det vs en følger. 5
Carrot Skrevet 11 timer siden #27452 Skrevet 11 timer siden Tenkeselv skrev (5 timer siden): å du velger å bare sitere en liten del av det jeg skrev Men kanskje det var for likes også, hva vet vel jeg ? jeg har aldri sagt noe på om hun har teft for forretning eller ikke, jeg snakker om måten det gjøres på. "måten det gjøres på" er jo markedsføring av både seg selv og produktene hun selger, og da etterhva jeg har skjønt her inne omtrent 24/7 egentlig med det som betegnes som en kult, tankeløse følgere som må besykttes mot seg selv og markedsføringen og ikke minst henne siden hun ho er både ond, manipulativ og sikkert mye annet - altså tolkning og synsing på sine egne følelser rundt den profilen nhun har valgt for å markedsføre seg og sine produkter. Hvis noen liker å se på seg selv som en "bestie" er det noe galt med dem fordi "Måten det gjøres på" ikke faller i smak hos enkelte? Og forresten om du "kjente meg" fra mine over 20 år på KG ville du visst at jeg ikke gjrø noe for likes 🤦♀️ tvdrt imot.. Tenkeselv skrev (5 timer siden): Men er ikke alle av kjøtt og blod ? Både følgere og de som velger å være offentlig ? Du må gjerne være den andre stemmen for meg, det er du i din fulle rett til. Men jeg ser har mer "omtanke" for den som ikke lar seg lure av blindt "bestevenn syndrom". Ingen bør være fritt vilt, men for meg er det stor forskjell på en som kalkulert gjør det vs en følger. Mennesker har noe som heter fri vilje, det betyr at de selv velger om de ønsker gjøre noe, som å følge og kjøpe - og du kan ikke si at "ingen er fritt villt" i samme som du sier at det ikke er greit å ha en markedsføringsstrategi for å øke sin verdi og at om man har det er det greit å gå til angrep slik enkelte gjør, for eksempel ved karateristikker som er negative og basert utelukkende på sin egen oppfatning, noen har jo sågar slike om de som følger.. Dama har bygget en merkevare, både på seg selv og på produktene hun selger og hun er unektelig innari god til det hun driver med, til misunnelse for mange. 1
refill Skrevet 8 timer siden #27453 Skrevet 8 timer siden She's back, and she's in løøøøv. Ok, det var min tolkning, men. 3 1
Tippsi Skrevet 8 timer siden #27454 Skrevet 8 timer siden refill skrev (9 minutter siden): She's back, and she's in løøøøv. Ok, det var min tolkning, men. Er vell bare "naboen" som er blitt til undertøysgjøken🙄... vært borte nån daga for å lage nytt manus... er vell lansering/drop snart🙄 11 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #27455 Skrevet 8 timer siden Tenkeselv skrev (8 timer siden): Poenget var uansett at det IKKE er hennes eget merke, hun er frontfigur. 2 veldig forskjellige ting 🎯 3 1 2
icv Skrevet 7 timer siden #27456 Skrevet 7 timer siden Følger ikke Isabell, titter bare innom av og til. Så jeg er kanskje feil person til å uttale meg. Men jeg bladde gjennom det hun har postet etter en få dagers pause og må si at jeg faktisk blir mørkeredd. Voksne (?) damer skriver til henne som at hun er en nær og kjær venn. Og hun med samme tone tilbake. De kjøper alt hun selger over en lav sko. Det virker nesten som de gjør det for å kunne skrive det til henne. De får abstinenser når hun ikke poster, men da rekker de hvertfall å vaske litt hus og se på noen serier. Altså, hvor er verden på vei?! Dette er ikke normalt. Eller er det bare jeg som ikke orker å forholde meg til dette triste opplegget.. at man bruker mange timer hver dag på å se en annen totalt fremmed person leve livet sitt i sus og dus og attpåtil være med å finansiere denne livsstilen? Hun har sikkert gode verdier og gjør en del bra opp i det hele. Men ja.. jeg blir helt matt. Og nei, alle kritiske tanker er faktisk ikke misunnelse. 10 7
Teflonhjernen Skrevet 5 timer siden #27457 Skrevet 5 timer siden icv skrev (1 time siden): Følger ikke Isabell, titter bare innom av og til. Så jeg er kanskje feil person til å uttale meg. Men jeg bladde gjennom det hun har postet etter en få dagers pause og må si at jeg faktisk blir mørkeredd. Voksne (?) damer skriver til henne som at hun er en nær og kjær venn. Og hun med samme tone tilbake. De kjøper alt hun selger over en lav sko. Det virker nesten som de gjør det for å kunne skrive det til henne. De får abstinenser når hun ikke poster, men da rekker de hvertfall å vaske litt hus og se på noen serier. Altså, hvor er verden på vei?! Dette er ikke normalt. Eller er det bare jeg som ikke orker å forholde meg til dette triste opplegget.. at man bruker mange timer hver dag på å se en annen totalt fremmed person leve livet sitt i sus og dus og attpåtil være med å finansiere denne livsstilen? Hun har sikkert gode verdier og gjør en del bra opp i det hele. Men ja.. jeg blir helt matt. Og nei, alle kritiske tanker er faktisk ikke misunnelse. 100% enig, det er helt vilt å lese kommentarene, skikkelig pute tv 🙈. At voksne damer kan tro på det hun sier er helt utrolig. Hun var underholdende og morsom før alle pengene og denne dyrkingen fra RS ble hele hennes liv. Det er en trist nedtur å se….både Isabel og familien forsvinner mer og mer fra det virkelige liv og lever kun gjennom skjermen dvs. Snap, for uansett hva Isabel sier så er det snap som har gjort henne rik. Hun hadde aldri solgt så mye verken på Ivorie eller Nude uten RS og snap. Det er skummelt å se hvor fjerne og plastic de blir…. 4 6
Gjesti7654 Skrevet 5 timer siden #27458 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (På 3.2.2026 den 18.09): Sophie Elise annonserte også btw akkurat en snap pause. Var for mye som skjedde utenom nå. Sånn just sayin 🙃 Hun er ho bl.a vitne i Marius Høiby saken som foregår akkuratt nå, så forstår godt at SE trenger en pause. 1 1
Tenkeselv Skrevet 5 timer siden #27459 Skrevet 5 timer siden icv skrev (1 time siden): Følger ikke Isabell, titter bare innom av og til. Så jeg er kanskje feil person til å uttale meg. Men jeg bladde gjennom det hun har postet etter en få dagers pause og må si at jeg faktisk blir mørkeredd. Voksne (?) damer skriver til henne som at hun er en nær og kjær venn. Og hun med samme tone tilbake. De kjøper alt hun selger over en lav sko. Det virker nesten som de gjør det for å kunne skrive det til henne. De får abstinenser når hun ikke poster, men da rekker de hvertfall å vaske litt hus og se på noen serier. Altså, hvor er verden på vei?! Dette er ikke normalt. Eller er det bare jeg som ikke orker å forholde meg til dette triste opplegget.. at man bruker mange timer hver dag på å se en annen totalt fremmed person leve livet sitt i sus og dus og attpåtil være med å finansiere denne livsstilen? Hun har sikkert gode verdier og gjør en del bra opp i det hele. Men ja.. jeg blir helt matt. Og nei, alle kritiske tanker er faktisk ikke misunnelse. Ja det er virkelig skremmende å bevitne, men derfor også jeg sliter men enkelte som kommenterer i denne tråden her som åpenbart ikke kan se det samme. Enten må de være RS selv, eller så har jeg direkte vondt av de. Det må være mange triste skjebner der ute hvis I har klart å bli dronningen deres, det er jo bare 😢 Men det er også de menneskene jeg får vondt av, for de kjøper alt hun lanserer fordi ellers er de ikke en ekte bestevenn. Man kan bare se inne på FB osv på egen salgsgrupper for varene hun lanserer, der enkelte skriver rett ut at jeg hadde egentlig ikke råd men ble revet med. Å prøver da å få solgt det videre for å få tilbake litt av pengene sine. Men ja, alle mennesker må sørge for seg selv, men det er nå engang mange ulike typer mennesker. Jeg er så sikker på at de fleste som lopper seg selv økonomisk er ensomme mennesker som virkelig tror hun er en ekte venn, å det er trist. For det å føle seg så ensom er vondt i seg selv, Å selvsagt vet Isabel dette veldig godt, men hun er åpenlyst blottet for selvrespekt på det punktet. Hadde hun ikke stadig brukt disse ordene som bestevenner osv så hadde jeg kunnet klart å ha mer respekt for henne. 1 6
Snuppa82 Skrevet 4 timer siden #27460 Skrevet 4 timer siden De som lopper seg selv, egentlig ikke har råd og er ensomme er det selvfølgelig synd på. Jeg tror likevel det er ytterpunktene og de fleste er et sted midt i mellom som ser på hu av ren underholdning. Så er det de som handler det de vil prøve av ting hun selger, ikke fordi de er lurt til det. Når man ser sjargong som det er blitt på some er det ikke ukjent at det er bestis, fiiine du, verdens beste...osv, og det betyr egentlig ikke så mye som de "voksne" tenker. Det snakkes og beskrives i store ord på some for å bli sett og anerkjent og holde seg viktig. Så tror heller ikke at det betyr ordrett at mange av disse ser på Isabel som bestis, det er mer some-språk. Tror ikke at man skal sitte å tilegne en som skriver en melding til isabel å både være ensom og lettlurt, men de skriver på en måte for å få oppmerksomhet og at kanskje hun leser meldingen. Å mene at sitt eget syn på alt dette er det riktige synet er også litt snevert. Her inne mener man hun deler hele sitt liv og alt i det til at alt hun sier er løgn, at hun er kynisk og ond. Å deretter beskrivelse av at de som følger henne er lettlurt og at de ikke ser de blir brukt.. middelveien er nok mer normalen. Er flere her inne som kan virke både ensomme og at de lever i en boble på nett, er hjemmeværende og har skylapper på som kan tilegnes enkelte grupper i samfunnet, men det er vel ikke de eller de som sender melding til Isabel man skal diskutere eller mene noe om.? Hun gjør vel ikke så mye annet enn andre som vil selge produkter? Forskjellen er at hun er influenser som er både elsket og hatet og da vil alt hun sier og gjør bli brukt mot henne. Andre er minst like kynisk og lokker folk til seg med reklame og tilbud 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå