Carrot Skrevet tirsdag kl. 14:32 #27421 Skrevet tirsdag kl. 14:32 Tenkeselv skrev (På 2.2.2026 den 14.19): Bare vent å se, blodfansen kommer til å gå mann av huset for å se 😂 Hun er jo Norges Kardashian vettu, i følge henne selv og sine kultmedlemmer😅 350 - 360 000 kultmedlemmer i så fall i følge google, mange av de er tydeligvis deltagende i denne tråden og bidrar til både status, inntjening og annet dama har teft for å tjene penger, det kan ingen ta fra henne.. 3 2
hjerteis Skrevet tirsdag kl. 15:30 #27422 Skrevet tirsdag kl. 15:30 Hun har hatt teft i alle fall, vet ikke hvor bra det er å forsvinne fra snap så ofte, ser ut som følgertallet går litt ned 🤷♀️ 6
Sirah Skrevet tirsdag kl. 15:39 #27423 Skrevet tirsdag kl. 15:39 hjerteis skrev (8 minutter siden): Hun har hatt teft i alle fall, vet ikke hvor bra det er å forsvinne fra snap så ofte, ser ut som følgertallet går litt ned 🤷♀️ Tror ikke det er bra. Vil tro snap er noe man må «holde litt varmt». Hun er jo garantert å filmer noe som filmcrewet vil ha eksklusivt. Hadde jo vært bedre å bare sagt det. 2 7
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 15:50 #27424 Skrevet tirsdag kl. 15:50 Tror hun gjør veldig dumt i å forsvinne i flere dager fra snap ja. Tror mange får en detox og innser hvor mye tid de faktisk kaster bort hver dag på å se på relativt meningsløst babbel.. 4 7
agent Skrevet tirsdag kl. 16:32 #27425 Skrevet tirsdag kl. 16:32 Carrot skrev (1 time siden): 350 - 360 000 kultmedlemmer i så fall i følge google, mange av de er tydeligvis deltagende i denne tråden og bidrar til både status, inntjening og annet dama har teft for å tjene penger, det kan ingen ta fra henne.. Blir sikkert interessant det, når lønna hennes kommer fra content fra snapchat. Content har jo vært sex, angst,sex,angst, ligge i senga, kaffi og løgner. Er Fearless like seriøst som Vixen? 6 3
Elina123 Skrevet tirsdag kl. 16:32 #27426 Skrevet tirsdag kl. 16:32 (endret) Mulig hun forsvinner fra snap en stund for at Sidra skal få flere følgere? Endret tirsdag kl. 16:33 av Elina123 Manglet mellomrom mellom 2 ord 2 7
Sirah Skrevet tirsdag kl. 16:41 #27427 Skrevet tirsdag kl. 16:41 Elina123 skrev (8 minutter siden): Mulig hun forsvinner fra snap en stund for at Sidra skal få flere følgere? Jeg tenkte det samme faktisk. Booste i gang Sidra. 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 17:05 #27428 Skrevet tirsdag kl. 17:05 Sirah skrev (23 minutter siden): Jeg tenkte det samme faktisk. Booste i gang Sidra. Jadda… min tanke og. Dette er nøye planlagt og kalkulert 3 2
Sirah Skrevet tirsdag kl. 17:07 #27429 Skrevet tirsdag kl. 17:07 Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Jadda… min tanke og. Dette er nøye planlagt og kalkulert Ja enten det eller at hun er å filmer. Kanskje en kombinasjon. Uansett - tror hun hadde vunnet mer på å bare sagt det som det er. Ikke at hun skylder noen en forklaring egentlig, men det er rart med det. 5
Sirah Skrevet tirsdag kl. 17:09 #27430 Skrevet tirsdag kl. 17:09 Sophie Elise annonserte også btw akkurat en snap pause. Var for mye som skjedde utenom nå. Sånn just sayin 🙃
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 17:28 #27431 Skrevet tirsdag kl. 17:28 Sidra dukket opp på utforsk, så 2 sekunder GRWM, hva er poenget med å sminke nesa smalere når man har tatt en neseoperasjon - nettopp for å gjøre nesen smalere? Hvor smal nese er egentlig ønskelig i influenserverden? MJ nese?🙄 7 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 17:35 #27432 Skrevet tirsdag kl. 17:35 (endret) Sirah skrev (27 minutter siden): Ja enten det eller at hun er å filmer. Kanskje en kombinasjon. Uansett - tror hun hadde vunnet mer på å bare sagt det som det er. Ikke at hun skylder noen en forklaring egentlig, men det er rart med det. Man merker faktisk at hun begynner å drite mer og mer i følgerene sine..🤔 Måten hun oppfører seg på nå er totalt annerledes enn den takknemligheten hun hadde da hun akkurat flyttet til Dubai. . Hun har endret seg MYE! Hun har liksom ikke lengre behov for å forklare seg osv.. Inntejten kommer uansett. Den er nok såpass stabil nå på snap at hun kan gi litt mer faen.. Endret tirsdag kl. 17:35 av Tuppenoglillemor12 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet tirsdag kl. 18:09 #27433 Skrevet tirsdag kl. 18:09 Hva er det med disse tungene på skeiva med disse influenserene? Og alle wannabe’s?! 👀🤷🏼♀️ Ser så utrolig teit ut…… 9
ollie1 Skrevet tirsdag kl. 18:15 #27434 Skrevet tirsdag kl. 18:15 Hatsumomo skrev (3 timer siden): Googlet og dette kom opp Ja, Nude Beauty er utviklet og eid i et samarbeid mellom influencer Isabel Raad og selskapet Beauty Rebels. Beauty Rebels bidrar med ekspertise innen produksjon og utvikling, mens Raad står for design og konsept. Selskapet Beauty Rebels er underlagt morselskapet Nika Brands AS. Hun er ikke med på eiersiden i Nude 😅 4 5
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 18:40 #27435 Skrevet tirsdag kl. 18:40 Carrot skrev (4 timer siden): 350 - 360 000 kultmedlemmer i så fall i følge google, mange av de er tydeligvis deltagende i denne tråden og bidrar til både status, inntjening og annet dama har teft for å tjene penger, det kan ingen ta fra henne.. Dine meninger skal du selvsagt få lov å ha, men at alle følgere eller de av som bare titter innom er kultmedlemmer i hennes sekt tror jeg du forstår at ikke stemmer også 😅 Jo høyere tall jo mer skremmende å se hvor mange som blindt følger, føler de må kjøpe, opphøye en person til nærmest gudestatus osv osv. Vel man kan si hva man vil om menneskene her inne, men det sier jo også med ditt resonnement alt om deg også da ? Eller blir det også feil da ? På samme måtte som at man har lov å være skeptisk ang hennes måte å nærmest hjernevaske sine følgere på, så har du også selvsagt lov til din mening. Forskjellen for meg blir at du er veldig "på" andre veien igjen, å jeg synes ikke din vei er bedre noe bedre enn andre sin her inne 🤷♀️ Samt du kan også velge å ikke følge denne tråden, hvorfor gjør du ikke det hvis alt er så ille ? 2 6
Tenkeselv Skrevet tirsdag kl. 18:42 #27436 Skrevet tirsdag kl. 18:42 Elina123 skrev (2 timer siden): Mulig hun forsvinner fra snap en stund for at Sidra skal få flere følgere? 100 %, akkurat det tenkte jeg også. Hun skal vel ikke heller måtte jobbe for følgerbase!n sin på egenhånd ved å ha relevant innhold. Håper virkelig folk kjenner sin begrensning der nå altså, det får være måte på. Først Rami, så Shehed, å nå hun. 2 3
smiiiley Skrevet tirsdag kl. 18:51 #27437 Skrevet tirsdag kl. 18:51 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Man merker faktisk at hun begynner å drite mer og mer i følgerene sine..🤔 Måten hun oppfører seg på nå er totalt annerledes enn den takknemligheten hun hadde da hun akkurat flyttet til Dubai. . Hun har endret seg MYE! Hun har liksom ikke lengre behov for å forklare seg osv.. Inntejten kommer uansett. Den er nok såpass stabil nå på snap at hun kan gi litt mer faen.. Noe jeg tror er sunt både for henne og følgerene ☺️ Endret tirsdag kl. 19:15 av smiiiley 2
LastSummer Skrevet tirsdag kl. 19:07 #27438 Skrevet tirsdag kl. 19:07 Tenkeselv skrev (5 timer siden): Hun liker å si ordet "mitt", selv om alle vet at blant annet Nude aldri hær vært ene og alene hennes selskap. Vel. Det hadde ikke vært noe Nude Beauty uten Isabel. Samme hva Beauty Rebels har drevet med og driver med utenom. Hun har jo vært med å etablere det, og gjort det til det det er i dag, som er kjempestort. Og hun har vel også et eget firma for alt det andre hun gjør som influencer, som snap og andre reklamegreier. De fleste influensere har jo kun sitt eget AS for selve influenserjobben, men flere holder likevel foredrag om hvordan man starter selskap (AS(elskap)). Isabel har absolutt masse erfaring med å starte business og jobbe det stort. Helt sykt at dere sitter å betviler det, og ler av henne. Kult hva hun har fått til, og bra at hun tør å være stolt av det! Sirah skrev (1 time siden): Sophie Elise annonserte også btw akkurat en snap pause. Var for mye som skjedde utenom nå. Sånn just sayin 🙃 Tenkte det samme da jeg leste deler av dagens uttalelser fra fornærmede i retten, med en setning som ble avsluttet med "på en måte ..." 1 3
Sol Rampelyset Skrevet tirsdag kl. 19:16 #27439 Skrevet tirsdag kl. 19:16 Ryddet for bilde uten kilde. Sol, admin.
Carrot Skrevet tirsdag kl. 19:55 #27440 Skrevet tirsdag kl. 19:55 Tenkeselv skrev (1 time siden): Forskjellen for meg blir at du er veldig "på" andre veien igjen, å jeg synes ikke din vei er bedre noe bedre enn andre sin her inne 🤷♀️ Samt du kan også velge å ikke følge denne tråden, hvorfor gjør du ikke det hvis alt er så ille ? rett og slett fordi noen ganger er det fint å være den andre stemmen uavhengig av hva man selv evt mener rett og slett fordi det blir for mye negativt fokus på et menneske av kjøtt og blod og følelser slik alle andre har og som er mer enn "bare en influenser" og derfor fritt vilt.. 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå