Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Idag var det skikkelig fint content.

Rami som spyr i potta, det synes jeg var veldig interessant. 

Så synes jeg det var så fint at hun sover så godt på flyet, ettersom hun ellers har problemer med lyder. Andre steder får hun ikke sove, hvis ei flue går på gulvet.

Ellers var det fint å se at leppene har fått flere bulker,  hun kler dem virkelig. 

Det gleder meg også hvis hele familien flytter til Dubai, så blir det 2 store kommunale leiligheter ledig. 

Hehe, off.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden):

Når du er skattemessig utflyttet, kan Norge ikke skattlegge utenlandsk inntekt, selv om treårsregelen har vært aktuell i starten.” — (Direkte hentet fra Skatteetaten)

Er dette godt nok nå for deg?😊

Nei egentlig ikke 😂😂 

Var jo skatteetaten jeg leste på tidligere i dag, og ser vi tolket det ulikt. Finner ingen plass det står det som jeg har utdypet av din tekst. 
Jeg kan være enig meg deg om jeg hadde funnet denne setningen på skatteetaten selv, men gjør desverre ikke det 😆 heller ikke i googlesøk: 
IMG_3109.thumb.jpeg.d6312bc62ea0f80778c2172c9a8618c3.jpeg

Anyways, vi kommer nok ingen vei, og det var heller ikke meningen å diskutere skatt sånn i utgangspunktet. Det JEG reagerte på og som dro i gang denne diskusjonen var måten man skriver til folk man mener har feil. «Du er helt på jordet». Det er ikke første gang du fordummer folk som du mener har feil, så viser det seg at det ikke var så feil allikevel. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
hjerteis skrev (1 time siden):

Når skatteregler og skriftstørrelser engasjerer mer enn innholdet fra Isabel, det sier litt 🤣👏

Haha 😂👏🏼 Trenger ikke influensere når man kan diskutere skatt 😂 

• Nyttig 3
Skrevet
smiiiley skrev (3 minutter siden):

Nei egentlig ikke 😂😂 

Var jo skatteetaten jeg leste på tidligere i dag, og ser vi tolket det ulikt. Finner ingen plass det står det som jeg har utdypet av din tekst. 
Jeg kan være enig meg deg om jeg hadde funnet denne setningen på skatteetaten selv, men gjør desverre ikke det 😆 heller ikke i googlesøk: 

Anyways, vi kommer nok ingen vei, og det var heller ikke meningen å diskutere skatt sånn i utgangspunktet. Det JEG reagerte på og som dro i gang denne diskusjonen var måten man skriver til folk man mener har feil. «Du er helt på jordet». Det er ikke første gang du fordummer folk som du mener har feil, så viser det seg at det ikke var så feil allikevel. 

Det står jo i linkene jeg har sendt deg. Det står forklart…. Men vi blir ikke enige skjønner jeg. Og ikke meningen å «fordumme» deg. Var ikke hensikten men ordla meg nok feil der. Men alt er forklart og orker ikke forklare mer 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
smiiiley skrev (7 minutter siden):

Nei egentlig ikke 😂😂 

Det står jo der! I det sorte feltet. 😅 «som har inntekt i Norge» hun har IKKE det. Men derimot inntekt i Dubai fra ett amerikansk selskap som heter Snapchat…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (25 minutter siden):

Det står jo der! I det sorte feltet. 😅 «som har inntekt i Norge» hun har IKKE det. Men derimot inntekt i Dubai fra ett amerikansk selskap som heter Snapchat…

Jeg spurte google om den kunne lede meg til skatteetatens side som viser sitatet «Når du er skattemessig utflyttet, kan Norge ikke skattlegge utenlandsk inntekt, selv om treårsregelen har vært aktuell i starten.”

Teksten i boksen viser til begrenset skatteplikt. Er jo ikke det vi snakker om her. Kopierte bare inn for å vise at det settes strek over uthevet tekst som du mener står på skatteetaten. Var flere eksempler som kom opp der det var streket bort. Kun tilfeldig at jeg klippet ut den om begrenset skatteplikt. Var kun for å vise til at det ikke finnes en tekst med den avslutningen. 

Svarer på begge innlegg sitert til meg. 
Jeg tenker at det er helt ok at vi er enige om at vi er uenige 😅🙈 Ball legges død og unskjuldning om dårlig ordforråd er mottatt og settes pris på ☺️ Ha en fin kveld ☺️ 

• Liker 1
Skrevet
smiiiley skrev (25 minutter siden):

Jeg spurte google om den kunne lede meg til skatteetatens side som viser sitatet «Når du er skattemessig utflyttet, kan Norge ikke skattlegge utenlandsk inntekt, selv om treårsregelen har vært aktuell i starten.”

Teksten i boksen viser til begrenset skatteplikt. Er jo ikke det vi snakker om her. Kopierte bare inn for å vise at det settes strek over uthevet tekst som du mener står på skatteetaten. Var flere eksempler som kom opp der det var streket bort. Kun tilfeldig at jeg klippet ut den om begrenset skatteplikt. Var kun for å vise til at det ikke finnes en tekst med den avslutningen. 

Svarer på begge innlegg sitert til meg. 
Jeg tenker at det er helt ok at vi er enige om at vi er uenige 😅🙈 Ball legges død og unskjuldning om dårlig ordforråd er mottatt og settes pris på ☺️ Ha en fin kveld ☺️ 

Dersom hun er skattemessig utflyttet fra Norge, har begrenset skatteplikt, og inntekten opptjenes utenfor Norge fra et utenlandsk selskap, så kan Norge ikke skattlegge den inntekten – uavhengig av at treårsregelen ofte blir nevnt i starten av en utflytting.

Treårsregelen handler om vurdering av utflytting, ikke om at Norge automatisk kan skattlegge utenlandsinntekt dersom vilkårene for utflytting faktisk er oppfylt. Det er også dette Skatteetaten legger til grunn i praksis.

Fin kveld til deg også 😊

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Hun sover godt hun.. popper bare sovetablett 😄😎

Og hun som ikke liker å ta tabletter 😉

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
LorettaLynn skrev (8 timer siden):

Kan vi ikke bare spørre Isabel , da? Hvor mye skatt hun har betalt til Norge. Hun er jo så opptatt av å være åpen og ærlig  om alt så da vil hun sikkert fortelle om det også. 
Samtidig kan vi spørre om hvorfor hun flyttet. 
Hvis hun er lur lager hun en click bait om det så tjener hun eeeenda mer. 
«Se hvor mye skatt jeg har urettferdig betalt til Norge» 

Det hadde vært noe, men det svarer hun nok aldri på . Hun velger sine kommentarer med omhu

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Skriften blir større og større her 😅

😂😂😂😂  dagen 😅

Men hva er det som gjør det ? Jeg må innrømme at jeg scroller over de kommentarene , blir for slitsomt/tungt å lese.

• Liker 3
Skrevet
Princess_81 skrev (På 31.1.2026 den 17.07):

Synes det er ekkelt og creepy at Rami er med på alle bikini shoots vet han filmer for hun men alikevel… jeg syns det er ekkelt ligge flekke seg i bikini ei lita string bikini som nesten viser alt ligge å flekke seg sånn foran broren sin…. 😫i min verden er det ikke normalt. 

Dette er fattige barnevernsbarn som er skadde. De har blitt nyrike og ved å ta bilder og selge søstrene som sexobjekter bidrar det til penger inn slik at han kan kjøre kule biler. I prinsippet pimper han kroppsdelene til søstrene sine. Altså hva har de gjort for menneskeheten annet enn å blåse opp pupper og lår til menns forlystelse. Så er betalingen riktig så ser man gjerne på høna til søstrene sine når man er irakisk barnevernsbarn og kommer fra en dysfunksjonell familie.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (8 minutter siden):

Dette er fattige barnevernsbarn som er skadde. De har blitt nyrike og ved å ta bilder og selge søstrene som sexobjekter bidrar det til penger inn slik at han kan kjøre kule biler. I prinsippet pimper han kroppsdelene til søstrene sine. Altså hva har de gjort for menneskeheten annet enn å blåse opp pupper og lår til menns forlystelse. Så er betalingen riktig så ser man gjerne på høna til søstrene sine når man er irakisk barnevernsbarn og kommer fra en dysfunksjonell familie.

Er ikke Rami muslim også da eller?🤔

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

Er ikke Rami muslim også da eller?🤔

Men muslimer kan jo være fattige i sjelen sin og selge søstrene sine. Muslimer er vel som alle andre i alle slags former.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Isabel har tydeligvis ikke vært hjemme i natt. Ramlet innom snappen til Sidra nå og faren har vært å kjøpt frokost til tre personer. Sidra og Pimpen (og da tydeligvis faren) er i Isabel sin leilighet.

Tror vi det er Naboen? 😇

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (8 minutter siden):

Isabel har tydeligvis ikke vært hjemme i natt. Ramlet innom snappen til Sidra nå og faren har vært å kjøpt frokost til tre personer. Sidra og Pimpen (og da tydeligvis faren) er i Isabel sin leilighet.

Tror vi det er Naboen? 😇

Det er faktisk ingenting i de frokostsnappene som tilsier at Isabel ikke er/har vært hjemme. Ja, det kan være at hun ikke har vært hjemme, men det er ingen bevis for det i snappene til Sidra. 

Hvorfor bruke energi på å lage en slik fortelling? Skriv en bok heller.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (40 minutter siden):

Tror vi det er Naboen? 😇

Men Isabel spiser jo sikkert ikke uaensett..🤷🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
ollie1 skrev (På 1.2.2026 den 9.28):

Så bra hun rakk å bli brun og fin på Maldivene, fikse litt på leppene og ta botox, før hun plutselig bestemte seg for å være modell for bikinien 😅 

Ja, det passa jo godt. Man vil vel føle seg fresh når man skal vise seg halvnaken. 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Tror vi det er Naboen? 😇

Antageligvis ikke naboen nei

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Tror vi det er Naboen? 😇

Jeg tror det er en fra film-crewet 👍, muligens han nordlendingen som stod i bassenget med Rami og pratet når de var på beach-club?

• Liker 1
Skrevet
Oline5 skrev (39 minutter siden):

Jeg tror det er en fra film-crewet 👍, muligens han nordlendingen som stod i bassenget med Rami og pratet når de var på beach-club?

Håper den der reality serien flopper så enormt.. 😂

• Liker 4
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...