Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (11 minutter siden):

Men hvilke andre nordmenn skulle hun ha rukket å møte liksom. Selv om det er gamle bekjente. Nei, var min første tanke da det kom hint om en annen, så kort etter frem og tilbake med naboen. 

Nei det er noe i det. Det er det eneste som gir mening.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff håper ikke det er han 🫣

• Nyttig 1
Skrevet
Ellie25 skrev (39 minutter siden):

Uff håper ikke det er han 🫣

Hun har jo sagt hun aldri skal date nordmenn 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Hun har jo sagt hun aldri skal date nordmenn 🤷🏼‍♀️

Ja, men husk at W er stesønn av Norges rikeste mann. Da kan ting for endre seg….

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
smiiiley skrev (2 timer siden):

De gangene jeg har hørt henne snakke om botox, så har hun vært ganske tydelig på at akkratt nå så liker hun seg best uten, men at dette kan endre seg. Vet ikke hvordan du tolker det som løgn om hun har tatt litt botox nå. 

Snakker ikke om bre botox jeg snakker om naboen og alt annet piss hu lyver om hele tiden 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Kønn skrev (26 minutter siden):

Ja, men husk at W er stesønn av Norges rikeste mann. Da kan ting for endre seg….

Ja så sant…. Men klarer ikke se for meg at han vil date henne liksom?🤔

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden):

Ja så sant…. Men klarer ikke se for meg at han vil date henne liksom?🤔

Om han vil date henne skal jeg ikke uttale meg om, men at han har flørtet ganske greit med henne er ikke noe tvil om 😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
smiiiley skrev (3 timer siden):

Vet ikke om det hjelper på sinnet ditt, men tror Isabel har betalt mye mer i skatt enn mora og faren har fått i trygd tilsammen siden de kom til Norge. Kan sikker plusse på en god del til. Selv om alle søsknene flytter ut så går nok Norge i pluss. 
Jeg er ikke for at man skal flytte ut for å slippe skatt altså, men slike uttalelser du kommer med i siste to setningene er lavmål, selv for hatere på KG. 

Jeg forsvarer ikke de ordene som er brukt, men «Norge går i pluss»? 
Du vet at alle offentlige tjenester i Norge koster penger? Vet du hva en skoleplass koster? Et fosterhjem? Skjønner at du for enhver pris skal forsvare familien Raad, men dette handler ikke om at Norge går i pluss eller minus. Det handler om at de spurte om hjelp og fikk det fra Norge, og mest sannsynlig ikke hadde vært der de er i dag uten. Det handler om å gi tilbake. 

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
LorettaLynn skrev (39 minutter siden):

Jeg forsvarer ikke de ordene som er brukt, men «Norge går i pluss»? 
Du vet at alle offentlige tjenester i Norge koster penger? Vet du hva en skoleplass koster? Et fosterhjem? Skjønner at du for enhver pris skal forsvare familien Raad, men dette handler ikke om at Norge går i pluss eller minus. Det handler om at de spurte om hjelp og fikk det fra Norge, og mest sannsynlig ikke hadde vært der de er i dag uten. Det handler om å gi tilbake. 

Det meste av det jeg kommenterer her inne er ikke direkte forsvar mot familien Raad, men heller at jeg stiller spørsmål til mye av det som skrives. Feks kommentaren jeg svarte på hvor det skrives så stygt. Jeg undrer meg bare at det hyles så høyt om at I er en mobber, men det er ikke så mye bedre her inne. 

Kanskje dårlig formulering, men regner med poenget kom frem: at I har sikker betalt mer i skatt enn de fleste av oss gjør i et helt arbeidsliv, så bør man da skrive at de bør komme seg ut av landet hele gjengen og jævla snyltere? 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
smiiiley skrev (7 minutter siden):

Det meste av det jeg kommenterer her inne er ikke direkte forsvar mot familien Raad, men heller at jeg stiller spørsmål til mye av det som skrives. Feks kommentaren jeg svarte på hvor det skrives så stygt. Jeg undrer meg bare at det hyles så høyt om at I er en mobber, men det er ikke så mye bedre her inne. 

Kanskje dårlig formulering, men regner med poenget kom frem: at I har sikker betalt mer i skatt enn de fleste av oss gjør i et helt arbeidsliv, så bør man da skrive at de bør komme seg ut av landet hele gjengen og jævla snyltere? 

Nå er det vel først etter hun flyttet til Dubai inntekten hennes virkelig har steget?  Så vil vel si at du kanskje overdriver litt med hva hun har betalt i skatt🤔

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
ollie1 skrev (6 minutter siden):

Nå er det vel først etter hun flyttet til Dubai inntekten hennes virkelig har steget?  Så vil vel si at du kanskje overdriver litt med hva hun har betalt i skatt🤔

Hun må skatte til Norge i 3 år etter utflytting. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
smiiiley skrev (57 minutter siden):

Hun må skatte til Norge i 3 år etter utflytting. 

Ifølge skattelistene skattet Isabel Raad 16 980k i 2024,ikke rare summen med andre ord

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

De vil tjene pengene sine på nordmenn ,IR kommer til Norge for å gjøre innspillinger å promoterer(skryte)over hvor mye hun tjener,selger klær og beautyprodukter til nordmenn men skatte,nei det vil hun ikke,hun hadde ikke klart seg en uke i Dubai uten elsklingene som sitter med mobilen i trynet 2 timer daglig og kjøper alt rælet hun produserer,ikke en dritt gir hun tilbake,fysj sier jeg,for en dame og forbilde å se opp til🙈

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Snuppa82 skrev (9 timer siden):

Når jeg var ung var det store mørke klær for å skjule seg under som var tingen. Heldigvis er man gått bort fra det og folk tar på seg bikini i den kroppen de har. Hva andre syns er flatterende er en mening man kan holde for seg selv. SEr mange med slike bikini i alle størrelser og de velger å kjøpe og bruke de selv, så da mener de at det er bra nok for sin kropp. Jeg syns kroppspositivitet er supert og bra for de som vokser opp nå. For meg som er 40 så er ikke bikini noe jeg er komfortabel i uansett, å jeg er helt normal, ikke stor , ikke noe "heng" og heller ikke syltynn. 

Selvfølgelig skal alle føle seg vel i uansett hvilken bikini eller snitt det måtte være :)

Men de fleste med noen kilo "for mye" vil helst ikke det skal ses. Dette er hva jeg tenker, fordi jeg tar vært på begge steder i livet. Om jeg er 30-40-50 betyr ikke noe,de færreste liker å se at det er noe som ikke e "skjult"(i mangel på bedre ord) i en bikini. Altså med tanke på eget øyesyn. At mange applauderer kvinner og egen kropp er jeg helt for, å heier på de :)

For meg er det måten I prøver å selge det inn.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellie25 skrev (7 timer siden):

Hun har hintet mye om ny flamme i det siste, alt dette snakket om at hun må kjøpe sexy undertøy også. 

Enig med dere ang bikiniene, ingen av dem jeg har sett hittil som jeg har vært i nærheten av fristet til å skulle kjøpe. 

Merkelig at hun har tatt botox nå, hun sa jo for ikke så lenge siden at hun synes hun selv var penere uten 🤷‍♀️ Skifter mening fort 🙈

Ja hun skifter "menig fort", men ennå så forteller hun sin bestevenner alt 😂

Hun hadde aldri tatt det opp i ettertid med mindre hun valgte å dele akkurat den snappen. Kalkulerende som valnlig.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Men men, for de av oss som faktisk på være på jobb (nattevakt), så fascinerer det meg stadig at enkelte kan ta snapper med øynene igjen/sovende osv 🙈IMG_2002.thumb.jpeg.a066725d74a7e517f52fb69805b4ba1e.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
smiiiley skrev (7 timer siden):

De gangene jeg har hørt henne snakke om botox, så har hun vært ganske tydelig på at akkratt nå så liker hun seg best uten, men at dette kan endre seg. Vet ikke hvordan du tolker det som løgn om hun har tatt litt botox nå. 

Vel løgnen for meg kommer i det hun først legger ut det snapen, for så i ettertid si "ok jeg må fortelle dere damer"...
Hun er ikke dum, hun velger å legge ut den snapen å vet at hun vil få spørsmål om dette etterpå.

Samt I har sagt mange ganger på Snap at hun er inne her under falsk bruker å leser. Så hun får absolutt med seg alt.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Apropos nordmannen dere hørte på snap på Dubai mall: hun sa på snap i går at det i tillegg var med to andre nordmenn til Bali. Jeg tenker kanskje kamerafolk? Så hun hadde mic ved flere anledninger også. De ble vel filmet litt da de dro til beach cluben, ingen jeg kjente igjen som Wilhelm i hvertfall! 

• Nyttig 2
Skrevet
Ellie25 skrev (3 minutter siden):

Apropos nordmannen dere hørte på snap på Dubai mall: hun sa på snap i går at det i tillegg var med to andre nordmenn til Bali. Jeg tenker kanskje kamerafolk? Så hun hadde mic ved flere anledninger også. De ble vel filmet litt da de dro til beach cluben, ingen jeg kjente igjen som Wilhelm i hvertfall! 

Ja det tror jeg nok du kan ha rett i! Jeg la også merke til mic flere ganger!

• Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (20 timer siden):

«Kult» å kjøre rundt på scooter på Bali uten hjelm…. Skamkult🙄

Ja, huff🤨 Og Isabel bakpå mopeden Rami kjørte, med iskaffe i ene hånda og mobilen i andre, altså, går det an å være mindre tankeløs enn det der ...

Og i bilen på vei til flyplassen i Bali, hadde iallefall verken Sidra eller Isabel bilbelte på seg, tror ikke Rami hadde det heller. Og Sidra satt slik i setet som fornuftige foreldre lærer de litt større barna sine at slik skal de ikke sitte i bil. 

Ja, tre positive påvirkere dette, til dagens ungdom. Not!

• Liker 4
  • Nyttig 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...