agent Skrevet 7 timer siden #27061 Skrevet 7 timer siden Teflonhjernen skrev (20 minutter siden): Isabel fikk krasj etter nyttårsaften pga det var noen RS (eller syke mennesker som hun selv sa) i lobbyen der hun bor som ventet på henne en dag i starten av desember så den dagen kunne ikke Isabel og Sidra gå ut. Så derfor kan hun ikke fortelle noe som helst lenger? Henger ikke på greip noe sv det hun japper om, men nå gadd ikke jeg se det ferdig heller…. Lansering av stor flaske sirup i ettermiddag, så da er det godt å sanke masse sympati fra RS så de handler mye i ettermiddag. (Ikke at jeg ser så mye på influensere, men er bare Isabel jeg har hørt at til stadighet plages av syke mennesker, men er vel fordi hun er en sånn steinrik forretningskvinne ) Det var den kjedeligste teatime'en "ever " Bare babbel Hvis det er så skremmende , så får hun slutte med snap. Bare ha en privat konto. 8 3
agent Skrevet 7 timer siden #27062 Skrevet 7 timer siden Men fytti katta hvor stygge de morgenkåpene er. Grøss🙈 4 5
Cami9 Skrevet 6 timer siden #27063 Skrevet 6 timer siden Noen som er skikkelig overrasket over at lanseringen kom nå rett etter Maldivene og «breaken» hennes eller? Vi ser det igjen og igjen…. 4 9
Gjesti7654 Skrevet 6 timer siden #27064 Skrevet 6 timer siden agent skrev (17 minutter siden): Det var den kjedeligste teatime'en "ever " Bare babbel Hvis det er så skremmende , så får hun slutte med snap. Bare ha en privat konto. Har hun ikke også "verdens beste sikkerhet" i bygget sitt? Kunne hun ikke ringt resepsjonen å fortalt situasjonen så de kunne ha fjernet dem? Regner med det ikke er innafor uansett for "randoms" å henge rundt i lobbyen der 😅 6 3
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #27065 Skrevet 6 timer siden (endret) En ting at det ødelegger for henne, men hvem søren er disse gærningene? Det er jo bare patetisk, jeg håper vikrkelig for deres del at de er sånn 16 år og ikke godt voksne kjerringer som står å henger i en lobby i Dubai for de bare MÅ treffe ikonet sitt 🙈 Endret 6 timer siden av Hatsumomo 1
Heike72 Skrevet 6 timer siden #27066 Skrevet 6 timer siden (endret) Den «elsklingene mine» og «bestevenngreia» hun har hatt på snap begynner å slå hardt tilbake på henne tenker jeg. Det er jo den prosenten som er helt obsessed av henne som møter opp der hun er. Dette er de mest ekstreme Raadsquadene. Dette opplegget har hun selv skapt med å lage dette venninneuniverset sitt. Det er jo disse som dyrker alt hun sier og som hun selv deler kommentarene til. Det er ikke de skeptiske eller haterne som møter opp. Det er de som er helt obsessed og virkelig ser på henne som venninne. «Det er ikke dere elsklingene mine her, men den lille prosenten galninger». De galningene er de største elsklingene dine, Isabel. Innse fakta. De er de største fansene i det gale venninneuniverset ditt. Endret 6 timer siden av Heike72 4 12
Heike72 Skrevet 6 timer siden #27067 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (3 minutter siden): En ting at det ødelegger for henne, men hvem søren er disse gærningene? Det er jo bare patetisk, jeg håper vikrkelig for deres del at de er sånn 16 år og ikke godt voksne kjerringer som står å henger i en lobby i Dubai for de bare MÅ treffe ikonet sitt 🙈 Disse gærningene er nok de største elsklingene hennes. De er obsessed av henne og tror selv de er i hennes venninnegjeng, som hun selv har skapt og lagt opp til. Det er nok ganske mange av dem. Voksne kjerringer er de nok også. 7 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #27068 Skrevet 6 timer siden Heike72 skrev (4 minutter siden): Disse gærningene er nok de største elsklingene hennes. De er obsessed av henne og tror selv de er i hennes venninnegjeng, som hun selv har skapt og lagt opp til. Det er nok ganske mange av dem. Voksne kjerringer er de nok også. Dette har hun 100% lagt opp til selv ja😂 Kunne hun ikke bare møtt disse damene da? Tatt en kaffi med «veninnebe» sine? Hun elsker de jo sånn?😅🙈 Huffaneg… Men det er henne selv som legger opp til dette. 3 8
Sirah Skrevet 6 timer siden #27069 Skrevet 6 timer siden Hatsumomo skrev (18 minutter siden): En ting at det ødelegger for henne, men hvem søren er disse gærningene? Det er jo bare patetisk, jeg håper vikrkelig for deres del at de er sånn 16 år og ikke godt voksne kjerringer som står å henger i en lobby i Dubai for de bare MÅ treffe ikonet sitt 🙈 Det samme har jeg tenkt på. Hvem er så psyko? Håper det er en 16 åring som du sier, men hvilken Norsk 16 åring vandrer rundt i Dubai alene? Og hvordan har de funnet ut av hvor hun bor? Hun har jo alltid vært forsiktig med å filme akkurat rundt bygget? Jeg skjønner godt at hun syntes det er ubehagelig.
ollie1 Skrevet 6 timer siden #27070 Skrevet 6 timer siden Gjesti7654 skrev (48 minutter siden): Har hun ikke også "verdens beste sikkerhet" i bygget sitt? Kunne hun ikke ringt resepsjonen å fortalt situasjonen så de kunne ha fjernet dem? Regner med det ikke er innafor uansett for "randoms" å henge rundt i lobbyen der 😅 Litt tilfeldig at hun kommer med dette akkurat rett før lansering også😅 Tror heller ikke det er vanlig at random mennesker henger i lobbyen i et slikt bygg. 4 4
ollie1 Skrevet 5 timer siden #27071 Skrevet 5 timer siden agent skrev (1 time siden): Det var den kjedeligste teatime'en "ever " Bare babbel Hvis det er så skremmende , så får hun slutte med snap. Bare ha en privat konto. Ingenting om naboen nå heller? 4
Cami9 Skrevet 5 timer siden #27072 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (22 minutter siden): Det samme har jeg tenkt på. Hvem er så psyko? Håper det er en 16 åring som du sier, men hvilken Norsk 16 åring vandrer rundt i Dubai alene? Og hvordan har de funnet ut av hvor hun bor? Hun har jo alltid vært forsiktig med å filme akkurat rundt bygget? Jeg skjønner godt at hun syntes det er ubehagelig. Men hun ber jo om dette på en måååååde, når hun filmer «hvert minutt» av livet sitt. Alt for penger! 5 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #27073 Skrevet 5 timer siden Cami9 skrev (2 minutter siden): Men hun ber jo om dette på en måååååde, når hun filmer «hvert minutt» av livet sitt. Alt for penger! Absolutt! Når man deler såpass mye og er så stor så vil det definitivt være noen tullinger i følgerskaren også. Det er jo bare å forvente. Men jeg skjønner fremdeles at det er ubehagelig. 1
Zenhouse Skrevet 5 timer siden #27074 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dette har hun 100% lagt opp til selv ja😂 Kunne hun ikke bare møtt disse damene da? Tatt en kaffi med «veninnebe» sine? Hun elsker de jo sånn?😅🙈 Huffaneg… Men det er henne selv som legger opp til dette. Ja har hun ikke sagt at hun elsker å møte fansen sin da? En annen ting, husker da hun sto og hylte da Kim Kardashian gikk forbi henne. Tror nok Isabel selv kunne funnet på å hengt i lobbyen til the Kardashian’s på den tiden 🤭 1 9
Kønn Skrevet 5 timer siden #27075 Skrevet 5 timer siden (endret) Tror ikke en pøkk på det hun sitter og babler om. Fiktivt innhold for å skape engasjement og sympati. Er jo lansering igjen…. Endret 5 timer siden av Kønn 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #27076 Skrevet 4 timer siden Kønn skrev (21 minutter siden): Tror ikke en pøkk på det hun sitter og babler om. Fiktivt innhold for å skape engasjement og sympati. Er jo lansering igjen…. Tror du er spot on her🎯 4 3
Kendra1985 Skrevet 3 timer siden #27077 Skrevet 3 timer siden På det ene bildet fra maldivene, når hun spiser. Så er det armen til en mann med klokke, som sitter å spiser. Altså sammen med henne. Rart ingen har sett det. Det må jo være for å skape spekulasjoner. 2
Natu Skrevet 3 timer siden #27078 Skrevet 3 timer siden Måten Isabel har lagt opp sin Snap er jo oppskriften på hvordan man kan tiltrekke seg psykisk ustabile mennesker. Dette er ikke haters, men det motsatte, folk som blir besatt av henne. Potensielle stalkers. Hun mater jo følgerne med informasjon om seg selv, og ikke minst driver hun ett psykologisk spill med å kalle følgere for venninner og sine nærmeste. At det etterhvert blir en pris å betale for alle millionene hun drar inn, er jo ikke overraskende! Jeg kjenner at jeg har lite sympati å dele ut. Nå har hun i årevis vokst seg styrtrik på å selge seg selv som ei venninne. At det dukker opp ett menneske i lobbyen hennes er vel ikke noe å få sammenbrudd av. Hun er ett klassisk eksempel på å være skikkelig tøff i kjeften, men verdens største pyse bak fasaden. Gøy å være kjendis når millionene renner inn. Vel vel, hun har spart episoden i desember til rett tid, deler den akkurat i dag under lansering og kommer nok til å selge 1000vis liter sirup. 2 9
Sveits35 Skrevet 2 timer siden #27079 Skrevet 2 timer siden Kønn skrev (2 timer siden): Tror ikke en pøkk på det hun sitter og babler om. Fiktivt innhold for å skape engasjement og sympati. Er jo lansering igjen…. Hun framsto falsk ja! Det er godt gjort å snakke så lenge, uten å egentlig si noe som helst. Nei, jeg fatter ikke at jeg en gang så på henne som troverdig. Vi er vel ikke dummere enn at vi forstår at naboen har vraka henne en gang for alle. Hun var jo høy som et hus på nyttår fordi han skulle komme på festen hennes. Dette taper hun skikkelig ansikt på. Troverdighet er det eneste hun flyter på og hun legger det i potten av en eller annen merkelig grunn. 3 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #27080 Skrevet 2 timer siden Kendra1985 skrev (59 minutter siden): På det ene bildet fra maldivene, når hun spiser. Så er det armen til en mann med klokke, som sitter å spiser. Altså sammen med henne. Rart ingen har sett det. Det må jo være for å skape spekulasjoner. Filmcrewet hun har med på slep? Hun brølte og hoiet seg på norsk også da delfinene dukket opp utenfor villaen. Stemmer svarte tilbake i bakgrunnen… 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå