Sirah Skrevet lørdag kl. 19:22 #26941 Skrevet lørdag kl. 19:22 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tror Craig David er på Maldivene alene også! Etter instagram å dømme. Jeg følger henne igjen hvis deres veier krysses. 😆😗😍 Skal passe på å oppdatere deg om det skjer 😅 1
Guris Skrevet lørdag kl. 21:21 #26942 Skrevet lørdag kl. 21:21 Turkis Sau skrev (2 timer siden): Jaja, det sier vel noe om hvor lite interessant IR sim snap er når de siste sidene handler om Sebastian Solberg, Emil, og utveksling av pulsklokke-erfaringer😅 💯 😹 3
Hatsumomo Skrevet lørdag kl. 21:24 #26943 Skrevet lørdag kl. 21:24 Guris skrev (2 minutter siden): 💯 😹 🙈😂 1
smiiiley Skrevet lørdag kl. 21:49 #26944 Skrevet lørdag kl. 21:49 Turkis Sau skrev (2 timer siden): Jaja, det sier vel noe om hvor lite interessant IR sim snap er når de siste sidene handler om Sebastian Solberg, Emil, og utveksling av pulsklokke-erfaringer😅 Haha jeg dør 😂😂😂 1
agent Skrevet søndag kl. 08:41 #26945 Skrevet søndag kl. 08:41 Sirah skrev (13 timer siden): Skal passe på å oppdatere deg om det skjer 😅 Hvem er det ??
Sirah Skrevet søndag kl. 08:46 #26946 Skrevet søndag kl. 08:46 agent skrev (5 minutter siden): Hvem er det ?? Britisk artist
Cami9 Skrevet søndag kl. 09:23 #26947 Skrevet søndag kl. 09:23 (endret) Er jo ganske åpenbart at hun er på Maldivene for å reklamere for dette badetøyet sitt som er på tilbud? Eller tro folk virkelig noe annet…. Endret søndag kl. 09:24 av Cami9 2 10
ollie1 Skrevet søndag kl. 09:38 #26948 Skrevet søndag kl. 09:38 Cami9 skrev (10 minutter siden): Er jo ganske åpenbart at hun er på Maldivene for å reklamere for dette badetøyet sitt som er på tilbud? Eller tro folk virkelig noe annet…. Hun hadde ihvertfall tid til å pakke ned i hurten og sturten et godt utvalg hun kan reklamere for før hun dro til Maldivene. Samt fikse opp både negler og lepper 🤔 5 7
agent Skrevet søndag kl. 09:52 #26949 Skrevet søndag kl. 09:52 Sirah skrev (1 time siden): Britisk artist Okay🫢 God matlyst har han iallefall, så når han ble servert middag. Vil jo si at han fikk førsteklasses servering.
agent Skrevet søndag kl. 09:55 #26950 Skrevet søndag kl. 09:55 Cami9 skrev (29 minutter siden): Er jo ganske åpenbart at hun er på Maldivene for å reklamere for dette badetøyet sitt som er på tilbud? Eller tro folk virkelig noe annet…. Er nok spot on+ sirup+ diverse. Rart hun fikk med seg det i alt kaoset. 2 7
agent Skrevet søndag kl. 09:56 #26951 Skrevet søndag kl. 09:56 ollie1 skrev (18 minutter siden): Hun hadde ihvertfall tid til å pakke ned i hurten og sturten et godt utvalg hun kan reklamere for før hun dro til Maldivene. Samt fikse opp både negler og lepper 🤔 Ja nå har hun kul på begge sidene av overleppa. 2 10
Kønn Skrevet søndag kl. 10:44 #26952 Skrevet søndag kl. 10:44 agent skrev (46 minutter siden): Ja nå har hun kul på begge sidene av overleppa. Det ser nesten vondt ut og pent er det ikke. Ser ut som hun har afrikanske gener. 5 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 10:44 #26953 Skrevet søndag kl. 10:44 ollie1 skrev (1 time siden): Hun hadde ihvertfall tid til å pakke ned i hurten og sturten et godt utvalg hun kan reklamere for før hun dro til Maldivene. Samt fikse opp både negler og lepper 🤔 Det er så åpenlyst… 🙄 Og folk sluker alt rått 2 11
Alessi Skrevet søndag kl. 11:51 #26954 Skrevet søndag kl. 11:51 (endret) Siden det likevel er en del avsporinger - her er en fra meg: Liker kronikken til Gunhild Dahlberg på YTRING NRK nett om botox og div andre endringer... Endret søndag kl. 13:18 av Alessi 4 2
Kønn Skrevet søndag kl. 12:30 #26955 Skrevet søndag kl. 12:30 Meg, meg, meg, eg, eg, eg…. Er det rart hun er i ubalanse når det eneste hun snakker om er SEG SELV. 3 10
agent Skrevet søndag kl. 12:32 #26956 Skrevet søndag kl. 12:32 Alessi skrev (39 minutter siden): Siden det likevel er en del avsporinger - her er en fra meg: Liker kronikken til Gunhild Dahlberg på YTRING NRK nett. Jeg er klar til å rive både Pi og Pu , etterpå tar jeg å feirer med en sigarett 💪💪🤣 1
Teflonhjernen Skrevet søndag kl. 12:32 #26957 Skrevet søndag kl. 12:32 Naboen- Avslørt- Content ferdig Ballett - Content ferdig Trening- Content ferdig Pimpens frokost- Content/reklame ferdig Villa kjøp -Content ferdig, Shopping - Content ferdig Maldivene -Content ferdig Reklame - For alltid i massevis Nyeste pågående content - Sliten, var for lyder, psyken, healing, «behandling» til 2 mill. Er så mye svada og tull, alt er bare for å tjene penger, blir aldri noe av noenting. Skjønnet ikke hvordan RS går på hver eneste gang…så flaut å lese meldingene de sender 4 14
agent Skrevet søndag kl. 12:33 #26958 Skrevet søndag kl. 12:33 Kønn skrev (2 minutter siden): Meg, meg, meg, eg, eg, eg…. Er det rart hun er i ubalanse når det eneste hun snakker om er SEG SELV. Nå skal hun hjem til mammaen sin å puppe litt.🤣🤣 5 5
agent Skrevet søndag kl. 13:17 #26959 Skrevet søndag kl. 13:17 Teflonhjernen skrev (45 minutter siden): Naboen- Avslørt- Content ferdig Ballett - Content ferdig Trening- Content ferdig Pimpens frokost- Content/reklame ferdig Villa kjøp -Content ferdig, Shopping - Content ferdig Maldivene -Content ferdig Reklame - For alltid i massevis Nyeste pågående content - Sliten, var for lyder, psyken, healing, «behandling» til 2 mill. Er så mye svada og tull, alt er bare for å tjene penger, blir aldri noe av noenting. Skjønnet ikke hvordan RS går på hver eneste gang…så flaut å lese meldingene de sender Bilkjøp 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet søndag kl. 14:11 #26960 Skrevet søndag kl. 14:11 agent skrev (53 minutter siden): Bilkjøp Haha ja… skulle ha bil også. Først g wagon, så RR, så skulle hun ansette personlig stylist…. Lista fortsetter…. Lurer på om hun hver måned setter seg ned å skriver manus?🤔😂 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå