Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja tilbake på Maldivene og gråter og elsklingene sender masse sympati mld😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke nevnt noe om at naboen vistes på snap…, så ja det var nok han mørke som vi så men nå er det ikke dem lenger🥴

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Sett snappen hennes nå, og jeg tror hundre prosent på at hun er så sliten som hun ser ut til å være. Hun ser sliten ut og jeg skjønner godt hvordan den følelsen som er når hun sier: «jeg trenger å puste». 

Helt tydelig at hun som snapper så mye som hun har gjort og antagelig tenker «content» 24 timer i døgnet, blir utmattet etterhvert, nesten rart det ikke har skjedd tidligere. Og samtidig hver natt driver å lese ørten meldinger fra RS som hun også skal svare på, og passe på å reklamere i øst og vest for å holde Ivorie i live hele tiden - jeg blir sliten bare av tanken.

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet
agent skrev (38 minutter siden):

Hun har jo også fortalt at snapp ikke er jobb. Det har bare vært girl chat med venninnene sine.

Har selv ikke vært innom, bare lest meg til på ett annet sted.

Jeg er heller ikke innom. Aldri i verden om hun skal sitte på M å tjene penger på meg. Får med seg alt om man kikker innom Insta, her eller andre plattformer😀 Mer kynisk person skal man lete lenge etter. Hvorfor sa hun ikke bare at hun skulle reise til M og slappe av? Hun elsker spekulasjoner og vite at elsklingene kommer tilbake uansett. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Kønn skrev (4 minutter siden):

Jeg er heller ikke innom. Aldri i verden om hun skal sitte på M å tjene penger på meg. Får med seg alt om man kikker innom Insta, her eller andre plattformer😀 Mer kynisk person skal man lete lenge etter. Hvorfor sa hun ikke bare at hun skulle reise til M og slappe av? Hun elsker spekulasjoner og vite at elsklingene kommer tilbake uansett. 

Haha nesten litt komisk men så fort hun er tilbake så våkner de negative til live igjen. Det har egentlig vært ganske fin tone her inne de siste dagene med gode diskusjoner, men nå må flere få ut litt gørr ser jeg 😆 

Jeg må bare spørre da jeg er nysgjerrig. Hvis det er sånn at hun virkelig har gått på en smell, hvordan skulle hun ha taklet det på riktig måte ovenfor følgerene mener dere? Sånn helt perfekt løsning så ingen her inne kunne funnet noe negativt om handlingen?  

Jeg har selv nemlig gått på en smell som kom litt brått på (kom kanskje snikende i retroperspektiv, men skjønte det ikke helt selv). 
Da måtte jeg bare komme meg hjem fra jobb asap, og forsvant fra jordens overflate så og si en ukes tid. Orket såvidt å snakke med min egen unge. 
Så med min erfaring så skjønner jeg veldig godt at hun bare logget sånn uten videre. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Skrevet
smiiiley skrev (8 minutter siden):

Haha nesten litt komisk men så fort hun er tilbake så våkner de negative til live igjen. Det har egentlig vært ganske fin tone her inne de siste dagene med gode diskusjoner, men nå må flere få ut litt gørr ser jeg 😆 

Jeg må bare spørre da jeg er nysgjerrig. Hvis det er sånn at hun virkelig har gått på en smell, hvordan skulle hun ha taklet det på riktig måte ovenfor følgerene mener dere? Sånn helt perfekt løsning så ingen her inne kunne funnet noe negativt om handlingen?  

Jeg har selv nemlig gått på en smell som kom litt brått på (kom kanskje snikende i retroperspektiv, men skjønte det ikke helt selv). 
Da måtte jeg bare komme meg hjem fra jobb asap, og forsvant fra jordens overflate så og si en ukes tid. Orket såvidt å snakke med min egen unge. 
Så med min erfaring så skjønner jeg veldig godt at hun bare logget sånn uten videre. 

Hun logget vel ikke av sånn helt uten videre? Etter hva jeg har fått med meg skrev hun en lang tekst (mulig jeg tar feil). Hun var jo også og ordnet neglene, så hadde vel klart å skrive noe slik at det ikke ble spekulasjoner. Noen bør våkne og tenke etter hvorfor disse influenser holder på som de gjør…💰💰💰💰Hun er ikke den eneste. Og bare så det er nevnt for hundrede gang. Jeg ønsker henne alt godt, samtidig synes jeg hun behandler kilden til inntekt svært respektløst. Ja, når man oppfører seg slik overfor elsklingen sine skjønner jeg godt at man kan gå på en smell. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Ja, dette er spill for galleriet. Jeg trur så absolutt på at hun er sliten og trenger pause. Men noe skjedde (med naboen) den lørdagen, og reisen til Maldivene var nok planlagt, steller negler etc.. Dette er for å skape blest og spekulasjoner og folk biter på - verden vil bedras! Hun kunne bare sagt fra, at nå tar hun noen dager fri, og reiser til Maldivene, neida- vi går stille under jorda, slik at folk skal undre og liksom lengte seg ihjel 🫣😅...Unner Isabel alt godt, ikke noe hat her... Men jeg klarer dog å være kritisk og ikke gå fem på. Jeg tar en lengre pause fra frk Raad - har overhodet ikke tenkt å bruke tid av livet mitt de neste ukene med å glo på Maldivene babbel.... og det verste med å følge, er å lese hva elsklingene hennes skriver til henne - som hun skulle vært en Gud av noe slag.... Alt godt til alle! ☺️❣️... 

Endret av Mallisaen
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Gjest Sol 54
Skrevet

Måtte inn å se etter å ha lest her inne og historien/ løgnene gjentar seg nok engang  med tårer, shirog og gud vet hva 😂😂 Kan ikke annet enn å le😂😂 Stakkars lille rike pike💸💰💵 Den raiten og tilbakemeldinger hun får fra sine elsklinger som hun serverer,  gjør nok godt for bankkortet og tilhengerene hennes. Isabel og følgerne hennes er så forutsigbar😂😂 

Skrevet
Sol 54 skrev (5 minutter siden):

Måtte inn å se etter å ha lest her inne og historien/ løgnene gjentar seg nok engang  med tårer, shirog og gud vet hva 😂😂 Kan ikke annet enn å le😂😂 Stakkars lille rike pike💸💰💵 Den raiten og tilbakemeldinger hun får fra sine elsklinger som hun serverer,  gjør nok godt for bankkortet og tilhengerene hennes. Isabel og følgerne hennes er så forutsigbar😂😂 

Nettopp 🎯🎯

• Liker 3
Skrevet

Hun satser vel på at RS glemmer naboen nå eller at med tårer og Shirog (som jeg skjønner utfra her hun snakker om) skal gjøre at ingen spør om naboen, men heller støtter og trøster slik «elsklinger» gjør. 
Tenker at hvis en virkelig går på en smell så trenger en mer enn fire dager å komme seg opp igjen, her tok det seks mnd. 

Men, Maldivene opholdet må jo finansieres, så da er nok RS klar til å hjelpe til med det. 

Huff…

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Hun satser vel på at RS glemmer naboen nå eller at med tårer og Shirog (som jeg skjønner utfra her hun snakker om) skal gjøre at ingen spør om naboen, men heller støtter og trøster slik «elsklinger» gjør. 
Tenker at hvis en virkelig går på en smell så trenger en mer enn fire dager å komme seg opp igjen, her tok det seks mnd. 

Men, Maldivene opholdet må jo finansieres, så da er nok RS klar til å hjelpe til med det. 

Huff…

Det er bare å ta en tur til Maldivene om man møter veggen. Fire dager, og vips du er du på beina igjen. Må være verdensrekord dette. Ja, stakkars rike pike😢

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol 54 skrev (6 minutter siden):

Måtte inn jeg også 🤣🤣🤣🫣 samme tralten der. Selfølgelig måtte vi får inn litt reklame også. 

Det var jo mer der som burde merkes med reklame, dronningen av snik reklame👸. Så det er vel noe lanseringer snart.

Så klart måtte hun opplyse hvor lenge det er siden hun har hatt sex, tenk 2 mnd. Stakkars IR. Men hang ikke hun sammen med naboen i desember. Tror han lå over også.

Men nå er han "bare" en venn igjen. Men helt frem til 1 januar , lyste det forelskelse av henne. Lyste håp lang vei. Tror hun så for seg at han nyttårsaften skulle fri til henne.

Men noe har skjedd🤔🤔🤔

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Hvem trenger fiender når en har gjengen her inne på KG🙄

Her kommer virkelig misunnelse, skadefryd og forakt til rette… 

• Liker 17
Skrevet

Glad jeg ikke har noen av dere i vennegjengen. Jesus christ. 

• Liker 14
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Handler denne tråden om brukerne eller Isabel Raad? 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet
Kønn skrev (1 minutt siden):

Handler denne tråden om brukerne eller Isabel Raad? 

Du får rapportere 👍

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
refill skrev (6 minutter siden):

Vel da må jeg si at jeg er veldig glad jeg ikke har så kyniske venner som har evnen til å spille på andre sin kanskje ensomhet osv ved å late de som de "på ekte" er beste venner. For slike venner vil ikke jeg ha, jeg vil ha skikkelige venner som er ekte, som ikke bruker andre ved å spille på følelser osv.

Vi har nok alle kanskje opplevd  slike venner, men de kutter i hvert fall jeg for ut i min nære krets.

Det skremmer meg mer at noen synes det er ok å holde på slik hun gjør ? Å for meg sier det også litt om de som faktisk synes det er ok.

Samt å sammenligne I med våre egne venner , ja da begynner man selv å virke delulu

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (12 minutter siden):

Hvem trenger fiender når en har gjengen her inne på KG🙄

Her kommer virkelig misunnelse, skadefryd og forakt til rette… 

refill skrev (10 minutter siden):

Er såå enig! 

og spør som @smiiiley her: hvordan tenker dere at hun skulle løst denne pausen da, uten at det var kynisk og kritikkverdig?

Det er feil for noen av dere at hun snappet i forkant at hun var sliten, gråtlabil og overveldet fordi det gjorde hun for å skape spekulasjoner. Men så skriver andre her at hun ikke forberedte i forkant og at hun derfor er kynisk.  Hjelpe meg. Og så stygge noen av dere er i språket mot henne «lille rike pike» og med spyemojier. 

Jeg opplever at hun reflekterer fint rundt det på snap i dag og hva hun trenger videre. Og det er helt greie ting hun legger frem.
hvorfor er hun falsk fordi hun kaller det en jobb men også kaller følgerne vennene hennes? Hun får betalt for det, hun liker å gjøre det, men det er jo en jobb! Jeg liker også jobben min, jeg liker pasientene jeg følger opp og bryr meg om dem. Men det er fortsatt jobben min som jeg trenger fri fra! 

• Liker 3
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 minutter siden):

Vel da må jeg si at jeg er veldig glad jeg ikke har så kyniske venner som har evnen til å spille på andre sin kanskje ensomhet osv ved å late de som de "på ekte" er beste venner. For slike venner vil ikke jeg ha, jeg vil ha skikkelige venner som er ekte, som ikke bruker andre ved å spille på følelser osv.

Vi har nok alle kanskje opplevd  slike venner, men de kutter i hvert fall jeg for ut i min nære krets.

Det skremmer meg mer at noen synes det er ok å holde på slik hun gjør ? Å for meg sier det også litt om de som faktisk synes det er ok.

Samt å sammenligne I med våre egne venner , ja da begynner man selv å virke delulu

Jeg tror det handler litt om hva man legger i at hun kaller følgerne sine som Besties. Jeg skjønner jo at hun ikke mener at hun definerer alle som sine bestevenner. Jeg opplever det mer som en måte å si fra henne at hun ser på følgerne sine som «venner», som hun vil prate med og en måte å skape nærhet på. Jeg opplever det ikke som at det er en kynisk, manipulerende måte det hun bevisst prøver å lure folk. Dersom man virkelig tror at Isabel er bestevennen sin på grunn av måten hun snakker til dem på, og hvilke begreper hun bruker så trenger man nok litt påfyll på sosial kompetanse og relasjoner 🙈

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (18 minutter siden):

Isabel er et menneske, så personlig sammenligner jeg henne med andre mennesker. Uansett hva man gjør og hvilket liv man lever kan man ha/få det vanskelig. De fleste er enig om at å leve livet sitt gjennom sosiale medier ikke er bra. Når hun nå innser det selv er det også feil. Hva man tenker om å være influencer/innholdsskaper er en annen diskusjon. 

Personlig har jeg ikke ork til/behov for/personlighet til å hisse meg så voldsomt opp over andre, eller se på livet deres med lupe etter feil (og i hvertfall ikke de jeg påstår at jeg misliker eller blir tilsynelatende dårlig av), but you do you. Om du/dere vil endre noe med bransjen tror jeg ikke at kvinneguiden er stedet å begynne. Her får dere bare flere til å bli nysgjerrig, - noe tråden i dag har vist. 

Endret av refill
Et viktig "ikke" forsvant.
  • Liker 3
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...