Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil ønske dere alle ett

Godt Nytt år!

Gleder meg til å diskutere IR videre i 2026, både ukritisk og kritisk. 

Screenshot_20251231_083711_Google.jpg

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som får en vond bismak av å se at hun selv ikke i julen kan holde seg til å gi gaver? Julen handler om å gi, men hun må liksom gi seg selv noe som er ekstremt mye dyrere enn det søsken får. Selvfølgelig kan man kjøpe ting til seg selv, men tidspunktet liksom…

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Cami9 skrev (9 minutter siden):

Bare jeg som får en vond bismak av å se at hun selv ikke i julen kan holde seg til å gi gaver? Julen handler om å gi, men hun må liksom gi seg selv noe som er ekstremt mye dyrere enn det søsken får. Selvfølgelig kan man kjøpe ting til seg selv, men tidspunktet liksom…

Stakars lille rike pike. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

IMG_3416.thumb.jpeg.988ec55a977054a708f723b00bc57080.jpegNei  Isabel,  verken denne kjolen eller håret er verken søt eller vibe. Kjolen ser ut som en brettet dorull fra Temu. 
Den smaken hennes er helt forferdelig, som denne kjolen. 
Skjønner ikke hvorfor betale noen for å fikse håret, de der to krøllene på hver side av hodet ser helt idiotisk ut. Hele frisyren er jo stygg. Hun gjør det mye bedre selv. 

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (39 minutter siden):

IMG_3416.thumb.jpeg.988ec55a977054a708f723b00bc57080.jpegNei  Isabel,  verken denne kjolen eller håret er verken søt eller vibe. Kjolen ser ut som en brettet dorull fra Temu. 
Den smaken hennes er helt forferdelig, som denne kjolen. 
Skjønner ikke hvorfor betale noen for å fikse håret, de der to krøllene på hver side av hodet ser helt idiotisk ut. Hele frisyren er jo stygg. Hun gjør det mye bedre selv. 

IR eier ikke stil, med tanke på hva hun driver med er det merkelig. Men det er vel ett tegn på at det er ikke hun som skaper.

Jeg personlig synes at håret, sminken og klærene er noe vi så på 80-90 tallet. VIBE

Dynastiet, Dallas, Falcon Crest osv.

Jeg mener hun burde klippe av seg minimum halve lengden og klippe det opp. Sminken er for tung for hennes ansikt,  hun blir seende eldre ut. Klærene er katastrofe. 

Kan virke som hun er  stilblind,  akkurat som noen er fargeblinde. 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet

Nå har Dubai Linda, venninna/meglern til Isabell, fått reklame på snap, med langt under 50K følgere. Noe er fishy med at alle rundt Isabell får reklameinntekter på snap på rekordtid uten annet enn bable- innhold.  

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnaLovise skrev (8 minutter siden):

Nå har Dubai Linda, venninna/meglern til Isabell, fått reklame på snap, med langt under 50K følgere. Noe er fishy med at alle rundt Isabell får reklameinntekter på snap på rekordtid uten annet enn bable- innhold.  

Jeg får ikke opp noe reklame mellom snapene hennes? 

Skrevet
refill skrev (49 minutter siden):

Jeg får ikke opp noe reklame mellom snapene hennes? 

Var inne å sjekket, ikke jeg heller?

Skrevet (endret)

Jeg skjønner aldri vitsen med å ha på seg en slik kjole som Mathilde hadde igår (gul og åpen foran brystet) - når hele stellet kan falle ut og man blir så tydelig opptatt og hemmet over å bevege seg så mye og må hele tiden ta en hånd over brystpartiet pga det.

Det er jo så kjedelig å måtte være opptatt av slikt når en fester, hvorfor gidde det stresset? 

Det ser jo så teit ut for andre når man hele tiden legger en hånd der når man vil danse osv.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Skrevet
AnnaLovise skrev (1 time siden):

Stemmer…. Noe er «off»..👀

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (49 minutter siden):

Var inne å sjekket, ikke jeg heller?

Jeg synes det var rart først, men gikk tilbake og så to ganger, og det kom reklame. Noe som var rart, fordi de som får reklame blir alltid tildelt det på fredager. 

Kanskje en glitch? 🤷‍♀️

Skrevet (endret)

Det var ikke mellom henne og neste snap på "listen" da? 

Anyway, spent på om det blir ufrivillig naboen-reveal i dag med i hvertfall tre snappere og noen "hobbysnappere" 😅

Edit: Sebastian Solberg og ja. Ikke sant. 

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet
refill skrev (5 minutter siden):

Det var ikke mellom henne og neste snap på "listen" da? 

Anyway, spent på om det blir ufrivillig naboen-reveal i dag med i hvertfall tre snappere og noen "hobbysnappere" 😅

Edit: Sebastian Solberg og ja. Ikke sant. 

Tviler , hun styrer alle virker det som...alt må igjennom redigering hos henne ...må vell godkjennes først🙈🙄

• Nyttig 1
Skrevet
Tippsi skrev (12 minutter siden):

Tviler , hun styrer alle virker det som...alt må igjennom redigering hos henne ...må vell godkjennes først🙈🙄

Sant det. Men fungerer det på Sebastian? 😅

Hun har sagt hun skal legge ut utover kvelden, men det blir vel bare litt under middagen før det blir tyst 😊

• Liker 1
Skrevet

Gjestene får vel kraftige bøter om de deler noe de ikke skal😆 Er jo bare fjas og tull alt det der opplegget hun driver med, hun fremstår som en nyrik russer. Så hun «glammet» håret i dag også og det så helt identisk ut som i går og like ukledelig. 
Partyfikser til å fikse leiligheten? Enda mer nyrik russer… 

Er så kleint å se på, så godt jeg kan se Kongens nyttårstale senere, han har som regel alltid mye fornuftig på hjertet 👑 

Godt nytt år 🥂🍾💥

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Godt nyttår - enten du er Raadsquad, midt-i-mellomsquad, antisquad eller du-kaller-meg-faen-meg-ikke-squadsquad 😙

Jeg henger hjemme alene med dyra (eller, egentlig er jeg bare 40+ og fikk nyttårstraumer på 90 tallets hjemmefester 😍) og ser på Dag. Mood 🤌

Endret av refill
  • Hjerte 3
Skrevet
refill skrev (14 minutter siden):

Godt nyttår - enten du er Raadsquad, midt-i-mellomsquad, antisquad eller du-kaller-meg-faen-meg-ikke-squadsquad 😙

Jeg henger hjemme alene med dyra (eller, egentlig er jeg bare 40+ og fikk nyttårstraumer på 90 tallets hjemmefester 😍) og ser på Dag. Mood 🤌

Vi er hjemme her også, må passe på Anton.Snapchat-1553390883.thumb.jpg.077aebae096c8f275f3be3c259dd9ad1.jpg

• Hjerte 10
Skrevet
agent skrev (26 minutter siden):

Vi er hjemme her også, må passe på Anton.Snapchat-1553390883.thumb.jpg.077aebae096c8f275f3be3c259dd9ad1.jpg

åeeee,fineste❤️

• Hjerte 3
Skrevet
agent skrev (50 minutter siden):

Hællemin for en nydelig og kjekk pus❤️ 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnnaLovise skrev (5 timer siden):

Jeg synes det var rart først, men gikk tilbake og så to ganger, og det kom reklame. Noe som var rart, fordi de som får reklame blir alltid tildelt det på fredager. 

Kanskje en glitch? 🤷‍♀️

Flere snappere som får reklame nå, men som ikke har verken gul stjerne eller oppfyller følger-kravet. Ikke nevner de noe selv om det heller. Så antagelig ikke inntekt til dem. Har også tenkt det må være en feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...