Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Enig. Det er lommene som ødelegger hele kåpa for meg. Ser for meg at den kunne vært fin uten dem.

Skjørtet derimot syntes jeg egentlig at er greit nok. Not my cup of tea, men i forhold til alle de musekorte kjolene så syntes jeg at dette skjørtet er noe av det bedre hun har 😅

Jeg liker henne i mer "påkledd stil". Syntes hun er kjempefin i de "skjortekjolene" for eks. Jeg syntes dette skjørtet er fint og, men jeg tror bare alt blir litt vel oversized på henne sånn at hun drukner i det. Også skal hun jo "matche" med noe annet merkeopplegg hvor merket er viktigere enn om det passer sammen. Kanskje en fin, høyhalset genser i sort eller eggeskall hadde vært fint til. 

Enig i kåpen. Både pga size og de lommene 😬

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (42 minutter siden):

Jeg liker henne i mer "påkledd stil". Syntes hun er kjempefin i de "skjortekjolene" for eks. Jeg syntes dette skjørtet er fint og, men jeg tror bare alt blir litt vel oversized på henne sånn at hun drukner i det. Også skal hun jo "matche" med noe annet merkeopplegg hvor merket er viktigere enn om det passer sammen. Kanskje en fin, høyhalset genser i sort eller eggeskall hadde vært fint til. 

Helt enig. 

• Liker 1
Skrevet
Sassya skrev (5 timer siden):

Screenshots fra Snapchat. 

Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der.

Screenshot_20251219_195901_Snapchat.jpg

Pusemusen skrev (5 timer siden):

Enig! Hva er greia med de grusomme lommene på den kåpa? Kåpa hadde sikkert vært fin den men lommene ødelegger alt. Og skjørtet.... 🙈

Sirah skrev (2 timer siden):

Enig. Det er lommene som ødelegger hele kåpa for meg. Ser for meg at den kunne vært fin uten dem.

Skjørtet derimot syntes jeg egentlig at er greit nok. Not my cup of tea, men i forhold til alle de musekorte kjolene så syntes jeg at dette skjørtet er noe av det bedre hun har 😅

Jeg synes kåpen er fin, men den passer jo overhodet ikke utenpå det vide skjørtet. Hun er ikke god til å matche, litt rart hun ikke har lært seg det, så opptatt som hun er av klær. Men det er hun klar over selv, i hvertfall i mellom.

• Liker 1
Skrevet
Kønn skrev (2 timer siden):

Teskjekjærringa😅 

😂😂🙈

• Liker 2
Skrevet (endret)

Seriøst😝 Nå skal Pierre og Naboen møtes 😎😜. Hu der altså, hun får det som hun vil 🤢 Altså, da naboen hadde besøk av sin  sin eks for å fikse opp i ting og tang i følge I , da skapte divaen, dramaquennen seg med selvmordstanker og gud vet hva….orker ikke🤢 Menne det gikk seg til nok en gang da Raadsquad klappet i hendende og ropte og skrek halelulja…..ok, overdriver litt…men bare litt🙈🤢❤️

Endret av Sol 54
.
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sassya skrev (6 timer siden):

Ja hva skal man si til dette antrekket. Er det ingen som tør å være ærlig med henne? Både kåpen og skjørte er drittstygg og alt for stor til henne. Virker som jo dyrere klærne er jo styggere er de. Hun kjøper også veldig ofte klær som er designet til noen som er høyere og større enn henne. Hun ser iallefall ikke ut som en som driver et klesmerke i det antrekket der.

Dessverre ser hun ikje det selv og ingen i familien sier ifra…hun har jo ikke venner som kunne vært der for henne!  Det blir bare verre og verre!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Korpsnerden skrev (5 timer siden):

Jeg anbefaler pod-dokumentaren "Jakten på @prometheus" fra Aftenbladet dokumentar. Jeg hørte den på podme, men jeg tror den ligger gratis tilgjengelig her: 

https://www.aftenbladet.no/podkast/sa/program/100187

Dubai er et yndet sted for folk som har tjent seg rike på andres bekostning, og podden skildrer også hvordan influencere blir brukt som "nyttige idioter" for disse. 

Nå har ikke IR reklamert for crypto, så jeg sier ikke det gjelder henne, men man bør absolutt være varsom når man skal finne kjærligheten og venner i Dubai. Ikke alt som glimrer er gull...

👊

• Nyttig 1
Skrevet

Vet jeg blir halshugd av RS om jeg åpner kjeften min, erfart…erfart…erfart.. Nå har det seg sånn at man ser Pimpen støtt og stadig på byn, ikke noe galt i det men når har man sett pumpen gå med krage og andre hjelpemidler som kan gjøre hennes helseplager bedre….fint lite🥴 oida, så fort noen nevte det på J, K og D då kommer tape….masse tape, ondter og vondter går nesten ut av sitt gode skinn 😜 Orker ikke🤢 Ikke kom til meg å snakk om smerter, nakke, rygg ja stort sett hele kroppen…..er ikke greit å se og høre eventyrene til fam. Raad😤

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
refill skrev (3 timer siden):

Helt enig med deg i dette :)  Jeg syntes skjørtet er fint altså, bare ikke min stil. Syntes hun kler dette mye bedre enn mye av det andre hun går med. Jeg tror også det kunne vært pent med noe av det du beskriver :)

Alauda skrev (1 time siden):

Jeg synes kåpen er fin, men den passer jo overhodet ikke utenpå det vide skjørtet. Hun er ikke god til å matche, litt rart hun ikke har lært seg det, så opptatt som hun er av klær. Men det er hun klar over selv, i hvertfall i mellom.

Nei hun er skikkelig dårlig til det! Jeg skal ikke pårope meg å være god jeg heller, men jeg er heller ikke spesielt interessert 😅 Det er jo hun.

Skrevet
Sassya skrev (7 timer siden):

Jeg syntes det så fint ut. Kunne fint unngått lommene, men utover det passet det henne fint. Alle har forskjellig smak og stil. Det finnes mye verre ting å ikle seg med referanse til tråden «Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?»

• Liker 1
Skrevet
Sunshade83 skrev (11 minutter siden):

Jeg syntes det så fint ut. Kunne fint unngått lommene, men utover det passet det henne fint. Alle har forskjellig smak og stil. Det finnes mye verre ting å ikle seg med referanse til tråden «Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?»

Haha ja det har du helt rett i!

Det folk reagerer på her er vel ikke nødvendigvis kåpa i seg selv, men at en så latterlig dyr kåpe har lommer som ser så insane malplasserte ut. Betalte hun ikke 40,000-60,000 for den? Husker i alle fall at den var svindyr. Kåpen i seg selv er jo egentlig pen, men de lommene.... Jeg personlig hadde forventet noe mer til den prisen. Pga lommene så ser den jo ut som noe kjøpt på Temu eller Shein lissom. Den gjør garantert ikke det i virkeligheten, da ser man nok at det er kvalitet i alle ledd. Men de lommene.....

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sassya skrev (7 timer siden):

mangler bare hatten så er det veldig likt Snusmumrikken🙈

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Velinda skrev (2 minutter siden):

mangler bare hatten så er det veldig likt Snusmumrikken🙈

Dagens beste 😅

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Nei hun er skikkelig dårlig til det! Jeg skal ikke pårope meg å være god jeg heller, men jeg er heller ikke spesielt interessert 😅 Det er jo hun.

Det er vel kanskje det hun ikke er. Hun er interessert i merkene 😂

Nei, av alt hun (angivelig) ønsker å skaffe seg av hjelp så håper jeg stylist står øverst på listen, hehe. 

Jeg ser at jeg nok har blitt litt prippen kvinne (40+) 😂 som ikke er så fan av dype utringninger og skjørt/kjoler som knapt dekker rumpen. Mener ikke hun skal kle seg i telt, tvert i mot - flaunt what you got, men det er noe med det less is more? 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Det er vel kanskje det hun ikke er. Hun er interessert i merkene 😂

Nei, av alt hun (angivelig) ønsker å skaffe seg av hjelp så håper jeg stylist står øverst på listen, hehe. 

Jeg ser at jeg nok har blitt litt prippen kvinne (40+) 😂 som ikke er så fan av dype utringninger og skjørt/kjoler som knapt dekker rumpen. Mener ikke hun skal kle seg i telt, tvert i mot - flaunt what you got, men det er noe med det less is more? 

Jeg er nok sikkert både gammel og prippen jeg også 😅 Og helt enig med deg, så klart er det lov å vise seg frem, men må man vise absolutt alt hele tiden? 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet
Sol 54 skrev (6 timer siden):

Vet jeg blir halshugd av RS om jeg åpner kjeften min, erfart…erfart…erfart.. Nå har det seg sånn at man ser Pimpen støtt og stadig på byn, ikke noe galt i det men når har man sett pumpen gå med krage og andre hjelpemidler som kan gjøre hennes helseplager bedre….fint lite🥴 oida, så fort noen nevte det på J, K og D då kommer tape….masse tape, ondter og vondter går nesten ut av sitt gode skinn 😜 Orker ikke🤢 Ikke kom til meg å snakk om smerter, nakke, rygg ja stort sett hele kroppen…..er ikke greit å se og høre eventyrene til fam. Raad😤

De snylter på systemet i Norge! De skal ha alt gratis og de svindler! Pakk og drit er de…

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva i alle dager er det med de der hår frisyrene det såkalte glam teamet lager? 
Unnskyld meg, men noe så heslig, er jo mye bedre når hun fikser selv. 
Forferdelig stygt etter min mening. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Ikke mye å skryte av det kontoret/lokalene.. 😅, ikke mye glam dær🙈

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...