agent Skrevet onsdag kl. 16:39 #25941 Skrevet onsdag kl. 16:39 Skal hun ikke merke med reklame på denne. ? Blir bare mer og mer av dette, har hun egne lover ettersom hun bor i Dubai? Eller fordi hun heter Raad.? Begynner å bli litt provosert av den agressive snik reklamen hennes. 3 8
Cami9 Skrevet onsdag kl. 16:46 #25942 Skrevet onsdag kl. 16:46 agent skrev (6 minutter siden): Skal hun ikke merke med reklame på denne. ? Blir bare mer og mer av dette, har hun egne lover ettersom hun bor i Dubai? Eller fordi hun heter Raad.? Begynner å bli litt provosert av den agressive snik reklamen hennes. Siden hun ikke er norsk statsborger lenger så tror jeg ikke man har så mye man skulle ha sagt om dette?
Hallepalle2 Skrevet onsdag kl. 16:58 #25943 Skrevet onsdag kl. 16:58 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dette har hun hintet om leeeenge…. Skal bli de nye Kardashians nå vel🙄🙈🙈🙈 Hun er så delulu.. Derfor Pimpen måtte få seg nye tenner og resten fikk en glow up? Skal på tv nå vet du og bli kjendiser…. Hvordan er dette delulu? Hvis det skjer så er det jo reelt. Og Isabel er jo kjendis allerede. 4 1
Hallepalle2 Skrevet onsdag kl. 16:59 #25944 Skrevet onsdag kl. 16:59 Cami9 skrev (12 minutter siden): Siden hun ikke er norsk statsborger lenger så tror jeg ikke man har så mye man skulle ha sagt om dette? Har hun sagt fra seg statsborgerskapet sitt? 2
agent Skrevet onsdag kl. 17:50 #25945 Skrevet onsdag kl. 17:50 Hallepalle2 skrev (50 minutter siden): Har hun sagt fra seg statsborgerskapet sitt? Hun flyr vel rundt med norsk pass, tror jeg da. 3
Princess_81 Skrevet onsdag kl. 18:17 #25946 Skrevet onsdag kl. 18:17 Hun sier at alle søstrene sverger til nude produkter men Sidra bruker enn annen maskara enn Isabel sin på «pimpen». Ja nå leker de kardashian må isåfall være kardashian ifra temu. Eneste hu har likt med Kim k er håret. Men ho tror nok ho er lik hu😁😂😂😂 2 1
ollie1 Skrevet onsdag kl. 18:51 #25947 Skrevet onsdag kl. 18:51 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hvordan er dette delulu? Hvis det skjer så er det jo reelt. Og Isabel er jo kjendis allerede. Kjendis og kjendis, det kan vel diskuteres Hun er kjendis blant for RS ihvertfall 😅 3 7
ollie1 Skrevet onsdag kl. 18:55 #25948 Skrevet onsdag kl. 18:55 Lurer noen ganger på hvem hun tror hun er? Må ha sikkerhetstiltak når hun er i Norge, men opplyser alle om hvilket hotell hun bor på🤔 Tør ikke gå på hotellfrokost for det er så flaut når folk ser på henne. Tror de fleste andre gjestene der ikke vet hvem hun er engang 🙊 3 18
Velinda Skrevet onsdag kl. 19:05 #25949 Skrevet onsdag kl. 19:05 Princess_81 skrev (42 minutter siden): Hun sier at alle søstrene sverger til nude produkter men Sidra bruker enn annen maskara enn Isabel sin på «pimpen». Ja nå leker de kardashian må isåfall være kardashian ifra temu. Eneste hu har likt med Kim k er håret. Men ho tror nok ho er lik hu😁😂😂😂 Temu kardashian blir en fin tittel,og fytti h...hvor mye filter de bruker,mamsen ser jo ut som om hun er 29 og Sidra ser ut som om hun er laga av plast🙈tror ingen bruker Nude nei 5 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 19:38 #25950 Skrevet onsdag kl. 19:38 Cami9 skrev (2 timer siden): Siden hun ikke er norsk statsborger lenger så tror jeg ikke man har så mye man skulle ha sagt om dette? Tull!!! Hennes publikum er nordmenn 2 1
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl. 19:38 #25951 Skrevet onsdag kl. 19:38 Hun er ikke noen stor kjendis egentlig, tror hun hauser det opp noe veldig pga hun ønsker å være Norges svar på Kim K. Jeg spurte faktisk på jobb om noen visste hvem hun var, og blandt de 20 jeg spurte var det fire som viste hvem hun var og noen som spurte om ikke hun var sånn der influenser. Flesteparten visste ikke hvem hun er. Alder var mellom 24 og 58, jevnt fordelt på damer og menn. Hun er vel på lik linje med en del andre influensere, men at hun må ha vakthold virker helt på trynet, samt at hun ikke kan ta med den der klokka til Norge. Du får jo kjøpt det merket i Oslo, så er jo ikke sånn at det er rike «utlendinger « som har slik. Er bare ås kleint hele opplegget hennes. Hun er såååååå glad for å re med familien, men hun gidder ikke bo med de. Seff. er bare et av de dyreste hotellene kun godt nok for Divaen, gründeren, superstjernen, konserneieren og imperiumbyggeren godt nok når hun besøker kriminelle Norge. Blir bare mer og mer satt ut av den klysete, bedrevitende familien. 4 18
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 19:42 #25952 Skrevet onsdag kl. 19:42 Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Hun er ikke noen stor kjendis egentlig, tror hun hauser det opp noe veldig pga hun ønsker å være Norges svar på Kim K. Jeg spurte faktisk på jobb om noen visste hvem hun var, og blandt de 20 jeg spurte var det fire som viste hvem hun var og noen som spurte om ikke hun var sånn der influenser. Flesteparten visste ikke hvem hun er. Alder var mellom 24 og 58, jevnt fordelt på damer og menn. Hun er vel på lik linje med en del andre influensere, men at hun må ha vakthold virker helt på trynet, samt at hun ikke kan ta med den der klokka til Norge. Du får jo kjøpt det merket i Oslo, så er jo ikke sånn at det er rike «utlendinger « som har slik. Er bare ås kleint hele opplegget hennes. Hun er såååååå glad for å re med familien, men hun gidder ikke bo med de. Seff. er bare et av de dyreste hotellene kun godt nok for Divaen, gründeren, superstjernen, konserneieren og imperiumbyggeren godt nok når hun besøker kriminelle Norge. Blir bare mer og mer satt ut av den klysete, bedrevitende familien. Enig.. 👏🏽👏🏽👏🏽 dog gla jeg ikke støtter de med penger lengre!🙄 Jeg spyr av de….. 7 4
Velinda Skrevet onsdag kl. 19:51 #25953 Skrevet onsdag kl. 19:51 Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Enig.. 👏🏽👏🏽👏🏽 dog gla jeg ikke støtter de med penger lengre!🙄 Jeg spyr av de….. Jeg også spyr,de er så vemmelig🤮 8 1 3
Velinda Skrevet onsdag kl. 19:54 #25954 Skrevet onsdag kl. 19:54 Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Hun er ikke noen stor kjendis egentlig, tror hun hauser det opp noe veldig pga hun ønsker å være Norges svar på Kim K. Jeg spurte faktisk på jobb om noen visste hvem hun var, og blandt de 20 jeg spurte var det fire som viste hvem hun var og noen som spurte om ikke hun var sånn der influenser. Flesteparten visste ikke hvem hun er. Alder var mellom 24 og 58, jevnt fordelt på damer og menn. Hun er vel på lik linje med en del andre influensere, men at hun må ha vakthold virker helt på trynet, samt at hun ikke kan ta med den der klokka til Norge. Du får jo kjøpt det merket i Oslo, så er jo ikke sånn at det er rike «utlendinger « som har slik. Er bare ås kleint hele opplegget hennes. Hun er såååååå glad for å re med familien, men hun gidder ikke bo med de. Seff. er bare et av de dyreste hotellene kun godt nok for Divaen, gründeren, superstjernen, konserneieren og imperiumbyggeren godt nok når hun besøker kriminelle Norge. Blir bare mer og mer satt ut av den klysete, bedrevitende familien. enig,bare usj og usj🤮 7 1
refill Skrevet onsdag kl. 20:30 #25955 Skrevet onsdag kl. 20:30 Prime sies det på Jodel. Om det stemmer så skjønner jeg ikke at hun har sagt ja. Føler Prime er litt søppelkanal som tar kjører programmer ingen andre kanaler hadde tatt i. 4 5
Sirah Skrevet onsdag kl. 21:07 #25956 Skrevet onsdag kl. 21:07 agent skrev (5 timer siden): Karen skal finne nytt sted å bo, sååååå planlagt. Hvor skal hun flytte? Så click baiten men orket ikke inn å se 😅 Cami9 skrev (4 timer siden): Siden hun ikke er norsk statsborger lenger så tror jeg ikke man har så mye man skulle ha sagt om dette? Så lenge hun retter seg mot et norsk publikum så må hun følge norske lover. Fie Laursen var i en sånn sak for en del år tilbake og Cristian Brennhovd tror jeg har fått 600.000 i dagbøter pga noe reklamegreier. Med fare for at jeg husker feil. Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hun er ikke noen stor kjendis egentlig, tror hun hauser det opp noe veldig pga hun ønsker å være Norges svar på Kim K. Jeg spurte faktisk på jobb om noen visste hvem hun var, og blandt de 20 jeg spurte var det fire som viste hvem hun var og noen som spurte om ikke hun var sånn der influenser. Flesteparten visste ikke hvem hun er. Alder var mellom 24 og 58, jevnt fordelt på damer og menn. Jeg spurte en del av ungdommene jeg jobber med også av rein nysgjerrighet. De vet hvem Sophie Elise er (men syntes hun er gammel og teit), noen viste hvem Isabel var men de fulgte henne ikke. Hun også var jo gammel! Så tror ikke hun er farlig for ungdommen i det minste 🙃 3
Eurony Skrevet onsdag kl. 21:11 #25957 Skrevet onsdag kl. 21:11 Den fletta hu gikk med i dag..... Sorry not sorry, men den fletta er IKKE bra gjort av stylisten 😅😅 3 1
Hallepalle2 Skrevet onsdag kl. 22:00 #25958 Skrevet onsdag kl. 22:00 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Enig.. 👏🏽👏🏽👏🏽 dog gla jeg ikke støtter de med penger lengre!🙄 Jeg spyr av de….. Velinda skrev (2 timer siden): Jeg også spyr,de er så vemmelig🤮 Likevel nyter dere å få med dere alt som skjer. Det er det rareste av alt! 3 5
agent Skrevet onsdag kl. 22:04 #25959 Skrevet onsdag kl. 22:04 Sirah skrev (55 minutter siden): Hvor skal hun flytte? Så click baiten men orket ikke inn å se 😅 Så lenge hun retter seg mot et norsk publikum så må hun følge norske lover. Fie Laursen var i en sånn sak for en del år tilbake og Cristian Brennhovd tror jeg har fått 600.000 i dagbøter pga noe reklamegreier. Med fare for at jeg husker feil. Jeg spurte en del av ungdommene jeg jobber med også av rein nysgjerrighet. De vet hvem Sophie Elise er (men syntes hun er gammel og teit), noen viste hvem Isabel var men de fulgte henne ikke. Hun også var jo gammel! Så tror ikke hun er farlig for ungdommen i det minste 🙃 Sikkert content for innspilling. Alt for åpenlyst hele greia. 🤔 3 1
agent Skrevet onsdag kl. 22:07 #25960 Skrevet onsdag kl. 22:07 Eurony skrev (53 minutter siden): Den fletta hu gikk med i dag..... Sorry not sorry, men den fletta er IKKE bra gjort av stylisten 😅😅 Så du hvor fremtredende hårfestet var? Men kan være meg, som har hengt meg for mye opp i det. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå