Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Shirog og Isabel er en og samme person. Det er veldig schizofrent omtale henne stadig vekk som to helt forskjellige mennesker. :huh: Ikke minst det tullet med Suzy også.

Det er noe RS gjør.

Nå skrev jeg dette, fordi jeg ville vise at hun som barn, har trolig kjent på en håpløshet og manglede trygghet med tanke på fremtiden. Og den gangen het hun Shirog. Selvfølgelig er jeg fult klar over at det er samme menneske. Jeg  kunne like gjerne skrevet barnet i henne. 

Og når det gjelder IR sin bruk av de forskjellige navnene , tror jeg ikke det er ansvarsfraskrivelse, men heller bevist  bruk, for å skape innhold. På samme måte som hun har egne navn på familiemedlemmer , eller tea time « opp med nebbet» osv. Alt dette har bygget opp henne på snap. Hun gjør det fordi oppskriften hennes funker, ikke fordi hun skal slippe unna med noe. 

og nei jeg er ikke RS. 

Endret av Bendie
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Natu skrev (6 minutter siden):

Jeg ble litt i tvil når jeg leser Vg og kommentarfeltet. Man får jo inntrykk der at hun har bygget en hel skole? Men er det ikke en ny fløy av en opprinnelig skole hun har bidratt til? Og er det ikke opprinnelig Kristin Andersen som står for dette og så har Isabel bidratt? Jeg ønsker svar av folk som fakta her for det er det jeg vil vite. 

Bedre å lese seg opp på tidligere artikler om damen bak skoleprosjektene i India, Kristin Andreassen. Hun kaller bidraget en fløy, rart ikke raadsquaaden har gått fullstendig bananas ovenfor henne også 😂  Å søke fakta her inne hvor det til tider florer med Raadsquads er dødfødt…

IMG_0249.jpeg

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Natu skrev (10 minutter siden):

Jeg ble litt i tvil når jeg leser Vg og kommentarfeltet. Man får jo inntrykk der at hun har bygget en hel skole? Men er det ikke en ny fløy av en opprinnelig skole hun har bidratt til? Og er det ikke opprinnelig Kristin Andersen som står for dette og så har Isabel bidratt? Jeg ønsker svar av folk som fakta her for det er det jeg vil vite. 

Om en ser på kommentarfeltet til IR sitt eget innlegg snap, har en lærer på skolen takket IR. Hun kaller det en bygning. Den gamle skolen satt barns på et murgulv. Så det er en fullstendig oppgradering. Når en vet bygget har kostet 1 million norske kr, skjønner en at det er snakk om litt mer enn en enkelt fløy. 

• Nyttig 7
Skrevet
Natu skrev (14 minutter siden):

Du kommer ikke til å få noe godt svar fordi vi a) ikke har sett finansieringen av byggingen, og b) det er stor uenighet om hva som er en skole. 

Tror det nærmeste vi kommer fakta vi kan være enig om er at det er bygget en bygning som skal huse 240 (mulig jeg husker galt tall, men sånn ca) elever, og at Isabel har bidratt med 1 mill kroner inn i prosjektet. 

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Overrasker meg ikke😂😱😂 Her kommer det til å bli  mange teorier,  jeg har noen på lur 🤐🫡🤣

Kom med dem :D Teorier er vi gode på :D 

Natu skrev (29 minutter siden):

Det er Kristin Andresen sitt prosjekt ja, som Isabel ble invitert med på. 

Det bygget som er satt opp er det Isabel som har finansiert. Det er en eksisterende skole der - Isabel har satt opp (eller betalt for) et nytt skolebygg som skal være en utvidelse av den opprinnelige skolen.

Bendie skrev (14 minutter siden):

Om en ser på kommentarfeltet til IR sitt eget innlegg snap, har en lærer på skolen takket IR. Hun kaller det en bygning. Den gamle skolen satt barns på et murgulv. Så det er en fullstendig oppgradering. Når en vet bygget har kostet 1 million norske kr, skjønner en at det er snakk om litt mer enn en enkelt fløy. 

Det kommer jo litt ann på hvordan man definerer en fløy. I mine øyne har Isabel satt opp et eget bygg som skal være en oppgradering/utvidelse av den opprinnelige skolen. Om man velger å kalle det for skolebygning eller fløy er jo flisespikkeri. Vi kan vel absolutt alle sammen være enige om at det er en solid oppgradering :) 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Spania33 skrev (1 time siden):

Bedre å lese seg opp på tidligere artikler om damen bak skoleprosjektene i India, Kristin Andreassen. Hun kaller bidraget en fløy, rart ikke raadsquaaden har gått fullstendig bananas ovenfor henne også 😂  Å søke fakta her inne hvor det til tider florer med Raadsquads er dødfødt…

IMG_0249.jpeg

Akkurat! 👏🏽👏🏽👏🏽 Er dette jeg har prøvd å poengtere her inne..🙄

• Liker 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Men, det hadde vært greit om de skrev gråte historiene sine i kommentarfeltet over en influenser? 

Neida, bare tuller…skjønner hva du mener og er 100% enig 👍🏼

Haha 😂🙈 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Måne, admin. 

• Nyttig 4
Skrevet

Har ikke fulgt med så godt de siste dagene, men hva er det egentlig I holder på med nå ang denne W? Hvorfor ser det ut som at de er på date, og hva gjør han i Dubai? 😅

• Nyttig 3
Skrevet
Auroraborealiset skrev (29 minutter siden):

Har ikke fulgt med så godt de siste dagene, men hva er det egentlig I holder på med nå ang denne W? Hvorfor ser det ut som at de er på date, og hva gjør han i Dubai? 😅

Han skal på F1.

Men kan hende han vil ha litt bever også, er visst ny singel.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Auroraborealiset skrev (13 minutter siden):

Antakelig fordi hun ønsker å gjøre Naboen sjalu. 

• Liker 9
Skrevet

Hun snakker mye om hva alle "gjøkene" gjør som er red flag, men hun er et vandrende rødt flagg selv...

• Nyttig 16
Skrevet
Eurony skrev (8 minutter siden):

Hun snakker mye om hva alle "gjøkene" gjør som er red flag, men hun er et vandrende rødt flagg selv...

Dobbeltmoral er ett ukjent ord for IR🚩🚩🚩🚩

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Stemmer det, det som blir skrevet på Jodel ang. IR siste "venn" W ?

Trodde hun var helt anti ang den typen livsførsel. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Trur helt ærlig det ikke betyr så mye hva slags type menn det er så lenge hun får den oppmerksomheten hun vil ha 😅 så fort det dukker opp en ny mann som gir hu oppmerksomhet er naboen gammelt nytt.

IMAGINE om det var naboen som holdt på sånn mot henne. Hu hadde blitt hysterisk 

Endret av Eurony
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Hva står det på Jodel?

• Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Hva ble det skrevet?

• Nyttig 3
Skrevet
Eurony skrev (4 minutter siden):

Hva står det på Jodel?

❄️

• Nyttig 3
Skrevet
Women123 skrev (5 minutter siden):

Hva ble det skrevet?

❄️

• Nyttig 3
Skrevet

Ja hva står det på Jodel? 
Syntes han virker som en fin fyr så langt🙂

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...