Hatsumomo Skrevet 9. november 2025 #25001 Skrevet 9. november 2025 Velinda skrev (2 timer siden): Sikkert kulturen ja.ser eldste søsteren ska få seg vaskehjelp🙈 Seriøst? Hun jobber jo ikke! 12 1
Tenkeselv Skrevet 9. november 2025 #25002 Skrevet 9. november 2025 RockeRenke1 skrev (43 minutter siden): men hvorfor velger dere egentlig å følge sånne folk i det hele tatt da? det ser ut som en del tråder her på Kvinneguiden har vært aktive i mange år, og disse trådene er jo stappfull av folk som klager hvis noen henger på sosiale medier. Men hvorfor velger dere egentlig å følge sånne profiler på sosiale medier da?? dere velger altså å gi masse oppmerksomhet til sånne profiler. Pluss skrive om dette på debatt-forum på internett, sånn at at enda flere kanskje finner på å besøke disse profilene på sosiale medier. Dermed får jo disse profilene enda mer oppmerksomhet. kunne dere ikke bare latt være å besøke alle disse profilene på sosiale medier da? 🤪 Er du så sikker på at alle følger da ? Man kan fremdeles titte innom uten å følge, samt man går jo ikke glipp av noe om det går en uke mellom hver gang. Det er jo bare repetisjon hele tiden. 2 10
Tenkeselv Skrevet 9. november 2025 #25003 Skrevet 9. november 2025 Å fremstå billig får en ny dimensjon med henne altså, seriøst 🤢 Men stakkars , hun har jo ikke hatt sex på en hel mnd 🙄 5 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. november 2025 #25004 Skrevet 9. november 2025 Hatsumomo skrev (3 minutter siden): Seriøst? Hun jobber jo ikke! Tror nok hele familien setter standarden etter hva Isabel gjør.. så driter de om de ikke har samme romslige økonomi. Dette er «farlig» for Isabel normaliserer denne luksusen foran familien. Og de setter standarden deretter….🙄 7 1
Hallepalle2 Skrevet 9. november 2025 #25005 Skrevet 9. november 2025 Natu skrev (5 timer siden): En bever 😂 og hva gjør beveren? Den bygger huset sitt! Større og større. Den feller trær, den demmer opp bekker, skaper problemer for alle som blir berørt av høy vannstand: beveren vil bare ha best mulig hus til deg selv og gir faen i at den lager problemer for andre 😂 Jøss og fri og bevare meg vel! 2
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25006 Skrevet 9. november 2025 Tenkeselv skrev (1 time siden): What ? 😳😳 Hvrodan i huleste kan hun trenge vaskehjelp ? Lider av 100% latskap, som resten av familien 8 10
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25007 Skrevet 9. november 2025 Pigaloppa skrev (2 timer siden): Kanskje hun er begge deler? Billig og vulgær er hun i hvertfall! Norges største sex kanal ! LITT av et forbilde! Super læremester for unge jenter !! 🤬 2 8
Hatsumomo Skrevet 9. november 2025 #25008 Skrevet 9. november 2025 (endret) Maia3 skrev (7 minutter siden): Lider av 100% latskap, som resten av familien Ja vet du hva, nå ble jeg faktisk målløs. Syntes Isabel er lat, men Shehed tar jo virkelig kaka med sin lille leilighet og overhodet null arbeid iløpet av dagene .. hun burde virkelig få noen kommenterer på snappen sin om denne ekstreme latheten. Endret 9. november 2025 av Hatsumomo 4 9
Hatsumomo Skrevet 9. november 2025 #25009 Skrevet 9. november 2025 (endret) Glad jeg ikke spytter noe penger inn den snylterens snappkonto, for hun fortjener ikke en krone av det med sitt usigelige kjedelige hverdags content. Endret 9. november 2025 av Hatsumomo 4 9
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25010 Skrevet 9. november 2025 Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Glad jeg ikke spytter noe penger inn den snylterens snappkonto, for hun fortjener ikke en krone av det med sitt usigelige kjedelige hverdags content. Ikke bare kjedelig, men banning i annenhver setning, et språk som er så vulgært og forferdelig at selv en fyllik hadde vært skamfull, både hos henne og moren. Isabel kommer nok ALDRI til å bli classy på noe vis, og spesielt ikke med moren i nærheten. Hun er jo like patetisk som dattera. Ikke hverken moral, etiske verdier, oppdragelse osv osv hos noen i den late gjengen! Skammelig til tusen 7 10
Hatsumomo Skrevet 9. november 2025 #25011 Skrevet 9. november 2025 Maia3 skrev (6 minutter siden): Ikke bare kjedelig, men banning i annenhver setning, et språk som er så vulgært og forferdelig at selv en fyllik hadde vært skamfull, både hos henne og moren. Isabel kommer nok ALDRI til å bli classy på noe vis, og spesielt ikke med moren i nærheten. Hun er jo like patetisk som dattera. Ikke hverken moral, etiske verdier, oppdragelse osv osv hos noen i den late gjengen! Skammelig til tusen I dette tilfelle snakker jeg om søstera. 2
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25012 Skrevet 9. november 2025 Maia3 skrev (7 minutter siden): Ikke bare kjedelig, men banning i annenhver setning, et språk som er så vulgært og forferdelig at selv en fyllik hadde vært skamfull, både hos henne og moren. Isabel kommer nok ALDRI til å bli classy på noe vis, og spesielt ikke med moren i nærheten. Hun er jo like patetisk som dattera. Ikke hverken moral, etiske verdier, oppdragelse osv osv hos noen i den late gjengen! Skammelig til tusen Og dette er hva hun kaller enkelte 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9. november 2025 #25013 Skrevet 9. november 2025 Nei, nå melder jeg meg ut fra dette.🙄 Har fått nok av disse forferdelige menneskene..🙈 I dag forteller JO at hun må på gjøkjakt (hane jakt)🙄 i New York…. Er folk sprengt i nøtta?! Det lyser golddiggers og freeloaders av disse vemmelige influenserene… Så nå orker jeg ikke mer 😂 Kommer også til å forlate denne tråden.. Kanskje kommer jeg tilbake en dag men akkurat nå takler ikke mitt hode dette søppelet som IR og resten serverer.. 😅 Takk for meg! 😊 3 10 4
Anonym012 Skrevet 9. november 2025 #25014 Skrevet 9. november 2025 Er innom sporadisk, og måtte klikke meg ut med engang når hun filmer seg selv komme hjem fra en gjøk-natt med musikken i bakgrunnen😖 Så flaut å være over 30 år å komme hjem slik mens moren sitter å smiler, flaut for hele familien 6 17
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25015 Skrevet 9. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden): Nei, nå melder jeg meg ut fra dette.🙄 Har fått nok av disse forferdelige menneskene..🙈 I dag forteller JO at hun må på gjøkjakt (hane jakt)🙄 i New York…. Er folk sprengt i nøtta?! Det lyser golddiggers og freeloaders av disse vemmelige influenserene… Så nå orker jeg ikke mer 😂 Kommer også til å forlate denne tråden.. Kanskje kommer jeg tilbake en dag men akkurat nå takler ikke mitt hode dette søppelet som IR og resten serverer.. 😅 Takk for meg! 😊 Ja det er helt sinnsykt at de kan få holde på og forsøple samfunnet på denne måten, og attpåtil tjene seg rik på det 🤬 7 8
Maia3 Skrevet 9. november 2025 #25016 Skrevet 9. november 2025 Anonym012 skrev (12 minutter siden): Er innom sporadisk, og måtte klikke meg ut med engang når hun filmer seg selv komme hjem fra en gjøk-natt med musikken i bakgrunnen😖 Så flaut å være over 30 år å komme hjem slik mens moren sitter å smiler, flaut for hele familien Flaut?? De backer jo henne opp alle sammen ! Tror ikke ordet flaut finnes i deres vokabular 6 2
Teflonhjernen Skrevet 9. november 2025 #25017 Skrevet 9. november 2025 Noen som vil ha hvite, fluffy Kina tøfler i 100% polyester som ikke kan vaskes eller noe? 7 5
Hatsumomo Skrevet 9. november 2025 #25018 Skrevet 9. november 2025 Teflonhjernen skrev (2 minutter siden): Noen som vil ha hvite, fluffy Kina tøfler i 100% polyester som ikke kan vaskes eller noe? Neee.. du får akkurat de samme hvite fluffy tøflene på Temu (også av polyester) for under 100 kr 🤓 minus ivory charmen da - er gjerne den som øker prisen til 399 kr kanskje 🤪 8 2
Hallepalle2 Skrevet 9. november 2025 #25019 Skrevet 9. november 2025 Maia3 skrev (1 time siden): Ikke bare kjedelig, men banning i annenhver setning, et språk som er så vulgært og forferdelig at selv en fyllik hadde vært skamfull, både hos henne og moren. Isabel kommer nok ALDRI til å bli classy på noe vis, og spesielt ikke med moren i nærheten. Hun er jo like patetisk som dattera. Ikke hverken moral, etiske verdier, oppdragelse osv osv hos noen i den late gjengen! Skammelig til tusen Det er godt gjort å få med seg alt dette helt uten å følge dem i det hele tatt. 9
Teflonhjernen Skrevet 9. november 2025 #25020 Skrevet 9. november 2025 Hallepalle2 skrev (9 minutter siden): Det er godt gjort å få med seg alt dette helt uten å følge dem i det hele tatt. Jeg følger heller ikke Isabel lenger, men går jeg innom så får en faktisk med seg en del bl.a gjennom kommentarene hun legger ut fra RS. Ikke sjans om at jeg orker å høre på yappingen hennes, mugler på ryggen av ordforrådet hennes. Gjøker, snabel…hvor gammel er hun? Pinlig, fjortis og vulgært av en 31 (?) åring. 3 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå