LorettaLynn Skrevet 2. november 2025 #24781 Skrevet 2. november 2025 Lenge siden jeg har vært der inne. Rart hvor ekstra tydelig ting blir når man får litt avstand. Det har helt tydelig blitt en vane for henne å være utspekulert. Hun kaller det å være åpen. Men kan selvsagt ikke dele alt med en gang for hun må jo ta hensyn. Virker som om hun tror på det selv. Like mye som hun tror på at hun ikke er opptatt av pengene til de hun dater. Er det noe hun er opptatt av så er det det, og er det noe hun ikke gjør så er det å ta hensyn. Den eneste hun tar hensyn til er seg selv. Sukk! For en syk verden vi har fått. Følge kunstige liv i kunstige Dubai hvor alt som betyr noe er utseende og penger. 11 14
Maia3 Skrevet 2. november 2025 #24782 Skrevet 2. november 2025 hjerteis skrev (2 timer siden): Nå skal snappene de neste dagene i hovedsak være tea times som ikke kan utdypes... RS kommer til å vise full forståelse og synes masse synd på henne, just in time for lansering igjen. Altså, same prodedure as last time.. Hun er smart, gir følgere noe, men beholder juicen for å være interessant slik at de fortsetter å følge med i tilfelle noe "glipper". Det gjør det aldri, med mindre det er beregnet fra hennes side. Hun er så kynisk og utspekulert at det er utrolig at ikke elsklingene skjønner det 5 5
agent Skrevet 2. november 2025 #24783 Skrevet 2. november 2025 LorettaLynn skrev (1 time siden): Lenge siden jeg har vært der inne. Rart hvor ekstra tydelig ting blir når man får litt avstand. Det har helt tydelig blitt en vane for henne å være utspekulert. Hun kaller det å være åpen. Men kan selvsagt ikke dele alt med en gang for hun må jo ta hensyn. Virker som om hun tror på det selv. Like mye som hun tror på at hun ikke er opptatt av pengene til de hun dater. Er det noe hun er opptatt av så er det det, og er det noe hun ikke gjør så er det å ta hensyn. Den eneste hun tar hensyn til er seg selv. Sukk! For en syk verden vi har fått. Følge kunstige liv i kunstige Dubai hvor alt som betyr noe er utseende og penger. Så lenge hun klarer å manipulerer de trofaste følgerne, så virker det ikke som hun bryr seg ett døytt om hvordan hun fremstiller seg for de andre 340 000 følgerne. Går utifra det er de mest trofaste, som handler hver gang det er lanseringer. Ikke bare en ting men alt. Så må de sende melding til henne å fortelle hva de har kjøpt, med håp om at hun legger det ut . Med hjerter å det hele. Money in the bank og IR kan leve sjødesløst videre. At hun selv vil fremstiller seg selv som en gold digger eller call girl er helt uforståelig. 5 7
Tenkeselv Skrevet 3. november 2025 #24784 Skrevet 3. november 2025 Sirah skrev (11 timer siden): Så klart er alt nøye regissert og folk biter på hver eneste gang 😁 For de fleste av oss er det jo så lett å se denne veldig kalkulerte fremgangsmåten.....men antall som biter på fascinerer med stadig ✔️ Altfor sliten til å prate "her og nå" selvfølgelig...tar det på Teatime i morgen. Det hele er så kalkulert og utspekulert for de med åpne øyne, men resten av blodfansen? Bare vent å se på hva hun deler av kommentarer i morgen,aka i dag 🙈 3 8
Carrot Skrevet 3. november 2025 #24785 Skrevet 3. november 2025 Maia3 skrev (10 timer siden): Hun er så kynisk og utspekulert at det er utrolig at ikke elsklingene skjønner det og like fullt er det "kritikerene" og de som "skjønner det" som følger henne slavisk og er de første med "updates" i for eksempel denne tråden 🤦♀️ 5 2
Cami9 Skrevet 3. november 2025 #24786 Skrevet 3. november 2025 Maia3 skrev (11 timer siden): Noe galt med den perfekte prinsessen? Ikke redd for å få hele RS på nakken? 😂 Haha RS bør søke profesjonell hjelp🤣 2 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24787 Skrevet 3. november 2025 (endret) agent skrev (10 timer siden): Så lenge hun klarer å manipulerer de trofaste følgerne, så virker det ikke som hun bryr seg ett døytt om hvordan hun fremstiller seg for de andre 340 000 følgerne. Går utifra det er de mest trofaste, som handler hver gang det er lanseringer. Ikke bare en ting men alt. Så må de sende melding til henne å fortelle hva de har kjøpt, med håp om at hun legger det ut . Med hjerter å det hele. Money in the bank og IR kan leve sjødesløst videre. At hun selv vil fremstiller seg selv som en gold digger eller call girl er helt uforståelig. Enig med deg.. 👏🏽👏🏽👏🏽 Det som irriterer med mest med henne er at når hun møter menn, så forteller hun at hun er en «suksessfull business owner» som driver flere selskap, 😳🙈🙈 Hvorfor ikke bare si : « jeg er influencer som lever av Snapchat..»🤓 Det er jo der inntekten kommer fra!🙄 Endret 3. november 2025 av Tuppenoglillemor12 6 16
Gjest Heike72 Skrevet 3. november 2025 #24788 Skrevet 3. november 2025 Hun kom opp i utforsk og jeg hørte på deler av dagens teatime. Utrolige storyer om alt hun havner borti hele tiden. Enten dikter hun opp eller så tiltrekker hun seg bare idioter. Idiotmagnet. Hun har snakket om Maldivenegjøken som et vandrende rødt flagg fra første stund og kun tenkt med beveren. Snabel, snabel, snabel 🙈🙈🙈 Hotte gjøker i Dubai er tydeligvis vandrende røde flagg. Meeen hun er selv et vandrende rødt flagg så ønsker henne lykke til videre på den dødfødte jakten! De skikkelig mannfolka vil ikke ha ei som henne. Hun spiller tøff og sier hun ikke skal la seg falle og bare kjøre snabel. Men når hun snakker om eller hører fra disse gjøkene oppfører hun seg som en småforelsket liten jentunge. Hun er så mye mer inn i relasjoner med disse mennene enn hun prøver å overbevise følgere om.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24789 Skrevet 3. november 2025 (endret) Heike72 skrev (13 minutter siden): Hun kom opp i utforsk og jeg hørte på deler av dagens teatime. Utrolige storyer om alt hun havner borti hele tiden. Enten dikter hun opp eller så tiltrekker hun seg bare idioter. Idiotmagnet. Hun har snakket om Maldivenegjøken som et vandrende rødt flagg fra første stund og kun tenkt med beveren. Snabel, snabel, snabel 🙈🙈🙈 Hotte gjøker i Dubai er tydeligvis vandrende røde flagg. Meeen hun er selv et vandrende rødt flagg så ønsker henne lykke til videre på den dødfødte jakten! De skikkelig mannfolka vil ikke ha ei som henne. Hun spiller tøff og sier hun ikke skal la seg falle og bare kjøre snabel. Men når hun snakker om eller hører fra disse gjøkene oppfører hun seg som en småforelsket liten jentunge. Hun er så mye mer inn i relasjoner med disse mennene enn hun prøver å overbevise følgere om. Er 100% enig med deg! Jeg tenkte meg jo at det var noe sånt som dette… At hun ikke har løpt før nå viser meg at hun her overfladisk, blir blenda av penger, private jets og cartier… 🙄 Hun tror livet er en romantisk film og at hun er prinsessa som vil målbindes av verdens hotteste og rikeste mann, som også er trofast og ønsker kjærlighetsbarn med henne… Alt dette viser meg at dama er skada. Null bakkekontakt og null kontakt med virkeligheten.. Den samme «sykdommen» lider hun svenske søstera av. Ref. Olsson sister.. Hver date er det kun snakk om hvor suksessfull han er, rik, gentleman, osv osv.. Når skal damer som disse lære??! Isabel kommer aldri til å finne en mann i Dubai.. hun lever ikke i virkeligheten.. Endret 3. november 2025 av Tuppenoglillemor12 4 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24790 Skrevet 3. november 2025 Og en annen ting… Hvor blir det av de gode rutinene hun skulle innføre??? Handle, trene, Balett osv… Hun har også meldt seg inn på gym der hun har gått litt på en tredemølle to ganger… 🙄 Dama er 31 år og lever som en 18 åring.😳 Det er ikke rart hun ikke blir frisk. Null rutiner. Har null empati jeg. Dette livet har hun klart å rote til selv. 14 7
Gjest Heike72 Skrevet 3. november 2025 #24791 Skrevet 3. november 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden): Og en annen ting… Hvor blir det av de gode rutinene hun skulle innføre??? Handle, trene, Balett osv… Hun har også meldt seg inn på gym der hun har gått litt på en tredemølle to ganger… 🙄 Dama er 31 år og lever som en 18 åring.😳 Det er ikke rart hun ikke blir frisk. Null rutiner. Har null empati jeg. Dette livet har hun klart å rote til selv. Når hun har prøvd noe nytt, så kommer det alltid: «påminn meg damer om at eg skal booke det fast to ganger i ugå». Hun skal trene, spille tennis, gå på ballett, soundhealing, meditasjon og ditt og datt… Det blir ikke noe av noe. Alt er bare et lite blaff og så sitter hun bare hjemme og synes synd på seg selv fordi «hun har så mye å gjøre» eller er «helt tom for energi» 🙈🙈🙈
Sirah Skrevet 3. november 2025 #24792 Skrevet 3. november 2025 Jeg gjettet jo at han var gift.... 5 2
Tenkeselv Skrevet 3. november 2025 #24793 Skrevet 3. november 2025 Det er virkelig noen merkverdige krav og forventninger til en mann som bare er knullevenn, å som hun hele tiden påstår at det ikke er noen romantiske følelser for osv osv. Samt å si at hun har blitt brukt er jo helt bak mål, for den relasjonen der var jo at begge bruker hverandre for sex? Han har garantert mange feil, men det har jaggu meg hun også. Å når relasjonen kun var sexbasert og uten følelser så betyr nå vel privatlivet hans nada ? Stakkars den mann som rammer hennes vei synes jeg, å tenker da på hvilken mann som helst. Det kan jaggu meg ikke være lett å møte noen standard som kreves hos henne altså, Har aldri sett noen influencer spre mer mannehat enn henne altså, dessverre også godt hjulpet av sin egen mor. Rett og slett tragisk . 3 11
Tenkeselv Skrevet 3. november 2025 #24794 Skrevet 3. november 2025 Sirah skrev (1 minutt siden): Jeg gjettet jo at han var gift.... Der tror jeg nok de fleste av oss tenkte det samme, eller egentlig viste at måtte være det som var tilfellet. 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24795 Skrevet 3. november 2025 Heike72 skrev (33 minutter siden): Når hun har prøvd noe nytt, så kommer det alltid: «påminn meg damer om at eg skal booke det fast to ganger i ugå». Hun skal trene, spille tennis, gå på ballett, soundhealing, meditasjon og ditt og datt… Det blir ikke noe av noe. Alt er bare et lite blaff og så sitter hun bare hjemme og synes synd på seg selv fordi «hun har så mye å gjøre» eller er «helt tom for energi» 🙈🙈🙈 Haha sant… 😅🤷🏼♀️ Samme meg hun Ollsson venninna hennes. Hun var så trøtt i dag så da skulle hun si opp jobben sin.. orket ikke jobbe hver dag.. 🙄 Så nå stressa hun litt med visumet sitt men fant ut at hun kunne jobbe av og til sporadisk for dette firmaet, slik hun kunne beholde visumet sitt i Dubai. Si hva dere vil, men det er samme ulla med disse influebserene i Dubai…. 🙄 4 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24796 Skrevet 3. november 2025 Tenkeselv skrev (9 minutter siden): Det er virkelig noen merkverdige krav og forventninger til en mann som bare er knullevenn, å som hun hele tiden påstår at det ikke er noen romantiske følelser for osv osv. Samt å si at hun har blitt brukt er jo helt bak mål, for den relasjonen der var jo at begge bruker hverandre for sex? Han har garantert mange feil, men det har jaggu meg hun også. Å når relasjonen kun var sexbasert og uten følelser så betyr nå vel privatlivet hans nada ? Stakkars den mann som rammer hennes vei synes jeg, å tenker da på hvilken mann som helst. Det kan jaggu meg ikke være lett å møte noen standard som kreves hos henne altså, Har aldri sett noen influencer spre mer mannehat enn henne altså, dessverre også godt hjulpet av sin egen mor. Rett og slett tragisk . 🎯 4
Gjest Heike72 Skrevet 3. november 2025 #24797 Skrevet 3. november 2025 Hvordan livet hans er betyr vel null når hun selv kun var ute etter snabel. Hun brukte vel også han kun for en ting…. eller…. Etter skuffelsen hennes å dømme virker det som hun håpet på noe mer.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 3. november 2025 #24798 Skrevet 3. november 2025 Heike72 skrev (13 minutter siden): Hvordan livet hans er betyr vel null når hun selv kun var ute etter snabel. Hun brukte vel også han kun for en ting…. eller…. Etter skuffelsen hennes å dømme virker det som hun håpet på noe mer. Klart hun håpet på noe mer😂 Hun er helt delulu.. Desverre. 8 4
hjerteis Skrevet 3. november 2025 #24799 Skrevet 3. november 2025 Jeg tok feil, trodde ikke hun skulle dele såpass! Positivt overrasket. Men, når det er sagt, så forstår jeg ikke hvorfor hun føler seg så nedfor og brukt? Hun har visst om dette hele veien, og vært veldig tydelig på at hun aldri kom til å involvere seg med han for noe mer enn sex. Hun har jo brukt han like mye... Så.. siden hun tydeligvis føler seg så nedfor og brukt, så har hun ikke vært ærlig om hva hun egentlig følte og så for seg fremover med han. Dette var det mange som påpekte underveis, men fikk tilsnakk og ble uthengt av henne dersom de tok henne på det.. 1 7
Hatsumomo Skrevet 3. november 2025 #24800 Skrevet 3. november 2025 Hun lever jo i sin egen verden om at HUN er unntaket fra regelen når det kommer til menn - ALLE menn vil velge henne. Uvisst av hvilken grunn hun er så ekstremt overbevist om dette? Uansett, så er ikke virkeligheten sånn og hun lar seg selv leve inn fantasier og drømmer som ikke henger på greip, snabelkompis eller ei. Det er togkræsj etter togkræsj. Og alle henger på for å se på det. (jeg melder meg ut hver gang hun styrer med en fyr for det blir som iskaffen og reie opp sengen= det samme over and over again) 2 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå