Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange tror vi er i gang med runde 5 med naboen? Hun stråler når hun snakker om han 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Hadde jeg vært henne hadde jeg slått til på den første 😊 var ett rålekkert hus med masse plass!🤩 Så hadde jeg hatt så mye penger hadde det vært mitt valg. ☺️

Jeg personlig hadde elsket så mye plass.

Enig, jeg tenker det har masse potensiale og med en interiørdesigner kan den bli veldig bra. Hun får også et eget kontor og showroom. Tror det kan være bra for henne, at jobben med Ivory studio og Nude og all møte virksomhet tas der. Så hun klarer å skille i hvert fall den biten. Slik at ting blir noe mer strukturert. 

Tenker også at det trolig er lov å leie ut. Om hun finner ut, at det blir for stort. Så det vil uansett være en god investering.  Spennede å se om hun lander en avtale. Alt tyder på at hun er nær, så lenge hun ikke får kalde føtter. Håper hun slår til. Da blir det Spennede innhold fremover. 

Skrevet
Sirah skrev (15 minutter siden):

Mulig jeg har misforstått, men jeg tror den er brand new :) Hun snakket om at hun ville gjøre noe med kjøkkenet og bytte gulv eller noe sånt. Gulvene skjønner jeg egentlig, jeg ville også hatt andre gulv 😅 Kjøkkenet syntes jeg at var helt ok.

Hun likte ikke kjøkkenet,  ikke sikkert det blir med engang. Kanskje bo seg litt inn .

Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Mulig jeg har misforstått, men jeg tror den er brand new :) Hun snakket om at hun ville gjøre noe med kjøkkenet og bytte gulv eller noe sånt. Gulvene skjønner jeg egentlig, jeg ville også hatt andre gulv 😅 Kjøkkenet syntes jeg at var helt ok.

Ja, jeg forsto det også slikt, at helt nytt. Men at en gjør endringer for å tilpasse sin egen smak.

Jeg hadde ønsket å gjort noe med kjøkkenet. Både skapdører og benkeplate. Marina sitt kjøkken var langt finere. Tror også jeg hadde valgt noen innslag med tre, i stedet for å bytte gulv. Evnt hatt et par store tepper, for å mykne opp. Men jeg vil tro en interiørdesigner vil se gode løsninger. Løsningen i 3 etg, tror jeg kan bli veldig bra. Selv hadde jeg valgt å ha en spisegruppe på takterrassen med pergola over, men IR har jo ikke mye felles middager, så det passer kanskje ikke henne? 

Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Hun likte ikke kjøkkenet,  ikke sikkert det blir med engang. Kanskje bo seg litt inn .

Det er nok det smarteste ja :)

Bendie skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg forsto det også slikt, at helt nytt. Men at en gjør endringer for å tilpasse sin egen smak.

Jeg hadde ønsket å gjort noe med kjøkkenet. Både skapdører og benkeplate. Marina sitt kjøkken var langt finere. Tror også jeg hadde valgt noen innslag med tre, i stedet for å bytte gulv. Evnt hatt et par store tepper, for å mykne opp. Men jeg vil tro en interiørdesigner vil se gode løsninger. Løsningen i 3 etg, tror jeg kan bli veldig bra. Selv hadde jeg valgt å ha en spisegruppe på takterrassen med pergola over, men IR har jo ikke mye felles middager, så det passer kanskje ikke henne? 

Jeg tror ikke jeg tenkte over Marina sitt. Men gode tanker dette også, hun burde finne en flink interiørdesigner ja :)

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (35 minutter siden):

Hvor mange tror vi er i gang med runde 5 med naboen? Hun stråler når hun snakker om han 🫣

Får da inderlig ikke håpe det for hennes del. 

Det blir bare for dumt.

• Liker 5
Skrevet
Lana01 skrev (På 24.10.2025 den 20.36):

Tvertimot tenker jeg det er lønnsomt å investere i bolig, spesielt i attraktive områder. Det er ikke eiendomsskatt i Dubai, du betaler heller  ikke skatt ved gevinst ved salg. Slik  situasjonen er nå « kaster hun millioner ut på leie» Det lønner seg å eie, ikke å leie. Og når det gjelder å invistere   har hun gjort kloke valgt, til tross for et enormt forbruk  , da hun kan punge ut 42 mill 

Jeg tenker også villa hun så på 600 kvm , kan passe hennes liv ( ikke sett den andre ) Hun driver business å kan ha kontor og også produkter hjemme .Ha eget styling rom . Osv Plass til lagring , for det trengs. Mye familie på besøk , enorm garderobe osv 

Jeg synes også dette gir innhold i snappen , og ellers i sosiale medier som igjen fører til mer « cash» vinn vinn for henne 

Hun investerer jo i bolig som en vanlig personen selv om hun ikke kjøper den kontant ? 

Skrevet
Bendie skrev (9 timer siden):

Hun får også et eget kontor og showroom. Tror det kan være bra for henne, at jobben med Ivory studio og Nude og all møte virksomhet tas der.

Tror du virkelig at en som bruker soverommet på lik linje som en stue ville gått til et annet rom som kalles kontoret ? Hvis dette kontoret er i samme hus ? Aldri i livet 😅

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Opphevet blokkeringen og fikk frk Raad i utforsk. Nysgjerrigheten lenge leve….Her plinger det når folket handler. Naboen er inne igjen, og Isabel gløder når hun snakker om han. Alt ved det samme, med andre ord. 
Nå er det huskjøp på planen. 
Hva gjør influencerne når pengestrømmen fra snap en gang stopper? Kjenner jeg får litt angst på dems vegne 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Tenkeselv skrev (7 timer siden):

Hun investerer jo i bolig som en vanlig personen selv om hun ikke kjøper den kontant ? 

Har jeg skrevet noe om at det? Jeg skriver at det er lønnsom å investere i bolig, dette er selvsagt uavhengig av om du casher ut det meste kontant? ( mulig jeg misforstår  hva du mente?) Så ja jeg synes det er fornuftig av henne å investere i bolig, i stede for  å leie. Det kan sikkert være lurt å ta opp lån, i stedet for å cashe ut hele summen også, da pengene kan vokse mer  andre steder og  

Tenkeselv skrev (På 24.10.2025 den 16.45):

Å betale slik ting kontant er det svært få som gjør, så den delen er jeg enig med henne i. Heller ha mer av sine egne penger stående å vokse enn å cashe ut på en bolig.

Men forutenom det så er jeg helt enig med deg 😅😊

Tvertimot tenker jeg det er lønnsomt å investere i bolig, spesielt i attraktive områder. Det er ikke eiendomsskatt i Dubai, du betaler heller  ikke skatt ved gevinst ved salg. Slik  situasjonen er nå « kaster hun millioner ut på leie» Det lønner seg å eie, ikke å leie. Og når det gjelder å invistere   har hun gjort kloke valgt, til tross for et enormt forbruk  , da hun kan punge ut 42 mill 

Skrevet

Har hun lært et nytt ord “ wholesome “

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (På 25.10.2025 den 8.24):

Jeg syntes også det er litt tullete med en svær villa på 600kwm til 42 millioner, men samtidig så syntes jeg det er en kjempesmart investering! Jeg er bare redd for at hun kommer til å føle seg ensom der - selv om hun liker seg best hjemme. 600kwm er stort!

Ang lån så er jo det desidert det lureste. Hun har vært sykt smart med pengene sine (eller Geir har) så bare det at hun KAN cashe ut 42 millioner er jo helt rått!

Jeg forstår at hun ikke vil ha villa nr 2. Den var trang og ga litt klaustrofobisk følelse. Det hadde sikkert vært annerledes om de hadde fått besøke en ferdig villa men. Forstår godt at hun ikke gikk for den.

Kan jeg spørre hva du refererer til når du mener hun har vært «sykt smart» med pengene sine? 
Kanskje jeg har gått glipp av vesentlige ting, men det er jo akkurat den motsatte  oppfatningen jeg sitter med da, for å si det forsiktig… 

Hermines skrev (På 25.10.2025 den 10.34):

Men kan hun det? Cashe ut 43 mill.. eller sier hun kan det?

Hun skal ha lån, driver med prosessen sier hun (tja, vi får se om det blir noe av… this time around! Håper stakkars, tålmodige Linda har fått godt betalt oppigjennom alle disse rundene som bare har endt i nye runder med leie..?!?)… Hun sa for en liten stund siden at hun måtte ha lån hvis hun skal kjøpe villa (også når det var snakk om å kjøpe leiligheten hun bor i), så jeg oppfatter ikke det som at hun har råd eller mulighet til å «cashe» ut et slikt kjøp, nei. Det ville også overrasket meg med det forbruket hun har (med et mer nøkternt forbruk og et snev av bakkekontakt derimot skulle det da vært fullt mulig for noen med hennes inntekt, men når hun prioriterer å eie mer klær enn de fleste klesbutikker, kjøper klokker, vesker og smykker for millioner før hun engang eier bolig eller bil, ikke bare leier og leier selv gang på gang - men også leier boliger for halve familien i hytt og gevær, og generelt strør om seg med penger som om det skulle være monopol-penger og lever som om snap-programmet var en sikker inntekt på lang sikt så er vel økonomien også deretter…). 

refill skrev (På 23.10.2025 den 22.54):

600 kvadrat er jo rimelig insane, men hun har jo tidvis hele/deler av familien boende der over tid så sånn sett kan det jo forsvares. Blir spennende å se på den mindre i morgen. Personlig gir jeg nå blanke i hva eller om hun kjøper, men gøy med visninger. Bedre denne enn de hun så på på Palmen. 

Men 42 mill og innsyn til/fra naboen 🥵 Jada, du vet du bor på bygden i Norge når du, osv. Skulle hatt noe refleksjongreier på de vinduene (om det ikke alt er innbakt) foråsidetsånn... 

Hva er drømmegulvet hennes forresten? Skal hun ha parkett i fiskebeinsmønster? Noen som vet/husker? 

Ja, det er det hun har sagt ihvertfall (men hun sier nå så mye rart, så jeg tar alt med en stor klype salt faktisk). Enig i at det er fint da, men det er jo ikke uten grunn at de gulvene som brukes i Dubai brukes i Dubai. For å state the obvious. 

Jeg tenker også villa hun så på 600 kvm , kan passe hennes liv ( ikke sett den andre ) Hun driver business å kan ha kontor og også produkter hjemme .Ha eget styling rom . Osv Plass til lagring , for det trengs. Mye familie på besøk , enorm garderobe osv 

Jeg synes også dette gir innhold i snappen , og ellers i sosiale medier som igjen fører til mer « cash» vinn vinn for henne 

1. Hvilke kloke valg når det gjelder å investere refererer du til? 
Spent!

2. Hun kan ikke punge ut 42 mill… Hun søker da lån og sier det må avklares, så nei…

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)
dårligbrukernavn skrev (4 timer siden):

Kan jeg spørre hva du refererer til når du mener hun har vært «sykt smart» med pengene sine? 
Kanskje jeg har gått glipp av vesentlige ting, men det er jo akkurat den motsatte  oppfatningen jeg sitter med da, for å si det forsiktig… 

Hun skal ha lån, driver med prosessen sier hun (tja, vi får se om det blir noe av… this time around! Håper stakkars, tålmodige Linda har fått godt betalt oppigjennom alle disse rundene som bare har endt i nye runder med leie..?!?)… Hun sa for en liten stund siden at hun måtte ha lån hvis hun skal kjøpe villa (også når det var snakk om å kjøpe leiligheten hun bor i), så jeg oppfatter ikke det som at hun har råd eller mulighet til å «cashe» ut et slikt kjøp, nei. Det ville også overrasket meg med det forbruket hun har (med et mer nøkternt forbruk og et snev av bakkekontakt derimot skulle det da vært fullt mulig for noen med hennes inntekt, men når hun prioriterer å eie mer klær enn de fleste klesbutikker, kjøper klokker, vesker og smykker for millioner før hun engang eier bolig eller bil, ikke bare leier og leier selv gang på gang - men også leier boliger for halve familien i hytt og gevær, og generelt strør om seg med penger som om det skulle være monopol-penger og lever som om snap-programmet var en sikker inntekt på lang sikt så er vel økonomien også deretter…). 

Ja, det er det hun har sagt ihvertfall (men hun sier nå så mye rart, så jeg tar alt med en stor klype salt faktisk). Enig i at det er fint da, men det er jo ikke uten grunn at de gulvene som brukes i Dubai brukes i Dubai. For å state the obvious. 

1. Hvilke kloke valg når det gjelder å investere refererer du til? 
Spent!

2. Hun kan ikke punge ut 42 mill… Hun søker da lån og sier det må avklares, så nei…

I følge IR skal hun betale ut rundt 25 millioner i cash. Resten er lån. Hun skal oppgradere/ tilpasse for 1-3 millioner og kjøpe møbler. Så hun er god for mer enn 25 millioner. Det sier seg selv. Og hun blakker seg neppe heller.

Når det gjelder tidligere gode investeringer, så har vi jo sett hun nylig har kjøpt ut investorene i Ivorie studio. Som jeg tror de fleste er enige om er en god investering. Her tok hun ut flere millioner fra egen konto. Hun har også reinvestert all inntekt hun har fått gjennom Ivory Studio. Noe som har fort til enorm vekst. Der det stadig ansettes nye medarbeidere. 

Så jeg støtter de du her siterer og slenger meg på at hun som er helt i starten av 30 årene har klart å opparbeide seg enorme inntekter. Det er jo ikke heller akkurat slik at du får lån til en eiendom på 42 millioner om du ikke har høy egenkapital og god betalingsevne. 

Hun har en livsstil som koster mye. Men om hun var nøktern og levde i en leilighet i Oslo, tror  jeg neppe hun hadde tjent like mye. Hun har vokst veldig etter hun flyttet til Dubai. Så hun tjener penger på å bruke penger. For øvrig er det også slik at dyre vesker fra merker som Chanel og Hermès øker i verdi. Det samme  gjør trolig også smykke samlingen hennes.

Når det gjelder Linda vil hun tjene store summer, om det ender i salg. Det er slik eiendommens bransjen operere. En pleier kundeforhold. IR gir henne også god reklame. 

Endret av Bendie
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (5 timer siden):

Jeg syntes nå det er ganske så imponerende at en dame på 31 år har mulighet til å kjøpe en villa til 42 millioner alene. Det må du vel være enig i? Og lån er jo bare kjempesmart, da kan hun fortsette å investere resten av pengene sine slik at de vokser.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Bendie skrev (4 minutter siden):

I følge IR skal hun betale ut rundt 25 millioner i cash. Resten er lån. Hun skal oppgradere/ tilpasse for 1-3 millioner og kjøpe møbler. Så hun er god for mer enn 25 millioner. Det sier seg selv. Og hun blakker seg neppe heller.

Når det gjelder tidligere gode investeringer, så har vi jo sett hun nylig har kjøpt ut investorene i Ivorie studio. Som jeg tror de fleste er enige om er en god investering. Her tok hun ut flere millioner fra egen konto. Hun har også reinvestert all inntekt hun har fått gjennom Ivory Studio. Noe som har fort til enorm vekst. Der det stadig ansettes nye medarbeidere. 

Så jeg støtter de du her siterer og slenger meg på at hun som er helt i starten av 30 årene har klart å opparbeide seg enorme inntekter. Det er jo ikke heller akkurat slik at du får lån til en eiendom på 42 millioner om du ikke har høy egenkapital og god betalingsevne. 

Hun har en livsstil som koster mye. Men om hun var nøktern og levde i en leilighet i info. Tror jeg neppe hun hadde tjent like mye. Hun har vokst veldig etter hun flyttet til Dubai. Så hun tjener penger på å bruke penger. For øvrig er det også slik at dyre vesker fra merker som Chanel og Hermès øker i verdi. Det samme  gjør trolig også smykke samlingen hennes.

Når det gjelder Linda vil hun tjene store summer, om det ender i salg. Det er slik eiendommens bransjen operere. En pleier kundeforhold. IR gir henne også god reklame. 

Linda tjener penger på leie også, mener hun sa at hun fikk 7% av årsleie i provisjon ved utleie, og 2-5% av kjøpesummen ved boligkjøp. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Ellenn skrev (6 minutter siden):

Linda tjener penger på leie også, mener hun sa at hun fikk 7% av årsleie i provisjon ved utleie, og 2-5% av kjøpesummen ved boligkjøp. 

Isabel er garantert en gullgruve for Linda! Tenk all den reklamen hun får!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Sirah skrev (1 time siden):

Isabel er garantert en gullgruve for Linda! Tenk all den reklamen hun får!

Som resulterer i hva? Linda satser på internasjonale klienter, i all hovedsak så snapper Isabel på norsk. Og nordmenn som ønsker å bo eller investere i Dubai er en svært, svært marginal gruppe. Og spesielt sistnevnte gruppe pløyer neppe igjennom snappene til Isabell for å holde seg oppdatert på investeringer i Dubai.

Merkelig å garantere for en slik sak, spesielt hvis man ser litt på detaljene rundt denne «gullgruven».

Endret av Spania33
  • Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
Spania33 skrev (1 time siden):

Som resulterer i hva? Linda satser på internasjonale klienter, i all hovedsak så snapper Isabel på norsk. Og nordmenn som ønsker å bo eller investere i Dubai er en svært, svært marginal gruppe. Og spesielt sistnevnte gruppe pløyer neppe igjennom snappene til Isabell for å holde seg oppdatert på investeringer i Dubai.

Merkelig å garantere for en slik sak, spesielt hvis man ser litt på detaljene rundt denne «gullgruven».

Men, hvis Linda får følgere i Skandinavia pga Isabel oppfordrer følgere til å følge henne…Vipps har Rasdsquader gjort henne til snapstar. Vi vet hvilken makt Isabel har. 2 av hennes søsken lever nå av snap. De har knapt nok tatt hånden sin i vanlig arbeid, om man relaterer til alderen på dem. For ikke ta munnen for full, så er det mulig Shehed har jobbet tidligere. Strøjobbene til Rami, regner jeg ikke med. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden):

Men, hvis Linda får følgere i Skandinavia pga Isabel oppfordrer følgere til å følge henne…Vipps har Rasdsquader gjort henne til snapstar. Vi vet hvilken makt Isabel har. 2 av hennes søsken lever nå av snap. De har knapt nok tatt hånden sin i vanlig arbeid, om man relaterer til alderen på dem. For ikke ta munnen for full, så er det mulig Shehed har jobbet tidligere. Strøjobbene til Rami, regner jeg ikke med. 

Hvor mange personer på snap planlegger å kjøpe bolig i Dubai tror du? De fleste som investerer i eiendom er menn, og jeg tror svært få av disse følger I. De som flytter til Dubai er i all hovedsak expatriates, og disse kjøper ikke bolig da arbeidsgiver stiller med det. Dette er likt for alle de skandinaviske landene.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Trist å se hvor mye pillow face Linda har fått…

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...