Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens villa (les: rekkehus) var i hvertfall helt tragisk. Makan til dårlig planløsning. Virket ikke som 460 kvadrat. Men greit med heis når du er dautrøtt og skal opp i fjerde etg for å legge deg 😂

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke noe om noen av villaene 😬 Den første var for stor for en person, "kald og hard" og med innsyn. Den nr 2 var bare.. høy? 😅

Jeg er helt enig i at dama bør investere, men personlig (og om jeg hadde de samme midlene) hadde jeg nok gått for en annen vibe 😊 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
hjerteis skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke noe om noen av villaene 😬 Den første var for stor for en person, "kald og hard" og med innsyn. Den nr 2 var bare.. høy? 😅

Jeg er helt enig i at dama bør investere, men personlig (og om jeg hadde de samme midlene) hadde jeg nok gått for en annen vibe 😊 

Burde  gå på flere visninger,  de hun har vært på er som natt og dag.

Noe med bedre utsikt å mer åpent uteområde.  

Andre områder,  men kanskje hun har hengt seg opp i den adressen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg syntes også det er litt tullete med en svær villa på 600kwm til 42 millioner, men samtidig så syntes jeg det er en kjempesmart investering! Jeg er bare redd for at hun kommer til å føle seg ensom der - selv om hun liker seg best hjemme. 600kwm er stort!

Ang lån så er jo det desidert det lureste. Hun har vært sykt smart med pengene sine (eller Geir har) så bare det at hun KAN cashe ut 42 millioner er jo helt rått!

Jeg forstår at hun ikke vil ha villa nr 2. Den var trang og ga litt klaustrofobisk følelse. Det hadde sikkert vært annerledes om de hadde fått besøke en ferdig villa men. Forstår godt at hun ikke gikk for den.

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg syntes også det er litt tullete med en svær villa på 600kwm til 42 millioner, men samtidig så syntes jeg det er en kjempesmart investering! Jeg er bare redd for at hun kommer til å føle seg ensom der - selv om hun liker seg best hjemme. 600kwm er stort!

Ang lån så er jo det desidert det lureste. Hun har vært sykt smart med pengene sine (eller Geir har) så bare det at hun KAN cashe ut 42 millioner er jo helt rått!

Jeg forstår at hun ikke vil ha villa nr 2. Den var trang og ga litt klaustrofobisk følelse. Det hadde sikkert vært annerledes om de hadde fått besøke en ferdig villa men. Forstår godt at hun ikke gikk for den.

Men kan hun det? Cashe ut 43 mill.. eller sier hun kan det?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Hermines skrev (1 minutt siden):

Det er det vel bare hun selv (og eventuelt Geir) som vet? Det er jo uansett ikke noe vi trenger å spekulere i.

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Det er det vel bare hun selv (og eventuelt Geir) som vet? Det er jo uansett ikke noe vi trenger å spekulere i.

Absolutt ikke, men når du skriver at det er rått at hun kan cashe ut en villa til 42mill..  Jeg må vel si at i likhet med mye annet hun lyver om, så er dette også garantert en del av det..

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Synes ikke du det er rart hun kjøper villa etter bare 2 visninger.?

Har hun vært på flere, som hun ikke har fortalt om .

Det virker så rigget.

Glasshuset har zero sjarm, innsyn osv.

Dårlig uteområde, ser ut som en luftegård.

Iallefall ikke hjemmekoselig. 

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Synes ikke du det er rart hun kjøper villa etter bare 2 visninger.?

Har hun vært på flere, som hun ikke har fortalt om .

Det virker så rigget.

Glasshuset har zero sjarm, innsyn osv.

Dårlig uteområde, ser ut som en luftegård.

Iallefall ikke hjemmekoselig. 

Er det normalt å reise på så himla mange visninger da om man vet hva man vil ha? De fleste jeg kjenner har kjøpt etter en visning eller to, men nå bor vi i et område hvor dette er mulig. Personlig hadde jeg reist på mange om jeg hadde hatt muligheten. Jeg syntes absolutt hun burde dra på flere, men det er mest fordi jeg syntes det er gøy å se på :)

Jeg likte den faktisk jeg! Det er jo det der som er stilen der nede tydeligvis. Det er jo disse tingene som går igjen i alt hun har kikket på. Stor kontrast til hva vi liker her hjemme, men hun er jo ikke her hjemme. 

Uansett så var den mye bedre enn den "containeren" hun kikket på. Det var triste greier 🤯

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (50 minutter siden):

Er det normalt å reise på så himla mange visninger da om man vet hva man vil ha? De fleste jeg kjenner har kjøpt etter en visning eller to, men nå bor vi i et område hvor dette er mulig. Personlig hadde jeg reist på mange om jeg hadde hatt muligheten. Jeg syntes absolutt hun burde dra på flere, men det er mest fordi jeg syntes det er gøy å se på :)

Jeg likte den faktisk jeg! Det er jo det der som er stilen der nede tydeligvis. Det er jo disse tingene som går igjen i alt hun har kikket på. Stor kontrast til hva vi liker her hjemme, men hun er jo ikke her hjemme. 

Uansett så var den mye bedre enn den "containeren" hun kikket på. Det var triste greier 🤯

Den siste var vanskelig å se for seg noe, når den ikke var ferdig.

Får håpe hun ikke blir redd sin egen skygge, hvis hun går for den første. 😅🤣😂

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Absolutt, men det var bare noe med rominndelingen osv... Soverommene så jo ut som om det knapt var plass til en dobbeltseng der. Kjøkkenet var fint da og likte gulvene! Det man så under alt byggestøvet vel og merke! Men trist den showboligen ikke var tilgjengelig. 

Haha helt enig med deg! Som sagt så likte jeg huset, men det var veldig stort for en person....

Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært henne hadde jeg slått til på den første 😊 var ett rålekkert hus med masse plass!🤩 Så hadde jeg hatt så mye penger hadde det vært mitt valg. ☺️

Jeg personlig hadde elsket så mye plass.

• Liker 3
Skrevet

Absolutt, men det var bare noe med rominndelingen osv... Soverommene så jo ut som om det knapt var plass til en dobbeltseng der. Kjøkkenet var fint da og likte gulvene! Det man så under alt byggestøvet vel og merke! Men trist den showboligen ikke var tilgjengelig. 

Haha helt enig med deg! Som sagt så likte jeg huset, men det var veldig stort for en person....

Helt enig👍 ang. Containeren.

Ser ut som hun har bestemt seg og satt igang låne prosessen. 

Jeg ville gått på flere visninger 😂😂😂😂

• Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Hadde jeg vært henne hadde jeg slått til på den første 😊 var ett rålekkert hus med masse plass!🤩 Så hadde jeg hatt så mye penger hadde det vært mitt valg. ☺️

Jeg personlig hadde elsket så mye plass.

Fint med god plass, men mann skal trives på 600 kvm også.

For meg hadde det blitt stusselig.😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Helt enig👍 ang. Containeren.

Ser ut som hun har bestemt seg og satt igang låne prosessen. 

Jeg ville gått på flere visninger 😂😂😂😂

Ahhh da har hun vel det :)

Personlig hadde jeg nok gjort det jeg også dersom jeg hadde hatt en sånn sum å bruke 🫣 Men på en annen side så kan det jo være flere interesserte og at hun faktisk må få ut fingeren om hun skal ha den 🫣

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Ahhh da har hun vel det :)

Personlig hadde jeg nok gjort det jeg også dersom jeg hadde hatt en sånn sum å bruke 🫣 Men på en annen side så kan det jo være flere interesserte og at hun faktisk må få ut fingeren om hun skal ha den 🫣

Tenkte ikke på at hun kunne få konkurrenter. 😂😂

Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Tenkte ikke på at hun kunne få konkurrenter. 😂😂

Det er jo bare et wild guess fra min side, men det er jo splitter nye boliger i et fint felt så vil jo tro at hun ikke er den eneste i Emiratene som kan være interessert lissom 😅

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (23 minutter siden):

Det er jo bare et wild guess fra min side, men det er jo splitter nye boliger i et fint felt så vil jo tro at hun ikke er den eneste i Emiratene som kan være interessert lissom 😅

Trodde den var eldre, hun snakket om å pusse opp.

Det er jo fint, blir ikke så mye jobb.

Bare flytte inn.

Menn hun skal jo bare bo der i 3-4 år👏😂👏😂

• Nyttig 1
Skrevet
Hermines skrev (6 timer siden):

Hvordan tror du at t noen her kan svare på det?

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Trodde den var eldre, hun snakket om å pusse opp.

Det er jo fint, blir ikke så mye jobb.

Bare flytte inn.

Menn hun skal jo bare bo der i 3-4 år👏😂👏😂

Mulig jeg har misforstått, men jeg tror den er brand new :) Hun snakket om at hun ville gjøre noe med kjøkkenet og bytte gulv eller noe sånt. Gulvene skjønner jeg egentlig, jeg ville også hatt andre gulv 😅 Kjøkkenet syntes jeg at var helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...