Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24581 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (13 minutter siden): Jeg svarte @ollie1som var ironisk, jeg hang meg på og lødde på. Ikke alt som bør tar så veldig alvorlig her på tråden. Selvfølgelig mener jeg ikke at RS trenger klærne mer enn slaver i Dubai, men står på at de som bukker og nikker for rikingene i Dubai heller trenger penger før brukte filler. Fikk med meg at Isabel tipser godt i appene når hun bestiller mat og diverse hjem, hun stoler altså på at bakmennene i den byen gir tipsen videre til dem de stuer inn i slummen på nettene. Det vil jeg påstå er rimelig naivt. Da beklager jeg og enig med det siste. Tenker jeg absolutt ikke hadde stolt på at tipsen nådde frem. 1
Sol Rampelyset Skrevet 22. oktober 2025 #24583 Skrevet 22. oktober 2025 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Turkis Sau Skrevet 22. oktober 2025 #24584 Skrevet 22. oktober 2025 Bendie skrev (1 time siden): Er det egentlig noen som tror at hun gir de ubrukte merkeklærene verdt flere hundre tusen kroner til vaskehjelpen og skredderen? Når folk får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så tipper jeg Isabel Raad klarer å få solgt noen av de tusen ubrukte designerklærne hun har slengt ubrukt inn i skapet. Å gi et inntrykk av at hun kun eier dyre designerklær klarer du utmerket selv. Hvor har jeg skrevet at hun kun eier dyre designklær? Ta deg en liten hvil, du virker litt surrete. 2 4
Sirah Skrevet 22. oktober 2025 #24585 Skrevet 22. oktober 2025 Svennis skrev (1 time siden): Hvem er dama til rami? Tror ikke hun er avslørt noen vei enda. Sikkert like greit for hennes del. 1
refill Skrevet 22. oktober 2025 #24586 Skrevet 22. oktober 2025 Svennis skrev (4 timer siden): Hvem er dama til rami? Hun er "anonym", fått nicknavnet Zaza. Ett år yngre enn Rami, er ikke fra Dubai. Tror hun har internship der. 1
Bendie Skrevet 23. oktober 2025 #24587 Skrevet 23. oktober 2025 Så gøy å se om det nå blir villa kjøp. Tror det da blir mye bra innhold fremover, med innkjøp, oppussing og innflytting. Er enig med at bil med egen sjåfør, bør hun droppe. Men villa kjøp, synes jeg er en fornuftig investering, noe som også trolig vil føre til økt trafikk på snap, som igjen genererer mer inntjening. Så vinn, vinn for IR. 3
Ugresset Skrevet 23. oktober 2025 #24588 Skrevet 23. oktober 2025 Hvordan skal Isabel kkare å bo i en villa når hun er avhengig av vakter som kontrollerer med henne før de slipper inn alt fra gjester til matlevering,- for å føle seg trygg? Skal hun ha 10 sikkerhetsvakter rundt villaen til enhver tid hun er hjemme? Aldri i verden om hun kjøper villa før familien flytter inn sammen med henne. Dette er click-bait og content, en god en sådan! Dette blir klikk. Misforstå meg rett. Jeg forstår hvorfor hun føler seg tryggest med at det er kontroll på hvem som slippes opp til leiligheten. Det er mange ekle stalkere der ute, ikke alle vil henne godt. Blir dog. gøy å være med på visninger på sinnsyke villaer i Dubai. 5 8
Snurris Skrevet 23. oktober 2025 #24589 Skrevet 23. oktober 2025 Ugresset skrev (5 minutter siden): Hvordan skal Isabel kkare å bo i en villa når hun er avhengig av vakter som kontrollerer med henne før de slipper inn alt fra gjester til matlevering,- for å føle seg trygg? Skal hun ha 10 sikkerhetsvakter rundt villaen til enhver tid hun er hjemme? Nå har ikke jeg hørt hva hun har sagt i denne omgang, men tidligere har det da vært snakk om såkalte "gated community"-steder. Altså vakthold. 3
Ugresset Skrevet 23. oktober 2025 #24590 Skrevet 23. oktober 2025 (endret) Snurris skrev (6 minutter siden): Nå har ikke jeg hørt hva hun har sagt i denne omgang, men tidligere har det da vært snakk om såkalte "gated community"-steder. Altså vakthold. Det falt meg ikke inn at det i det hele tatt finnes noe sånn 🫣 Jeg ville likevel ikke følt meg trygg alene i en villa på 600kvm og naboer rundt som man ikke aner hvem er. Paranoid? Jeg er nok det ja. Endret 23. oktober 2025 av Ugresset 2 1
Spania33 Skrevet 23. oktober 2025 #24591 Skrevet 23. oktober 2025 Bendie skrev (2 timer siden): Så gøy å se om det nå blir villa kjøp. Tror det da blir mye bra innhold fremover, med innkjøp, oppussing og innflytting. Er enig med at bil med egen sjåfør, bør hun droppe. Men villa kjøp, synes jeg er en fornuftig investering, noe som også trolig vil føre til økt trafikk på snap, som igjen genererer mer inntjening. Så vinn, vinn for IR. Minner om at dette har hun pratet om i over et år, et luftslott hun innimellom blåser opp for å holde på seertall og engasjement. Så hun har allerede vunnet når hun engasjerer seere som (nok en gang) tror at hun kommer til å kjøpe villa istedenfor luftslott. Men ja, hun burde seriøst ha investert i fast eiendom for lenge siden, istedenfor å kaste bort utallige millioner på leiemarkedet. 5 10
^alfa^ Skrevet 23. oktober 2025 #24592 Skrevet 23. oktober 2025 Hun har snakket lenge om å kjøpe leilighet og villa. Det har enda ikke skjedd. Hun har snakket like lenge om denne G wagonen. Heller ikke skjedd. 4 10
Velinda Skrevet 23. oktober 2025 #24593 Skrevet 23. oktober 2025 ^alfa^ skrev (2 timer siden): Hun har snakket lenge om å kjøpe leilighet og villa. Det har enda ikke skjedd. Hun har snakket like lenge om denne G wagonen. Heller ikke skjedd. Jeg tro ikke hun har penger til Villa,oppussing og G wagonen,er jo det samme hver høst,bare jabb for content 7 4
Bendie Skrevet 23. oktober 2025 #24594 Skrevet 23. oktober 2025 Spania33 skrev (2 timer siden): Minner om at dette har hun pratet om i over et år, et luftslott hun innimellom blåser opp for å holde på seertall og engasjement. Så hun har allerede vunnet når hun engasjerer seere som (nok en gang) tror at hun kommer til å kjøpe villa istedenfor luftslott. Men ja, hun burde seriøst ha investert i fast eiendom for lenge siden, istedenfor å kaste bort utallige millioner på leiemarkedet. Det at hun har snakket om dette i over et år, kan også snus til at dette er noe hun har vurdert og kommet tilbake til. Hun var lenge inne på tanke på å investere i leiligheten hun bor i, eller en tilsvarende. Men eieren lot vente på seg. Men grunnet alle lekkasjene er ikke dette et alternativ lengre. Hun er nå tilbake til at hun ønsker å kjøpe en villa. Jeg tror absolutt hun har reelle planer om å eie. Jeg tror hun kommer til å kjøpe noe eget i nær fremtid. Og hun vinner neppe noen med kun snakk om å kjøpe. Innholdet blir ikke mer spennende av den grunn alene. Men om hun drar på visninger vil nok dette få opp engasjement. Trolig også hos de, som kun tror det er et luftslott. 3
Sirah Skrevet 23. oktober 2025 #24595 Skrevet 23. oktober 2025 Bendie skrev (5 timer siden): Så gøy å se om det nå blir villa kjøp. Tror det da blir mye bra innhold fremover, med innkjøp, oppussing og innflytting. Er enig med at bil med egen sjåfør, bør hun droppe. Men villa kjøp, synes jeg er en fornuftig investering, noe som også trolig vil føre til økt trafikk på snap, som igjen genererer mer inntjening. Så vinn, vinn for IR. Ja tror det blir veldig spennende, uansett om hun ender opp med å kjøpe eller ikke Syntes det har vært gøy når hun har vært rundt på de visningene - ikke minst å se hvor forskjellig stil/smak som tydeligvis er populært der nede i forhold til her i Skandinavia 😅 Ugresset skrev (2 timer siden): Hvordan skal Isabel kkare å bo i en villa når hun er avhengig av vakter som kontrollerer med henne før de slipper inn alt fra gjester til matlevering,- for å føle seg trygg? Skal hun ha 10 sikkerhetsvakter rundt villaen til enhver tid hun er hjemme? Aldri i verden om hun kjøper villa før familien flytter inn sammen med henne. Dette er click-bait og content, en god en sådan! Dette blir klikk. Misforstå meg rett. Jeg forstår hvorfor hun føler seg tryggest med at det er kontroll på hvem som slippes opp til leiligheten. Det er mange ekle stalkere der ute, ikke alle vil henne godt. Blir dog. gøy å være med på visninger på sinnsyke villaer i Dubai. Er nok gated community ja Snakket ikke hun eiendomsmegleren om at han "høyt på strå-mannen" (prinsen/kongen eller hva det nå var) også bodde i det området? Han som hadde elefanter og giraffer i hagen 🫣 Vil tro at dersom du har eksotiske dyr i hagen på samme måte som vi har høner og geiter så er man også ganske gira på vakthold 🙃 2
Teflonhjernen Skrevet 23. oktober 2025 #24596 Skrevet 23. oktober 2025 (endret) Hva skal hun egentlig med en diger villa? Virker i mitt hue helt idiotisk å kjøpe en svær villa, hele familien sover jo omtrent i en seng. En svær villa er jo bare show off for å vise hvor rik hun er, og selvfølgelig for å ha plass til mer hamstring. Er jo snap som gjør henne rik. Ja, sikkert noen gode kroner i Ivorie og Nude, men det er Snap som gjør at hun kan leve det sløse luksus livet hun gjør. Når hun treffer menn så sier hun jo at hun har eget sminke og kles merke (eller brand som tydeligvis er in å si), så de tror vel det er store konsern hun driver, men alt i alt så er det snap som gjør henne til millionær. Tragisk, hva med å være ærlig med en gang liksom… Endret 23. oktober 2025 av Teflonhjernen 6 11
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23. oktober 2025 #24597 Skrevet 23. oktober 2025 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hva skal hun egentlig med en diger villa? Virker i mitt hue helt idiotisk å kjøpe en svær villa, hele familien sover jo omtrent i en seng. En svær villa er jo bare show off for å vise hvor rik hun er, og selvfølgelig for å ha plass til mer hamstring. Er jo snap som gjør henne rik. Ja, sikkert noen gode kroner i Ivorie og Nude, men det er Snap som gjør at hun kan leve det sløse luksus livet hun gjør. Når hun treffer menn så sier hun jo at hun har eget sminke og kles merke (eller brand som tydeligvis er in å si), så de tror vel det er store konsern hun driver, men alt i alt så er det snap som gjør henne til millionær. Tragisk, hva med å være ærlig med en gang liksom… Enig med deg!🤔 Er nok litt show off.. men uansett den beste investeringen tenker jeg. Jeg fikk faktisk sjokk når det kom fram på snap i dag at dette er første gangen hun er i Marina sitt hus..??!😳 Det sier jo litt om Isabel.. Dette kan da ikke være normalt..👀 5 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23. oktober 2025 #24598 Skrevet 23. oktober 2025 Tror hun hadde fått ett mye mer normalt liv ved å bo i denne communitien. Leve «normalt» , fått mer hverdag, gjort huslige ting, mindre shopping osv.. Kanskje hun hadde fått seg noe frisk luft og kommet seg på trening også? 6
Hatsumomo Skrevet 23. oktober 2025 #24599 Skrevet 23. oktober 2025 600kvm trenger hun ikke, for meg virket Marina sin villa nesten like stor, da kan hun like greit gå for den til mindre pris. Heis liksom.. 🙄 2 1
Gjest Heike72 Skrevet 23. oktober 2025 #24600 Skrevet 23. oktober 2025 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (34 minutter siden): Enig med deg!🤔 Er nok litt show off.. men uansett den beste investeringen tenker jeg. Jeg fikk faktisk sjokk når det kom fram på snap i dag at dette er første gangen hun er i Marina sitt hus..??!😳 Det sier jo litt om Isabel.. Dette kan da ikke være normalt..👀 Det er ikke så lenge siden Marina flyttet heller da. Fin villa I såg på i dag. Leiligheten hun bor i nå koster jo nesten like mye som denne villaen ( som ligger litt lenger fra sentrum). Da er det vel bedre å investere penger i villa enn leilighet. Skal vedde på at hun kommer til å vingle mye ang dette. Oppussing trenger jo ikke denne villaen. Bytte ut det fine marmorgulvet med tregulv? Omg… Endret 23. oktober 2025 av Heike72
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå