hjerteis Skrevet 22. oktober 2025 #24561 Skrevet 22. oktober 2025 Hun kunne solgt og gitt pengene til skilpaddeorganisasjonen 🤷♀️ 4
Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24562 Skrevet 22. oktober 2025 Turkis Sau skrev (3 timer siden): Når folk får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så tipper jeg Isabel Raad klarer å få solgt noen av de tusen ubrukte designerklærne hun har slengt ubrukt inn i skapet. Så du tror hun selger ubrukte designerklær på svartebørsen? Merkelig sammenligning. Hvis hun ønsket å selge designerklær, vesker og sko kunne hun lett ha opprettet en konto, lik den Louise Angelica Riise har på Instagram. Hvorfor skulle hun ha et behov å skjule dette? Jeg sliter med å følge logikken her. Men det føyer seg inn i rekken med annet en sauser sammen, her i tråden, servert som «sannheter». Ikke eier hun noen tusen ubrukte designerklær hengende i skapet heller. Det er langt nærmere noen ti talls. Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra. Ikke noe av dette er fra designermerker. 1 6
Sveits35 Skrevet 22. oktober 2025 #24563 Skrevet 22. oktober 2025 (endret) Altså, kontrasten å komme fra Kristin Gjelsvik sin Snap og besøke Isabel sin snap direkte etterpå. Det er helt villt! Kristin har knallbra innhold og har nå kjørt igang med innsamling til vanskeligstilte i julehøytiden, Isabel «rydder» i klesdyngen sin og Jabber om bil med privatsjåfør. Hun sliter så ekstremt med å få brukt opp noen av disse pengene sine stakkars. Endret 22. oktober 2025 av Sveits35 5 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22. oktober 2025 #24564 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (33 minutter siden): Altså, kontrasten å komme fra Kristin Gjelsvik sin Snap og besøke Isabel sin snap direkte etterpå. Det er helt villt! Kristin har knallbra innhold og har nå kjørt igang med innsamling til vanskeligstilte i julehøytiden, Isabel «rydder» i klesdyngen sin og Jabber om bil med privatsjåfør. Hun sliter så ekstremt med å få brukt opp noen av disse pengene sine stakkars. Enig! KG har veldig gøy innhold om dagen 😊 6
Teflonhjernen Skrevet 22. oktober 2025 #24565 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (50 minutter siden): Altså, kontrasten å komme fra Kristin Gjelsvik sin Snap og besøke Isabel sin snap direkte etterpå. Det er helt villt! Kristin har knallbra innhold og har nå kjørt igang med innsamling til vanskeligstilte i julehøytiden, Isabel «rydder» i klesdyngen sin og Jabber om bil med privatsjåfør. Hun sliter så ekstremt med å få brukt opp noen av disse pengene sine stakkars. Ja, kontrasten er stor så en ser egentlig hvor tomt og lite innhold livet til Isabel har. Må jo på et tidspunkt bli skrekkelig kjedelig og tomt 😴 6 5
Alauda Skrevet 22. oktober 2025 #24566 Skrevet 22. oktober 2025 At hun skal kjøpe seg en dyr bil og få privatsjåfør er virkelig noe av det dummeste. 18 2
ollie1 Skrevet 22. oktober 2025 #24567 Skrevet 22. oktober 2025 Bendie skrev (1 time siden): Så du tror hun selger ubrukte designerklær på svartebørsen? Merkelig sammenligning. Hvis hun ønsket å selge designerklær, vesker og sko kunne hun lett ha opprettet en konto, lik den Louise Angelica Riise har på Instagram. Hvorfor skulle hun ha et behov å skjule dette? Jeg sliter med å følge logikken her. Men det føyer seg inn i rekken med annet en sauser sammen, her i tråden, servert som «sannheter». Ikke eier hun noen tusen ubrukte designerklær hengende i skapet heller. Det er langt nærmere noen ti talls. Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra. Ikke noe av dette er fra designermerker. Nå er det vel ingen her som vet hvor mye designerklær hun kvitter seg med. Problemet er vel heller at hun ikke gidder å ta seg bryet med å gi bort til RS, for da må hun pakke inn og sende det. Det blir nok for mye arbeid for frk R, for hun jobber jo SÅ mye hele tiden 😅 7 7
Sveits35 Skrevet 22. oktober 2025 #24568 Skrevet 22. oktober 2025 ollie1 skrev (2 minutter siden): Nå er det vel ingen her som vet hvor mye designerklær hun kvitter seg med. Problemet er vel heller at hun ikke gidder å ta seg bryet med å gi bort til RS, for da må hun pakke inn og sende det. Det blir nok for mye arbeid for frk R, for hun jobber jo SÅ mye hele tiden 😅 Isabel kunne sendt et kontainerlass med brukte/mest ubrukte klær til de som kaster folk ut fra RS-gruppa på FB. Da hadde hun sysselsatt de med å dele ut klærne til elsklingene sine. Som OM slavearbeidere i Dubai trenger de klærne hennes! De springer vel rundt i «uniform» de 18 timene i døgnet de ikke sover i gettoen. 16 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 22. oktober 2025 #24569 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (26 minutter siden): Isabel kunne sendt et kontainerlass med brukte/mest ubrukte klær til de som kaster folk ut fra RS-gruppa på FB. Da hadde hun sysselsatt de med å dele ut klærne til elsklingene sine. Som OM slavearbeidere i Dubai trenger de klærne hennes! De springer vel rundt i «uniform» de 18 timene i døgnet de ikke sover i gettoen. Dette er faktisk helt riktig. Etter å ha bodd i Emiratene selv, så vet jeg at det foregår slavearbeid.. desverre. Og de jobber døgnet rundt. Går ikke rundt i flotte klær. Enten jobb uniform eller som regel indisk tradisjonelle klær. Slik var i hvert fall mitt inntrykk. 10 1
Natu Skrevet 22. oktober 2025 #24570 Skrevet 22. oktober 2025 Nå ble jeg frista til å gå inn på snappen hennes, er noen uker siden sist. Jeg syns Ivorie klærne har vært fine etter det ble ansatt ny designer. Men det Isabel går rundt med ser jo ut som et kampsport antrekk🤣 jeg måtte le litt! Det ser nok bedre ut i andre farger enn hvitt. Jeg syns det var helt krise🙈 8 4
Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24571 Skrevet 22. oktober 2025 ollie1 skrev (51 minutter siden): Nå er det vel ingen her som vet hvor mye designerklær hun kvitter seg med. Problemet er vel heller at hun ikke gidder å ta seg bryet med å gi bort til RS, for da må hun pakke inn og sende det. Det blir nok for mye arbeid for frk R, for hun jobber jo SÅ mye hele tiden 😅 Hvorfor i allverden skulle hun gi bort klær til RS? Tror syersken og vaskehjelpen har langt mer nytte av klærne. Så det som er en god gjerning, brukes i mot henne. Alt for å kunne arrestere. 2 6
Spania33 Skrevet 22. oktober 2025 #24572 Skrevet 22. oktober 2025 Alauda skrev (1 time siden): At hun skal kjøpe seg en dyr bil og få privatsjåfør er virkelig noe av det dummeste. Skal og skal, Fru Blom… Hun viser ingen evne til å omsette plapring om villa og privatsjåfør til handling, så for meg så fremstår dette kun som vyer om det livet hun skulle ønske hun kunne leve. 8 7
ollie1 Skrevet 22. oktober 2025 #24573 Skrevet 22. oktober 2025 Bendie skrev (1 minutt siden): Hvorfor i allverden skulle hun gi bort klær til RS? Tror syersken og vaskehjelpen har langt mer nytte av klærne. Så det som er en god gjerning, brukes i mot henne. Alt for å kunne arrestere. Dette var ironisk ment, ikke ta alt du leser så bokstavelig. Dessuten sier hun jo selv at det er damene i RS som gjør at hun kan leve som hun gjør 🙊 4 4
Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24574 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (48 minutter siden): Isabel kunne sendt et kontainerlass med brukte/mest ubrukte klær til de som kaster folk ut fra RS-gruppa på FB. Da hadde hun sysselsatt de med å dele ut klærne til elsklingene sine. Som OM slavearbeidere i Dubai trenger de klærne hennes! De springer vel rundt i «uniform» de 18 timene i døgnet de ikke sover i gettoen. Nå sender syersken klær til datteren og familie på Filippinene. Resten av kommentaren er usmakelig. Litt av et syn, når en mener at mennesker, som er dårligere stilt ikke skal få goder. De har jo det så ille, at å kle seg fint, når de har litt fritid, hvorfor skal de det? Bedre det går til RS. 1 5
Sirah Skrevet 22. oktober 2025 #24575 Skrevet 22. oktober 2025 Bendie skrev (4 timer siden): Så du tror hun selger ubrukte designerklær på svartebørsen? Merkelig sammenligning. Hvis hun ønsket å selge designerklær, vesker og sko kunne hun lett ha opprettet en konto, lik den Louise Angelica Riise har på Instagram. Hvorfor skulle hun ha et behov å skjule dette? Jeg sliter med å følge logikken her. Men det føyer seg inn i rekken med annet en sauser sammen, her i tråden, servert som «sannheter». Ikke eier hun noen tusen ubrukte designerklær hengende i skapet heller. Det er langt nærmere noen ti talls. Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra. Ikke noe av dette er fra designermerker. Enig i dette, det hun gir bort er nok alt rælet hun har kjøpt på Zara og lignende butikker. Ikke at ikke Zara har mye fint altså, men designerklær er det ikke. Syntes også det er fint at hun gir det til f.eks vaskehjelpen og skredderen som gir det videre til familie. Det er vel bedre at disse menneskene i lavtlønnsyrker får disse klærne enn at de skal shippes halve jorden rundt til RS? De har helt sikkert venninner/klassekamerater/naboer som kan nyte godt av de klærne de ikke kan bruke selv. Alauda skrev (2 timer siden): At hun skal kjøpe seg en dyr bil og få privatsjåfør er virkelig noe av det dummeste. Enig i dette også. Fullstendig tullete at hun skal kjøpe seg en dyr bil og ansette privatsjåfør. Var ikke en av grunnene til at Rami fikk den bilen at han skulle kjøre på henne også? Rami kan så klart ikke stille opp til alle døgnets tider, men hvor ofte har hun egentlig behov for å bli kjørt rundt lissom. Der ikke Rami kan kjøre så er det garantert mer enn bra nok med Uber. Helt seriøst så burde jo dama ta kjøretimer så hun kan bli trygg bak rattet igjen. Hun har jo lappen og har kjørt mye bil! Hun har jo bare blitt skikkelig skremt. Det er jo en ærlig sak det, men det er det jo fult mulig å løse dersom man virkelig vil. 2 4
Sveits35 Skrevet 22. oktober 2025 #24576 Skrevet 22. oktober 2025 (endret) Bendie skrev (4 timer siden): Nå sender syersken klær til datteren og familie på Filippinene. Resten av kommentaren er usmakelig. Litt av et syn, når en mener at mennesker, som er dårligere stilt ikke skal få goder. De har jo det så ille, at å kle seg fint, når de har litt fritid, hvorfor skal de det? Bedre det går til RS. Klarer du ikke stå i meningene dine, uten å rakke ned på de du er uenige med? Oppfør deg bedre Bendie Endret 22. oktober 2025 av Sveits35 4 1
Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24577 Skrevet 22. oktober 2025 Sveits35 skrev (24 minutter siden): Klarer du ikke stå i meningene dine, uten å rakke ned på de du er uenige med? Oppfør deg bedre Bendie Jeg kunne ordlagt meg bedre. Den tar jeg. Men du sier virkelig at klærne vil komme bedre til nytte hos RS enn, de vil hos underklassen i Dubai. Det var dette jeg reagerte på. Eller har jeg misforstått noe? 4
Turkis Sau Skrevet 22. oktober 2025 #24578 Skrevet 22. oktober 2025 Turkis Sau skrev (23 timer siden): Er det egentlig noen som tror at hun gir de ubrukte merkeklærene verdt flere hundre tusen kroner til vaskehjelpen og skredderen? Hvor er snappene av at de -mottar- disse gavene, med potensielt livsendrende pengeverdi for en vaskehjelp og en skredder i Dubai? Hun bruker 70 000 snapper for å understreke hvor snill hun er mot en skilpadde i Maldivene. Det opplagte hadde vært giwe away til RS/elsklingene, for å bygge tettere bånd - mer støtte - mer engasjement. Eller å filme at hhv. vaskehjelp og skredder får designklær til en verdi som sikrer de økonomisk de neste årene. I call bullshit. Ergo: Hun selger klærne. Bendie skrev (22 timer siden): Nå er det vel neppe designer klær hun gir bort. Men klær shoppet på nettet, til langt rimeligere priser. Om det var designet klær er jeg temmelig sikker på at Sidra, eventuelt Shehed, hadde overtatt de klærne. Hun shopper masse på nett og mye blir ikke brukt. Hun har sagt at søstrene får plukke det de vil ta først og det resterende gir hun til skredderen, som har døtre på Filippinene eller vaskehjelpen. Skredderen kan også fint endre på klærne hun får . Hun har forøvrig snappet at skredderen mottar masse klær tidligere, så det er ikke bullshit. Hvor tenker du hun selger disse klærne? Turkis Sau skrev (13 timer siden): Når folk får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så tipper jeg Isabel Raad klarer å få solgt noen av de tusen ubrukte designerklærne hun har slengt ubrukt inn i skapet. Bendie skrev (8 timer siden): Så du tror hun selger ubrukte designerklær på svartebørsen? Merkelig sammenligning. Hvis hun ønsket å selge designerklær, vesker og sko kunne hun lett ha opprettet en konto, lik den Louise Angelica Riise har på Instagram. Hvorfor skulle hun ha et behov å skjule dette? Jeg sliter med å følge logikken her. Men det føyer seg inn i rekken med annet en sauser sammen, her i tråden, servert som «sannheter». Ikke eier hun noen tusen ubrukte designerklær hengende i skapet heller. Det er langt nærmere noen ti talls. Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra. Ikke noe av dette er fra designermerker. Du stilte meg étt spørsmål: Hvordan jeg tenker at hun får solgt disse designerklærne. Jeg svarte deg på hvordan jeg tenker at hun kan få solgt disse designerklærne. På alle mulige måter, alle mulige plattformer, offentlig eller ikke offentlig. Hvis hun vil selge de, så får hun solgt de. Offentlig: Finn.no, Blocket.se, Tise, åpnet på Instagram, etc. Ikke offentlig: Nettverk, venner, bekjente, DMs, alle mulige nettsider som ikke viser ditt navn. Det er uendelige muligheter for salg av varer. At du tolker mitt utsagn: "hvis man får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så får nok Isabel Raad solgt sine designerklær", som at jeg sier Isabel Raad selger gjennom svartebørsen, får det stå for din regning. Å sause sammen innlegg, intensjoner, spørsmål og svar, der er du god. Et eksempel, du skriver: "Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra." --> Hvor har jeg skrevet at jeg tror det meste hun eier er designerklær? Dette er kun étt eksempel på alt røret du kommer med. Anbefaler deg å oppgradere dine debatteevner- og skikker. 7 4
Bendie Skrevet 22. oktober 2025 #24579 Skrevet 22. oktober 2025 Turkis Sau skrev (15 minutter siden): Du stilte meg étt spørsmål: Hvordan jeg tenker at hun får solgt disse designerklærne. Jeg svarte deg på hvordan jeg tenker at hun kan få solgt disse designerklærne. På alle mulige måter, alle mulige plattformer, offentlig eller ikke offentlig. Hvis hun vil selge de, så får hun solgt de. Offentlig: Finn.no, Blocket.se, Tise, åpnet på Instagram, etc. Ikke offentlig: Nettverk, venner, bekjente, DMs, alle mulige nettsider som ikke viser ditt navn. Det er uendelige muligheter for salg av varer. At du tolker mitt utsagn: "hvis man får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så får nok Isabel Raad solgt sine designerklær", som at jeg sier Isabel Raad selger gjennom svartebørsen, får det stå for din regning. Å sause sammen innlegg, intensjoner, spørsmål og svar, der er du god. Et eksempel, du skriver: "Om du tror det meste hun eier er designerklær tar du nok grundig feil. Hun eier jo massevis av Zara og alt annet av billige merker. Hun får esker på esker levert på døra." --> Hvor har jeg skrevet at jeg tror det meste hun eier er designerklær? Dette er kun étt eksempel på alt røret du kommer med. Anbefaler deg å oppgradere dine debatteevner- og skikker. Er det egentlig noen som tror at hun gir de ubrukte merkeklærene verdt flere hundre tusen kroner til vaskehjelpen og skredderen? Når folk får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så tipper jeg Isabel Raad klarer å få solgt noen av de tusen ubrukte designerklærne hun har slengt ubrukt inn i skapet. Å gi et inntrykk av at hun kun eier dyre designerklær klarer du utmerket selv. 4
Sveits35 Skrevet 22. oktober 2025 #24580 Skrevet 22. oktober 2025 (endret) Bendie skrev (3 timer siden): Jeg kunne ordlagt meg bedre. Den tar jeg. Men du sier virkelig at klærne vil komme bedre til nytte hos RS enn, de vil hos underklassen i Dubai. Det var dette jeg reagerte på. Eller har jeg misforstått noe? Jeg svarte @ollie1som var ironisk, jeg hang meg på og lødde på. Ikke alt som bør tar så veldig alvorlig her på tråden. Selvfølgelig mener jeg ikke at RS trenger klærne mer enn slaver i Dubai, men står på at de som bukker og nikker for rikingene i Dubai heller trenger penger før brukte filler. Fikk med meg at Isabel tipser godt i appene når hun bestiller mat og diverse hjem, hun stoler altså på at bakmennene i den byen gir tipsen videre til dem de stuer inn i slummen på nettene. Det vil jeg påstå er rimelig naivt. Endret 22. oktober 2025 av Sveits35 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå