Sirah Skrevet 20. oktober 2025 #24541 Skrevet 20. oktober 2025 hjerteis skrev (4 timer siden): Ah! Har ikke fått med meg at det funker igjen! Takk for info 😊 Nå er vist snap nede igjen, så jeg tok vist feil når jeg sa det funket igjen 😅
Snuppa82 Skrevet 20. oktober 2025 #24542 Skrevet 20. oktober 2025 Kom over Sofie Elise på utforsk, hadde startet med ballett og tennis hun også? Mulig hun var først og de bare har samme interesser, men virker som veldig likt content. Så også at hun hadde en topp som var veldig lik en av I sine, den med knyting/omslag. Tydeligvis noe som er trendy nå da....? Spoiler Spoiler 2 3
Kjerringrokk Skrevet 20. oktober 2025 #24543 Skrevet 20. oktober 2025 Velinda skrev (4 timer siden): Tipper hun bruker Tyrkia også Du trenger ikkje tippe, alt står inne på nettsiden. Noe er Kina, silkeblend klær fra Italia, noe er produsert i Tyrkia. For hvert plagg står det innhold og produksjonsland 3
Sirah Skrevet 20. oktober 2025 #24544 Skrevet 20. oktober 2025 Snuppa82 skrev (1 time siden): Kom over Sofie Elise på utforsk, hadde startet med ballett og tennis hun også? Mulig hun var først og de bare har samme interesser, men virker som veldig likt content. Så også at hun hadde en topp som var veldig lik en av I sine, den med knyting/omslag. Tydeligvis noe som er trendy nå da....? Skjul innhold Vis skjult innhold Klesmerket til Sophie Elise er også eid Reme. Just sayin. Ikke rart Isabel ville ut… Smarteste valget hun har tatt. 3
Tenkeselv Skrevet 20. oktober 2025 #24545 Skrevet 20. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (15 timer siden): Kina produksjon på disse klærne…. Og viskose og plastikk. 😅 Neimen 😳🙈 Hvordan kan du si det om Modal stoffet som er det samme som en annen stor influencer lager klær ifølge henne selv sagt tidligere ? (Som I selvsagt ikke kunne nevne/si, men som ved et "ikke så veldig uheldig øyeblikk" allikevel fikk frem at var Kim K) 🤷♀️🤷♀️ Mange husker nok ikke dette, men jeg husker det. Hun kunne ikke nevne navn på hvilke andre store som denne fabrikken produserte for, men hostet litt samtidig som hun "sa" Skims. Alt er så åpenlyst , men verden vil enda bedras åpenbart 3 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. oktober 2025 #24546 Skrevet 21. oktober 2025 Tenkeselv skrev (5 timer siden): Neimen 😳🙈 Hvordan kan du si det om Modal stoffet som er det samme som en annen stor influencer lager klær ifølge henne selv sagt tidligere ? (Som I selvsagt ikke kunne nevne/si, men som ved et "ikke så veldig uheldig øyeblikk" allikevel fikk frem at var Kim K) 🤷♀️🤷♀️ Mange husker nok ikke dette, men jeg husker det. Hun kunne ikke nevne navn på hvilke andre store som denne fabrikken produserte for, men hostet litt samtidig som hun "sa" Skims. Alt er så åpenlyst , men verden vil enda bedras åpenbart Ja ikke sant?🤔 Er ikke bra å reklamere på sin kanal at produksjon er flyttet til Italia når det ikke er det.. Jeg vil tørre påstå at hun pratet MYE om dette for ett års tid tilbake? 4 5
Sirah Skrevet 21. oktober 2025 #24547 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Ja ikke sant?🤔 Er ikke bra å reklamere på sin kanal at produksjon er flyttet til Italia når det ikke er det.. Jeg vil tørre påstå at hun pratet MYE om dette for ett års tid tilbake? Hun har også snakket mye om at de forskjellige tingene er produsert på forskjellige fabrikker i det siste. De som har produsert denne kolleksjonen skulle/skal på besøk til Norge blant annet. Så hun har ikke holdt det hemmelig at ikke alt er produsert i Italia. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. oktober 2025 #24548 Skrevet 21. oktober 2025 Har hun sagt noe om hva hun skal gjøre med alle klærne hun kvittet seg med? Hvorfor donerer hun ikke ut eller har giveaway Tim sine elsklinger RS?🤔 fikk sjokk når jeg så det kaoset av klær..😳 Dette må være sykdom…. Hoarding på høyt nivå. 4 13
Teflonhjernen Skrevet 21. oktober 2025 #24549 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun sagt noe om hva hun skal gjøre med alle klærne hun kvittet seg med? Hvorfor donerer hun ikke ut eller har giveaway Tim sine elsklinger RS?🤔 fikk sjokk når jeg så det kaoset av klær..😳 Dette må være sykdom…. Hoarding på høyt nivå. Måtte inn og se og enig, syke mengder med tøy! Ingen orden, alt bare stappet inn, klær for hundretusenvis av kroner. Helt sykt! Hun burde gitt bort noe til elsklingene sine som faktisk er grunnen til at hun kan hamstre så mye. Er nok ikke lenge til det er like fullt igjen 4 9
Sirah Skrevet 21. oktober 2025 #24550 Skrevet 21. oktober 2025 Hun har tidligere gitt klær til Shehed og Sidra, hun har også gitt til skredderen sin og vaskehjelpen som har jenter som bruker Isabel sin størrelse. Vil tro hun gjør noe lignende denne gangen. 2
M.H85 Skrevet 21. oktober 2025 #24551 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun sagt noe om hva hun skal gjøre med alle klærne hun kvittet seg med? Hvorfor donerer hun ikke ut eller har giveaway Tim sine elsklinger RS?🤔 fikk sjokk når jeg så det kaoset av klær..😳 Dette må være sykdom…. Hoarding på høyt nivå. Klær, operasjoner,dyr livsstil...alt er en "trøst" for ensomhet. Er rimelig sikker på det. Hun har ikke funnet kjærligheten eller fått barn til tross vakkert utseende og hyggelig personlighet. Er nok ikke lykkelig. 6 8
Gjest Nimmi10 Skrevet 21. oktober 2025 #24552 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun sagt noe om hva hun skal gjøre med alle klærne hun kvittet seg med? Hvorfor donerer hun ikke ut eller har giveaway Tim sine elsklinger RS?🤔 fikk sjokk når jeg så det kaoset av klær..😳 Dette må være sykdom…. Hoarding på høyt nivå. Ja, hun sa hun skulle gi klærne til vaskehjelpen og skredderen
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. oktober 2025 #24553 Skrevet 21. oktober 2025 HoldTheDoor skrev (1 time siden): Ja, hun sa hun skulle gi klærne til vaskehjelpen og skredderen Tenkte bare det kunne vært en fin gest av henne å hatt giveaway til de som faktisk gjør sånn at hun kan leve det livet hun gjør..?🫤 Disse stakkars RS…🙈 8 1 7
Istapp Skrevet 21. oktober 2025 #24554 Skrevet 21. oktober 2025 Kjerringrokk skrev (19 timer siden): Du trenger ikkje tippe, alt står inne på nettsiden. Noe er Kina, silkeblend klær fra Italia, noe er produsert i Tyrkia. For hvert plagg står det innhold og produksjonsland Ikke produksjonsland, men shippet via land blir nok det riktigste for Ivorie produksjonen når det gjelder Italia. 3 3
Turkis Sau Skrevet 21. oktober 2025 #24555 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Har hun sagt noe om hva hun skal gjøre med alle klærne hun kvittet seg med? Hvorfor donerer hun ikke ut eller har giveaway Tim sine elsklinger RS?🤔 fikk sjokk når jeg så det kaoset av klær..😳 Dette må være sykdom…. Hoarding på høyt nivå. Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Måtte inn og se og enig, syke mengder med tøy! Ingen orden, alt bare stappet inn, klær for hundretusenvis av kroner. Helt sykt! Hun burde gitt bort noe til elsklingene sine som faktisk er grunnen til at hun kan hamstre så mye. Er nok ikke lenge til det er like fullt igjen HoldTheDoor skrev (1 time siden): Ja, hun sa hun skulle gi klærne til vaskehjelpen og skredderen Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden): Tenkte bare det kunne vært en fin gest av henne å hatt giveaway til de som faktisk gjør sånn at hun kan leve det livet hun gjør..?🫤 Disse stakkars RS…🙈 Er det egentlig noen som tror at hun gir de ubrukte merkeklærene verdt flere hundre tusen kroner til vaskehjelpen og skredderen? Hvor er snappene av at de -mottar- disse gavene, med potensielt livsendrende pengeverdi for en vaskehjelp og en skredder i Dubai? Hun bruker 70 000 snapper for å understreke hvor snill hun er mot en skilpadde i Maldivene. Det opplagte hadde vært giwe away til RS/elsklingene, for å bygge tettere bånd - mer støtte - mer engasjement. Eller å filme at hhv. vaskehjelp og skredder får designklær til en verdi som sikrer de økonomisk de neste årene. I call bullshit. Ergo: Hun selger klærne. 6 14
Istapp Skrevet 21. oktober 2025 #24556 Skrevet 21. oktober 2025 Tenkeselv skrev (16 timer siden): Neimen 😳🙈 Hvordan kan du si det om Modal stoffet som er det samme som en annen stor influencer lager klær ifølge henne selv sagt tidligere ? (Som I selvsagt ikke kunne nevne/si, men som ved et "ikke så veldig uheldig øyeblikk" allikevel fikk frem at var Kim K) 🤷♀️🤷♀️ Mange husker nok ikke dette, men jeg husker det. Hun kunne ikke nevne navn på hvilke andre store som denne fabrikken produserte for, men hostet litt samtidig som hun "sa" Skims. Alt er så åpenlyst , men verden vil enda bedras åpenbart Kina-produsentene beskytter sterkt hvem de produserer for. Tviler sterkt på at IR skal ha fått oppgitt hvilke andre som bruker samme fabrikk som henne selv. Til og med ved bedriftsbesøk er fabrikkene veldig oppmerksomme på å ikke vise frem tekstiler, farger og konstruksjonspapirer for kommende sesong for andre kunder. De kan miste sine kunder med å røpe slik informasjon. Men selvsagt har IR og Kim K samme produksjonsfabrikk... Verden vil bedras! 5 6
Bendie Skrevet 21. oktober 2025 #24557 Skrevet 21. oktober 2025 Turkis Sau skrev (21 minutter siden): Er det egentlig noen som tror at hun gir de ubrukte merkeklærene verdt flere hundre tusen kroner til vaskehjelpen og skredderen? Hvor er snappene av at de -mottar- disse gavene, med potensielt livsendrende pengeverdi for en vaskehjelp og en skredder i Dubai? Hun bruker 70 000 snapper for å understreke hvor snill hun er mot en skilpadde i Maldivene. Det opplagte hadde vært giwe away til RS/elsklingene, for å bygge tettere bånd - mer støtte - mer engasjement. Eller å filme at hhv. vaskehjelp og skredder får designklær til en verdi som sikrer de økonomisk de neste årene. I call bullshit. Ergo: Hun selger klærne. Nå er det vel neppe designer klær hun gir bort. Men klær shoppet på nettet, til langt rimeligere priser. Om det var designet klær er jeg temmelig sikker på at Sidra, eventuelt Shehed, hadde overtatt de klærne. Hun shopper masse på nett og mye blir ikke brukt. Hun har sagt at søstrene får plukke det de vil ta først og det resterende gir hun til skredderen, som har døtre på Filippinene eller vaskehjelpen. Skredderen kan også fint endre på klærne hun får . Hun har forøvrig snappet at skredderen mottar masse klær tidligere, så det er ikke bullshit. Hvor tenker du hun selger disse klærne? 1 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21. oktober 2025 #24558 Skrevet 21. oktober 2025 Nå skal hun kjøpe villa og bil (skal ha privatsjåfør)🤥 denne har vi hørt tusen ganger før.. Alt for å holde folk engasjerte…🙄 6 9
Hallepalle2 Skrevet 21. oktober 2025 #24559 Skrevet 21. oktober 2025 Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden): Nå skal hun kjøpe villa og bil (skal ha privatsjåfør)🤥 denne har vi hørt tusen ganger før.. Alt for å holde folk engasjerte…🙄 Og det lykkes hun jo strålende med. Hvor mange kommentarer har du i denne tråden, for eksempel? 6
Turkis Sau Skrevet 22. oktober 2025 #24560 Skrevet 22. oktober 2025 Bendie skrev (9 timer siden): Nå er det vel neppe designer klær hun gir bort. Men klær shoppet på nettet, til langt rimeligere priser. Om det var designet klær er jeg temmelig sikker på at Sidra, eventuelt Shehed, hadde overtatt de klærne. Hun shopper masse på nett og mye blir ikke brukt. Hun har sagt at søstrene får plukke det de vil ta først og det resterende gir hun til skredderen, som har døtre på Filippinene eller vaskehjelpen. Skredderen kan også fint endre på klærne hun får . Hun har forøvrig snappet at skredderen mottar masse klær tidligere, så det er ikke bullshit. Hvor tenker du hun selger disse klærne? Når folk får solgt stjålne Picassoer til en halv milliard, så tipper jeg Isabel Raad klarer å få solgt noen av de tusen ubrukte designerklærne hun har slengt ubrukt inn i skapet. 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå