agent Skrevet 19. oktober 2025 #24503 Skrevet 19. oktober 2025 Maia3 skrev (58 minutter siden): Hun ligner på Jasmin fra 90 day 8 1
Velinda Skrevet 19. oktober 2025 #24504 Skrevet 19. oktober 2025 En svensk influenser ville bruke en Abba låt som hun hadde laga ny tekst til,fikk blankt avslag,just saying 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. oktober 2025 #24505 Skrevet 19. oktober 2025 Ellenn skrev (5 timer siden): Så lenge man gjør et originalt filmopptak med egne skuespillere er det lov. Opphavsretten beskytter det konkrete filmopptaket, ikke idéene, stemningen, kameravinkelen osv. Hvor har du dette fra? Kilder? 1
Hatsumomo Skrevet 19. oktober 2025 #24506 Skrevet 19. oktober 2025 (endret) Jeg har ikke syntes så mye om klærne fra Ivorie i grunn, men jeg syntes det brune plagget hun lanserer nå er ganske fint, liker litt sånn lag på lag til høst/vinter. Tror ikke jeg kjøper det, men når hun sa idag at hun kommer til å lage bukser for hennes lengde (hun er 159 og jeg er 160 cm), et mindre antall fremover - så tror jeg faktisk at jeg kan bli kunde altså. Jeg sliter alltid så veldig med å finne bukser som passer, og kan jeg slippe kostnaden med å legge dem opp (eller får bekjente til å legge dem opp for meg) så er jo det et stort pluss i min bok. Endret 19. oktober 2025 av Hatsumomo 6
Teflonhjernen Skrevet 19. oktober 2025 #24507 Skrevet 19. oktober 2025 Lalala123 skrev (På 18.10.2025 den 17.19): Så utrolig passende at rosebuketten passet rett inn med interiøret ellers 😆😉 Syns hun reagerte litt for rolig til at den rosebuketten skulle være en overraskelse. Mulig jeg tar feil, men jeg kjøper den ikke 🤭 Så det nå og helt enig. Er veeeldig pompøs melding også 🤦🏼♀️ 4 2
Teflonhjernen Skrevet 19. oktober 2025 #24508 Skrevet 19. oktober 2025 Brunt er nydelig, men burde det ikke vært samme brunfarge? Jeg skal ikke ha noe av dette, syntes det blir for upraktisk og ikke pent. 4 5
Ellenn Skrevet 19. oktober 2025 #24509 Skrevet 19. oktober 2025 Velinda skrev (5 timer siden): link? Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Hvor har du dette fra? Kilder? Åndsverkloven § 2 første ledd): «Opphaveren har enerett til å råde over åndsverket ved å fremstille varige eller midlertidige eksemplarer av verket og ved å gjøre det tilgjengelig for allmennheten…» Loven definerer bare hva som er vernet (altså den konkrete utformingen). Det er derfor fast slått i norsk og europeisk rett at: Bare den individuelle, konkrete utformingen er vernet – aldri idéer, tema, stil, sjanger, konsept, stemning, kameravinkel eller lignende. Dette står tydelig i forarbeidene til åndsverkloven (Prop. 104 L (2016–2017), merknader til § 2), hvor det presiseres at: «Opphavsrett verner bare det som er resultat av en individuell skapende innsats – ikke rene idéer, konsepter eller stilgrep.» Det samme følger av EUs Infosoc-direktiv og gjentatte EU-dommer (bl.a. C-5/08 Infopaq, C-145/10 Painer). 1 2
Sirah Skrevet 19. oktober 2025 #24510 Skrevet 19. oktober 2025 Teflonhjernen skrev (5 minutter siden): Brunt er nydelig, men burde det ikke vært samme brunfarge? Jeg skal ikke ha noe av dette, syntes det blir for upraktisk og ikke pent. Hun sa at hele poenget med at ponchoen var i en annen farge var å bryte det litt av 4
Velinda Skrevet 19. oktober 2025 #24511 Skrevet 19. oktober 2025 Ellenn skrev (8 minutter siden): Åndsverkloven § 2 første ledd): «Opphaveren har enerett til å råde over åndsverket ved å fremstille varige eller midlertidige eksemplarer av verket og ved å gjøre det tilgjengelig for allmennheten…» Loven definerer bare hva som er vernet (altså den konkrete utformingen). Det er derfor fast slått i norsk og europeisk rett at: Bare den individuelle, konkrete utformingen er vernet – aldri idéer, tema, stil, sjanger, konsept, stemning, kameravinkel eller lignende. Dette står tydelig i forarbeidene til åndsverkloven (Prop. 104 L (2016–2017), merknader til § 2), hvor det presiseres at: «Opphavsrett verner bare det som er resultat av en individuell skapende innsats – ikke rene idéer, konsepter eller stilgrep.» Det samme følger av EUs Infosoc-direktiv og gjentatte EU-dommer (bl.a. C-5/08 Infopaq, C-145/10 Painer). Hun har med andre ord brutt loven,dette er blåkopi av flere sener til komersiel bruk,filmen hun har laget skulle vært merket med en C om hadde søkt å fått godkjenning,denne filmen hun bruker er også cc lisens på,tenker du at jeg kunne spilt inn Flåklypa med meg og en veninne i hovedrollen å sluppet unna med det? 2 6
Sunshade83 Skrevet 19. oktober 2025 #24512 Skrevet 19. oktober 2025 Jeg bestilte meg denne her da jeg manglet et varmt offwhite sjal i den stilen. https://ivoriestudio.com/products/graham-knitted-lounge-cape-off-white?variant=48435015712973 Liker at denne kolleksjonen kan brukes i ulike aldersgrupper. Ull ville vært å foretrekke, men blandingen kan allikevel være varm. Oppdatering av produktene i x-mas special- Nude Beauty: Heat protection sprayen fungerte fint. Face mist er virkelig god. Anbefales! Ikke få den i øynene. Eye patchene fungerte bra allerede etter første bruk så blir gjenkjøp når den er tom. Keratin Hair Oil - styr unna! Håret ble forferdelig fett til og med med kun 1 pump. 1
Ellenn Skrevet 19. oktober 2025 #24513 Skrevet 19. oktober 2025 Velinda skrev (56 minutter siden): Hun har med andre ord brutt loven,dette er blåkopi av flere sener til komersiel bruk,filmen hun har laget skulle vært merket med en C om hadde søkt å fått godkjenning,denne filmen hun bruker er også cc lisens på,tenker du at jeg kunne spilt inn Flåklypa med meg og en veninne i hovedrollen å sluppet unna med det? Link? 2
Velinda Skrevet 19. oktober 2025 #24514 Skrevet 19. oktober 2025 Ellenn skrev (41 minutter siden): Link? Du hadde jo lest åndsveksloven med din egen tolkning,les en gang til så ser du at kopiering av andres musikk,film og kunst ikke er lov til komersielt bruk,gjøres enkelt på google 4
Sirah Skrevet 19. oktober 2025 #24515 Skrevet 19. oktober 2025 Sunshade83 skrev (2 timer siden): Jeg bestilte meg denne her da jeg manglet et varmt offwhite sjal i den stilen. https://ivoriestudio.com/products/graham-knitted-lounge-cape-off-white?variant=48435015712973 Liker at denne kolleksjonen kan brukes i ulike aldersgrupper. Ull ville vært å foretrekke, men blandingen kan allikevel være varm. Oppdatering av produktene i x-mas special- Nude Beauty: Heat protection sprayen fungerte fint. Face mist er virkelig god. Anbefales! Ikke få den i øynene. Eye patchene fungerte bra allerede etter første bruk så blir gjenkjøp når den er tom. Keratin Hair Oil - styr unna! Håret ble forferdelig fett til og med med kun 1 pump. Spennende! Jeg bestilte i brun, blir spennende å få det! Regnet egentlig med at det kom til å være minst dobbelt så dyrt, men prisen var jo skikkelig fin så da tok jeg sjansen 2
Lana01 Skrevet 19. oktober 2025 #24516 Skrevet 19. oktober 2025 Sirah skrev (25 minutter siden): Spennende! Jeg bestilte i brun, blir spennende å få det! Regnet egentlig med at det kom til å være minst dobbelt så dyrt, men prisen var jo skikkelig fin så da tok jeg sjansen Jeg har bestilt skjerfet i brunt , og bukse og genser i of- white . Jeg er kresen på kvalitet, og bestiller gjerne dyrt, så langt har jeg vært veldig fornøyd. Har fra før Silke bukser i svart og hvit Elsker!!. Veldig flatterende + braclette topper, som også er et godt kjøp 😊 3
Lana01 Skrevet 19. oktober 2025 #24517 Skrevet 19. oktober 2025 Velinda skrev (1 time siden): Du hadde jo lest åndsveksloven med din egen tolkning,les en gang til så ser du at kopiering av andres musikk,film og kunst ikke er lov til komersielt bruk,gjøres enkelt på google Oida . Patetisk desperasjonen etter å ta Ivorie . Gå for det. Meld dem og se hvor langt du kommer . 4 1
Sirah Skrevet 19. oktober 2025 #24518 Skrevet 19. oktober 2025 Lana01 skrev (26 minutter siden): Jeg har bestilt skjerfet i brunt , og bukse og genser i of- white . Jeg er kresen på kvalitet, og bestiller gjerne dyrt, så langt har jeg vært veldig fornøyd. Har fra før Silke bukser i svart og hvit Elsker!!. Veldig flatterende + braclette topper, som også er et godt kjøp 😊 Jeg hadde egentlig lyst på hele settet jeg også, men begynner med skjerfet og ser hva jeg syntes om det Jeg har veldig lange bein så er alltid skeptisk til bukser fra merker jeg ikke kjenner… Du må gjerne gi en tilbakemelding når du får dem! Silkebuksene synes jeg ser fine ut! Er de lange i beina? Jeg fikk tak i joggedressen på en lokal facebookgruppe - ny med lappen på fra noen som hadde bommet på str. Den er jeg sykt fornøyd med! Litt for dyr etter min smak til fullpris, men til «bruktpris» er den virkelig verdt pengene! Eneste er at den er såpass romslig at jeg optimalt burde gått en str ned, men da vet jeg det
Lana01 Skrevet 19. oktober 2025 #24519 Skrevet 19. oktober 2025 (endret) Sirah skrev (11 minutter siden): Jeg hadde egentlig lyst på hele settet jeg også, men begynner med skjerfet og ser hva jeg syntes om det Jeg har veldig lange bein så er alltid skeptisk til bukser fra merker jeg ikke kjenner… Du må gjerne gi en tilbakemelding når du får dem! Silkebuksene synes jeg ser fine ut! Er de lange i beina? Jeg fikk tak i joggedressen på en lokal facebookgruppe - ny med lappen på fra noen som hadde bommet på str. Den er jeg sykt fornøyd med! Litt for dyr etter min smak til fullpris, men til «bruktpris» er den virkelig verdt pengene! Eneste er at den er såpass romslig at jeg optimalt burde gått en str ned, men da vet jeg det Jeg er 168/169 , silkebuksene subber bakken uten sko , men elsker dem veldig godt kjøp.,De faller veldig fint, og passer til mye Veldig spent på dette kjøpet 😃 skal gi tilbake melding Endret 19. oktober 2025 av Lana01 1
refill Skrevet 19. oktober 2025 #24520 Skrevet 19. oktober 2025 Må le litt. Får opp denne reklamen fra Nakd mellom snappene til Isabel sitt drop 😅 3 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå