Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Lurer på hva som er greia med disse leilighetene, om det er vannlekkasjer i den hun bor i nå, så var jo det også i den mindre leiligheten hun hadde tidligere, og nå i Rami sin leilighet. 

Det virker jo dårlig bygget og til de vanvittige prisene de skal ha, så er jo det ganske vilt.

Dubai har jo blitt bygget ut i rekordfart - ofte av utenlandsk arbeidskraft med sikkert ymse erfaring og kvalitet. Vil tro det kort og greit har gått for fort enkelte steder og at de har tatt for mange snarveier? 

Rami nevnte noe sånt i en story uten at jeg skal sitere han.

Men ja, det er jo helt merkelig!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (59 minutter siden):

Oi, har du en link til nyheten?

Jeg har jo ikke fulgt henne på en stund, skal hun ikke kjøpe leiligheten hun bor i nå allikevel? Hva har skjedd der?

Og hun gikk jo rundt og så på flere villaer før denne leiligheten, men ingen falt i smak, hvorfor har hun forandret mening nå? 

Her er noe jeg ikke har fått med meg.

Du kan jo gå inn på Iris Eyfjord Hreidarsdottir sin snap,ligger i høydepunkter der,hun forklarer hvordan det nye systemet for betaling fungerer,er ikke så god på å lage liker fra Snap

• Liker 1
Skrevet

Kan foresten banne på at Maldivenegjøken  går igjennom skilsmisse… Når hun hele tiden sier hun ikke ønsker kontakt før han har «ordnet opp i det han går igjennom..»

• Liker 14
Skrevet
Velinda skrev (5 timer siden):

Fra September betaler Snap mindre,de vil sende mer reklamepenger til Usa,er nok flere som skjelver litt i buksene nå

Yes!!👏🏽👏🏽👏🏽

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Velinda skrev (47 minutter siden):

Du kan jo gå inn på Iris Eyfjord Hreidarsdottir sin snap,ligger i høydepunkter der,hun forklarer hvordan det nye systemet for betaling fungerer,er ikke så god på å lage liker fra Snap

Er visst sånn nå at de ikke tjener penger på om folk bare klikker seg kjapt igjennom. Man må se mer enn 1 sek. Nå blir det vel slutt på lange kjedelige Tea times og store clickbait’s ..🤔😅

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (27 minutter siden):

Kan foresten banne på at Maldivenegjøken  går igjennom skilsmisse… Når hun hele tiden sier hun ikke ønsker kontakt før han har «ordnet opp i det han går igjennom..»

Garantert noe slikt ja! Enten skillsmisse ellers har han gjort en annen dame gravid.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

søkte og dette kom opp:

Yes, Snapchat is paying less in some ways, especially with the end of its original Spotlight Rewards Program. The platform has replaced it with a new, unified Monetization Program that has significantly higher requirements and shares ad revenue from both Spotlight videos and Stories, but the payouts are not the same as the old daily $1 million pool for just Spotlight content. 

Key changes and their impact
  • Higher entry barrier: 
    The new program requires at least 50,000 followers, whereas the old Spotlight program only required 1,000. The view and engagement thresholds have also increased substantially. 

• Different payout structure: 
    The previous Spotlight program gave out a set amount of money ($1 million per day in late 2020) based on a formula for top videos. The new program distributes a portion of the ad revenue from both Stories and longer Spotlight videos. 

• Focus on longer content: 
    The new program allows for monetization of Spotlight videos longer than one minute, in addition to Stories, which could lead to more ad revenue and potentially higher earnings for established creators who produce this type of content. 

• End of the old program: 
    The Spotlight Rewards Program officially ended on January 31, 2025. This means the daily payout structure that was once in place is gone. 

What this means for creators
  • Lower potential for quick wins: 
    Creators who could once earn money through the old, lower-barrier Spotlight program will likely not qualify for the new program. 

• Emphasis on building a large following: 
    To earn money now, creators need a substantial following (50,000+) and high engagement, not just a single viral video. 

• Shift in strategy: 
    The focus shifts from creating highly viral, short content for a daily payout to building a long-term presence with content that can be monetized through ads in Stories and longer Spotlight videos. 
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden):

Er visst sånn nå at de ikke tjener penger på om folk bare klikker seg kjapt igjennom. Man må se mer enn 1 sek. Nå blir det vel slutt på lange kjedelige Tea times og store clickbait’s ..🤔😅

Nope, når en leser det jeg nettopp la ut, så betyr det LENGRE teatimes hvis hun skal få maks ut av det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Med andre ord vil dette egentlig bare påvirke de små kontoene som kanskje har hatt flaks med en spotlight eller to?

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Nope, når en leser det jeg nettopp la ut, så betyr det LENGRE teatimes hvis hun skal få maks ut av det.

Ja,de må være lenger men hun må få folk til å se hele ikke bare klikke seg gjennom

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Med andre ord vil dette egentlig bare påvirke de små kontoene som kanskje har hatt flaks med en spotlight eller to?

Det påvirker alle kreatører på Snap

• Liker 4
Skrevet
Velinda skrev (3 minutter siden):

Ja,de må være lenger men hun må få folk til å se hele ikke bare klikke seg gjennom

Det tror jeg skal godt gjøres :fnise:

• Liker 9
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg skal godt gjøres :fnise:

enig😂

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Men altså, la oss stikke fingeren i jorden - godt voksne mennesker har faktisk et ansvar for seg selv her.

At Isabel "hjernevasker" folk blir for dumt, folk er jo ikke helt idioter. 
Tror derimot at en god slump av dem er ganske avhengige av henne - men de får da ta det ansvaret på seg selv.

Stygt å si, men dessverre så virker det som enkelte av elsklingene hennes er idioter. 

• Liker 2
  • Nyttig 16
Skrevet

Isabel Raad har dumpet ned på "17 plass" på kvinneguiden. Are you OK, fam? 😂 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Er det flere som får opp de samme snappene hennes gjentatte ganger?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (13 minutter siden):

Hun har ikke all verdens innhold for tiden😴😴😴😴😴

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
refill skrev (2 timer siden):

Haha jeg vet, lite her nå. Jeg ble faktisk lei og ser ikke mer🙃

• Liker 6
Skrevet
Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Haha jeg vet, lite her nå. Jeg ble faktisk lei og ser ikke mer🙃

What! Er det ei liste? Og hvor er den?

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

What! Er det ei liste? Og hvor er den?

Ikke liste per se, tråden hadde bare havnet veldig langt ned på siden her som tråd "nr 17". Men de fleste har vel brukt tiden sin på Ulrikke - the new it girl. For all the wrong reasons 😅

Men for å si noe om Isabel; jeg liker henne i litt mer modne antrekk som i dag, selv om det er så sinnsykt overkill med merker, merker og atter merker. Kunne lært noe om merker, men understated, av Anniken. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...