Hallepalle2 Skrevet 29. september 2025 #24181 Skrevet 29. september 2025 Bendie skrev (2 minutter siden): Det blir totalt meningsløst å skulle linke til en haug av bilder. Tenker det en ser på de siste bildene sier nok. Jeg tror neppe hun har tatt to operasjoner.. Om nesen ser anderledes ut første året etter operasjon er dette en helt normal tilhelings prosess. Så meningsløst og skulle endre noe da. Gikk tilbake på insta og fant et bilde tatt , når hun ser rett i kamerat og etter nesen har funnet sin form Bildet er fra rundt et år etter operasjonen , mai 2016, Jeg slutter denne diskusjonen nå. Nesen hennes er helt fin og naturlig, man hadde ikke sett at den var operert om man ikke visste det. Leppene, puppene og rumpa derimot, de er det jo ingen som tror er naturlig. Men så lenge hun er fornøyd så er det jo null stress for andre. 7 5
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september 2025 #24182 Skrevet 29. september 2025 lajlaj skrev (25 minutter siden): Hæ? Hvorfor skal folk alltid gi seg når de ber om begrunnelse? Jeg forstår meg ikke på debattskikken til enkelte her. Du er ikke alene om å ikke forstå debattskikken til enkelte her.
Sirah Skrevet 29. september 2025 #24183 Skrevet 29. september 2025 agent skrev (1 time siden): Det er en helt grei undersøkelse 👍( øre,nese, hals avd.) Hør med fastlegen, hvis du bor Norge. Lykke til🫶 Takk! Det skal jeg gjøre Jeg ble ikke influensa av Raad til å fikse nesa, neida, jeg ble influensa av Agent 😎🤣 Hallepalle2 skrev (52 minutter siden): Nesen hennes er helt fin og naturlig, man hadde ikke sett at den var operert om man ikke visste det. Leppene, puppene og rumpa derimot, de er det jo ingen som tror er naturlig. Men så lenge hun er fornøyd så er det jo null stress for andre. Enig med deg. 1
Spania33 Skrevet 29. september 2025 #24184 Skrevet 29. september 2025 lajlaj skrev (1 time siden): Er det ren spekulasjon når det er helt åpenbart folk på lønningslisten? Da kan man ikke annet enn anta at lønningene kommer fra et annet selskap. Det er ren bedriftsstrategi. Ja, du spekulerer når du bare kan anta noe og ikke vite for sikkert. 4
Ellenn Skrevet 29. september 2025 #24185 Skrevet 29. september 2025 Det er forskjell på spekulasjoner med og uten skadepotensiale. Spekulasjoner som kan skade andre er potensielt straffbart og/eller søksmålsgrunn. 6
Pigaloppa Skrevet 29. september 2025 #24186 Skrevet 29. september 2025 Bendie skrev (2 timer siden): Så du måtte lete opp opp en screenshot bilde tatt i fra en spesiell vinkel. Ser du ikke selv hvor idiotisk det blir? Om en må lete for å understreke et poeng, så har en neppe rett. Da hadde det vært synlig på ethvert bilde. MJ tok en haug av operasjoner. Så det blir en temmelig desperat sammenligning. Er jo slik den ser ut. 8
Spania33 Skrevet 29. september 2025 #24187 Skrevet 29. september 2025 Ellenn skrev (21 minutter siden): Det er forskjell på spekulasjoner med og uten skadepotensiale. Spekulasjoner som kan skade andre er potensielt straffbart og/eller søksmålsgrunn. Hvilket enormt nedslagsfelt disse spekulasjonene rundt regnskap og lønn har nådd, tapet må være enormt… Tror de aller fleste skjønner at dette bare er en filleting som aldri ville ha nådd en norsk domstol. Ikke engang i USA ville dette ha vært injurierende eller stort nok. Bare enkelte i denne tråden som spinner ingenting til noe enorme greier. 6
Ellenn Skrevet 29. september 2025 #24188 Skrevet 29. september 2025 Spania33 skrev (8 minutter siden): Hvilket enormt nedslagsfelt disse spekulasjonene rundt regnskap og lønn har nådd, tapet må være enormt… Tror de aller fleste skjønner at dette bare er en filleting som aldri ville ha nådd en norsk domstol. Ikke engang i USA ville dette ha vært injurierende eller stort nok. Bare enkelte i denne tråden som spinner ingenting til noe enorme greier. Akkurat det med å spinne ingenting til store greier er det flere her inne som er gode på. 3
Lana01 Skrevet 29. september 2025 #24189 Skrevet 29. september 2025 Spania33 skrev (19 minutter siden): Hvilket enormt nedslagsfelt disse spekulasjonene rundt regnskap og lønn har nådd, tapet må være enormt… Tror de aller fleste skjønner at dette bare er en filleting som aldri ville ha nådd en norsk domstol. Ikke engang i USA ville dette ha vært injurierende eller stort nok. Bare enkelte i denne tråden som spinner ingenting til noe enorme greier. Her spinner du noe voldsomt selv. Har aldri skrevet at dette kan komme til å nå domstolen Poenget er at slike falske påstand potensielt kan skade bedriften omdømme. Selv om det aldri vil nå domstolen, er det fremdeles ugreit å sette ut slike rykter 4
Spania33 Skrevet 29. september 2025 #24190 Skrevet 29. september 2025 Lana01 skrev (7 minutter siden): Her spinner du noe voldsomt selv. Har aldri skrevet at dette kan komme til å nå domstolen Poenget er at slike falske påstand potensielt kan skade bedriften omdømme. Selv om det aldri vil nå domstolen, er det fremdeles ugreit å sette ut slike rykter Nei, jeg spinner ikke. Om noe er straffbart så er det noe en domstol tar seg av. Det har vært flere innlegg her inne hvor det påstås at det som har blitt skrevet/spekulert i rundt lønninger og regnskap kan være straffbart fordi det hevdes å være injurierende. 5
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september 2025 #24191 Skrevet 29. september 2025 (endret) Lana01 skrev (6 timer siden): Tvilsomt at det blir noe søksmål , men ,om hun derimot ønsker innlegg fjernet , eller tråden stengt har hun midler nok til å få advokaten hennes til å se på det Noen påstår jo at hun følger med her inne Minner på hva du spinner på her. Endret 29. september 2025 av Sofie12
Lana01 Skrevet 29. september 2025 #24192 Skrevet 29. september 2025 Sofie12 skrev (4 minutter siden): Minner på hva du spinner på her. Sier ingenting om at dette kommer til å nå domstolen , 2
Spania33 Skrevet 29. september 2025 #24193 Skrevet 29. september 2025 Lana01 skrev (2 minutter siden): Sier ingenting om at dette kommer til å nå domstolen , Det er da det heller ingen som har påstått at du har sagt at det garantert kommer dit. Men når du skriver at dette kan føre til søksmål og erstatning så betyr det jo at det er noe som vil måtte komme opp i en domstol. Hvis ikke så vil det vel ikke kunne føre til søksmål og erstatning, eller? Dette skrev du lengre bak i tråden, og om ikke det befatter bruk av domstol så vet ikke jeg: Når man kommer med falske påstander som kan være til skade for bedriften omdømme, kan det føre til søksmål Den som blir utsatt kan også kreve at dette blir fjernet fra f.eks. sosiale medier Driver du næringsvirksomhet, selger produkter og er avhengig av tillit og godt rykte, kan du også reagere mot konkurrenter eller andre som sverter deg og din virksomhet urettmessig. I tillegg kan du kreve erstatning og oppreisning også for slike krenkelser. Her gjelder både generelle regler og regler i særlovgivningen. Du kan saksøke både et selskap eller enkeltpersoner som driver med slikt. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ Krenkelser, falske og uriktige beskyldninger som ligger på nett, kan fjernes. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ 3
Lana01 Skrevet 29. september 2025 #24194 Skrevet 29. september 2025 Det er en lei uvane enkelte i denne tråden bedriver. Diskusjonen blir bedre, om man slutter å vrenge på ting som er skrevet eller legger på litt ekstra Det blir en evig runddans med kverulering , og du sa osv Veldig ødeleggende for tråden 6
Lana01 Skrevet 29. september 2025 #24195 Skrevet 29. september 2025 Spania33 skrev (2 minutter siden): Det er da det heller ingen som har påstått at du har sagt at det garantert kommer dit. Men når du skriver at dette kan føre til søksmål og erstatning så betyr det jo at det er noe som vil måtte komme opp i en domstol. Hvis ikke så vil det vel ikke kunne føre til søksmål og erstatning, eller? Dette skrev du lengre bak i tråden, og om ikke det befatter bruk av domstol så vet ikke jeg: Når man kommer med falske påstander som kan være til skade for bedriften omdømme, kan det føre til søksmål Den som blir utsatt kan også kreve at dette blir fjernet fra f.eks. sosiale medier Driver du næringsvirksomhet, selger produkter og er avhengig av tillit og godt rykte, kan du også reagere mot konkurrenter eller andre som sverter deg og din virksomhet urettmessig. I tillegg kan du kreve erstatning og oppreisning også for slike krenkelser. Her gjelder både generelle regler og regler i særlovgivningen. Du kan saksøke både et selskap eller enkeltpersoner som driver med slikt. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ Krenkelser, falske og uriktige beskyldninger som ligger på nett, kan fjernes. https://www.advokat-danielsen.no/aerekrenkelse-advokat/rad-om-aerekrenkelse-og-injurier/ Ja jeg skriver at falske påstander kan føre til søksmål. Det betyr ikke at jeg tror/ eller at det kommer til å skje i denne saken. Men det gjør det ikke rett å legge ut falske rykter Nå legger jeg diskusjonen død 1 4
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september 2025 #24196 Skrevet 29. september 2025 Lana01 skrev (26 minutter siden): Det er en lei uvane enkelte i denne tråden bedriver. Diskusjonen blir bedre, om man slutter å vrenge på ting som er skrevet eller legger på litt ekstra Det blir en evig runddans med kverulering , og du sa osv Veldig ødeleggende for tråden Det som er ødeleggende her er at det blir slengt ut søksmål, injurier, advokat osv. Å bruke slike « trusler» er ikke greit og det er ikke første gang. Da må man tåle å,bli motsagt.
agent Skrevet 29. september 2025 #24197 Skrevet 29. september 2025 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Nesen hennes er helt fin og naturlig, man hadde ikke sett at den var operert om man ikke visste det. Leppene, puppene og rumpa derimot, de er det jo ingen som tror er naturlig. Men så lenge hun er fornøyd så er det jo null stress for andre. Helt enig med deg🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯 Helt naturlig. 1 4
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september 2025 #24198 Skrevet 29. september 2025 (endret) agent skrev (50 minutter siden): Helt enig med deg🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯🎯💯 Helt naturlig. Nå måtte jeg bare le litt…helt naturlig😂 Elsker ironien din😂 Endret 29. september 2025 av Sofie12
agent Skrevet 29. september 2025 #24199 Skrevet 29. september 2025 Sofie12 skrev (31 minutter siden): Nå måtte jeg bare le litt…helt naturlig😂 Elsker ironien din😂 Klarte ikke å dy meg, slem pike 😚🤣 1
Gjest Sofie12 Skrevet 29. september 2025 #24200 Skrevet 29. september 2025 agent skrev (8 minutter siden): Klarte ikke å dy meg, slem pike 😚🤣 Er så lov å være litt slem pike❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå