Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bendie skrev (4 timer siden):

Dette blir for dumt. Jeg har vanskeligheter for å se at du selv tror på dette. Viser en brøkdel av dagen? Tror du virkelig at det hun viser, er hele jobben? Hun filmer langt mer enn det hun viser, redigerer, som inkluderer valgt av musikk . Hun leser også en haug av innkommende meldinger og svarer på et utvalg.  Hun skifter til ulike out fit fra ivory studio  som filmes.  I tillegg til dette driver hun sitt eget klesmerket og har et samarbeid angående Nude. 

Ja, hun sier det føles ikke som jobb, men hun sier også at hun bruker timer på redigering av innhold.  Og at vi ikke ser det meste av jobben som må gjøres. Så hun har ikke ferie på Maldivene.

Samt det å vise frem seg selv og , så mye som hun gjør, får frem  mindre pene sider hos folk. Hun mottar en drøss av stygge meldinger. Som de fleste av oss neppe hadde klart å stå i. En ser jo her inne hvor krenket mange blir av svarene til IR. Og hevder at hun er stygg mot de som sender « konstruktiv kritikk»(nedsettende meldinger) . Disse personene sender meldinger, som anonyme og mottar kanskje en eller to meldinger de føler seg støtt av. IR mottar tusenvis. Klart dette tar på mentalt.

Jepp, står inne 100% for mine meninger angående dette. 😊

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Å «logge av» er også content, hun vet så inderlig godt at RS nå virkelig sliter uten beste venninnen. Når hun er tilbake vil de flomme over av meldinger fra elsklingene om hvor mye hun har vært savnet osv. 

Dette forer opp egoet hennes, hun elsker det, jeg tror også hun trenger det for å holde seg «flytende». Men, de enorme oppturene hennes og veldige nedturene hennes så tror jeg hun sliter veldig. Se bare på leppene hennes, hun har  sagt hun ikke fylt noe i de på lenge, men for meg så ser de større ut enn noensinne. 
Hun jobber noen timer en dag, da må hun ligge i sengen hele dagen etter. Ikke normalt for en 31 åring. 
Men, ser de fleste såkalte Influenserer sier de jobber såååååå mye, men i min verden er ikke det de driver på med jobb. Sitte å skvaldre foran en telefon og være reklame dame, 

De fleste bruker en ekstremt aggressiv markedsføring og av de jeg har sett er Isabel den verste. Hun fremstår som kynisk som bare det. 
Penger virker som er alt for henne, hun selger tross alt sjela si for penger. Alle influensere gjør det det, men hun er den verste av de jeg har sett. 
Tror dette på sikt dessverre vil ødelegge henne og det trist, veldig trist…spesielt hvor søt og morsom hun var for bare litt over ett år siden da jeg begynte å følge henne….den Isabel er dessverre helt helt borte.

Jeg tror absolutt at mange av influenserne legger ned mange timer på jobb hver dag. De bruker jo ikke snap slik som vi (eller jeg) gjør, hvor jeg tar et kjapt bilde, sjekker at det ser noenlunde ok ut og så sender det. De tar nok enormt mange bilder for hvert som blir postet, det skal redigeres og settest på musikk og kommentarer. Kommentarer skal leses og vurderes før noen av dem blir offentliggjort. Vedrørende reklamen så må jo avtaler inngås, det faktureres og planlegges hvordan man skal få produktet til å passe inn i content +++. Jeg tror ikke at de jobber MER enn de fleste andre, men de har en uklar overgang mellom jobb og fritid som de fleste av oss slipper. Jeg trenger ikke å tenke jobb når jeg ligger i sofaen og ser på serie. Jeg trenger ikke oppdatere some når jeg er syk, sur eller travel. 

Det er nok mange, både voksne og barn, som får et stresset og usunt forhold til å alltid være på, alltid tenke et steg frem for å få hverdagslivet til å passe til innholdet forøvrig. 

Og så har du oss, som bruker tid på å ikke bare følge denne galskapen, men i tillegg bruker tid av livet på å diskutere dem! Dette har jeg tenkt mye på i det siste og kommet til at det er en usunn bruk av verdifull fritid, så mitt mål er å skjære kraftig ned på tiden jeg bruker på å scrolle. Poenget mitt er at vi som sitter på andre siden av skjermen jammen ikke er i posisjon til å kritisere andres bruk av sosiale medier. Vi bør feie for vår egen dør!

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Jeg tror absolutt at mange av influenserne legger ned mange timer på jobb hver dag. De bruker jo ikke snap slik som vi (eller jeg) gjør, hvor jeg tar et kjapt bilde, sjekker at det ser noenlunde ok ut og så sender det. De tar nok enormt mange bilder for hvert som blir postet, det skal redigeres og settest på musikk og kommentarer. Kommentarer skal leses og vurderes før noen av dem blir offentliggjort. Vedrørende reklamen så må jo avtaler inngås, det faktureres og planlegges hvordan man skal få produktet til å passe inn i content +++. Jeg tror ikke at de jobber MER enn de fleste andre, men de har en uklar overgang mellom jobb og fritid som de fleste av oss slipper. Jeg trenger ikke å tenke jobb når jeg ligger i sofaen og ser på serie. Jeg trenger ikke oppdatere some når jeg er syk, sur eller travel. 

Det er nok mange, både voksne og barn, som får et stresset og usunt forhold til å alltid være på, alltid tenke et steg frem for å få hverdagslivet til å passe til innholdet forøvrig. 

Og så har du oss, som bruker tid på å ikke bare følge denne galskapen, men i tillegg bruker tid av livet på å diskutere dem! Dette har jeg tenkt mye på i det siste og kommet til at det er en usunn bruk av verdifull fritid, så mitt mål er å skjære kraftig ned på tiden jeg bruker på å scrolle. Poenget mitt er at vi som sitter på andre siden av skjermen jammen ikke er i posisjon til å kritisere andres bruk av sosiale medier. Vi bør feie for vår egen dør!

Godt innlegg! 

• Nyttig 4
Skrevet (endret)
Bendie skrev (1 time siden):

Da har vi forskjellig betydning av hva løgn er. Om hun mener at det er healing å dra på tur til Maldivene, selvom hun jobber. Så er det hennes betydning av hva healing er. 

Det er heller ikke løgn om planene endres underveis, eller det blir mer jobb enn planlagt. Det kaller jeg endring av planer, ikke en løgn. 

Så om jeg forteller til mine kollegaer at jeg skal på ferie til Paris og at jeg har planer om å besøke Notre-Dame. Men jeg orker ikke fordi det er så mye folk. Men jeg viste på foran at det kom til  å  være  stapp fult av mennesker. Så det jeg sa til mine kolleger var løgn? 

Godt det er noen som må forsvare IR's manipulerende, kyniske adferd.  Får håpe du får god provisjon, det hadde jeg forlangt.

Hvis du da ikke er i nær familie og forsvarer familien's gode navn og rykte. 

Men som jeg har skrevet før, burde hun logge av. For sin egen mentale helse.

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Kvins skrev (5 timer siden):

Er det et problem at hun sier at hun skal ta fri for sin mentale helse og kanskje får besøk? Følgerne har ikke krav på å vite absolutt alt som skjer og alt hun foretar seg. Det er bare sunt at hun holder noe tilbake. Dessuten kan begge deler være sant, at hun logger av for sin mentale helse - og - får besøk. 

Problemet er hun gjør jo absolutt null for sin mentale helse! Hun blir jo bare verre og verre. Og at hun søker sympati hos følgerne for å ta fri noen dager for å "heale" når det GARANTERT er noe helt annet enn healing hun gjør. 

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Natu skrev (Akkurat nå):

Problemet er hun gjør jo absolutt null for sin mentale helse! Hun blir jo bare verre og verre. Og at hun søker sympati hos følgerne for å ta fri noen dager for å "heale" når det GARANTERT er noe helt annet enn healing hun gjør. 

Men skylder hun nå egentlig følgerne sine en forklaring da? Om jeg skal ha to dager fri fra jobb så føler jeg jo ikke at jeg skylder hverken arbeidsgiver eller kunder noen forklaring på hva jeg skal. Jeg sier at jeg skal ha fri - punktum. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (15 minutter siden):

Det er jo elsklingene, verdens beste jentegjeng og verdens beste venninner hun tar fri fra…merkelig egentlig å ta fri fra beste venninner egentlig? 😉
Men, hun får nok besøk fra en eller annen av mannfolkene vil jeg tro. 

Er det merkelig? Er du tilgjengelig for venninnene dine hele tiden?

• Liker 4
Skrevet
Hallepalle2 skrev (5 minutter siden):

Er det merkelig? Er du tilgjengelig for venninnene dine hele tiden?

Nei, men jeg annonserer ikke for de at nå blir jeg borte et par dager… 

Sirah skrev (7 minutter siden):

Tja, jeg legger fra meg mobilen og gjør meg utilgjengelig selv for bestevenninnen min med jevne mellomrom 🙃 Det gjør vel de aller fleste? Jeg har null dårlig samvittighet for å sette mobilen i "ikke forstyrr" og glemme den. Jeg føler heller ikke at jeg skylder noen noen forklaring på hvorfor. 

Ellers deler jeg samme teori som deg ang gjøk, men det har jeg også skrevet tidligere i tråden. 

Det gjør jeg også, men trenger ikke annonsere at jeg det lang tid i forveien. 
At hun må annonsere det på den måten annonserer jo bare at de er verken elsklingene hennes, beste jentegjengen eller beste venninnene hennes. 
De er hennes følgere, og ikke minst inntektskilde som gjør at hun kan leve det luksuslivet hun gjør. 

Dessverre er det altfor mange som sluker alt hun sier rått, ikke forstår at hun kan si akkurat hva hun vil og bli trodd og ikke minst det vi ser på denne siden av skjermen er ene og alene de Isabel vil vi skal se. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Sirah skrev (43 minutter siden):

Men skylder hun nå egentlig følgerne sine en forklaring da? Om jeg skal ha to dager fri fra jobb så føler jeg jo ikke at jeg skylder hverken arbeidsgiver eller kunder noen forklaring på hva jeg skal. Jeg sier at jeg skal ha fri - punktum. 

Er de følgere? Eller er det bestevenninner? Er det en jobb? Deler du hele livet ditt med din sjef?  Hun sier jo hun deler absolutt alt med sine elskling er og at hun gjør det fordi hun vil ikke fordi hun må. Jeg skjønner jo absolutt hva du skriver. Men jeg skjønner overhodet ikke hvor grensene hennes går for hva som er jobb, fritid, ferie, healing, privatliv osv osv. Jeg ser bare masse selvmotsigelser og en suppe.  

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Det gjør jeg også, men trenger ikke annonsere at jeg det lang tid i forveien. 
At hun må annonsere det på den måten annonserer jo bare at de er verken elsklingene hennes, beste jentegjengen eller beste venninnene hennes. 
De er hennes følgere, og ikke minst inntektskilde som gjør at hun kan leve det luksuslivet hun gjør. 

Dessverre er det altfor mange som sluker alt hun sier rått, ikke forstår at hun kan si akkurat hva hun vil og bli trodd og ikke minst det vi ser på denne siden av skjermen er ene og alene de Isabel vil vi skal se. 

Natu skrev (12 minutter siden):

Er de følgere? Eller er det bestevenninner? Er det en jobb? Deler du hele livet ditt med din sjef?  Hun sier jo hun deler absolutt alt med sine elskling er og at hun gjør det fordi hun vil ikke fordi hun må. Jeg skjønner jo absolutt hva du skriver. Men jeg skjønner overhodet ikke hvor grensene hennes går for hva som er jobb, fritid, ferie, healing, privatliv osv osv. Jeg ser bare masse selvmotsigelser og en suppe.  

Jeg fatter ikke at det er noe å bruke tid og energi på? Så sykt mye rart som den dama gjør og så skal hun til og med få pes for å ikke snappe?  Er det ikke bare positivt at hun forsvinner fra snapchat noen dager da, så er det litt mindre å irritere seg over? Det finnes garantert mange andre influensene man kan bruke energien sin på i mellomtiden.

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (16 minutter siden):

Jeg fatter ikke at det er noe å bruke tid og energi på? Så sykt mye rart som den dama gjør og så skal hun til og med få pes for å ikke snappe?  Er det ikke bare positivt at hun forsvinner fra snapchat noen dager da, så er det litt mindre å irritere seg over? Det finnes garantert mange andre influensene man kan bruke energien sin på i mellomtiden.

Så enig.

Etter å ha hatt pause fra tråden her i noen måneder har jeg notert meg at det krangles om sirup flaske  på frokost bordet, føtter på stoler, meditasjon og IR sin ufine oppførsel angående at hun ville be noen forlate timen( deltaker som oversatte  alt til kona , Samt at IR ikke får mer service enn den gjennomsnittlige gjest.  Og maldiverne kun er ekstra gjestfrie, fordi IR betaler mye tips. Og at hun lyver, da healingen ikke tilfredsstiller kravene for healing. Tror det er det meste.  

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Kritikere: Isabel burde logge av snap! 

Isabel: logger av

Kritikere: hvorfor logger hun av! hun skjuler noe! 

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 timer siden):

Om hun ikke gir beskjed så er det jo hundrevis av galne damer som kontakter familiemedlemmene hennes, Joali og what not, fordi de er bekymret for henne.

Det har vel skjedd flere ganger. Så selvfølgelig må hun si i fra på forhånd. Kjenner flere privatpersoner som også har sagt i fra til venner om at de blir mindre tilgjengelige noen dager/uker/måneder om de trenger pause fra sosiale medier f.eks. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Og man trenger ikke være fan eller Raadsquad når man skriver at kritikken her inne går langt over stokk og stein. Er mye stygt her inne som i hvertfall ikke er konstruktiv kritikk, for konstruktiv kritikk er bra. Nå er det langt mellom de.

Godt Isabel har tatt seg en pause, uavhengig av hva det måtte være.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det jeg ofte tenker når hun logger av slik som nå er at hun fortsetter å filme som vanlig, lagrer dette og poster disse dagene som om det er «nåtid» for å kjøpe seg dager. Hun har vel nevnt noe om dette før når hun f.eks. skal til Norge, og hun gjør jo dette uten at vi følgere merker det. 

Jeg lurer ofte på om hun poster i nåtid eller om hun driver med så kalt forsinket posting/delayed posting. Og i såfall, hvor mange dager/uker tror dere vi henger «bakpå»?? Hun har jo stadig nevnt mangel på plass/minne som ett problem på mobilen/mobilene. Ser ikke andre influencere klage spesielt mye på det samme. Hun har jo på en måte «måttet» være «up to date» i det siste pga julekalender, lanseringer og Sidra sin bursdag, men nå trenger hun ikke være i «nåtid» lenger så kanskje hun nettopp holder på å lage seg en innholds «buffer». 

Bare tanker en sen lørdagskveld.. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Slapp av folkens, 😅 hun kommer nok tilbake med "STORE" overskrifter og tea time snart... dama må jo få tid til å skrive manus 🙈..vi har vell et "gjøk" drama eller 2 i vente🙄

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

Det at Isabel faktisk har klart og være på Joali og Maldivene så langt til nå er faktisk imponerende for jeg tror at visst Isabel vil så kan hun og si visst hun for eksempel hadde logget av snap under hele denne turen og kun fokusert på healingen slash yoga så tror jeg vi ville ha sett en ny Isabel på snap når hun hadde kommet hjem fra turen MEN det at hun har klart og være på Joali og Maldivene så langt er faktisk en stor milepæl i hennes liv så det skal hun ha for at hun faktisk har klart det 👏 til nå uten og dra hjem før tiden og så vi som følger ho på snap så skal det bli morro og se når hun kommer hjem hvor mange Amazon pakker og andre pakker hun har fått levert på døren i det siste for der er det sikkert en del pakker vil jeg tro 🙈og så skal det virkelig bli spennende åg se om hun er den samme Isabel som hun var før hun dro eller om hun har forandret seg noe hvem vet for det vil tiden vise 

• Nyttig 2
Skrevet
Janne Berit skrev (1 time siden):

Det at Isabel faktisk har klart og være på Joali og Maldivene så langt til nå er faktisk imponerende for jeg tror at visst Isabel vil så kan hun og si visst hun for eksempel hadde logget av snap under hele denne turen og kun fokusert på healingen slash yoga så tror jeg vi ville ha sett en ny Isabel på snap når hun hadde kommet hjem fra turen MEN det at hun har klart og være på Joali og Maldivene så langt er faktisk en stor milepæl i hennes liv så det skal hun ha for at hun faktisk har klart det 👏 til nå uten og dra hjem før tiden og så vi som følger ho på snap så skal det bli morro og se når hun kommer hjem hvor mange Amazon pakker og andre pakker hun har fått levert på døren i det siste for der er det sikkert en del pakker vil jeg tro 🙈og så skal det virkelig bli spennende åg se om hun er den samme Isabel som hun var før hun dro eller om hun har forandret seg noe hvem vet for det vil tiden vise 

Hun har selvsagt ikke forandret seg verken av å være på Maldivene eller avlogget noen dager. 

(Og hvem har stjålet punktummene dine?)

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Miimosa skrev (7 timer siden):

Det jeg ofte tenker når hun logger av slik som nå er at hun fortsetter å filme som vanlig, lagrer dette og poster disse dagene som om det er «nåtid» for å kjøpe seg dager. Hun har vel nevnt noe om dette før når hun f.eks. skal til Norge, og hun gjør jo dette uten at vi følgere merker det. 

Jeg lurer ofte på om hun poster i nåtid eller om hun driver med så kalt forsinket posting/delayed posting. Og i såfall, hvor mange dager/uker tror dere vi henger «bakpå»?? Hun har jo stadig nevnt mangel på plass/minne som ett problem på mobilen/mobilene. Ser ikke andre influencere klage spesielt mye på det samme. Hun har jo på en måte «måttet» være «up to date» i det siste pga julekalender, lanseringer og Sidra sin bursdag, men nå trenger hun ikke være i «nåtid» lenger så kanskje hun nettopp holder på å lage seg en innholds «buffer». 

dette tror jeg du har helt rett i! Sikkert derfor også hun «blander» dagene ofte.. 🤔 vet ikke hvilken dag det er osv… 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Sofie12
Skrevet (endret)
Miimosa skrev (12 timer siden):

Tenker de tankene dine er så riktig. Det har vi sett gang på gang at hun ikke filmer i nåtid. Når I har sine fyllekuler eller temperamentet tar overhånd så tror jeg det er lurt 🤣

Endret av Sofie12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...