Bendie Skrevet 26. september 2025 #24041 Skrevet 26. september 2025 agent skrev (44 minutter siden): Jeg har aldri nevnt hælene Ja, det stemmer kanskje. Men du forvarer et innlegg, der vedkommende kritiserer IR for hælene og manglende folkeskikk. 1
Maia3 Skrevet 26. september 2025 #24042 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (2 timer siden): Ja, jeg ser jeg forklarte meg uklart. Det gikk litt fort i svingene. Respekt har selvfølgelig noe å si. Det jeg mente å formidle er at hvordan en sitter med beina på en stol i sanden på en restaurant har absolutt ingenting med hennes business å gjøre eller hvordan hun respekterer andre mennesker. Det er en svartmaling for å prøve å bevise at hun ikke eier respekt for de hun omgås. Noe som ikke akkurat gjenspeiles av den gjestfriheten hun gis, nå på Maldivene. En kan late som det kun handler om at hun er en betalende gjest, men jeg tror de aller fleste ser hun er godt likt utover kun å være en gjest. Hun svarer tilbake på en del nedsettende meldinger hun mottar. Men hun svarer også saklig på mange, som kritiserer Men det er noe merkelig å forvente at hun skal ta til seg nedsettende meldinger som rakker ned på utseende eller som forteller hvor at hun er respektløs ovenfor andre mennesker. Det er en stor forskjell på det å svare frekt tilbake på en stygg melding og det å ikke respektere mennesker hun ellers omgås eller har business samarbeid med. Tror for øvrig at de fleste ledere ikke får en strøm av nedsettende meldinger. For øvrig tjener hun mest i Norden på snap, så hadde hun vært så ufin og respektløs som det her påstås hadde hun ikke tjent millioner på snap alene. Vil gjerne se eksempler på kritiske meldinger der hun svarer saklig tilbake. "De fleste ledere får nok ikke en strøm av nedsettende meldinger." NEI det gjør de nok ikke. De utleverer heller ikke livet sitt til flere tusen kunder. Hun har selv valgt denne jobben ,og må kunne vise respektabel oppførsel overfor kundene sine uansett hva de kommer med. 3 6
Maia3 Skrevet 26. september 2025 #24043 Skrevet 26. september 2025 Lana01 skrev (53 minutter siden): Nå var det vel snakk om mentalt sliten. Nå må man huske på at hun bruker flere timer på filming til snap og Instagram hver dag, inkl redigering , legge til musikk osv . Hver dag året rundt,, hun tar aldri fri + en del jobb, mail osv . Hun snakket om at hun trengte/ vurderte å logge helt av et par dager, noe som er fornuftig Typisk eksempel på å ta ting ut av kontekst . Stakkars IR som sitter på en tropisk øy med all denne luksusen på alle kanter og egenpleie nesten hver eneste dag. Stakkars henne som må jobbe litt hver dag for å tjene penger! Hun trenger virkelig å logge av noen dager. Tenk heller på alle de som jobber 100%, har barn og hus og hjem de må holde styr på, UTEN alle godene hun har mtp assistenter,vaskehjelp osv osv. DE hadde fortjent å logge av. IR har absolutt ingenting å klage over! Hun sier også selv at hun elsker jobben sin ! Stakkars rike pike 11 16
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24044 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (45 minutter siden): Vil gjerne se eksempler på kritiske meldinger der hun svarer saklig tilbake. "De fleste ledere får nok ikke en strøm av nedsettende meldinger." NEI det gjør de nok ikke. De utleverer heller ikke livet sitt til flere tusen kunder. Hun har selv valgt denne jobben ,og må kunne vise respektabel oppførsel overfor kundene sine uansett hva de kommer med. Det er litt vanskelig å vise til, når jeg ikke har som vane og ta screenshot. Men så et innlegg i dag, jeg fant tilbake til. En som evner å skrive konstruktiv kritikk og IR svarer på en pen måte. Det er ofte meldinger som kritiserer på en konstruktiv måte og jeg har et inntrykk av at de besvares i en høflig tone. 6
Gjest Heike72 Skrevet 26. september 2025 #24045 Skrevet 26. september 2025 Noen som vet hvorfor hun har tatt en pause? Går hun på en smell ved å ha kjøpt ut investorene? Slutter folk i firmaet? Ser de trenger ny designer. Det er da ikke lenge siden ny designer begynte der.
Minipilla Skrevet 26. september 2025 #24046 Skrevet 26. september 2025 Lana01 skrev (2 timer siden): Nå var det vel snakk om mentalt sliten. Nå må man huske på at hun bruker flere timer på filming til snap og Instagram hver dag, inkl redigering , legge til musikk osv . Hver dag året rundt,, hun tar aldri fri + en del jobb, mail osv . Hun snakket om at hun trengte/ vurderte å logge helt av et par dager, noe som er fornuftig Typisk eksempel på å ta ting ut av kontekst . Nei kom igjen. Nå må vi stikke en finger i jorden her. Hun sitter å snakker inn i en telefon. Ja - det redigeres og tekstes og fikses på. Men dette er jobben hennes. Hun har valgt det selv. Hun tjener millioner på det. Millioner. Hvor mentalt sliten kan man bli av det? Det som kanskje er litt strevsomt er alle løgnene hun kommer med og opprettholdelsen av fasaden til et tragisk liv fremstilt som lykkelig. Men hvis dette er så slitsomt er det jo ikke noe i veien for å slutte og heller ta en vanlig jobb. 2 15
agent Skrevet 26. september 2025 #24047 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (1 time siden): Ja, det stemmer kanskje. Men du forvarer et innlegg, der vedkommende kritiserer IR for hælene og manglende folkeskikk. Så lenge IR får Princess treatment, får hun falsett stemme og smilet er overdrevet. Får hun ikke det er hun ett mareritt av en annen verden. På Maldivene får hun Princess treatment, det har hun betalt for. Å de som jobber der gjør det de er betalt for å gjøre, verken mer eller mindre. Tror nok ALLE gjestene der får like god service. 4 12
firetoen Skrevet 26. september 2025 #24048 Skrevet 26. september 2025 Heike72 skrev (39 minutter siden): Noen som vet hvorfor hun har tatt en pause? Går hun på en smell ved å ha kjøpt ut investorene? Slutter folk i firmaet? Ser de trenger ny designer. Det er da ikke lenge siden ny designer begynte der. Det er nok ikke slik i det hele tatt. De søker etter en ny designer i tillegg til den de allerede har. Hun hatt sagt fra starten av oppholdet at hun ønsker å logge av noen dager. Mannebesøk er nok mye mer sannsynlig! 11
Maia3 Skrevet 26. september 2025 #24049 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (1 time siden): Det er litt vanskelig å vise til, når jeg ikke har som vane og ta screenshot. Men så et innlegg i dag, jeg fant tilbake til. En som evner å skrive konstruktiv kritikk og IR svarer på en pen måte. Det er ofte meldinger som kritiserer på en konstruktiv måte og jeg har et inntrykk av at de besvares i en høflig tone. Dette er ikke kritikk. Nærmest skryt 6
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24050 Skrevet 26. september 2025 Oline5 skrev (2 timer siden): Enig...det er dette jeg mener med at diskusjonene havner på ville veier 🤷♀️ Alt startet faktisk med spørsmål fra følger ang Bimbo...Isabel svarte "always"...så kommer oppføgings-kommentarer fra følgere, og Isabel svarer "who cares" eller noe sånt... da kommer kommentaren fra Vilde og diskusjonen tar av her inne...bilder av Isabel med beina i stolen på stranden etc etc... En fjær som blir til fem høns 🥴 Nå er det flere innlegg, som kommenterer føttene. Bare å bla noen få sider tilbake. For øvrig var det en haug av innlegg som kritiserte at IR hadde sirup flaske på bordet til frokost og at hun ønsket å si i fra angående meditasjon time, om den kinesiske mannen, også denne gangen skulle oversette alt instruktøren sa, til sin kone. Begge deler ble trukket frem som eksempel på respektløs oppførsel. Så det er nok av tøvete argumenter, som blir brukt for å vise hvor respektløs IR er ovenfor andre mennesker. Tror nok slike eksempler blir trukket frem i en negativ tone, i mangel på annet fra snap chat. Det søkes med lupe… 4 1 4
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24051 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (12 minutter siden): Dette er ikke kritikk. Nærmest skryt Det er ikke det beste eksemplet, men som sagt jeg lagrer intet fra det hun poster. 2
Hallepalle2 Skrevet 26. september 2025 #24052 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Stakkars IR som sitter på en tropisk øy med all denne luksusen på alle kanter og egenpleie nesten hver eneste dag. Stakkars henne som må jobbe litt hver dag for å tjene penger! Hun trenger virkelig å logge av noen dager. Tenk heller på alle de som jobber 100%, har barn og hus og hjem de må holde styr på, UTEN alle godene hun har mtp assistenter,vaskehjelp osv osv. DE hadde fortjent å logge av. IR har absolutt ingenting å klage over! Hun sier også selv at hun elsker jobben sin ! Stakkars rike pike Men trenger det å være enten/eller? Kan ikke både de rike og privilegerte og ‘oss vanlige folk’ fortjene å logge av iblant? Jeg elsker også jobben min, men jammen blir jeg sliten noen ganger. Uten at det er synd på verken meg eller IR av den grunn. Misunnelse er en svært uattraktiv egenskap. 5 1 9
Hallepalle2 Skrevet 26. september 2025 #24053 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (35 minutter siden): Dette er ikke kritikk. Nærmest skryt Skryt? Fordi hun er ‘flink som har på klær’? Jeg leser det som ironi. Voksne folk er ikke flinke fordi de klarer å kle på seg. 4
Lana01 Skrevet 26. september 2025 #24054 Skrevet 26. september 2025 (endret) Minipilla skrev (1 time siden): Nei kom igjen. Nå må vi stikke en finger i jorden her. Hun sitter å snakker inn i en telefon. Ja - det redigeres og tekstes og fikses på. Men dette er jobben hennes. Hun har valgt det selv. Hun tjener millioner på det. Millioner. Hvor mentalt sliten kan man bli av det? Det som kanskje er litt strevsomt er alle løgnene hun kommer med og opprettholdelsen av fasaden til et tragisk liv fremstilt som lykkelig. Men hvis dette er så slitsomt er det jo ikke noe i veien for å slutte og heller ta en vanlig jobb. Er det noen som har sagt at det ikke er jobben hennes? . Alle har vel lov å bli slitne i blant, det menneskelig , uavhengig av hvilken jobb du har osv. Det betyr ikke at man har verken ønske eller behov for å slutte med det en driver med. Jeg er sykepleier og kan også bli sliten etter en vakt, men jeg har mulighet til og hente meg inn igjen har både fridager og ferier , som folk flest . Hun driver eget firma. Hun er også en stor del av Nude Beauty , og det er masse jobb bak snap kontoen. Hun må gå igjennom alt hun har filmet, klippe , svarer på masse , legge til musikk osv. i tillegg er det mye reklame som legges ut , som skal shootes, mm . At enkelte tror det er enkel og fort gjort, viser lite innsikt i hva det innebærer, både når det gjelder å drive en snap konto i den størrelse i tillegg jobben med Ivorie og Nude…osv Hun tar heller aldri fri Ja hun tjener millioner , folk får gjøre noe med sitt eget liv i stedet for å sutre over at andre lyktes og gjør suksess Misunnelse er er dårlig egenskap Endret 26. september 2025 av Lana01 3 5
Minipilla Skrevet 26. september 2025 #24055 Skrevet 26. september 2025 Lana01 skrev (6 minutter siden): Er det noen som har sagt at det ikke er jobben hennes? . Alle har vel lov å bli slitne i blant, det menneskelig , uavhengig av hvilken jobb du har osv. Det betyr ikke at man har verken ønske eller behov for å slutte med det en driver med. Jeg er sykepleier og kan også bli sliten etter en vakt, men jeg har mulighet til og hente meg inn igjen har både fridager og ferier , som folk flest . Hun driver eget firma. Hun er også en stor del av Nude Beauty , og det er masse jobb bak snap kontoen. Hun må gå igjennom alt hun har filmet, klippe , svarer på masse , legge til musikk osv. i tillegg er det mye reklame som legges ut , som skal shootes, mm . At enkelte tror det er enkel og fort gjort, viser lite innsikt i hva det innebærer, både når det gjelder å drive en snap konto i den størrelse i tillegg jobben med Ivorie og Nude…osv Hun tar heller aldri fri Ja hun tjener millioner , folk får gjøre noe med sitt eget liv i stedet for å sutre over at andre lyktes og gjør suksess Misunnelse er er dårlig egenskap Vet du - dere må slutte å kalle all kritikk misunnelse. Det begynner å bli ganske oppbrukt. Det er ikke en eneste ting ved hennes liv jeg er misunnelig på. Nei - jeg tjener ikke millioner men man blir ikke lykkelig av penger, det er hun er godt bevis på. 7 13
Lana01 Skrevet 26. september 2025 #24056 Skrevet 26. september 2025 Minipilla skrev (5 minutter siden): Vet du - dere må slutte å kalle all kritikk misunnelse. Det begynner å bli ganske oppbrukt. Det er ikke en eneste ting ved hennes liv jeg er misunnelig på. Nei - jeg tjener ikke millioner men man blir ikke lykkelig av penger, det er hun er godt bevis på. Når man totalt fornekter at det I gjør, ikke innebære mye jobb, og ser at hun kan bli mentalt sliten osv, kan man jo undres, hvorfor? 3 6
agent Skrevet 26. september 2025 #24057 Skrevet 26. september 2025 Lana01 skrev (2 timer siden): Når man totalt fornekter at det I gjør, ikke innebære mye jobb, og ser at hun kan bli mentalt sliten osv, kan man jo undres, hvorfor? Da må hun jo ta ett valg. Vil hun ha Ivorie og jobbe med Nude, eller være SC avhengig. 1 1 6
Lana01 Skrevet 26. september 2025 #24058 Skrevet 26. september 2025 agent skrev (11 minutter siden): Da må hun jo ta ett valg. Vil hun ha Ivorie og jobbe med Nude, eller være SC avhengig. Hvorfor? Tenker du det om alle som føler seg sliten i perioder, eller gjelder det kun I ? 1 7
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24059 Skrevet 26. september 2025 agent skrev (20 minutter siden): Da må hun jo ta ett valg. Vil hun ha Ivorie og jobbe med Nude, eller være SC avhengig. Tenke seg det. Ta to tre dager fri for jobben. For en som jobber nesten 365 dager i året. 6
agent Skrevet 26. september 2025 #24060 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (4 minutter siden): Tenke seg det. Ta to tre dager fri for jobben. For en som jobber nesten 365 dager i året. Alle burde ta vare på sin mentale helse, det går ikke over med 2 fridager. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå