Gjest Sofie12 Skrevet 25. september 2025 #24021 Skrevet 25. september 2025 Maia3 skrev (53 minutter siden): Prinsessen Galskap.
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #24022 Skrevet 25. september 2025 Sofie12 skrev (3 minutter siden): Galskap. Så enig. Skal tro hvor lenge den helingen varer og å sette seg selv først, er jo IKKE noe nytt 2 4
Snurris Skrevet 25. september 2025 #24023 Skrevet 25. september 2025 Maia3 skrev (1 time siden): Prinsessen Maia3 skrev (1 time siden): Snakk for deg selv ! Hvorfor driver du å siterer deg selv? 1 15
fredsliijle Skrevet 25. september 2025 #24024 Skrevet 25. september 2025 Snurris skrev (2 timer siden): Hvorfor driver du å siterer deg selv? Hun siterer ikke seg selv, men kommentaren🤣 2 2
Snurris Skrevet 25. september 2025 #24025 Skrevet 25. september 2025 fredsliijle skrev (48 minutter siden): Hun siterer ikke seg selv, men kommentaren🤣 Øh nei hun siterer da vitterlig sitt eget innlegg skrevet minutter tidligere. Jeg er så lei av spam her inne, skulle ønske folk kunne få med det man ønsker å si i ett innlegg, samt bruke multisiter-knappen. Men det er vel ikke noe jeg kan bestemme, kun et ønske fra meg. 8 3
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #24026 Skrevet 25. september 2025 Bendie skrev (7 timer siden): Nå vrir du på hva jeg skrev. Hvorfor det? Fordi det er letter å angripe? Jeg skrev at om du er tynn og vakker virker det som du får flere «haters» . Bianca Ingrosso får nettopp det og jeg tror ikke hun hadde fått det samme om hun ikke har alle tre faktorene tilstede. og hvorfor er det så vanskelig å kritisere noen, uten å være så slem. Det skinner gjennom. Det å skrive at en ikke har egentlige venner, og at en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business? Er tips, om en mener noen driver med en manipulerende og kynisk markedsføring. Skriv saklig. Å tro en når gjennom med å nedverdig noe har en misforstått noe. At en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business?? Tror nesten ikke det jeg leser. Det har vel ALT å si !! Dette må du virkelig forklare nærmere 4
Natu Skrevet 25. september 2025 #24027 Skrevet 25. september 2025 Sofie12 skrev (4 timer siden): Galskap. Finner det fascinerende at hun legger ut selv-forherligende kommentarene hele tiden og mange ganger daglig. Altså, hadde noen sendt meg en fin kommentar på Snap, og jeg hadde lagt denne på mystory så alle kunne se.... altså så sinnsykt pinlig å vise verden at man dyrker seg selv på den måten. Jeg kan ikke forstå at familie og venner kan holde ut med noen som er så syklig opptatt av seg selv. Jeg føler egoet hennes sprenger alle rekorder? 2 16
Pigaloppa Skrevet 25. september 2025 #24028 Skrevet 25. september 2025 Lana01 skrev (9 timer siden): Hvorfor behov for å beskytte T? Det var T startet dette ved å legge ut masse stygge innlegg på denne FB gruppen. Om man ikke tør å stå for kommentarene blir offentlig, utenfor gruppen , er det idioti å poste dem i første omgang Kan være enig i at det ikke burde blitt publisert på snappen til I , men kan også forstå hvorfor hun gjorde det. T har vist stalking tendenser, både hatefull og opphengt Hun burdet lagt ballen død I stedet kontaktet hun altså arbeidsgiver med flere for å hevne seg på I og søsteren Var du på den fb siden selv? 4
Lana01 Skrevet 26. september 2025 #24029 Skrevet 26. september 2025 Pigaloppa skrev (7 timer siden): Var du på den fb siden selv? Nei,jeg er og har vært kun her.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 26. september 2025 #24030 Skrevet 26. september 2025 Natu skrev (10 timer siden): Finner det fascinerende at hun legger ut selv-forherligende kommentarene hele tiden og mange ganger daglig. Altså, hadde noen sendt meg en fin kommentar på Snap, og jeg hadde lagt denne på mystory så alle kunne se.... altså så sinnsykt pinlig å vise verden at man dyrker seg selv på den måten. Jeg kan ikke forstå at familie og venner kan holde ut med noen som er så syklig opptatt av seg selv. Jeg føler egoet hennes sprenger alle rekorder? Business.. kun business.☺️ Og de ler seg nok ihjel hele veien til banken… 😉 4
agent Skrevet 26. september 2025 #24031 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (12 timer siden): At en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business?? Tror nesten ikke det jeg leser. Det har vel ALT å si !! Dette må du virkelig forklare nærmere Det er helt uforståelig, det er vanskelig å forklare seg når man har tråkket så i salaten. Konklusjonen Tykke mennesker er ikke vellykket, ei plaget av haters. Slanke som hun sier er offer for haters. De fleste influensere som er vellykket er like. Dvs. Kroppen full av fremmedlegemer og med SF. Har ikke noe med personlighet å gjøre, bare kropp. For min del er det IR 's manipulering, kynisme osv. jeg reagerer mest på. 4 1 4
agent Skrevet 26. september 2025 #24032 Skrevet 26. september 2025 Natu skrev (11 timer siden): Finner det fascinerende at hun legger ut selv-forherligende kommentarene hele tiden og mange ganger daglig. Altså, hadde noen sendt meg en fin kommentar på Snap, og jeg hadde lagt denne på mystory så alle kunne se.... altså så sinnsykt pinlig å vise verden at man dyrker seg selv på den måten. Jeg kan ikke forstå at familie og venner kan holde ut med noen som er så syklig opptatt av seg selv. Jeg føler egoet hennes sprenger alle rekorder? De lever godt av det. Helt utrolig at blodfansen støtter galskapen . Hadde det ikke vært for dem , hadde Rami jobbet på Gardermoen og Karen hadde vel også jobbet evt. gått på NAV. Bimbo gått på skole. 4 8
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24033 Skrevet 26. september 2025 Maia3 skrev (12 timer siden): At en ikke eier respekt ovenfor andre mennesker, hva har det å gjøre med hvordan en driver en business?? Tror nesten ikke det jeg leser. Det har vel ALT å si !! Dette må du virkelig forklare nærmere Ja, jeg ser jeg forklarte meg uklart. Det gikk litt fort i svingene. Respekt har selvfølgelig noe å si. Det jeg mente å formidle er at hvordan en sitter med beina på en stol i sanden på en restaurant har absolutt ingenting med hennes business å gjøre eller hvordan hun respekterer andre mennesker. Det er en svartmaling for å prøve å bevise at hun ikke eier respekt for de hun omgås. Noe som ikke akkurat gjenspeiles av den gjestfriheten hun gis, nå på Maldivene. En kan late som det kun handler om at hun er en betalende gjest, men jeg tror de aller fleste ser hun er godt likt utover kun å være en gjest. Hun svarer tilbake på en del nedsettende meldinger hun mottar. Men hun svarer også saklig på mange, som kritiserer Men det er noe merkelig å forvente at hun skal ta til seg nedsettende meldinger som rakker ned på utseende eller som forteller hvor at hun er respektløs ovenfor andre mennesker. Det er en stor forskjell på det å svare frekt tilbake på en stygg melding og det å ikke respektere mennesker hun ellers omgås eller har business samarbeid med. Tror for øvrig at de fleste ledere ikke får en strøm av nedsettende meldinger. For øvrig tjener hun mest i Norden på snap, så hadde hun vært så ufin og respektløs som det her påstås hadde hun ikke tjent millioner på snap alene. 9
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24034 Skrevet 26. september 2025 agent skrev (16 minutter siden): Det er helt uforståelig, det er vanskelig å forklare seg når man har tråkket så i salaten. Konklusjonen Tykke mennesker er ikke vellykket, ei plaget av haters. Slanke som hun sier er offer for haters. De fleste influensere som er vellykket er like. Dvs. Kroppen full av fremmedlegemer og med SF. Har ikke noe med personlighet å gjøre, bare kropp. For min del er det IR 's manipulering, kynisme osv. jeg reagerer mest på. Det er absolutt ikke det jeg skrev, men det er noe med å vri på sannheten når en ikke liker budskapet. 1 6
Oline5 Skrevet 26. september 2025 #24035 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (37 minutter siden): Ja, jeg ser jeg forklarte meg uklart. Det gikk litt fort i svingene. Respekt har selvfølgelig noe å si. Det jeg mente å formidle er at hvordan en sitter med beina på en stol i sanden på en restaurant har absolutt ingenting med hennes business å gjøre eller hvordan hun respekterer andre mennesker. Det er en svartmaling for å prøve å bevise at hun ikke eier respekt for de hun omgås. Noe som ikke akkurat gjenspeiles av den gjestfriheten hun gis, nå på Maldivene. En kan late som det kun handler om at hun er en betalende gjest, men jeg tror de aller fleste ser hun er godt likt utover kun å være en gjest. Hun svarer tilbake på en del nedsettende meldinger hun mottar. Men hun svarer også saklig på mange, som kritiserer Men det er noe merkelig å forvente at hun skal ta til seg nedsettende meldinger som rakker ned på utseende eller som forteller hvor at hun er respektløs ovenfor andre mennesker. Det er en stor forskjell på det å svare frekt tilbake på en stygg melding og det å ikke respektere mennesker hun ellers omgås eller har business samarbeid med. Tror for øvrig at de fleste ledere ikke får en strøm av nedsettende meldinger. For øvrig tjener hun mest i Norden på snap, så hadde hun vært så ufin og respektløs som det her påstås hadde hun ikke tjent millioner på snap alene. Du vet at den "beina i stolen"-kommentaren i utgangspunktet gjaldt Bimbo? På bursdagsmiddagen på den japanske restauranten? Isabel svarte at Bimbo alltid gjør det..."always" Hvis man alltid gjør det, overalt, så er det kanskje litt utenom det vanlige? Diskusjonene her havner ofte ute på ville veier, men man trenger ikke gjøre ting verre enn de er... 5 1
Minipilla Skrevet 26. september 2025 #24036 Skrevet 26. september 2025 Lurer på hvor sliten man kan bli av å sitte på en luksusøy på Maldivene. 9 7
Bendie Skrevet 26. september 2025 #24037 Skrevet 26. september 2025 (endret) Oline5 skrev (1 time siden): Du vet at den "beina i stolen"-kommentaren i utgangspunktet gjaldt Bimbo? På bursdagsmiddagen på den japanske restauranten? Isabel svarte at Bimbo alltid gjør det..."always" Hvis man alltid gjør det, overalt, så er det kanskje litt utenom det vanlige? Diskusjonene her havner ofte ute på ville veier, men man trenger ikke gjøre ting verre enn de er... Det kan være hun fikk mest pepper. Men ser en på innleggene under her, startet det hele med manglede respekt, grunnet IR har hælene på en stol Neste sitering er en eksempel på hva en ser som konstruktiv kritikk. Der nettopp kritikk av de samme føttene forsvares. agent skrev (På 22.9.2025 den 14.37): Er mann så RIK og velykket som henne, behøver mann ikke å vise folkeskikk. Å ta hensyn til andre (gjentar meg selv for 100 gang) det evner hun ikke å tenke på. Men ifølge Raad selv er hun den ene RIKE der som viser respekt for andre mennesker. De andre RIKE er ikke så respektfull som henne. ❓️ Teflonhjernen skrev (På 22.9.2025 den 18.45): Måtte trykke meg frem til denne for å se hva hun svarte. Hvorfor svarer hun som en furten, sutrete 14 åring? Sidra svarer som den bortskjemte ungen hun er med å bli fornærmet. Hva med å ta ting til seg? La til bilde, øverst. Tilhører sistnevnte sitering. Endret 26. september 2025 av Bendie La til bilde 1
Lana01 Skrevet 26. september 2025 #24038 Skrevet 26. september 2025 Minipilla skrev (34 minutter siden): Lurer på hvor sliten man kan bli av å sitte på en luksusøy på Maldivene. Nå var det vel snakk om mentalt sliten. Nå må man huske på at hun bruker flere timer på filming til snap og Instagram hver dag, inkl redigering , legge til musikk osv . Hver dag året rundt,, hun tar aldri fri + en del jobb, mail osv . Hun snakket om at hun trengte/ vurderte å logge helt av et par dager, noe som er fornuftig Typisk eksempel på å ta ting ut av kontekst . 2 1 6
agent Skrevet 26. september 2025 #24039 Skrevet 26. september 2025 Bendie skrev (5 minutter siden): Det kan være hun fikk mest pepper. Men ser en på innleggene under her, startet det hele med manglede respekt, grunnet IR har hælene på en stol Neste sitering er en eksempel på hva en ser som konstruktiv kritikk. Der nettopp kritikk av de samme føttene forsvares. La til bilde, øverst. Tilhører sistnevnte sitering. Jeg har aldri nevnt hælene 1
Oline5 Skrevet 26. september 2025 #24040 Skrevet 26. september 2025 agent skrev (6 minutter siden): Jeg har aldri nevnt hælene Enig...det er dette jeg mener med at diskusjonene havner på ville veier 🤷♀️ Alt startet faktisk med spørsmål fra følger ang Bimbo...Isabel svarte "always"...så kommer oppføgings-kommentarer fra følgere, og Isabel svarer "who cares" eller noe sånt... da kommer kommentaren fra Vilde og diskusjonen tar av her inne...bilder av Isabel med beina i stolen på stranden etc etc... En fjær som blir til fem høns 🥴 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå