Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23981 Skrevet 24. september 2025 Teflonhjernen skrev (15 minutter siden): Dette bildet understreker mye av det jeg mener…. syntes faktisk det er ganske trist å se at noen blir så avhengige av en person de aldri har møtt, ikke kjenner og ser kun det vedkommende vil vi skal se og tror at det er 100% virkelige liv. «Facetime», tenker hun at hun facetimer med sin bestevenninne? Det er vondt å se!
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23982 Skrevet 24. september 2025 Maia3 skrev (3 minutter siden): Minner om en sekt der IR er sektlederen. Folk blir hjernevasket og ser opp til og forguder sin leder. De ser ingen av de dårlige sidene lederen har. De blir totalt blind og følger lederens "religion " uansett! De er virkelighetsfjerne på de fleste punkter! Farlig utvikling Enig at dette er en farlig utvikling og dette burde virkelig bli satt på dagsorden.
Alex_rude Skrevet 24. september 2025 #23983 Skrevet 24. september 2025 Jeg orker ikke å følge med på henne lengre. Å Maldivene er en «snooze fest» uten like😅. men så at det sto «Jeg skal flytte». Noen som vet hva det dreier seg om? Regner med det bare er «click bait»😅. 3 5
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23984 Skrevet 24. september 2025 Alex_rude skrev (8 minutter siden): Jeg orker ikke å følge med på henne lengre. Å Maldivene er en «snooze fest» uten like😅. men så at det sto «Jeg skal flytte». Noen som vet hva det dreier seg om? Regner med det bare er «click bait»😅. Hun skal bare flytte til naboøyen.
Alex_rude Skrevet 24. september 2025 #23985 Skrevet 24. september 2025 Sofie12 skrev (14 minutter siden): Hun skal bare flytte til naboøyen. Se der ja😆. Takk 😂 4
Maia3 Skrevet 24. september 2025 #23986 Skrevet 24. september 2025 Sofie12 skrev (1 time siden): Nei, hun er ikke mer betydningsfull enn andre gjester. Isabel er hyggelig om hun får det som hun vil og kjører det løpet hun vil og skjer ikke det så er det over og ut. Da kommer dramaqueen frem og viser sitt sanne jeg. Slik har det vært med Golnaz, Newa, lengre konflikt med storesøster og flere. At Isabel er venninner med sine 380 følgere går jo på at hun manipulerer og er kynisk med «elsklinger» « bestevenninner» slik at de handler rubbel og bit for å beholde bestevenninnen sin. Det går i penger, penger, content, content. Når det gjelder resorten så hiver hun penger rundt seg, takk f for at de ansatte gjør alt de kan for å være den som kan få litt ekstra tips. De ansatte på resorten gjør sitt ytterste for å tilfredsstille alle kunder, ikke bare Isabel, for noen ekstra kroner. Amen 3 1 3
LorettaLynn Skrevet 24. september 2025 #23987 Skrevet 24. september 2025 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Dette bildet understreker mye av det jeg mener…. syntes faktisk det er ganske trist å se at noen blir så avhengige av en person de aldri har møtt, ikke kjenner og ser kun det vedkommende vil vi skal se og tror at det er 100% virkelige liv. «Facetime», tenker hun at hun facetimer med sin bestevenninne? At elsklingene er sånn er ille, men synes det er mye verre at hun viser det frem og vil ha det sånn. Det synes jeg er sykt! Hvem vil frivillig bli tilbedt?? Men det er kanskje for å lokke enda flere i fella. Jeg har ikke sett på henne eller andre influensere på hvertfall to uker og kommer ikke til å begynne igjen. Anbefales! Til info hater ikke jeg henne heller synes bare alle influensere er tragiske i sine kunstige fremstillinger av livet. Kanskje noen burde starte AS - Anonyme Snappere 😀 11
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23988 Skrevet 24. september 2025 (endret) LorettaLynn skrev (18 minutter siden): At elsklingene er sånn er ille, men synes det er mye verre at hun viser det frem og vil ha det sånn. Det synes jeg er sykt! Hvem vil frivillig bli tilbedt?? Men det er kanskje for å lokke enda flere i fella. Jeg har ikke sett på henne eller andre influensere på hvertfall to uker og kommer ikke til å begynne igjen. Anbefales! Til info hater ikke jeg henne heller synes bare alle influensere er tragiske i sine kunstige fremstillinger av livet. Kanskje noen burde starte AS - Anonyme Snappere 😀 Enig med deg at det er Isabel som styrer dette løpet stygt. Hun og mange fler. Disse influenserene bruker sine følgere så ille med sympati, manipulering , kynisme osv at det skremmende. Ingen tar itu med hva disse influenserene driver med. Trist at du må konstanterer at du ikke hater for som oftest får man slengt det tilbake om man er kritisk og ytrer seg , det er bare trist. Endret 24. september 2025 av Sofie12
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23989 Skrevet 24. september 2025 (endret) Hallepalle2 skrev (6 timer siden): Du er så kritisk til andre, men selv uttaler du deg helt skråsikkert som om du personlig overværer alle situasjonene IR er i. Du vet akkurat like lite som oss andre om situasjonen rundt det IR velger å publisere. Du vil også ha en fordel av å ordlegge deg litt mer voksent, alle banneordene og de stygge emojiene fordummer bare innleggene dine. WTF! Gang på gang fotfølger du brukere. Kan du være så snill å slutte å fotfølge brukere her inne, det er ikke greit. Diskuter emne Isabel som er emne her og ikke brukere. Har rapportert meg selv men nå er jeg lei og ingen tar itu med det. Endret 24. september 2025 av Sofie12
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #23990 Skrevet 24. september 2025 Hallepalle2 skrev (10 timer siden): Men hun er superhyggelig mot dem som er hyggelige mot henne, og det vil jeg tro at alle de ansatte på resorten er. Hvorfor er det så viktig for deg å overbevise om at hun aldri kan bli godt likt av noen? Det er vel ikke det hun sier, at ingen liker henne. Men disse noen som forsvarer og liker Isabel uansett hva hun gjør og sier,når hun er frekk mot andre,når hun ikke tåler ikke å ikke bli satt på pidestall og bli skrytt opp i himmelen for da Henges du ut offentlig, dette til jubel av disse noen som av en eller annen grunn ikke klarer å innse at dem blir manipulert av en av de mest kyniske influensere vi har! 14
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23991 Skrevet 24. september 2025 Pigaloppa skrev (2 minutter siden): Det er vel ikke det hun sier, at ingen liker henne. Men disse noen som forsvarer og liker Isabel uansett hva hun gjør og sier,når hun er frekk mot andre,når hun ikke tåler ikke å ikke bli satt på pidestall og bli skrytt opp i himmelen for da Henges du ut offentlig, dette til jubel av disse noen som av en eller annen grunn ikke klarer å innse at dem blir manipulert av en av de mest kyniske influensere vi har! 🎯
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #23992 Skrevet 24. september 2025 agent skrev (10 timer siden): Men så møter hun nesten bare mennesker når hun er på Maldivene. Hvorfor gjemme seg for blodfansen når hun er i Oslo. Hun treffer nesten bare mennesker som har betalte jobber for å være hyggelig. Jeg hadde også vært hyggelig mot henne, ettersom jungeltelegrafen har gått at hun deler ut cash. Men at hun er MER BETYDNINGSFULL enn andre betalende gjester tror jeg ikke. 🎯 4
Gjest Sofie12 Skrevet 24. september 2025 #23993 Skrevet 24. september 2025 Det er nettopp slik det er🎯
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #23994 Skrevet 24. september 2025 Bendie skrev (8 timer siden): Nå er det en stor forskjell på hvordan gjester er ovenfor ansatte. Det å alltid hilse, ha et smil rundt munnen og veksle noe hyggelige ord er ikke en selvfølge. Så at de kun er vennlig tilbake fordi hun betaler er tullprat. Selvfølgelig vil de ansatte ikke vise det, om gjesten oppfører seg ufint. Men det betyr selvfølgelig ikke at de ikke ser forskjell på gjester og noen er bedre likt. De er mennesker ikke roboter. Og ja jeg mener at IR er godt likt av de ansatte og at mange blir oppriktige glade for å se henne. Noe som også gir utslag i den ekstra rausheten, de gir tilbake med overraskelser, private opplegg, gaver osv. Det er noe en gjør fordi en har lyst og ikke fordi en må. Og jeg forstår hvorfor IR er mer ute blant folk i Dubai og på på reiser Dette er steder, der ikke folk hele tiden vil gjenkjenne en. Det å være kjent, fører også med seg ubehagelige opplevelser. IR har selv kjent dette på kroppen. Så hun har ikke den friheten til å kunne bevege seg usett rundt, hjemme i Norge. Mere ute blant folk i Dubai? Der ligger hun i senga og beveger seg minst mulig ut av leiligheten. Hun blir nok veldig sliten og må ligge mye etter Maldivene også 2 1 11
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #23995 Skrevet 24. september 2025 Lana01 skrev (6 timer siden): Jeg forstår det faktisk godt. De har hatt folk på døren hjemme i leiligheten, hun hadde i Oslo. Vi har T…. som har laget kvalme og kontaktet arbeidsplassen til Shehed. Sist hun var i Oslo måtte hun ha med seg livvakter /security pga av mannlig / mannlige personer som plager henne . Det er nok av gale folk der ute, så at hun er mer forsiktig , er bare fornuftig og forståelig . Vi ser det jo her inne også, flere som ikke ønsker henne godt, og som leter etter feil i alt hun gjør. Suksessen har alltid en bakside .og ja hun er kjent nok til å kjenne på dette Det var faktisk Isabel som startet den feiden,og som på sin "snille og omtenksome" måten hengte ut private mennesker på sin snap. kvalm som hun er! Ikke var det noe spesielt smart av shehed og fortsette uthenging. Er man en offentlig person ligger det mye ansvar og klokskap bak å håndtere det, noe søstrene raad står til stryk ved flere anledninger 16
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #23996 Skrevet 24. september 2025 Bendie skrev (6 timer siden): Jeg tviler ikke på at også andre gjester er godt likt. Men det er en forskjell på gjester. Poenget er at IR er varm og raus og gir mye av seg selv. Og er godt likt. Ja, de får tips. Så jo bedre service, jo bedre uttelling. Men det gjelder alle gjester. At IR øser ut med dette, er jo ikke ensbetydende med at det er derfor hun er likt. Maldivene er gjestfrie og varme. Så det blir feil å omtale de, som at de kun er ute etter å please de som tipser. Hun er ikke varme og raus,hun er kalkulert og dyktig i å føre folk dit hun vil mener jeg 5 12
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #23997 Skrevet 25. september 2025 Bendie skrev (14 timer siden): Når en ser mottagelsen hun får, når hun besøker den andre Joali resorten, så er det tydelig at hun er mer betydningsfull for de ansatte, en en gjennomsnittlig gjest. Så dette understreker at hun opptrer respektfullt og vennlig ovenfor de ansatte. Hun ser de og er interessert i livene deres. Han ene ønsket også at IR skulle møte datteren hans. Den dritten, som du kaller det. Er tilbakemeldinger til de som henvender seg til IR på snap eller andre kanaler og er svært nedlatende. Jeg har aldri sett hun er annet en fin og respektfull ovenfor de hun møter. Da er det MYE du ikke har fått med deg på snap og de hun "møter " der ! 3 4
Istapp Skrevet 25. september 2025 #23998 Skrevet 25. september 2025 Terningkast 4 på julekalenderen: https://www.minmote.no/skjoennhet/tester/a/MnOJbM/julekalendere-2025?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos2&utm_medium=dre-68c95c59a189ca0ed21790ed I tillegg ser man jf. andres julekalendere, at det velges katalog-produksjon (alt er likt egentlig, bare endret farge osv). Egen designproduksjon gjøres ikke. Det ville kostet for mye og gitt redusert inntjening. 1 8
agent Skrevet 25. september 2025 #23999 Skrevet 25. september 2025 (endret) Sunshade83 skrev (På 23.9.2025 den 16.54): Hvis du bor forholdsvis nær en lokalbebodd øy og de er åpnet for turister så kan de av og til kjøpe deg utflukter til disse. Det er lagt opp helt anerledes enn det hun viste og dette var ikke en kjøpt utflukt. Igjen, er du glad i personalet og de er glade i deg tilbake så kan du få goder som andre besøkende ikke får. Dette er ikke noe du kjøper deg til, men noe du potensielt gjør det "fortjent" til gjennom oppførselen din. Maldivene er et muslimsk land så det er ikke gitt at turister får besøke de lokale øyene uten resorter. Kleskode, ikke alkohol og lignende er standard. Regner med at du så hvor mye hun kneppet kjolen igjen gjentatte ganger både under turen, på besøket og etter besøket i etterkant. Det kommer til stadighet oppgulp om hvordan man gjør ditten og datten på 5-stjerners, men tviler i blant om de samme faktisk har vært i disse landene og på lignende hoteller/resorter. Har ikke tall på hvor mange russere/øst-europeere og kinesere som forpester disse hotellene/resortene. Isabel Raad er ingenting i forhold. Hun er en influencer så innhold vil du få. Det er du som bestemmer om du vil se på innholdet eller ikke. Regner med at du er voksen og dermed selv kan bestemme hva du vil se på og ikke. Oppgulp derimot er det best å noen ganger ha for seg selv. Hun er en influencer som du skriver, men skal hun være fritatt for kritiske kommentarer. Nei og atter nei. IR viser bare det hun vil vi skal se, vi ser med forskjellige briller. Mange som synes hun er fenomenal mot alle ansatte, smiler og gjør om stemmen sin . For meg blir det for mye og går over til å bli kunstig. Hvis jeg hadde jobbet der hadde jeg gått lei, det er så overdrevet. Det har jeg lov til å lufte, noen synes det er fenomenalt. Jeg skriver ikke at de ikke får lov til å ha meninger, vi er forskjellige. Tror også resorten fikk inn mye klager, etter fylle bråket. Endret 25. september 2025 av agent 9
agent Skrevet 25. september 2025 #24000 Skrevet 25. september 2025 Lana01 skrev (19 timer siden): Og det er nettopp derfor hun er populær. Hun gir av seg selv. Hun snakker med de ansatte , er høflig og hun viser interesse for det de sier. Ikke uten grunn at hun har 380K + følgere på snap, og at hun tjener langt mer en de med mange dobbelt følger tall Tror mye av det er for å komme i kontakt med eier. Målet hennes er å få til ett samarbeid med Joali. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå