Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Bendie skrev (1 time siden):

Nå er det en stor forskjell på hvordan gjester er ovenfor ansatte. Det å alltid hilse, ha et smil rundt munnen og veksle noe hyggelige ord er ikke en selvfølge. Så at de kun er vennlig tilbake fordi hun betaler er tullprat. Selvfølgelig vil de ansatte ikke vise det, om gjesten oppfører seg ufint. Men det betyr selvfølgelig ikke at de ikke ser forskjell på gjester og noen er bedre likt. De er mennesker ikke roboter.

Og ja jeg mener at IR er godt likt av de ansatte og at mange blir oppriktige glade for å se henne. Noe som også gir utslag i den ekstra rausheten,  de gir tilbake med overraskelser, private opplegg, gaver osv. Det er noe en gjør fordi en har lyst og ikke fordi en må. 

Og jeg forstår hvorfor IR er mer ute blant folk i Dubai og på på reiser Dette er steder, der ikke folk hele tiden vil gjenkjenne en. Det å være kjent, fører også med seg ubehagelige opplevelser. IR har selv kjent dette på kroppen. Så hun har ikke den friheten til å kunne bevege seg usett rundt, hjemme i Norge. 

WTF ??

Hva vet du om alt dette du påstår? Hva vet du om at hun ikke betaler for saker og ting? ALT for content! De andre gjestene oppfører seg helt sikkert fint mot personalet og har helt sikkert like mange fordeler som henne! Har ikke friheten til å bevege seg rundt i Norge? Tror du hun er verdensstjerne? Må slutte å forherlige denne damen, og lukke opp øynene for virkeligheten 

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (7 minutter siden):

WTF ??

Kanskje en ide å moderere språkbruken!? Dette er dårlig debattskikk. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå er det en stor forskjell på hvordan gjester er ovenfor ansatte. Det å alltid hilse, ha et smil rundt munnen og veksle noe hyggelige ord er ikke en selvfølge. Så at de kun er vennlig tilbake fordi hun betaler er tullprat. Selvfølgelig vil de ansatte ikke vise det, om gjesten oppfører seg ufint. Men det betyr selvfølgelig ikke at de ikke ser forskjell på gjester og noen er bedre likt. De er mennesker ikke roboter.

Og ja jeg mener at IR er godt likt av de ansatte og at mange blir oppriktige glade for å se henne. Noe som også gir utslag i den ekstra rausheten,  de gir tilbake med overraskelser, private opplegg, gaver osv. Det er noe en gjør fordi en har lyst og ikke fordi en må. 

Og jeg forstår hvorfor IR er mer ute blant folk i Dubai og på på reiser Dette er steder, der ikke folk hele tiden vil gjenkjenne en. Det å være kjent, fører også med seg ubehagelige opplevelser. IR har selv kjent dette på kroppen. Så hun har ikke den friheten til å kunne bevege seg usett rundt, hjemme i Norge. 

Tenker at det er mange som tror hun er mer kjent her hjemme enn det hun faktisk er 🙊 Uansett er hun ikke stort utenfor døra når hun er i Olso 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Maia3 skrev (Akkurat nå):
Lana01 skrev (2 minutter siden):

Kanskje en ide å moderere språkbruken!? Dette er dårlig debattskikk. 

Er det dårlig når IR også sier det?

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (59 minutter siden):

Tenker at det er mange som tror hun er mer kjent her hjemme enn det hun faktisk er 🙊 Uansett er hun ikke stort utenfor døra når hun er i Olso 

Jeg forstår det faktisk godt. De har hatt folk på døren hjemme i leiligheten, hun hadde i Oslo. Vi har T…. som har laget kvalme og kontaktet arbeidsplassen til Shehed. Sist hun var i Oslo måtte hun ha med seg livvakter /security pga av mannlig / mannlige personer som plager henne . Det er nok av gale folk der ute, så at hun er mer forsiktig , er bare fornuftig og forståelig . Vi ser det jo her inne også, flere  som ikke ønsker henne godt, og som leter etter feil i alt hun gjør. Suksessen har alltid en bakside .og ja hun er kjent nok til å kjenne på dette 

Endret av Lana01
  • Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Alauda skrev (3 timer siden):

Det er faktisk stor forskjell. Har du ikke selv merket hvor irriterende det er å sitte nær noen som snakker på telefonen på kollektivtransport? Noe helt annet å høre på noen som sitter og snakker sammen.

Den irritasjonen eier jo kun den som irriterer seg. Om man ser den andre part eller ikke betyr jo ingenting så lenge man snakker med dempet stemme. 

Maia3 skrev (25 minutter siden):

WTF ??

Hva vet du om alt dette du påstår? Hva vet du om at hun ikke betaler for saker og ting? ALT for content! De andre gjestene oppfører seg helt sikkert fint mot personalet og har helt sikkert like mange fordeler som henne! Har ikke friheten til å bevege seg rundt i Norge? Tror du hun er verdensstjerne? Må slutte å forherlige denne damen, og lukke opp øynene for virkeligheten 

Du er så kritisk til andre, men selv uttaler du deg helt skråsikkert som om du personlig overværer alle situasjonene IR er i. Du vet akkurat like lite som oss andre om situasjonen rundt det IR velger å publisere. Du vil også ha en fordel av å ordlegge deg litt mer voksent, alle banneordene og de stygge emojiene fordummer bare innleggene dine. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Lana01 skrev (7 minutter siden):

Jeg forstår det faktisk godt. De har hatt folk på døren hjemme i leiligheten, hun hadde i Oslo. Vi har Tiril som har laget kvalme og kontaktet arbeidsplassen til Shehed. Sist hun var i Oslo måtte hun ha med seg livvakter /security pga av mannlig / mannlige personer som plager henne . Det er nok av gale folk der ute, så at hun er mer forsiktig , er bare fornuftig og forståelig . Vi ser det jo her inne også, flere  som ikke ønsker henne godt, og som leter etter feil i alt hun gjør. Suksessen har alltid en bakside .og ja hun er kjent nok til å kjenne på dette 

De hendelsene gjelder jo ikke I, men bror og søster. Livvakter sist hun var i Oslo, har vi vel bare I sine ord på. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
ollie1 skrev (37 minutter siden):

De hendelsene gjelder jo ikke I, men bror og søster. Livvakter sist hun var i Oslo, har vi vel bare I sine ord på. 

Ja det var Rami som var i leiligheten da denne personen dukket opp, men vet man hvem eller  han var ute etter? Og når det gjelder T…. var hun også etter I. Hun kontaktet bla Alternativ jul. Når det gjelder den siste opplevelse, er det noe man kan anta at stemmer. 

Endret av Lana01
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hun er helt sikkert godt likt på lik linje med andre gjester de har. 
Vil tro mange av de andre gjestene er akkurat like hyggelige som henne. 

Men, de vet nok også at jo mer hyggelige de er, jo mer tips får de. De ser jo hvordan hun øser ut med penger uten å tenke seg om. 
De ser jo også at hun reiser alene. 

Så jeg tenker det handler om en kombinasjon av at hun reiser alene, hun øser ut penger, så sjansen for store tips summer er tilstede og hun er hyggelig. 

Veldig enig med det du sier her. 

I tillegg skjønte man jo litt under samtalen med skilpadde-mannen og jadugarden...

Isabel ville være med til et sted der de tar imot (?) skilpadder. Dette stedet var 5 min unna jadugardens hjem.

Skilpadde-mannen fortalte at jadugarden alltid ville være med hver gang de reiste dit, for da kunne han besøke familien samtidig. 

De arbeider jo på resorten i flere mnd om gangen, så det er jo selvklart at de benytter sjansen hvis de kan besøke hjemmet sitt (og det med full lønn, i tillegg til masse tips fra Isabel som føler seg ekstra beæret for å ha blitt invitert med🤷‍♀️)

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hun er helt sikkert godt likt på lik linje med andre gjester de har. 
Vil tro mange av de andre gjestene er akkurat like hyggelige som henne. 

Men, de vet nok også at jo mer hyggelige de er, jo mer tips får de. De ser jo hvordan hun øser ut med penger uten å tenke seg om. 
De ser jo også at hun reiser alene. 

Så jeg tenker det handler om en kombinasjon av at hun reiser alene, hun øser ut penger, så sjansen for store tips summer er tilstede og hun er hyggelig. 

Jeg tviler ikke på at også andre gjester er godt likt. Men det er en forskjell på gjester. Poenget er at IR er varm og raus og gir mye av seg selv. Og er godt likt.

Ja, de får tips. Så jo bedre service, jo bedre uttelling. Men det gjelder alle gjester. At IR øser ut med dette, er jo ikke ensbetydende med at det er derfor hun er likt.

Maldivene er gjestfrie og varme. Så det blir feil å omtale de, som at de kun er ute etter å please de som tipser. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (1 time siden):

WTF ??

Hun har mange hundre tusen følgere og svært mange av disse bor  her i Norge og hun snapper daglig om hva hun gjør og hvor hun befinner seg. Om hun beveger seg rundt i Oslo, kan hun fort oppsøkes av folk, som er ubehagelig og mulig også farlige. Det handler ikke om at hun er en verdensstjerne.

Og jeg forherliger henne ikke. Jeg har et helt avslappet forhold til henne. Ikke sender jeg meldinger til henne på på  snap chat og ikke bryr jeg meg nevneverdig over hva hun skriver der. Det meste scroller jeg over. Jeg følger henne fordi hun er underholdende  og ikke fordi jeg hater alt hun står for. Vil si det er mer spesielt. 

Endret av Bendie
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Lana01 skrev (1 time siden):

Ja det var Rami som var i leiligheten da denne personen dukket opp, men vet man hvem eller  han var ute etter? Og når det gjelder T…. var hun også etter I. Hun kontaktet bla Alternativ jul. Når det gjelder den siste opplevelse, er det noe man kan anta at stemmer. 

Når det gjelder den siste opplevelsen, er det noe man antar ikke kan stemme... Sten&Strøm varslet ikke om økt behov for vektertjenester og ingen lokalaviser har referert til "alvorlige hendelser" og behov for vekterassistanse for IR spesifisert spesielt, men heller ikke "kjendis angrepet- behov for Securitas" generelt. Politiloggen viser heller ingen unormal aktivitet rettet mot "kjendis eller kjent person" i nevnte periode.

Men overdrivelser og å skape content rundt egen person - det er jo hva IR og hennes likesinnede lever av.

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet

Hun har mange hundre tusen følgere og svært mange av disse bor  her i Norge og hun snapper daglig om hva hun gjør og hvor hun befinner seg. Om hun beveger seg rundt i Oslo, kan hun fort oppsøkes av folk, som er ubehagelig og mulig også farlige. Det handler ikke om at hun er en verdensstjerne.

Og jeg forherliger henne ikke. Jeg har et helt avslappet forhold til henne. Ikke sender jeg meldinger til henne på på  snap chat og ikke bryr jeg meg nevneverdig over hva hun skriver der. Det meste scroller jeg over. Jeg følger henne fordi hun er underholdende  og ikke fordi jeg hater alt hun står for. Vil si det er mer spesielt. 

Jeg er jo (veldig) kritisk til Isabel, men jeg hater henne absolutt ikke. 
Jeg begynte å følge henne i fjor sommer da jeg ble sittende hjemme hele sommeren etter en ulykke. 
Syntes hun var helt skjønn, gøyal, lite høytidelig osv. Men, i løpet av året har hun endret seg til å bli en selvopptatt, mannfolk gal krevende diva. En forferdelig shopping galskap der hun bare kaster alt i en haug og aldri bruker det. 
Hun elsker delfiner og den der skilpadda, men kjøper en krokodille barn veske til mange hundre tusen. 
Hun er enten veldig høyt oppe og virker nesten som hun går på noe (Vietnam) eller så er hun laaangt nede og går ikke ut av leiligheten. 
Hun krever prinsesse oppvartning av menn, men så fort hun er full så oppfører hun seg som en fjortis som ringer menn og lager drama og krangler. 

Hun kaller følgerene elsklinger og bestevenninner, driver en veldig aggressiv markedsføring av Nude og Ivorie. 
Sier noen henne i mot, så er hun veldig frekk og RS støtter opp, i deres øyne kan hun ikke gjøre noe galt. 
Men, tross denne negative endringen hos Isabel så hater jeg henne ikke, men kommer aldri til å kjøpe et eneste Nude eller Ivorie produkt av den enkel grunn at markedsføringen er for aggressiv, spesielt mot de som virkelig tror at de er bestevenninnen hennes. 
Men, det er viktig å husk at Isabel og alle andre influensere viser det de ønsker vi skal se, ofte et glansbilde av en spennende hverdag. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Den irritasjonen eier jo kun den som irriterer seg. Om man ser den andre part eller ikke betyr jo ingenting så lenge man snakker med dempet stemme. 

Du er så kritisk til andre, men selv uttaler du deg helt skråsikkert som om du personlig overværer alle situasjonene IR er i. Du vet akkurat like lite som oss andre om situasjonen rundt det IR velger å publisere. Du vil også ha en fordel av å ordlegge deg litt mer voksent, alle banneordene og de stygge emojiene fordummer bare innleggene dine. 

Fordummer ikke all kveruleringen DINE innlegg tror du Hallepalle2?

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (8 minutter siden):

Fordummer ikke all kveruleringen DINE innlegg tror du Hallepalle2?

Nei, det syns jeg ikke.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
agent skrev (6 timer siden):

Men så møter hun nesten bare mennesker når hun er på Maldivene. 

Hvorfor gjemme seg for blodfansen når hun er i Oslo.

Hun treffer nesten bare mennesker som har betalte jobber for å være hyggelig. Jeg hadde også vært hyggelig mot henne, ettersom jungeltelegrafen har gått at hun deler ut cash. 

Men at hun er MER BETYDNINGSFULL  enn andre betalende gjester tror jeg ikke.

Nei, hun er ikke mer betydningsfull enn andre gjester. Isabel er hyggelig om hun får det som hun vil og kjører det løpet hun vil og skjer ikke det så er det over og ut. Da kommer dramaqueen frem og viser sitt sanne jeg. Slik har det vært med Golnaz, Newa, lengre konflikt med storesøster og flere. At Isabel er venninner med sine 380 følgere går jo på at hun manipulerer og er kynisk med «elsklinger» « bestevenninner» slik at de handler rubbel og bit for å beholde bestevenninnen sin. Det går i penger, penger, content, content. Når det gjelder resorten så hiver hun penger rundt seg, takk f for at de ansatte gjør alt de kan for å være den som kan få litt ekstra tips. De ansatte på resorten gjør sitt ytterste for å tilfredsstille alle kunder, ikke bare Isabel, for noen ekstra kroner. 

Endret av Sofie12
Skrevet
Teflonhjernen skrev (27 minutter siden):

Jeg begynte å følge henne i fjor sommer da jeg ble sittende hjemme hele sommeren etter en ulykke. 
Syntes hun var helt skjønn, gøyal, lite høytidelig osv. Men, i løpet av året har hun endret seg til å bli en selvopptatt, mannfolk gal krevende diva. En forferdelig shopping galskap der hun bare kaster alt i en haug og aldri bruker det. 
Hun elsker delfiner og den der skilpadda, men kjøper en krokodille barn veske til mange hundre tusen. 
Hun er enten veldig høyt oppe og virker nesten som hun går på noe (Vietnam) eller så er hun laaangt nede og går ikke ut av leiligheten. 
Hun krever prinsesse oppvartning av menn, men så fort hun er full så oppfører hun seg som en fjortis som ringer menn og lager drama og krangler. 

Hun kaller følgerene elsklinger og bestevenninner, driver en veldig aggressiv markedsføring av Nude og Ivorie. 
Sier noen henne i mot, så er hun veldig frekk og RS støtter opp, i deres øyne kan hun ikke gjøre noe galt. 
Men, tross denne negative endringen hos Isabel så hater jeg henne ikke, men kommer aldri til å kjøpe et eneste Nude eller Ivorie produkt av den enkel grunn at markedsføringen er for aggressiv, spesielt mot de som virkelig tror at de er bestevenninnen hennes. 
Men, det er viktig å husk at Isabel og alle andre influensere viser det de ønsker vi skal se, ofte et glansbilde av en spennende hverdag. 

👏👏👏

Skrevet
Istapp skrev (55 minutter siden):

Når det gjelder den siste opplevelsen, er det noe man antar ikke kan stemme... Sten&Strøm varslet ikke om økt behov for vektertjenester og ingen lokalaviser har referert til "alvorlige hendelser" og behov for vekterassistanse for IR spesifisert spesielt, men heller ikke "kjendis angrepet- behov for Securitas" generelt. Politiloggen viser heller ingen unormal aktivitet rettet mot "kjendis eller kjent person" i nevnte periode.

Men overdrivelser og å skape content rundt egen person - det er jo hva IR og hennes likesinnede lever av.

Nettopp!

Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (45 minutter siden):

Dette bildet understreker mye av det jeg mener…. syntes faktisk det er ganske trist å se at noen blir så avhengige av en person de aldri har møtt, ikke kjenner og ser kun det vedkommende vil vi skal se og tror at det er 100% virkelige liv. «Facetime», tenker hun at hun facetimer med sin bestevenninne? 
IMG_2979.thumb.jpeg.9ce56978b54b7019899aa55b9ba368e7.jpeg

Endret av Teflonhjernen
  • Nyttig 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (6 minutter siden):

Dette bildet understreker mye av det jeg mener…. syntes faktisk det er ganske trist å se at noen blir så avhengige av en person de aldri har møtt, ikke kjenner og ser kun det vedkommende vil vi skal se og tror at det er 100% virkelige liv. «Facetime», tenker hun at hun facetimer med sin bestevenninne? 
IMG_2979.thumb.jpeg.9ce56978b54b7019899aa55b9ba368e7.jpeg

Minner om en sekt der IR er sektlederen. Folk blir hjernevasket og ser opp til og forguder sin leder. De ser ingen av de dårlige sidene lederen har. De blir totalt blind og følger lederens "religion " uansett!  De er virkelighetsfjerne på de fleste punkter! Farlig utvikling 

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...