Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin. 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bendie skrev (2 timer siden):

Nå reagerer jeg langt mer på kommentaren. For det første hva har det med at IR trakk beina opp til seg svært lite å gjøre med hvordan hun respekterer  andre mennesker? Det henger ikke på grep Kommentaren er kun surt oppgulp og dette skal hun ta til seg? Er det noen som mangler respekt, så er det vedkommende som skrev kommentaren. 

Er det en ting IR gjør så er det å se og respektere alle rundt seg. Hun ser alltid opp fra det hun holder på med om noen kommer bort til henne. Hun hilser på alle hun møter. Og hun møter alle med et smil. Det er ikke uten grunn hun blir invitert med hjem til lokale. 

Er du SERIØS ??  Klart hun "oppfører" seg når hun har noe å vinne på det selv. Hvis du har fulgt henne en stund, så er det urovekkende at ikke du har fått med deg hvordan hun opptrer overfor mange av følgerne sine. Når det passer henne så ber hun dem om å holde kjeften for.eks. Hvis noen kritiserer henne for noe, så ber hun dem om å få seg  k.k, for det er sikkert sex de mangler! Hun trakasserer folk osv osv 

Syns de DET er respektabelt? Dette var bare litt,  kunne ramset opp mye. Og husk: det er følgerne hun lever av! Og som en annen skriver her: Skal personalet koste og vaske stolene på restauranten hver gang hun har sittet der med skitne bein, sånn at andre gjester kan sitte der og gå derfra med rene klær?  Er DET å ha respekt? Når man er voksen og ikke har lært sånt,  er det på høy tid at noen sier ifra ! Personen som skrev til henne har heldigvis både respekt og folkeskikk! 

Endret av Maia3
  • Liker 3
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Måtte trykke meg frem til denne for å se hva hun svarte. 
Hvorfor svarer hun som en furten, sutrete 14 åring? 
Sidra svarer som den bortskjemte ungen hun er med å bli fornærmet. 

Hva med å ta ting til seg? 

De tar aldri ting til seg. Blir bare sure av kritikk og tåler ikke noe. Sikkert ikke bare jeg som har blitt blokkert fordi jeg har kommet med tilbakemelding. Jeg kom med en ærlig tilbakemelding på at content har blitt kjedelig nå i 2025. Da kom det surt svar fra både henne og følgere + at hun delte mobbekommentarer mot meg fra følgere og jeg ble blokkert. Ser innom av og til siden hun kommer opp i utforsk. Fortsatt like gørr kjedelig så samme om jeg er blokkert. Liker ikke I og hennes fam mer. De har blitt for høye på seg selv og oppfører seg dårlig. 

Endret av Heike72
Skrevet
Maia3 skrev (53 minutter siden):

Er du SERIØS ??  Klart hun "oppfører" seg når hun har noe å vinne på det selv. Hvis du har fulgt henne en stund, så er det urovekkende at ikke du har fått med deg hvordan hun opptrer overfor mange av følgerne sine. Når det passer henne så ber hun dem om å holde kjeften for.eks. Hvis noen kritiserer henne for noe, så ber hun dem om å få seg  k.k, for det er sikkert sex de mangler! Hun trakasserer folk osv osv 

Syns de DET er respektabelt? Dette var bare litt,  kunne ramset opp mye. Og husk: det er følgerne hun lever av! Og som en annen skriver her: Skal personalet koste og vaske stolene på restauranten hver gang hun har sittet der med skitne bein, sånn at andre gjester kan sitte der og gå derfra med rene klær?  Er DET å ha respekt? Når man er voksen og ikke har lært sånt,  er det på høy tid at noen sier ifra ! Personen som skrev til henne har heldigvis både respekt og folkeskikk! 

For det første personen som henvender seg til IR skriver på en nedsettende måte. Å skrive at noen ikke bryr seg noe særlig om skikk og bruk eller høflighet og respekt. Viser at avsender er ute etter hugg. Det er alt annet enn respekt og folkeskikk, som du hevder vedkommende har.

At IR slår tilbake på sånne meldinger er helt på sinn plass. . Nå ser jeg ikke helt at IR trakasserer folk. Det er vel heller mange, som er ute etter henne og som gjør sitt for å vise hvor ødelagt lepper hun har, hvor mislykket og ensom hun er, at hun aldri vil få seg en mann osv. 

Tenker at mange av de som fryder seg over når noe mislykkes og elsker å hate IR eller hvem som helst influenser, takler svært lite om  IR eller den gitte influenser, gir kritikk i retur.

Hvorfor noe føler et stort behov for å fortelle henne at en ikke sitter og hviler beina  mot kanten av stolen er litt spesielt, spør du meg. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Bendie skrev (15 minutter siden):

For det første personen som henvender seg til IR skriver på en nedsettende måte. Å skrive at noen ikke bryr seg noe særlig om skikk og bruk eller høflighet og respekt. Viser at avsender er ute etter hugg. Det er alt annet enn respekt og folkeskikk, som du hevder vedkommende har.

At IR slår tilbake på sånne meldinger er helt på sinn plass. . Nå ser jeg ikke helt at IR trakasserer folk. Det er vel heller mange, som er ute etter henne og som gjør sitt for å vise hvor ødelagt lepper hun har, hvor mislykket og ensom hun er, at hun aldri vil få seg en mann osv. 

Tenker at mange av de som fryder seg over når noe mislykkes og elsker å hate IR eller hvem som helst influenser, takler svært lite om  IR eller den gitte influenser, gir kritikk i retur.

Hvorfor noe føler et stort behov for å fortelle henne at en ikke sitter og hviler beina  mot kanten av stolen er litt spesielt, spør du meg. 

Bendie skrev (18 minutter siden):

Avsender er nok ikke ute etter hugg. Hun prøver å "fortelle " henne at sånn sitter man ikke på en fin restaurant.  Og det har hun helt rett i. Det er tydeligvis mye av historien om Isabel du ikke har fått med deg.  Hun driver et "firma" der hun selv er ansiktet utad, og svært mye av oppførselen hennes går over alle grenser. Hun har valgt å være influenser med alt det innebærer på både godt og vondt. Som sjef for firmaet sitt, bør hun bite i seg berettiget kritikk !! Hadde sjefer i andre firma tedd seg sånn , så hadde de ikke hatt kunder igjen. Absolutt INGEN andre (influensere) opptrer overfor kundene sånn som hun, men kaller dem elsklinger og besties når det er noe hun skal oppnå ! Det er SÅ gjennomskuelig og simpelt 

• Liker 5
  • Nyttig 15
Skrevet
Maia3 skrev (8 timer siden):

Avsender er nok ikke ute etter hugg. Hun prøver å "fortelle " henne at sånn sitter man ikke på en fin restaurant.  Og det har hun helt rett i. Det er tydeligvis mye av historien om Isabel du ikke har fått med deg.  Hun driver et "firma" der hun selv er ansiktet utad, og svært mye av oppførselen hennes går over alle grenser. Hun har valgt å være influenser med alt det innebærer på både godt og vondt. Som sjef for firmaet sitt, bør hun bite i seg berettiget kritikk !! Hadde sjefer i andre firma tedd seg sånn , så hadde de ikke hatt kunder igjen. Absolutt INGEN andre (influensere) opptrer overfor kundene sånn som hun, men kaller dem elsklinger og besties når det er noe hun skal oppnå ! Det er SÅ gjennomskuelig og simpelt 

100% enig 👍🎯

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Adventskalenderen ryker for min del. Må på jobb sånn helt plutselig. Så om vi skal ha adventskalender her inne må noen andre ta en for laget. Sånn ellers, skjer det noe på Maldivene? Eller er det bare sirupen og beina på en stol som er rystende?

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Maia3 skrev (10 timer siden):

Stemmer det. Folk glemmer at dette er Isabel Raad a/s…🤔 HUN er firma og kundene er følgerne.

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (10 timer siden):

Enig i det du skriver. Men stusser over at du sier ingen andre influensere er sånn. Syns normen blant de er å være glad i sine besties men tåle null kritikk jeg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva skjer med «dialekten» til Sidra? Er det Bærums R hun har dratt på seg? 

• Liker 3
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Adventskalenderen ryker for min del. Må på jobb sånn helt plutselig. Så om vi skal ha adventskalender her inne må noen andre ta en for laget. Sånn ellers, skjer det noe på Maldivene? Eller er det bare sirupen og beina på en stol som er rystende?

Tenker at folk heller burde gå inn og bestille årets rosa sløyfe 🎀 fra Kreftforeningen, den kan bestilles fra i dag. 

• Liker 3
  • Hjerte 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (3 timer siden):

Typisk! Men vi skal sikkert klare å bli oppdatert uansett 😅 

Jeg har ikke fulgt så mye med, men stort sett bare sirup og beina på en stol som provoserer 😁 Hun har kranglet med MG, men de er venner igjen. Om to dager er han ferdig med greia si, så da er han nok back in bussines 😅

Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Tenker at folk heller burde gå inn og bestille årets rosa sløyfe 🎀 fra Kreftforeningen, den kan bestilles fra i dag. 

Har ikke den vært i salg lenge? Jeg kjøpte en på Nille her en dag?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Enig i det du skriver. Men stusser over at du sier ingen andre influensere er sånn. Syns normen blant de er å være glad i sine besties men tåle null kritikk jeg.

Mange takler kritikk dårlig, men ser ikke at noen andre ber følgerne holde kjeften f.eks 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg forventet adventskalenderen skulle fyke vekk, jeg! IR fortalte så stolt at det var 3-4 ganger så mange som pinnet den enn det de hadde produsert? Var inne nå, og det er fortsatt tilgjengelig..

Jeg kjøpte Kicks sin på click og hent, og når jeg hentet fortalte dama i kassa at den var utsolgt på 20 minutter. Med hypen til IR forventet jeg ikke noe mindre her. Kanskje spesielt med tanke på hvor fort hennes andre produkter tilsynelatende fyker ut...

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hehe, nå var det utsolgt.. Produserte de 1426 kalendere totalt?

Screenshot_20250923_130012_Samsung Internet.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
hjerteis skrev (28 minutter siden):

Hehe, nå var det utsolgt.. Produserte de 1426 kalendere totalt?

Screenshot_20250923_130012_Samsung Internet.jpg

Jeg fikk lagt den i handlekurven nå 🤔

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Typisk! Men vi skal sikkert klare å bli oppdatert uansett 😅 

Jeg har ikke fulgt så mye med, men stort sett bare sirup og beina på en stol som provoserer 😁 Hun har kranglet med MG, men de er venner igjen. Om to dager er han ferdig med greia si, så da er han nok back in bussines 😅

Har ikke den vært i salg lenge? Jeg kjøpte en på Nille her en dag?

Ikke årets, den kom ut i salg i dag 🎀

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Mulig mange på listen skiftet mening når innholdet ble sluppet. Nude har jo faktisk ikke et SÅ stort sortiment så mange av de som ønsker seg den har nok store deler av innholdet allerede. 

@Sveits35, det er enda håp 😁

Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Ikke årets, den kom ut i salg i dag 🎀

Ahhh da pusha de sikkert ut siste rest av fjorårets eller noe da.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Mulig mange på listen skiftet mening når innholdet ble sluppet. Nude har jo faktisk ikke et SÅ stort sortiment så mange av de som ønsker seg den har nok store deler av innholdet allerede. 

@Sveits35, det er enda håp 😁

Jeg prøvde bare for gøy nå og legge den i handlekurven hos Lyko og gikk fint det. 
Men, jeg skal ikke ha den, men det viser nok en gang hvordan Isabel hyper opp ting på det villeste så elsklingene skal hive seg rundt og ikke minst føle seg spesielt heldige siden akkurat de fikk tak i kalender eller noe annet av det hun pusher på beste venninnene

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...