Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

Nei, helt ulike. Ser hvor de har funnet inspirasjonen 😄

Synes de faktisk ikke de er særlig like. De har helt ulike strass, om den andre i det hele tatt har det? og modellen er helt ulike. Den andre bikinien ser ut til å være tynnere i stoffet og Ivorie Studie har langt flere detaljer.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Maia3 skrev (22 minutter siden):

Screenshot_20250922_140503_Snapchat.jpg

Er mann så RIK og velykket som henne, behøver mann ikke å vise folkeskikk.  Å ta hensyn til andre (gjentar  meg selv for 100 gang) det evner hun ikke å tenke på.

Men ifølge Raad selv er hun den ene RIKE der som viser respekt for andre mennesker.  De andre RIKE er ikke så respektfull som henne.

Endret av agent
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Gjesti7654 skrev (31 minutter siden):

Har ikke sett på Isabel sin snap på mange uker, men hun poppet opp i utforsk nå så trykket innom. Har fått med meg at hun var drita på fredag.

Nå fortalte hun at hun hadde ringt både naboen og maldivenegjøken, og tydeligvis lagt på uten videre med maldivenegjøken (hun husker ikke hvorfor.)

Hun ville heller ikke spørre han HVA som skjedde, eller hvorfor hun la på, for hva om det var HAN som var frekk mot henne? Hun sier heller ikke unnskyld fordi hun ikke husker hva krangelen var, og hva om det var han som sa noe til henne som HAN burde si unnskyld for?

Jeg blir litt sjokkert faktisk. Jeg er like gammel som Isabel, og jeg kan godt huske da jeg var 16-20 år å oppførte meg på samme måte. Ble full, ringte til gud og hvermannsen og startet drama for ingenting. Det er jo ikke noe nytt. Men som en voksen kvinne på 31?

Jeg har vært drita etter jeg fylte 30 kanskje én eneste gang, men ikke engang da falt det meg inn å ringe rundt å krangle med folk. 

Det er bare så fjernt for meg hvordan en dame på 31 oppfører seg som jeg gjorde da jeg var 16. Hun må ha stoppet å utvikle seg mentalt på et punkt? 

Jeg har egentlig ikke noe imot Isabel, men sånne ting som dette stiller jeg spørsmål ved. Ikke fordi jeg "hater" henne, men fordi jeg genuint lurer på hva som foregår inne i hodet hennes. Hun er 31 år?

31 år og oppfører seg som en fjortis.  Idag skal de på yoga og hvis hun damen som ikke kan engelsk er der med mannen sin (som måtte oversette) så skal Isabel be dem om å gå !! Hun gikk selv sist da hun ikke orket å høre på. Frekkhetens nådegave er hun virkelig i besittelse av ! Ingen andre enn henne selv som er verdt noe i hennes verden !

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Er mann så RIK og velykket som henne, behøver mann ikke å vise folkeskikk.  Å ta hensyn til andre (gjentar  meg selv for 100 gang) det evner hun ikke å tenke på.

Men ifølge Raad selv er hun den ene RIKE der som viser respekt for andre mennesker.  De andre RIKE er ikke så respektfull som henne.

Det gjelder ikke bare henne selv, men hele familien dessverre 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia3 skrev (5 minutter siden):

Det gjelder ikke bare henne selv, men hele familien dessverre 

Så på Rami's snapp for ett par dager siden.

Hva er det med den veska han går med, blir helt satt ut jeg. (på trening) Den grusomme veska for å ha med seg vann eller?

Men  tror det LV, men uff 🤭😅🤣

• Nyttig 6
Skrevet
Bendie skrev (3 timer siden):

Nå vil jeg tro Karolina Ekra ikke har så mye med disse to designene å gjøre. Da hun ble ansatt i september i fjor. Det tar mange måneder fra ideen skisseres, til  et produkt er ute til salg.  IR har selv sagt de har tatt mange grep for å videreutvikle Ivorie studio og øke kvaliteten/ designet på varene. Resultatet ser vi vel først nå og fremover. 

Når det er sagt er det mange som inspireres av de samme trendene og til dels kopierer ideer/ looks fra hverandre. 

Hvilke fabrikker bruker de i Kina?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Hvor er sirupen til Ivorie studio produsert?

Er det Norge eller utlandet? 

Hun sier selv at den produseres i Norge 

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

31 år og oppfører seg som en fjortis.  Idag skal de på yoga og hvis hun damen som ikke kan engelsk er der med mannen sin (som måtte oversette) så skal Isabel be dem om å gå !! Hun gikk selv sist da hun ikke orket å høre på. Frekkhetens nådegave er hun virkelig i besittelse av ! Ingen andre enn henne selv som er verdt noe i hennes verden !

Jeg har ikke fulgt med så vet ikke noe om yogaen, men hva var det? Noen som ikke kunne engelsk?

Skrevet

Jeg begynner å bli lei Isabel sitt content, har fulgt med noen måneder, men det går jo i samme tralten hele tiden. 

Suzi blir full, krangler med gjøk. Vil ikke ha noe med gjøker å gjøre. Vil ha besøk av gjøk likevel. Chiapudding, kaffesirup, Colleen Hoover, pyjamaser og risvann. Det har ingenting å si om hun er hjemme i Dubai eller på Maldivene, det skjer ikke noe nytt og spennende likevel, bare annen bakgrunn på jabbingen.

Spørs om ikke det er på tide å bytte søsken å titte innom, til og med lillebror Rami har bedre content 🤷‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 11
Skrevet

Uansett hvilke unnskyldninger Isabel har om at alle andre er verre... det ER respektløst å sitte med beina opp i stolen når man spiser på restaurant. 

Bimbo gjør det alltid, ifølge Isabel.

Det er respektløst overfor restauranten, de andre gjestene som også har betalt enorme summer for å være der, for ikke å snakke om kelnerne som får god utsikt til hvor beveren holder hi 😳(Tenker spesielt på første dagen da Bimbo hadde tenkt å gå truseløs under miniskjørtet)

Det er vel også litt halv-dårlig oppførsel å sitte og hoie og skrike i fylla, ringe gjøker for å lage drama, holde hele resorten våken med skrålinga?

Hun er så redd for at folkene på Joali skal få dårlig oppfatning av henne, men tror hun virkelig at ingen fikk med seg fylle-røret? Mest sannsynlig ble de geleidet hjem til villaen...ingen tok vel sjansen på at de skulle kravle seg over tre-bryggene på egenhånd.

Når det er sagt synes jeg Isabel blir litt usmakelig når hun er sammen med søsknene... "fuckings" og "brur" i annenhver setning, og  samtidig "dere-kan-takke-meg-for-alt-dere-har"- påminnelse fra morgen til kveld

• Liker 7
  • Nyttig 22
Skrevet (endret)
Margit777 skrev (19 timer siden):

II

Er jo bare å gå på temu eller lignende sider så selges det like ting der, ta screenshot av tingene og lime det inn i bildesøk. Hun selger bare dritt, sminka dritt 😄😄 Å saksøke kan du dra til et annet land for. Husker spesielt en sminkeveske med pels blandt annet. Fikk jo kjøpt de på apotek1 her hjemme tilogmed. Og kosta langt under halvparten på Kina sider. 

Screenshot_20250922_020214_Chrome.jpg

Screenshot_20250922_020138_Temu.jpg

Screenshot_20250922_020831_Chrome.jpg

Screenshot_20250922_022119_Free Adblocker Browser.jpg

Dumt av I og vise seg fra siden, da ser man den billige ujevne sømmen

Screenshot_20250922_022220_Free Adblocker Browser.jpg

Dumt av I å vise seg fra siden, da synes den billige sømmenScreenshot_20250922_021128_Chrome.jpg

Slo meg at dette er noe vi sett før…Trendy Things som Isabel og Pierre startet.

Endret av Sofie12
Skrevet
Gjesti7654 skrev (50 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt med så vet ikke noe om yogaen, men hva var det? Noen som ikke kunne engelsk?

Ett japansk par som var på yoga. Fruen kunne ikke engelsk så mannen oversatte til sin partner. Dette var for mye for divaen Isabel og hun gikk. 

Skrevet
Sofie12 skrev (13 minutter siden):

Ett japansk par som var på yoga. Fruen kunne ikke engelsk så mannen oversatte til sin partner. Dette var for mye for divaen Isabel og hun gikk. 

Det hadde faktisk vært grunn til å bli kastet ut fra mitt yogastudio (mitt som i at jeg er medlem, jeg eier det ikke), så at Isabel bare gikk er ikke negativt. Hun betaler like mye som andre for tjenesten og skal selvsagt ikke høre andre enn instruktøren. Det er ikke greit å snakke under yogatime. 

• Liker 6
Skrevet
Gjesti7654 skrev (1 time siden):

Under forrige yoga time var det en som oversatte alt instruktøren sa, som pust rolig inn… osv.. Er enig med IR at det er veldig ødeleggende. Det er ment som en en avslappende økt. 

Om det var motsatt og IR hadde snakket ville det blitt oppstandelse her inne. Rart det der…. At absolutt alt tolkes i dis favør 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sofie12 skrev (12 minutter siden):

Det var ikke yoga, men meditasjon. Jeg hadde også blitt rimelig irritert om noen drev og oversette alt instruktøren sa under en meditasjon. 

Hva hvis det var omvendt? Hvis IR satt og oversatte alt for moren sin i en sånn setting, hadde det vært greit?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Ellenn skrev (3 minutter siden):

Det var ikke yoga, men meditasjon. Jeg hadde også blitt rimelig irritert om noen drev og oversette alt instruktøren sa under en meditasjon. 

Hva hvis det var omvendt? Hvis IR satt og oversatte alt for moren sin i en sånn setting, hadde det vært greit?

Ååh okei. Ja jeg kan forstå at det er veldig forstyrrende, ihvertfall i en meditasjonsøkt!

Men som du sier... Om moren hennes hadde vært med, hadde jo Isabel (eller noen andre) måtte oversatt til henne også? Hva hadde Isabel gjort da? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Gjesti7654 skrev (7 minutter siden):

Ååh okei. Ja jeg kan forstå at det er veldig forstyrrende, ihvertfall i en meditasjonsøkt!

Men som du sier... Om moren hennes hadde vært med, hadde jo Isabel (eller noen andre) måtte oversatt til henne også? Hva hadde Isabel gjort da? 

Det vei vi ikke, men om hun hadde oversatt hadde hun helt sikkert fått høre det her. 

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (4 timer siden):

Screenshot_20250922_140754_Snapchat.jpg

Måtte trykke meg frem til denne for å se hva hun svarte. 
Hvorfor svarer hun som en furten, sutrete 14 åring? 
Sidra svarer som den bortskjemte ungen hun er med å bli fornærmet. 

Hva med å ta ting til seg? 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Oline5 skrev (1 time siden):

Uansett hvilke unnskyldninger Isabel har om at alle andre er verre... det ER respektløst å sitte med beina opp i stolen når man spiser på restaurant. 

Bimbo gjør det alltid, ifølge Isabel.

Det er respektløst overfor restauranten, de andre gjestene som også har betalt enorme summer for å være der, for ikke å snakke om kelnerne som får god utsikt til hvor beveren holder hi 😳(Tenker spesielt på første dagen da Bimbo hadde tenkt å gå truseløs under miniskjørtet)

Det er vel også litt halv-dårlig oppførsel å sitte og hoie og skrike i fylla, ringe gjøker for å lage drama, holde hele resorten våken med skrålinga?

Hun er så redd for at folkene på Joali skal få dårlig oppfatning av henne, men tror hun virkelig at ingen fikk med seg fylle-røret? Mest sannsynlig ble de geleidet hjem til villaen...ingen tok vel sjansen på at de skulle kravle seg over tre-bryggene på egenhånd.

Når det er sagt synes jeg Isabel blir litt usmakelig når hun er sammen med søsknene... "fuckings" og "brur" i annenhver setning, og  samtidig "dere-kan-takke-meg-for-alt-dere-har"- påminnelse fra morgen til kveld

Jeg tenkte mest på at alle går barfot og det blir selvsagt mye sand og skitt på føttene … Når man da sitter med føttene i stolen vil neste som kanskje kommer i hvit shorts elle bukse få skitten på klærne … Litt som at man ikke skal sette føttene med sko på i setene til tog og buss etc. Elementær folkeskikk i grunn. 

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Måtte trykke meg frem til denne for å se hva hun svarte. 
Hvorfor svarer hun som en furten, sutrete 14 åring? 
Sidra svarer som den bortskjemte ungen hun er med å bli fornærmet. 

Hva med å ta ting til seg? 

Nå reagerer jeg langt mer på kommentaren. For det første hva har det med at IR trakk beina opp til seg svært lite å gjøre med hvordan hun respekterer  andre mennesker? Det henger ikke på grep Kommentaren er kun surt oppgulp og dette skal hun ta til seg? Er det noen som mangler respekt, så er det vedkommende som skrev kommentaren. 

Er det en ting IR gjør så er det å se og respektere alle rundt seg. Hun ser alltid opp fra det hun holder på med om noen kommer bort til henne. Hun hilser på alle hun møter. Og hun møter alle med et smil. Det er ikke uten grunn hun blir invitert med hjem til lokale. 

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...