Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maia3 skrev (47 minutter siden):

Er du seriøs? 😀 Hun selger jo verdens fuckings BESTE sirup, verdens fuckings FINESTE klær, verdens fuckings FLOTTESTE og mest sexy make up og hun er jo verdens fuckings STØRSTE superstjerne, og så støtter du henne ikke ?? Fy så dårlig gjort (🤣)

NOPE 🤣😝🤭

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (20 minutter siden):

NOPE 🤣😝🤭

IKKE jeg heller og kommer ALDRI til å gjøre det 😁🤣🤮

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det mest underholdende med Isabel Raad er diskusjonene her inne. :popcorn:

• Liker 10
  • Nyttig 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet (endret)

Hvem er playboy? Ibiza, Maldivene 1 eller 2, Dubai? Hjelpes - nå går det i surr.

kan noen lage en index så det går ann å ha oversikt? 📑🚩🏳️🧩♻️🌳📈📉

Endret av Kort_og_grei
Skrevet
Kort_og_grei skrev (11 minutter siden):

Hvem er playboy? Ibiza, Maldivene 1 eller 2, Dubai? Hjelpes - nå går det i surr.

Tror IR har mistet oversikt selv, så da kan du tenke deg selv.😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Kort_og_grei skrev (12 minutter siden):

Så har du ufo, solkremen,  tennis osv osv.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Kort_og_grei skrev (46 minutter siden):

Maldivenegjøken er playboy.  Nå føler hun at han er såååå forelsket i henne og at han er HELT seriøs. Hvorfor skal han være trofast og lojal mot henne når han aldri har vært det med noen andre?? Hva har hun å tilby som ikke andre har? Kan jo ikke være penger han er ute etter.  Sa du innbilsk, eller?  Hun er totalt opphengt I denne fyren og nå fisker hun alt hun kan for at elsklingene skal si at HAN må du satse på. Hun er såååå naiv og rett og slett dum. Dette kommer til å ende med et stor nedtur og ødelegge det skjøre hjertet hennes. Og hun kommer til å bli mentalt forstyrret av å være i et forhold med ham. Vent og se ! Ta dere en iskaffe ala isabel, damer. Alle DØR jo for den 🤣 Så er det snabelsafari og snabelsafari og snabelsafari igjen og igjen og igjen, han sa midt under akten at han er seriøs og vil ha en sjangs. Hun mener han er obsessed av henne! Hjelpes . Nå bryr hun seg plutselig om hva folk tenker om henne også!!!! 🤣 FY f...

Nye løgner og selvmotsigelser i haugevis 

Endret av Maia3
  • Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet
Maia3 skrev (57 minutter siden):

Maldivenegjøken er playboy.  Nå føler hun at han er såååå forelsket i henne og at han er HELT seriøs. Hvorfor skal han være trofast og lojal mot henne når han aldri har vært det med noen andre?? Hva har hun å tilby som ikke andre har? Kan jo ikke være penger han er ute etter.  Sa du innbilsk, eller?  Hun er totalt opphengt I denne fyren og nå fisker hun alt hun kan for at elsklingene skal si at HAN må du satse på. Hun er såååå naiv og rett og slett dum. Dette kommer til å ende med et stor nedtur og ødelegge det skjøre hjertet hennes. Og hun kommer til å bli mentalt forstyrret av å være i et forhold med ham. Vent og se ! Ta dere en iskaffe ala isabel, damer. Alle DØR jo for den 🤣 Så er det snabelsafari og snabelsafari og snabelsafari igjen og igjen og igjen, han sa midt under akten at han er seriøs og vil ha en sjangs. Hun mener han er obsessed av henne! Hjelpes . Nå bryr hun seg plutselig om hva folk tenker om henne også!!!! 🤣 FY f...

Nye løgner og selvmotsigelser i haugevis 

Skjønner det er lanseringer snart 😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 12
Skrevet

God underholdning i dag. Hun har mange gode refleksjoner, lansering eller ikke, hun leverer varene på Snap. 
Ordtak Isabel: «Jeg har vært ute en regnfull dag før». Den er vel rimelig ny, den vendingen?

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (30 minutter siden):

Ja. Jeg blir helt gåen av høre på henne (selv om jeg må følge med). Han driter vel i henne. Han er bare etter å knele IR så han kan dumpe henne senere. Prøver å få sympati med et familiemedlem og later som han er sjalu. Eldste trikset i boka. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Sveits35 skrev (6 minutter siden):

God underholdning i dag. Hun har mange gode refleksjoner, lansering eller ikke, hun leverer varene på Snap. 
Ordtak Isabel: «Jeg har vært ute en regnfull dag før». Den er vel rimelig ny, den vendingen?

I hvilken sammenheng kommer det ordtaket ?

Skrevet
agent skrev (49 minutter siden):

Vær du sikker!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

I hvilken sammenheng kommer det ordtaket ?

Det handlet om maldivenedaten og lovbombing osv osv. Hun mente nok å si «Jeg har vært ute en vinternatt før» men det gikk litt i surr for henne. Jeg synes det er litt festlig jeg da 🤭

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Sveits35 skrev (51 minutter siden):

Det handlet om maldivenedaten og lovbombing osv osv. Hun mente nok å si «Jeg har vært ute en vinternatt før» men det gikk litt i surr for henne. Jeg synes det er litt festlig jeg da 🤭

🤭🤗🤭

Skrevet (endret)
Sveits35 skrev (1 time siden):

Hun har ofte gode refleksjoner og kan si mye som er klokt og smart. Men hun viser vel at når det kommer til å følge opp ordene med handling så har hun et godt stykke igjen å gå. Men dette er jo en del av underholdningsverdien hennes, man aner jo ikke hva som skjer den neste timen uansett hva hun har sagt. 

Endret av Natu
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Natu skrev (7 minutter siden):

Hun har ofte gode refleksjoner og kan si mye som er klokt og smart. Men hun viser vel at når det kommer til å følge opp ordene med handling så har hun et godt stykke igjen å gå. Men dette er jo en del av underholdningsverdien hennes, man aner jo ikke hva som skjer den neste timen uansett hva hun har sagt. 

Det verste er at jeg kjenner meg litt igjen i dette med å ha veldige gode fortsetter og har gått på et par smeller selv, der det er mye lettere sagt enn gjort. Isabel går garantert på en smell med denne fyren. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Kort_og_grei
Skrevet (endret)
agent skrev (3 timer siden):

Tror IR har mistet oversikt selv, så da kan du tenke deg selv.😂😂

Kjedelig om hun møter feil gjøk på Maldivene da, eller om flere treffes 🫣🤭

Skulle hatt en timeline her… Dwnnw playboygjøken? Hvor kommer han fra da?

og er UFO og han som inviterte til Maldivene i sommer samme gjøk?

Endret av Kort_og_grei
Skrevet
Ugresset skrev (4 timer siden):

Det mest underholdende med Isabel Raad er diskusjonene her inne. :popcorn:

Den tråden her er jo mer toxic enn Isabel selv så 💀

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Men altså, blir dere ikke lei av å høre det samme gnålet om og om igjen ang disse mannfolkene?

Det er jo samme regla hele veien - høy på livet mens de har et sexforhold, tolking av alt herfra til månen, innbiller seg hun er the shit bla bla - så kommer nedturen: ikke riktig eller nok gave, ikke riktig eller nok oppmerksomhet, et eller annet som er holdt skjult eller ikke vært helt ærlig om, kan ikke oppfylle alle hennes krav, han leser ikke henne godt nok eller overhodet, hun skal holde igjen, han holder igjen og så er analyseringshelvete løs om at han ikke er rett for henne på noe som helst måte og nå er det nok menn, aldri mer igjen.  

Så 10 dager med depping, shoppegalskap, Maldivene tur for å heale og være seg selv med verdens beste «jentegjeng» som kan overøse henne med falsk skryt og glorifisering, så hjem og 1000 ting som skal på plass for å få orden. 
1 uker går og 1000 ting er alt glemt for ny fyr er av interesse og hør nå hva han har gjort og skriver og RINSE AND REPEAT!! 

Hvor mange ganger skal dere se på kræsjet før dere faktisk blir lei? Det er litt fascinerende og litt skremmende  at dere faktisk syntes det er så interessant å se henne gjøre dette opp igjen og opp igjen 🧐 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 21
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Men altså, blir dere ikke lei av å høre det samme gnålet om og om igjen ang disse mannfolkene?

Det er jo samme regla hele veien - høy på livet mens de har et sexforhold, tolking av alt herfra til månen, innbiller seg hun er the shit bla bla - så kommer nedturen: ikke riktig eller nok gave, ikke riktig eller nok oppmerksomhet, et eller annet som er holdt skjult eller ikke vært helt ærlig om, kan ikke oppfylle alle hennes krav, han leser ikke henne godt nok eller overhodet, hun skal holde igjen, han holder igjen og så er analyseringshelvete løs om at han ikke er rett for henne på noe som helst måte og nå er det nok menn, aldri mer igjen.  

Så 10 dager med depping, shoppegalskap, Maldivene tur for å heale og være seg selv med verdens beste «jentegjeng» som kan overøse henne med falsk skryt og glorifisering, så hjem og 1000 ting som skal på plass for å få orden. 
1 uker går og 1000 ting er alt glemt for ny fyr er av interesse og hør nå hva han har gjort og skriver og RINSE AND REPEAT!! 

Hvor mange ganger skal dere se på kræsjet før dere faktisk blir lei? Det er litt fascinerende og litt skremmende  at dere faktisk syntes det er så interessant å se henne gjøre dette opp igjen og opp igjen 🧐 

Spot on!🎯

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...