Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Kort_og_grei
Skrevet
suzi80 skrev (13 minutter siden):

Nå er jeg ingen psykolog, men...er det bare meg som reagerer på at ei som er sååå traumatisert av fysisk og psykisk vold i oppveksten ELSKER å bli slått å spytta på under sex??? Eller som hun også sier...elsker å bli knull* som en hor*. Men samtidig blir veldig tramatisert å må ha security(kun i Oslo) på grunn av et par enkelthendelser. Får det liksom ikke helt til å stemme🤔🤔

Spør Se og Hør

Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (46 minutter siden):

@Sveits35 trenger hjelp, døtti av lasset😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Har de samme far ?

Hvem's far har vært død i ca 8 år?

Hvor mange ganger har moren vært gift?

Stoler på deg at jeg får en riktig timeline 🫣

Hvem's familie (far) mishandlet dem?

@Granneman82 svarte deg 🙂 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nye oppdateringer fra Isabel i dag! Karrieren hennes er i endring! De verste spådommene her inne går dessverre rett i dass! Kondolerer til de det måtte gjelde 😇

• Nyttig 3
Skrevet
Granneman82 skrev (32 minutter siden):

Shehed har en annen far enn de tre andre, det er hennes far som har vært død i 8 år. Moren (pimpen) har da vært gift to ganger.

Det var vel først og fremst brødrene til moren(pimpen) som stod for mishandling, men også faren til Isabel, men han var og er derimot en mye bedre far for Rami og Sidra😊

Takk for fin oppklaring ❤️

Shehed er den eldste av dem, har fått for meg noen ganger at IR og Shehed har hatt samme far. 

Så moren har vært gift og skilt , før hun ble gift med faren til de 3 andre.

Da er jeg med på lasset igjen.😂

• Hjerte 1
Skrevet
Sveits35 skrev (35 minutter siden):

Nye oppdateringer fra Isabel i dag! Karrieren hennes er i endring! De verste spådommene her inne går dessverre rett i dass! Kondolerer til de det måtte gjelde 😇

Endring som i ?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Endring som i ?

Mangler detaljene enda, men nok til at hun vil samle sammen til en stor fest og feire. Noe som er jobbet med i kulissene lenge. Så nå er det bare å sette i gang å gjette og svartmale noe sinnsykt ✌️ Så får vi se hvem som gjetter riktig 🍿

Skrevet
Sveits35 skrev (3 minutter siden):

Mangler detaljene enda, men nok til at hun vil samle sammen til en stor fest og feire. Noe som er jobbet med i kulissene lenge. Så nå er det bare å sette i gang å gjette og svartmale noe sinnsykt ✌️ Så får vi se hvem som gjetter riktig 🍿

1 spekulasjon 

- kjøpt ut Reme og andre samarbeidspartnere. 

• Liker 6
Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

1 spekulasjon 

Tenkt det samme selv. Men slik hun legger det fram på Snap i dag, virker det som at det er noe nytt, stort på gang også. 

• Nyttig 1
Skrevet

Fikk bare med meg noe om at hun skulle ha jobbintervju med Sidra om jeg ikke hørte helt feil. Sidra flytter nok til Dubai snart hun også,ansatt som Isabel’s assistent eller noe🙂

• Liker 2
Skrevet
suzi80 skrev (1 time siden):

Nå er jeg ingen psykolog, men...er det bare meg som reagerer på at ei som er sååå traumatisert av fysisk og psykisk vold i oppveksten ELSKER å bli slått å spytta på under sex??? Eller som hun også sier...elsker å bli knull* som en hor*. Men samtidig blir veldig tramatisert å må ha security(kun i Oslo) på grunn av et par enkelthendelser. Får det liksom ikke helt til å stemme🤔🤔

Nå skal ikke jeg pårope meg å kunne noe som helst om dette, men leste en plass at folk som har hatt en traumatisk barndom noen ganger oppsøker den type sex som en slags traumerespons. Folk som var utsatt for grove overgrep kunne ofte bli skikkelig seksuelt utsvevende fordi at grensene ofte var så kraftig flyttet. Litt på samme måte som folk som har vært sammen med en voldelig partner ofte får seg en ny voldelig partner. Noe med at man tror at det er sånn det skal være. Jeg husker detaljene for dårlig, men det var noe i den duren. 

Jeg sier så klart IKKE at dette er tilfelle her, men dette var vist dessverre ikke helt uvanlig.

Sveits35 skrev (1 time siden):

Spennende! Jeg håper fremdeles det er iskaffe i dagligvare 😅

agent skrev (13 minutter siden):

1 spekulasjon 

Det håper jeg!

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (6 minutter siden):

Nå skal ikke jeg pårope meg å kunne noe som helst om dette, men leste en plass at folk som har hatt en traumatisk barndom noen ganger oppsøker den type sex som en slags traumerespons. Folk som var utsatt for grove overgrep kunne ofte bli skikkelig seksuelt utsvevende fordi at grensene ofte var så kraftig flyttet. Litt på samme måte som folk som har vært sammen med en voldelig partner ofte får seg en ny voldelig partner. Noe med at man tror at det er sånn det skal være. Jeg husker detaljene for dårlig, men det var noe i den duren. 

Er akkurat det jeg har lest og hørt også. Så det henger egt veldig sammen ift hennes barndom. Veldig bra formulert 👏

• Liker 3
Skrevet
Sveits35 skrev (30 minutter siden):

Tenkt det samme selv. Men slik hun legger det fram på Snap i dag, virker det som at det er noe nytt, stort på gang også. 

Fortsatt ikke vært inne på Snappen hennes 👏👏 3 dagen.😂 

• Liker 5
  • Hjerte 4
Skrevet
Anonym012 skrev (16 minutter siden):

Er akkurat det jeg har lest og hørt også. Så det henger egt veldig sammen ift hennes barndom. Veldig bra formulert 👏

Bra vi er flere som har lest samme greie slik at det ikke bare er noe jeg hentet fra løse lufta :) Trist for de det gjelder da så klart.

Men traumatiske hendelser i oppveksten kan absolutt føre til relasjonsproblemer senere i livet. Et utsvevende sexliv og problemer med å opprettholde relasjoner kan absolutt være traumeresponser. 

Jeg skal på ingen som helst måte påstå at dette gjelder Isabel, men vi skal være litt forsiktige med å dømme.

• Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (17 minutter siden):

Bra du tar valg som er bra for deg 🙂 

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (11 minutter siden):

Bra vi er flere som har lest samme greie slik at det ikke bare er noe jeg hentet fra løse lufta :) Trist for de det gjelder da så klart.

Men traumatiske hendelser i oppveksten kan absolutt føre til relasjonsproblemer senere i livet. Et utsvevende sexliv og problemer med å opprettholde relasjoner kan absolutt være traumeresponser. 

Jeg skal på ingen som helst måte påstå at dette gjelder Isabel, men vi skal være litt forsiktige med å dømme.

Når det kommer til slike opplevelser fra barndom og hvilke konsekvenser det kan føre til er helt rett, der bør man tenke seg en ekstra gang om🩷 

Skjønner såklart at det høres sprøtt ut, men da er man jo heldig som ikke kjenner seg igjen eller vet det fra før.

Samme gjelder valg av menn, at man følger mønsteret man er kjent med. Voldelig far kan feks følges med videre til voldelig kjæreste. Desverre.

Man ser hennes ekstreme behov for oppmerksomhet som igjen er en traumerespons. MÅ ikke være det, men det kan være det.

En annen ting er at mennesker er komplekse og psykologi er svært kompleks, så av å til gir ikke forklaringen bak mening.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

1 spekulasjon 

Ønsketenkning. Da må hun jobbe selv. Dama beveger seg ikke ute å mingler 😅😅😅

• Liker 6
Skrevet
AnnaLovise skrev (17 minutter siden):

Ønsketenkning. Da må hun jobbe selv. Dama beveger seg ikke ute å mingler 😅😅😅

Det holder med en god internettforbindelse i dag. Vi lever ikke i forrige århundre lenger 🥱

Skrevet
Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Det holder med en god internettforbindelse i dag. Vi lever ikke i forrige århundre lenger 🥱

Ja, og det har hun jo prøvd før. Det gikk kjempebra 🤣🤣🤣

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

1 spekulasjon 

Vil ikke si at det er noe sjakktrekk da. I oppstartfasen (og ja, jeg syntes hun er der fortsatt) så er det bra å ha kapital og sterke investorer i ryggen.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Bra! Jeg har troen på deg! Når jeg klarer det, så klarer du det :D

• Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...