Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (5 timer siden):

Så detaljert har jeg ikke studert hendene altså :) Syntes bare det er merkelig at hun som er såpass kontrollfreak reiser til Maldivene med en ukjent mann og bryter alle prinsippene sine på en gang. Jeg sier ikke at jenter ikke skal få være ville og gale, men hun har stått ganske hardt på at hun f.eks ikke har sex på første date og så snur hun brått fullstendig om. Det gir ingen mening.

Er det i det hele tatt NOE som virkelig GIR mening med dette vesenet ?

• Liker 1
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Really skrev (17 timer siden):

Jeg vil bare han skal knulle dritten ut av meg. 🤢🤮 Sitat: isabell

Hun må seriøst slutte. Det blir bare verre og verre. Det er ikke normalt å snakke på denne måten. Hvorfor ønsker hun framstå som en vulgær hore? Har det klikket totalt for henne?

Skjerp deg isabell. Dette taper du på i lengden

Hun SKJØNNER IKKE selv at hun fremstår som ei vulgær h...Hun syns tydeligvis at dette er såååå tøft og at hun er såååå deilig ! Hun sier jo at hun knuller på første date , til og med med mensen (noe hun ALDRI skulle gjøre)  Er det rart at menn vil prøve seg når de vet at her blir det ligging med en gang? Det gjør det ikke noe bedre at alle elsklingene hauser det opp og nærmest skryter av henne heller. Når skal hun fatte at andre godter seg når noen så til de grader dummer seg ut ! De som forguder henne vet å helle bensin på bålet. Hun er helt hjernedød 

Endret av Maia3
  • Liker 2
  • Nyttig 15
Gjest Kort_og_grei
Skrevet

Tror hun ødelegger ryktet til Shehed og farsslekten hennes i Irak

Skrevet

Er det kun meg som ser ozempic trekk i annsiktet? Og ikke minst kroppen…

IMG_2800.jpeg

BFCC8E8F-578C-4355-8674-0F3838A78417.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia3 skrev (6 timer siden):

Hun SKJØNNER IKKE selv at hun fremstår som ei vulgær h...Hun syns tydeligvis at dette er såååå tøft og at hun er såååå deilig ! Hun sier jo at hun knuller på første date , til og med med mensen (noe hun ALDRI skulle gjøre)  Er det rart at menn vil prøve seg når de vet at her blir det ligging med en gang? Det gjør det ikke noe bedre at alle elsklingene hauser det opp og nærmest skryter av henne heller. Når skal hun fatte at andre godter seg når noen så til de grader dummer seg ut ! De som forguder henne vet å helle bensin på bålet. Hun er helt hjernedød 

Hvis hun ligger på første date så gjør jo mennene også det…

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Women123 skrev (1 time siden):

Er det kun meg som ser ozempic trekk i annsiktet? Og ikke minst kroppen…

IMG_2800.jpeg

BFCC8E8F-578C-4355-8674-0F3838A78417.jpeg

Dette har jeg ment lenge… også derfor hun «eksploderer» dassen…. Hører ikke mye om det lengre? Eller var det kun «content»..?🙄

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Hvis hun ligger på første date så gjør jo mennene også det…

De mennene hun knull.. sitter vel ikke på snapchat og forteller i detaljer.  Nå er det så mange løgner hun kommer med,  at det begynner å bli vanskelig å holde seg til sannheten.  Du behøver ikke komme med at det IR driver med er normalt,  uansett hvordan man vrir og vender på det er det ikke det. Men får håpe hun kommer seg ut av denne karusellen,  det kommer ikke til å bli kult å være IR når hjerne cellene begynner å fungere. Eller noen's  i den nære kretsen hennes.

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Jada dette er helt normalt Isabel 🤢🤮  

Screenshot_20250823-024344_Snapchat.thumb.jpg.5c47fe765e6dc698e4dd47bb9a7c7f92.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (58 minutter siden):

Dette har jeg ment lenge… også derfor hun «eksploderer» dassen…. Hører ikke mye om det lengre? Eller var det kun «content»..?🙄

Får håpe dette ikke er tilfelle.  Hvis det stemmer er det igjen en løgn hun forteller, at hun får hjelp med SF.  Håper det ikke er noe i det , hvis det er burde hun ha blitt utestengt fra snapchat. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Really skrev (4 minutter siden):

Jada dette er helt normalt Isabel 🤢🤮  

Screenshot_20250823-024344_Snapchat.thumb.jpg.5c47fe765e6dc698e4dd47bb9a7c7f92.jpg

Mener hun en av følgerne ?

• Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Får håpe dette ikke er tilfelle.  Hvis det stemmer er det igjen en løgn hun forteller, at hun får hjelp med SF.  Håper det ikke er noe i det , hvis det er burde hun ha blitt utestengt fra snapchat. 

Skal ikke se bort fra at det «smeller» snart for henne… Plutselig har hun ikke lengre denne inntekten fra snap..

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Ser sånn ut.. svarer på en kommentar 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Ja hun svarte en følger som skrev til henne. Isabel likte ikke hva vedkommende skrev og svarte dermed sånn. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Gentleman59 skrev (10 timer siden):

M66: Og hvilket nek er Isabel Raad? Hvilken nytte gjør dette neket? Er hun like uvesentlig som alle, ja alle, andre influencere? 

Maia3 skrev (9 timer siden):

Er det i det hele tatt NOE som virkelig GIR mening med dette vesenet ?

Det som er utrolig er at dere finner nytte eller glede i å følge henne og kommentere.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Really skrev (4 minutter siden):

Ja hun svarte en følger som skrev til henne. Isabel likte ikke hva vedkommende skrev og svarte dermed sånn. 

Hu er virkelig nasty 🤮🤮 , med så mye sex prat begynner kontoen hennes å ligne på OF konto. 🤮🤮 Hun takler ikke mennesker som forteller henne sannheten,  da er hun aggressiv tilbake . Samtidig som elsklingene hyller oppførselen hennes.🤮🤮

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet

Stemningen er i taket her inne ser jeg. Deilig å få ut gørra? 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Alauda skrev (1 minutt siden):

Det som er utrolig er at dere finner nytte eller glede i å følge henne og kommentere.

Synes det er veldig interessant å se på en influencer som er farlig nær OF og CG. Som regelmessig kommer med løgner, lever som en hoarder. Så klart man følger med. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Stemningen er i taket her inne ser jeg. Deilig å få ut gørra? 

Du har mye å ta fatt I nå😉 vis litt mercy 🙏

• Liker 2
Skrevet
Alauda skrev (12 minutter siden):

Blir jo utrolig fascinert av denne figuren🤔😂 Følger henne IKKE og gir henne ikke klikk lengre.. Får med meg nok her inne. 

• Liker 9
Gjest Sofie12
Skrevet
Alauda skrev (1 time siden):

Følger henne ikke men får henne opp i utforsk. Har fulgt med henne siden PH, You Tube, blogg , SC og her, har sett hvordan det går nedover med hennes livsstil , mentale helse, manipulering, løgner osv osv Så ja, er viktig å være kritisk til ubrukelige influensere  og følge med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...