Teflonhjernen Skrevet 18. august #22281 Skrevet 18. august firetoen skrev (1 minutt siden): Hektisk helg, ja. Hva er det for et behov for å ta IR på alt? Jeg hadde synes at en helg hvor jeg overnattet hos familie, var i bursdag med alkohol servering og x antall familiebesøk var mer enn veldig hektisk. Tar helt av her med meningsløs kritikk for tiden, det gir et håpløst utgangspunkt for en mer interessant debatt og meningsutveksling. Sitat: et håpløst utgangspunkt for en mer interessant debatt og meningsutveksling. Tar du faktiske KG og tråden om Isabel så seriøst? Jeg ønsker verken å være nedlatende eller frekk, men jeg lurer oppriktig på hva som er så interessant i hennes liv at en kan ha en interessant debatt. 4 5
Sveits35 Skrevet 18. august #22282 Skrevet 18. august (endret) Teflonhjernen skrev (41 minutter siden): Sitat: et håpløst utgangspunkt for en mer interessant debatt og meningsutveksling. Tar du faktiske KG og tråden om Isabel så seriøst? Jeg ønsker verken å være nedlatende eller frekk, men jeg lurer oppriktig på hva som er så interessant i hennes liv at en kan ha en interessant debatt. Godt spørsmål og nå ble jeg veldig nysgjerrig på deg altså 😂 Hva synes du er det kjekkeste med å følge denne tråden siden du ikke finner Isabel særlig interessant? Jeg er litt enig med @firetoen i at det kan bli vel drøyt oppfinnsomt flisespikkeri når det gjelder kritikk av Isabel. Endret 18. august av Sveits35 1 6
Teflonhjernen Skrevet 18. august #22283 Skrevet 18. august Sveits35 skrev (11 minutter siden): Godt spørsmål og nå ble jeg veldig nysgjerrig på deg altså 😂 Hva synes du er det kjekkeste med å følge denne tråden siden du ikke finner Isabel særlig interessant? Jeg er litt enig med @firetoen i at det kan bli vel drøyt oppfinnsomt flisespikkeri når det gjelder kritikk av Isabel. Det gøyeste er jo altså ikke Isabel i det hele tatt, men all kritikken, all kritikken av de som er kritiske, fascinerende å se hvor mange sider her en kan diskutere Isabel sitt forhold til Rami som liten, inkludert årttall og måneder, de heftige kranglene som ofte ender med at en «sladrer» til moderator, avsporingene, de som blir sinte og de som blir glade for avsporingene. For Isabel har jo langt fra et spennende liv, selv om hun tror det selv så er jo stengt begrenset hvor mange ganger en diskutere det samme. Du, @Sveits35 er jo absolutt en av de som bidrar til at det er gøy å lese her inne, du er jo rimelig frisk i kommentarene innimellom og det gjør det verd å lese. 6
Kønn Skrevet 18. august #22284 Skrevet 18. august Aintnofun skrev (1 time siden): Jeg syns å reise er noe av det mest slitsomme som finnes, så jeg skjønner godt at hun blir sliten så mye som hun reiser rundt. Hun ligger i seng og ofte sover hun når hun reiser. Hvis en i 30 årene blir sliten av det burde man ta en helsesjekk. 6 8
Sveits35 Skrevet 18. august #22285 Skrevet 18. august Teflonhjernen skrev (7 minutter siden): Det gøyeste er jo altså ikke Isabel i det hele tatt, men all kritikken, all kritikken av de som er kritiske, fascinerende å se hvor mange sider her en kan diskutere Isabel sitt forhold til Rami som liten, inkludert årttall og måneder, de heftige kranglene som ofte ender med at en «sladrer» til moderator, avsporingene, de som blir sinte og de som blir glade for avsporingene. For Isabel har jo langt fra et spennende liv, selv om hun tror det selv så er jo stengt begrenset hvor mange ganger en diskutere det samme. Du, @Sveits35 er jo absolutt en av de som bidrar til at det er gøy å lese her inne, du er jo rimelig frisk i kommentarene innimellom og det gjør det verd å lese. Enig i det du skriver om dynamikken! Og veldig kjekt at du synes det jeg bidrar med er verdt å lese 😁 1
Tippsi Skrevet 18. august #22286 Skrevet 18. august Kønn skrev (14 minutter siden): Hun ligger i seng og ofte sover hun når hun reiser. Hvis en i 30 årene blir sliten av det burde man ta en helsesjekk. Ja va opplever hun egentlig 🙄, hun ligger i en seng til langt på dag, er på club, "spiser" og drikker iskaffe. Hun er jo ikke å opplever steder ...maldivene hva er det ,jo strand til strand på sykkel liksom...begynner bli kjedelig og oppbrukt 🫣 9 8
Hallepalle2 Skrevet 18. august #22287 Skrevet 18. august Maia3 skrev (17 timer siden): Hun har nok aldri noensinne hatt det så bra som hun hadde det med den familien. Hun burde absolutt besøke dem MYE mer enn hun gjør. Det.går mange år mellom hver gang. Hun sier selv at å være der får henne ned på jorda, og spør dere meg så bør hun være der til evig tid bare av den grunn . Vi har vært spart for sexprat, snabelsafari , shopping og utfordrende bekledning. Skal tro hva fosterfamilien føler når de vet hva slags utsvevende liv hun lever? Alt handler og gjøker etc etc........ja dere forstår. De må være utrolig såret og føle på en slags skam, og sikkert tenke i sitt stille sinn : Vi har IKKE lært henne sånn oppførsel. Hun har ikke plukket med seg noe av det vi prøvde å lære henne. Syns synd I dem. Hun bør virkelig gå I seg selv og skamme seg kraftig!! De følger nok med henne og både ser og hører hva som foregår 🤬😢 Nå er hun tilbake i Oslo på hotell og det frister med romservice. Akkurat som at hun ikke har hatt "romservice " hele helgen. Gått til duk og dekket bord hver dag !! Jeg vil spy 🤮 Hva skulle hun skamme seg over? Bortsett fra et vanvittig overforbruk og utallige flyreiser, som jeg virkelig er negativ til, så kommer jeg ikke på én ting hun bør skamme seg over. Om du blir så hissig at du vil spy er det kanskje på tide å følge noen som gir deg noe positivt i hverdagen? Det må være slitsomt å være så sinna. Gjest Husomvarderfør skrev (3 timer siden): Her har I vært på 4,5 dagers tur til Maldivene for så å ha en helg hvor hun blir oppvarter fra hue og ned , også er hun sliten😂 Forstå det den som kan. Å være rundt andre mennesker døgnet rundt, pluss flere lange flyreiser har jeg stor forståelse for at kan være slitsomt. 1 2 9
Sirah Skrevet 18. august #22288 Skrevet 18. august Aintnofun skrev (4 timer siden): Jeg syns å reise er noe av det mest slitsomme som finnes, så jeg skjønner godt at hun blir sliten så mye som hun reiser rundt. Enig. Sånne helger slår meg helt ut! Jeg hadde også glatt valgt alenetid med roomservice søndag kveld. Hun har jo i tillegg flydd langt. Der er vi tydeligvis veldig forskjellige! Hatsumomo skrev (4 timer siden): Ah ja, skal det komme noe der? Jeg sjekker ikke snappen hennes så får ikke det med meg, Ja hun har snakket om det en stund at hun skal starte opp et nytt firma med produkter som skal komme i dagligvaren Men har ikke røpet hva det er enda. Så har vært litt spekulasjoner her om hva det kan være Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Det gøyeste er jo altså ikke Isabel i det hele tatt, men all kritikken, all kritikken av de som er kritiske, fascinerende å se hvor mange sider her en kan diskutere Isabel sitt forhold til Rami som liten, inkludert årttall og måneder, de heftige kranglene som ofte ender med at en «sladrer» til moderator, avsporingene, de som blir sinte og de som blir glade for avsporingene. For Isabel har jo langt fra et spennende liv, selv om hun tror det selv så er jo stengt begrenset hvor mange ganger en diskutere det samme. Du, @Sveits35 er jo absolutt en av de som bidrar til at det er gøy å lese her inne, du er jo rimelig frisk i kommentarene innimellom og det gjør det verd å lese. Jeg elsker avsporingene 🫣 Det er et deilig avbrekk i all kranglingen 😅 Sorry for avsporingen 😁 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18. august #22289 Skrevet 18. august Kønn skrev (4 timer siden): Hun ligger i seng og ofte sover hun når hun reiser. Hvis en i 30 årene blir sliten av det burde man ta en helsesjekk. Er ikke overraskende at dette er slitsomt for I..😅 Hun ER jo syk…. Duh!🙄 2
Tippsi Skrevet 18. august #22290 Skrevet 18. august Er det begynt gå dårlig med Ivorie klær og nude siden hun er havnet i mat/kafé bransjen 😅🫣🤔 3
Sveits35 Skrevet 18. august #22291 Skrevet 18. august Tippsi skrev (9 minutter siden): Er det begynt gå dårlig med Ivorie klær og nude siden hun er havnet i mat/kafé bransjen 😅🫣🤔 Sky is the limit ✌️ 3
Hallepalle2 Skrevet 18. august #22292 Skrevet 18. august Tippsi skrev (11 minutter siden): Er det begynt gå dårlig med Ivorie klær og nude siden hun er havnet i mat/kafé bransjen 😅🫣🤔 Å utvide businessen er sjelden tegn på at ting går dårlig. 2 9
Istapp Skrevet 18. august #22293 Skrevet 18. august Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): Å utvide businessen er sjelden tegn på at ting går dårlig. Tja utvidelse er det vel ikke regnet som når det gjelder innenfor nytt område. Segmentene hennes er jo samlet om sminke og klær, men nå altså i retning næringsmiddelindustrien? Altså ikke utvidelse i ren forstand, men noe helt nytt som er rimelig sprik ift der hvor hennes segment foreligger. Sjelden bedrifter bare skyter i retninger grunnet at de "liker" noe. 1 1
Hallepalle2 Skrevet 18. august #22294 Skrevet 18. august Istapp skrev (22 minutter siden): Tja utvidelse er det vel ikke regnet som når det gjelder innenfor nytt område. Segmentene hennes er jo samlet om sminke og klær, men nå altså i retning næringsmiddelindustrien? Altså ikke utvidelse i ren forstand, men noe helt nytt som er rimelig sprik ift der hvor hennes segment foreligger. Sjelden bedrifter bare skyter i retninger grunnet at de "liker" noe. Jeg tipper at det er en veloverveid plan bak dette, hun har bygget opp merkevaren i lang tid ved å stadig vise at hun må ha sirup i kaffen - så helt ny retning er det vel ikke. 1 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 19. august #22295 Skrevet 19. august Tippsi skrev (11 timer siden): Er det begynt gå dårlig med Ivorie klær og nude siden hun er havnet i mat/kafé bransjen 😅🫣🤔 Har hun det? Fortell ☺️ 1
Tippsi Skrevet 19. august #22296 Skrevet 19. august Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Har hun det? Fortell ☺️ Neida, bare tenkte mitt når hun gjør alt mulig annet som cupcake, sirup osv.. mest opptatt av strupen enn klær for tiden😅... 1
Kort_og_grei Skrevet 19. august #22297 Skrevet 19. august Jeg fascineres stadig om deres søskenforhold. Shehed er tolmodig. Eller hva skal jeg si? Ekstremt psykologisk styrt av I? 2 4
refill Skrevet 19. august #22298 Skrevet 19. august Justlooking skrev (På 18.8.2025 den 8.03): Hun fikk leilighet av kommunen da hun var 17 har hun sagt, og flyttet dit fra fosterfamilien. Ok, så hun flyttet etter PH, bodde hun ikke sammen med Pierre da? Ja hun flyttet fra fosterhjemmet da hun var 17, men det var jo i området der nede. Diskusjonen her var når hun egentlig var i kontakt med/bodde med søsknene så tok ikke det med. 1
Maia3 Skrevet 19. august #22299 Skrevet 19. august (endret) Kort_og_grei skrev (3 timer siden): Jeg fascineres stadig om deres søskenforhold. Shehed er tolmodig. Eller hva skal jeg si? Ekstremt psykologisk styrt av I? Garantert. Når I snakker om snabel og kuk, napp meg i løgen, snabelsafari og ny Chanel snabelveske når de er på shopping, og S ikke sier ett eneste ord om språkbruken hennes, er hun vel redd for å ikke få flere goder. Det er helt sykt og absolutt IKKE cuuuuute på en måååååde ! Forferdelig at ingen får stoppet måten hun snakker på. Har ikke stort ordforråd den damen der nei. Skammelig til de grader . Dere som forguder henne må gjerne komme med eksempler på andre som oppfører seg sånn. Da snakker vi IKKE podkaster som dreier seg om dette, men enkeltpersoner som er influensere!! Endret 19. august av Maia3 1 12
Kort_og_grei Skrevet 19. august #22300 Skrevet 19. august Maia3 skrev (21 minutter siden): Garantert. Når I snakker om snabel og kuk, napp meg i løgen, snabelsafari og ny Chanel snabelveske når de er på shopping, og S ikke sier ett eneste ord om språkbruken hennes, er hun vel redd for å ikke få flere goder. Det er helt sykt og absolutt IKKE cuuuuute på en måååååde ! Forferdelig at ingen får stoppet måten hun snakker på. Har ikke stort ordforråd den damen der nei. Skammelig til de grader . Dere som forguder henne må gjerne komme med eksempler på andre som oppfører seg sånn. Da snakker vi IKKE podkaster som dreier seg om dette, men enkeltpersoner som er influensere!! Litt SET? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå