Tuppenoglillemor12 Skrevet 15. august #22141 Skrevet 15. august Sirah skrev (40 minutter siden): Nei ikke business-business, økonomi med ekstra beinplass Han kaller det for Rami-business 🙃 Hadde jeg også betalt litt ekstra for om jeg var 2 m lang og veeeeeldig lang flytur…🙄 Liker ikke Rami så veldig godt men skjønner han 💯☺️ 1
Klatrepia Skrevet 15. august #22142 Skrevet 15. august agent skrev (6 timer siden): https://www.instagram.com/reel/DMLu5qSOWsU/?igsh=cjJhNnVubHd5bjRs Nå er ikke IR gift ennå, men veldig kloke ord fra han mannen. Hun har jo tjent pengene på egen hånd, men resten han forteller er 💯🎯👏👏 Nå snakker han om en dame som hans av og på kone har en beef med. Real housewives of Miami.
Gjest Husomvarderfør Skrevet 15. august #22144 Skrevet 15. august Pistasjnøtter skrev (1 time siden): Ingen snapper fra Norge? Håper hun tar fri nå og koser seg med fosterfamilie og bursdag, det tror jeg I har godt av.
Maia3 Skrevet 15. august #22145 Skrevet 15. august Kort_og_grei skrev (7 timer siden): Ja, det ser jeg 😌 Håper han ikke blir ødelagt av bror raad. Her reiser de på langtur sammen, og lillegutt MÅ ha business til potene sine. Sveits35 skrev (2 timer siden): Du kødder! Herregud. Håper aldri Pierre forandrer seg. En skikkelig ydmyk, god mann. Rami blir mer og mer lik isabel. Rett og slett utfordragelig. Er ikke Pierre "en av familien " lenger må da?? Merkelig at ikke Pierre er påspandert buissnesclass sammen med bruren, sånn som de forguder ham. Er vel bare pissprat det også. Han er god nok mår de kan "bruke" ham til noe. Rami sin oppførsel er absolutt IKKE vennskapelig, PÅ EN MÅTE. Fatter ikke at Pierre gidder. Kom deg vekk fra denne ekle gjengen. Du er for god til å menge deg med sånt rask!! 5 7
Sirah Skrevet 15. august #22146 Skrevet 15. august Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Hadde jeg også betalt litt ekstra for om jeg var 2 m lang og veeeeeldig lang flytur…🙄 Liker ikke Rami så veldig godt men skjønner han 💯☺️ Jeg også 😅 Husomvarderfør skrev (50 minutter siden): Håper hun tar fri nå og koser seg med fosterfamilie og bursdag, det tror jeg I har godt av. Håper jeg også Maia3 skrev (42 minutter siden): Rami blir mer og mer lik isabel. Rett og slett utfordragelig. Er ikke Pierre "en av familien " lenger må da?? Merkelig at ikke Pierre er påspandert buissnesclass sammen med bruren, sånn som de forguder ham. Er vel bare pissprat det også. Han er god nok mår de kan "bruke" ham til noe. Rami sin oppførsel er absolutt IKKE vennskapelig, PÅ EN MÅTE. Fatter ikke at Pierre gidder. Kom deg vekk fra denne ekle gjengen. Du er for god til å menge deg med sånt rask!! Rami flyr ikke Business. Han har kjøpt seg ekstra beinplass. Står ganske mange plasser i tråden nå. 3
refill Skrevet 15. august #22147 Skrevet 15. august First class (?) på Emirates og brokkolien er kokt ihjel 💀 7
Maia3 Skrevet 15. august #22148 Skrevet 15. august Husomvarderfør skrev (2 timer siden): Håper hun tar fri nå og koser seg med fosterfamilie og bursdag, det tror jeg I har godt av. Tar fri?? Fri fra hva? Det lille hun "jobber" kan ikke engang kalles å jobbe. Hun har assistenter til absolutt ALT. Hun sitter på den falske rumpa si og håver inn penger på dtittprat, hvis hun ikke er på shopping eller snabelsafari ! 9 2
Neket Skrevet 15. august #22149 Skrevet 15. august refill skrev (1 time siden): First class (?) på Emirates og brokkolien er kokt ihjel 💀 Hun spiser den vel uansett ikke, grønnsaker er jo æsj 🤪 6
Maia3 Skrevet 15. august #22150 Skrevet 15. august Pistasjnøtter skrev (4 timer siden): Ingen snapper fra Norge? Å joda. Alt dreier seg selvfølgelig om gjøker og hennes delulu eietrang og hva de har lov til å ikke lov til. Såååå glad for å være hos fosterforeldre for der kan hun være seg selv ! HVEM f...er hun ellers da? Fatter ikke alle "elsklingene " som nærmest tilber henne. SER dere ikke hvem/hva hun er?? 4 6
Kort_og_grei Skrevet 15. august #22151 Skrevet 15. august Maia3 skrev (1 time siden): Å joda. Alt dreier seg selvfølgelig om gjøker og hennes delulu eietrang og hva de har lov til å ikke lov til. Såååå glad for å være hos fosterforeldre for der kan hun være seg selv ! HVEM f...er hun ellers da? Fatter ikke alle "elsklingene " som nærmest tilber henne. SER dere ikke hvem/hva hun er?? Godt poeng. Hvem er hun der tro 🤭 6
Gjest Husomvarderfør Skrevet 16. august #22152 Skrevet 16. august Maia3 skrev (8 timer siden): Tar fri?? Fri fra hva? Det lille hun "jobber" kan ikke engang kalles å jobbe. Hun har assistenter til absolutt ALT. Hun sitter på den falske rumpa si og håver inn penger på dtittprat, hvis hun ikke er på shopping eller snabelsafari ! For hennes del håper jeg I. legger bort sosiale medier og ikke bruker morfaren og fosterfamilien som content.
Hallepalle2 Skrevet 16. august #22153 Skrevet 16. august Husomvarderfør skrev (24 minutter siden): For hennes del håper jeg I. legger bort sosiale medier og ikke bruker morfaren og fosterfamilien som content. Hun kan ikke bruke noen mot deres vilje, og dette er voksne folk som nok helt fint klarer å sette grenser for seg selv. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16. august #22154 Skrevet 16. august Kort_og_grei skrev (7 timer siden): Godt poeng. Hvem er hun der tro 🤭 Isabel spiller spill… og hun er dyktig i det. Kyniske dyktige forferdelige dame….👏🏽👏🏽👏🏽 4 4
Minipilla Skrevet 16. august #22155 Skrevet 16. august Kort_og_grei skrev (17 timer siden): Jo, men sitter ikke i lag. Kong Salomo og Jørgen Hattemaker til Bali. Herregud det må være noe av det flaueste jeg har hørt. Har han liksom blitt for fin for vanlig flysete!? 3
Gjest Husomvarderfør Skrevet 16. august #22156 Skrevet 16. august Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hun kan ikke bruke noen mot deres vilje, og dette er voksne folk som nok helt fint klarer å sette grenser for seg selv. Ser den, men er lov å håpe at Isabel legger vekk telefonen og koser seg med fosterfamilien for sin egen del.
Istapp Skrevet 16. august #22157 Skrevet 16. august Sveits35 skrev (14 timer siden): Hm.. jeg trekker det nesten tilbake. Jeg såg igjennom Rami sin story nå faktisk og jeg orker bare ikke. Han er så brå og eplekjekk. Nesten litt mobbete. Skjønner det er den sjargongen de har i hans guttegjeng, men jeg klarer det bare ikke. Får vente til han blir voksnere. "Vente til han blir voksnere"... Tja, ser man til de eldre rollemodellene i den familien så kan man vente uhorvelig lenge. IR er jo mindre "voksen" enn en fjortis. 2 7
Sveits35 Skrevet 16. august #22158 Skrevet 16. august Istapp skrev (21 minutter siden): "Vente til han blir voksnere"... Tja, ser man til de eldre rollemodellene i den familien så kan man vente uhorvelig lenge. IR er jo mindre "voksen" enn en fjortis. Godt poeng! Jeg har ikke tid å følge med på alt uansett. Jeg får med meg juicen her inne 4
Heike72 Skrevet 16. august #22159 Skrevet 16. august Minipilla skrev (2 timer siden): Herregud det må være noe av det flaueste jeg har hørt. Har han liksom blitt for fin for vanlig flysete!? Rami har jo bare bestilt vanlig sete med ekstra beinplass. De har vel bestilt flybillett hver for seg. Ingen krise om to voksne menn ikke sitter ved siden av hverandre. 1 3
refill Skrevet 16. august #22160 Skrevet 16. august (endret) Hva er det dere gnåler om med Rami? Han og Pierre sitter på samme class og det er ikke noe fancy shit? Rami har bare reservert sete der han ikke har noen foran seg. Dere trenger jo ikke å få det til å høres ut som om han sitter på typ Emirates business mens Pierre ligger i lasterommet. Skjerp dere litt da. Endret 16. august av refill 3 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå