Pigaloppa Skrevet 14. august #22081 Skrevet 14. august firetoen skrev (25 minutter siden): Hæ? Med hennes oppførsel må hun påregne seg kommentarer som du kaller slut shaming, altså hun får som fortjent etter min mening. 1 11
Elvirra Skrevet 14. august #22082 Skrevet 14. august Hva er krisa hos Shehed nå? Hun ramser opp «bivirkninger/symptomer på dag 4», men skal nok komme gjennom det.
agent Skrevet 14. august #22083 Skrevet 14. august Elvirra skrev (23 minutter siden): Hva er krisa hos Shehed nå? Hun ramser opp «bivirkninger/symptomer på dag 4», men skal nok komme gjennom det. Jeg følger ikke henne, men gi rapport hvis du skulle finne ut av det 🤭 1
Maia3 Skrevet 14. august #22084 Skrevet 14. august (endret) agent skrev (45 minutter siden): Har hun fortalt hvorfor hun reklamerer for kondom? Hvorfor hun ikke bruker piller eller andre prevensjonsmiddel? Hvorfor hun ikke søker hjelp med sine traumer? Hvorfor hun ikke vil ta medisiner som kan hjelpe henne? Den som shamer sex livet er IR selv, hun har ikke ett vanlig sexliv som en normal singel 31 åring. Hun dater gjennom app, avtaler snabelsafari med menn hun aldri eller nesten ikke har vært sammen med. Hun blir påspandert snabelsafari turer. Hun lyver og manipulerer følgerne sine, det er ikke vi som er kritiske som dikter opp historier. Det er det IR selv som gjør, for å tjene mest mulig spenn. At hun selv reklamerer seg som CG og er stolt av det, samtidig klarer å lure så mange. Er for meg helt uforståelig. Hun som sier at hun ikke kjører "brannbil" legger nå ut om den FANTASTISKE sexen med Maldivenegjøken. Samtidig vil hun ikke ha et forhold til ham fordi han er playboy. Dere vet: jeg og mine trust issues. Hun nærmest forlanger at han skal holde seg på matta når hun drar og absolutt IKKE ha noe med andre damer å gjøre. Hun skal eie ham for alt det er verdt. Hun kommer ALDRI til å bli fornøyd uansett hva en gjøk sier eller gjør for henne, men samtidig skal hun ha dem gående på gress. Stakkars gjøker som roter seg bort i denne h...av et patetisk kvinnfolk. Hun blir verre og verre både i oppførsel og språkbruk. Hun lover og lyver til alle "elsklingene " sine så det renner av henne. Er det INGEN som lurer på hvorfor hun ikke får et forhold til å vare og ingen forhold som oser av harmoni og kjærlighet?? Hun ødelegger for seg selv gang på gang fordi det alltid er noe galt med disse gjøken, samme hvor mye Princess treatment de gir henne og hun legger opp til krangler med egoismen sin. Det nytter ikke å være rik og ha utseende hvis hodet er helt forskrudd. Hun er rett og slett bare patetisk. Nei kom dere ut på dater damer og ha sex allerede første kvelden. Mensen eller ikke har ingenting å si. Og informer "hele" verden etterpå. DA er dere tøff og virkelig noe å trakte etter !! Endret 14. august av Maia3 3 17
Ugresset Skrevet 14. august #22085 Skrevet 14. august agent skrev (2 timer siden): En ting jeg har lurt på Hvorfor skal IR oppførsel/handlinger alltid unnskyldes pga. av traumene fra oppveksten . Synes det argumentet har gått ut på dato. Så lenge hun ikke tar tak i sine problemer/traumer behøver vi ikke stakkarslig gjøre henne. Hun tjener rått på sine traumer. Jeg kjenner veldig godt på det du skriver her. Jeg har fortrengt barndom og traumer hele livet, levd mitt eget mareritt med tankene mine og nesten dyrket sorgene mine fordi det har vært så trist å tenke tilbake på. For å endre livet mitt til noe bedre måtte jeg starte med det vondeste, det dypeste, det innerste. Det er steintøft og helt for jævelig å rive opp gamle sår og alt jeg har unngått, men for å bli bedre har jeg begynt veien med traumebehanling. Det tok meg 3 år hos psykolog før jeg i det hele tatt innså at for å bli bedre MÅ jeg gå den veien. Dette handler ikke om meg, men om I, og jeg tror kanskje hun er der jeg var for 3 år siden, og står fast det. Søkte hjelp, men var ikke egentlig klar for det. Var heller ikke klar over hvor viktig det er å ta tak i traumene og bearbeide de sammen med profesjonelle. Plastre sårene, få nøkler til å mestre de vonde følelsene, knagger å henge de på for å unngå destruktiv atferd som overlevelsesmekanisme. De færreste klarer dette alene, men man må innse det selv, - hvor mye man trenger det. Jeg tror ikke I har eller vil skjønne at for at hun skal få det bedre med seg selv må hun gå inn i seg selv. Det er vondt, det er tungt og rett og slett jævelig, men når alt kommer til alt, - hun må starte med seg selv. 1 13 3
agent Skrevet 14. august #22086 Skrevet 14. august Ugresset skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner veldig godt på det du skriver her. Jeg har fortrengt barndom og traumer hele livet, levd mitt eget mareritt med tankene mine og nesten dyrket sorgene mine fordi det har vært så trist å tenke tilbake på. For å endre livet mitt til noe bedre måtte jeg starte med det vondeste, det dypeste, det innerste. Det er steintøft og helt for jævelig å rive opp gamle sår og alt jeg har unngått, men for å bli bedre har jeg begynt veien med traumebehanling. Det tok meg 3 år hos psykolog før jeg i det hele tatt innså at for å bli bedre MÅ jeg gå den veien. Dette handler ikke om meg, men om I, og jeg tror kanskje hun er der jeg var for 3 år siden, og står fast det. Søkte hjelp, men var ikke egentlig klar for det. Var heller ikke klar over hvor viktig det er å ta tak i traumene og bearbeide de sammen med profesjonelle. Plastre sårene, få nøkler til å mestre de vonde følelsene, knagger å henge de på for å unngå destruktiv atferd som overlevelsesmekanisme. De færreste klarer dette alene, men man må innse det selv, - hvor mye man trenger det. Jeg tror ikke I har eller vil skjønne at for at hun skal få det bedre med seg selv må hun gå inn i seg selv. Det er vondt, det er tungt og rett og slett jævelig, men når alt kommer til alt, - hun må starte med seg selv. Så fint at du delte❤️ du skal være stolt av deg selv, og det du har klart❤️🫶❤️ 4 1
Neket Skrevet 14. august #22087 Skrevet 14. august Elvirra skrev (1 time siden): Hva er krisa hos Shehed nå? Hun ramser opp «bivirkninger/symptomer på dag 4», men skal nok komme gjennom det. Jeg ramlet innom der (djises, for et lobotomert nek) og da la hun ut om sovepilleavhengighet etter faren hennes døde for sånn 8 år siden. Nå skulle hun slutte cold turkey. Og selv om hun ikke er praktiserende muslim skulle hun ta frem bønneteppet og be om å få sove godt den natten. Altså… 6 5
Sveits35 Skrevet 14. august #22088 Skrevet 14. august Neket skrev (21 minutter siden): Jeg ramlet innom der (djises, for et lobotomert nek) og da la hun ut om sovepilleavhengighet etter faren hennes døde for sånn 8 år siden. Nå skulle hun slutte cold turkey. Og selv om hun ikke er praktiserende muslim skulle hun ta frem bønneteppet og be om å få sove godt den natten. Altså… Så pilleavhengighet har blitt et tema på snappen hennes? Det betyr nok at hun trenger vind i seilene. Kanskje ikke så lett for henne å holde trøkket oppe til følgerne sine. Hard bransje det der. Jeg hadde sluttet hvis jobben min krevde slik utlevering… hun er ikke av Isabels kaliber som ELSKER oppmerksomhet. Ser ikke hvordan det der kan ende særlig bra. Huff og huff 3 3
Kort_og_grei Skrevet 14. august #22089 Skrevet 14. august Sveits35 skrev (6 minutter siden): Så pilleavhengighet har blitt et tema på snappen hennes? Det betyr nok at hun trenger vind i seilene. Kanskje ikke så lett for henne å holde trøkket oppe til følgerne sine. Hard bransje det der. Jeg hadde sluttet hvis jobben min krevde slik utlevering… hun er ikke av Isabels kaliber som ELSKER oppmerksomhet. Ser ikke hvordan det der kan ende særlig bra. Huff og huff Enig. Hun som HAR en bachelor og kan få jobb innen faget hennes tenker jeg skal holde seg unna slik utlevering. Kanskje basere snappen på faget og formidle det. 11
Elvirra Skrevet 14. august #22090 Skrevet 14. august Neket skrev (30 minutter siden): Jeg ramlet innom der (djises, for et lobotomert nek) og da la hun ut om sovepilleavhengighet etter faren hennes døde for sånn 8 år siden. Nå skulle hun slutte cold turkey. Og selv om hun ikke er praktiserende muslim skulle hun ta frem bønneteppet og be om å få sove godt den natten. Altså… Takk for oppdatering! Ikke så bra med denne lege-vennen som ikke vil gå imot ønskene til kjendiser, kanskje. Har jo virket som de har fått resepter per sms tidligere. Trodde hun regnet seg som muslim? Mener å huske både chador(?) i Irak, og veldig mot svinekjøtt feks (en stund spredde hun konspi-greier om det). Men, det er sikkert komplisert. Unner henne en god bønn i kveld om det hjelper. Avhengighet er heftig for hvem som helst. 4
Elvirra Skrevet 14. august #22091 Skrevet 14. august Ja, litt av et valg å ta, og legge det ut. Samtidig er det jo en sunn dreining ift tidligere når det har dreid seg om å bestille via lege-vennen. Lykke til med avvenning og abstinensene, Shehed. Du klarer dette, og når du er av har du et problem mindre! Minst! 3
Kønn Skrevet 14. august #22092 Skrevet 14. august Kort_og_grei skrev (39 minutter siden): Enig. Hun som HAR en bachelor og kan få jobb innen faget hennes tenker jeg skal holde seg unna slik utlevering. Kanskje basere snappen på faget og formidle det. Men skal hun ha en ordinær jobb må hun opp om morran. Det er det ingen i denne familien som klarer. De har heller aldri hatt noen rollemodeller. Bortsett fra I som hadde fine fosterforeldre. 6 2
suzi80 Skrevet 14. august #22093 Skrevet 14. august Elvirra skrev (40 minutter siden): Takk for oppdatering! Ikke så bra med denne lege-vennen som ikke vil gå imot ønskene til kjendiser, kanskje. Har jo virket som de har fått resepter per sms tidligere. Trodde hun regnet seg som muslim? Mener å huske både chador(?) i Irak, og veldig mot svinekjøtt feks (en stund spredde hun konspi-greier om det). Men, det er sikkert komplisert. Unner henne en god bønn i kveld om det hjelper. Avhengighet er heftig for hvem som helst. Både Shehed og Rami anser seg selv som gode muslimer som absolutt ikke spiser svin. Men...ingen av de ber 5 ganger daglig, begge drikker alkohol og spiser godis med gelatin(svin). Og dersom man drikker alkohol f.eks. tar det vel så og så lang tid før bønnene dine blir hørt. Men for all del. Bra at hun prøver👍🏼 1 3
Sirah Skrevet 14. august #22094 Skrevet 14. august Ugresset skrev (3 timer siden): Jeg kjenner veldig godt på det du skriver her. Jeg har fortrengt barndom og traumer hele livet, levd mitt eget mareritt med tankene mine og nesten dyrket sorgene mine fordi det har vært så trist å tenke tilbake på. For å endre livet mitt til noe bedre måtte jeg starte med det vondeste, det dypeste, det innerste. Det er steintøft og helt for jævelig å rive opp gamle sår og alt jeg har unngått, men for å bli bedre har jeg begynt veien med traumebehanling. Det tok meg 3 år hos psykolog før jeg i det hele tatt innså at for å bli bedre MÅ jeg gå den veien. Dette handler ikke om meg, men om I, og jeg tror kanskje hun er der jeg var for 3 år siden, og står fast det. Søkte hjelp, men var ikke egentlig klar for det. Var heller ikke klar over hvor viktig det er å ta tak i traumene og bearbeide de sammen med profesjonelle. Plastre sårene, få nøkler til å mestre de vonde følelsene, knagger å henge de på for å unngå destruktiv atferd som overlevelsesmekanisme. De færreste klarer dette alene, men man må innse det selv, - hvor mye man trenger det. Jeg tror ikke I har eller vil skjønne at for at hun skal få det bedre med seg selv må hun gå inn i seg selv. Det er vondt, det er tungt og rett og slett jævelig, men når alt kommer til alt, - hun må starte med seg selv. Stor klem til deg ❤️ Elvirra skrev (1 time siden): Takk for oppdatering! Ikke så bra med denne lege-vennen som ikke vil gå imot ønskene til kjendiser, kanskje. Har jo virket som de har fått resepter per sms tidligere. Trodde hun regnet seg som muslim? Mener å huske både chador(?) i Irak, og veldig mot svinekjøtt feks (en stund spredde hun konspi-greier om det). Men, det er sikkert komplisert. Unner henne en god bønn i kveld om det hjelper. Avhengighet er heftig for hvem som helst. Det trodde jeg også. Men kanskje hun ikke regner seg som "fullblods" muslim? Om det gir mening? I mangel på et bedre ord 😅 Litt som veldig mange nordmenn regner seg som kristne selv om de bare er i kirken i bryllup og begravelser. Elvirra skrev (1 time siden): Ja, litt av et valg å ta, og legge det ut. Samtidig er det jo en sunn dreining ift tidligere når det har dreid seg om å bestille via lege-vennen. Lykke til med avvenning og abstinensene, Shehed. Du klarer dette, og når du er av har du et problem mindre! Minst! Jeg heier på henne jeg også! Veldig bra at hun tar tak! 1
agent Skrevet 14. august #22095 Skrevet 14. august Sveits35 skrev (2 timer siden): Så pilleavhengighet har blitt et tema på snappen hennes? Det betyr nok at hun trenger vind i seilene. Kanskje ikke så lett for henne å holde trøkket oppe til følgerne sine. Hard bransje det der. Jeg hadde sluttet hvis jobben min krevde slik utlevering… hun er ikke av Isabels kaliber som ELSKER oppmerksomhet. Ser ikke hvordan det der kan ende særlig bra. Huff og huff Så hun har vært pilleavhengig i 8 år🧐 Da skal man ikke se bort i fra at det grunnen til hun måtte si opp lærerjobben.(eller sparken) Hvis det er sånn, er det forferdelig at ett annet menneske ble syndebukken. 4 2
Sirah Skrevet 14. august #22096 Skrevet 14. august agent skrev (18 minutter siden): Så hun har vært pilleavhengig i 8 år🧐 Da skal man ikke se bort i fra at det grunnen til hun måtte si opp lærerjobben.(eller sparken) Hvis det er sånn, er det forferdelig at ett annet menneske ble syndebukken. Det andre mennesket herjer fremdeles i kommentarfelt og skryter av at hun fikk Shehed til å miste jobben så det er nok ganske liten tvil om hva som er årsaken 🫣 Ikke lenge siden jeg så oppgulp fra henne sist. Da var det dessverre en helt random person som bare ikke var enig med henne (i et helt annet tema) som fikk gjennomgår. Hun trua dog med å kontakte hans arbeidsgiver også 🙃 3 4
Maia3 Skrevet 14. august #22097 Skrevet 14. august Celia skrev (7 timer siden): VIRKELIG! Grusomt å tenke på alt han har vært borti - hun sier han er gammel OG playboy. Er som å be om å få sykdommer 😥😵💫🤮👾 Vi er mange som er sikkert på at hun er luksush...En normal "gjøk" med normal inntekt, som vil ha et normalt liv, blir ALDRI bra nok for denne egoistiske snabeldukka. Moro å se og høre på hvor teit det går an å bli . Hvem f...tror hun at hun er? 3 9
Sveits35 Skrevet 14. august #22098 Skrevet 14. august agent skrev (45 minutter siden): Så hun har vært pilleavhengig i 8 år🧐 Da skal man ikke se bort i fra at det grunnen til hun måtte si opp lærerjobben.(eller sparken) Hvis det er sånn, er det forferdelig at ett annet menneske ble syndebukken. Jeg synes det er drøyt å kalle noen for pilleavhengig fordi at de sliter med søvn. Det påvirker aldeles ikke arbeidsevnen å måtte ta en pille hver kveld for å klare å sovne. Det som er kjipt med det er at en mister den naturlige evnen til å sovne og det gjør noe med mestringsfølelsen i alle fall. Shehed burde ikke ha delt det offentlig, det er for mange som er uvitende om søvnproblemer. 6 9
Sol Rampelyset Skrevet 14. august #22099 Skrevet 14. august Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing og ryktespredning. Sol, admin.
agent Skrevet 14. august #22100 Skrevet 14. august Sirah skrev (45 minutter siden): Det andre mennesket herjer fremdeles i kommentarfelt og skryter av at hun fikk Shehed til å miste jobben så det er nok ganske liten tvil om hva som er årsaken 🫣 Ikke lenge siden jeg så oppgulp fra henne sist. Da var det dessverre en helt random person som bare ikke var enig med henne (i et helt annet tema) som fikk gjennomgår. Hun trua dog med å kontakte hans arbeidsgiver også 🙃 Det har jeg ikke sett, men hvis hun har vært pilleavhengig 8 år kan det være en av grunnene skoleledelsen hadde på henne. Men bare spekulasjoner 🫣 Dagens avsporing 🤭 sorry på forhånd 🤭 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå