Sveits35 Skrevet 11. august #21941 Skrevet 11. august Teflonhjernen skrev (14 minutter siden): Tenker at det er bedre å være kritisk til livsstilen hennes enn å være en av «elsklingene» som kjøper alt hun reklamerer for og behandler henne som sin beste venninne. sier hun lag jul i august (eller når det var) så gjør de det. De tror de har mensen samtidig pga de er så mye «sammen» , de kontakter folk om hun ikke er på på en stund, de sover ikke om hun er ute og drikker osv osv. Bare for å presisere så sier jeg ikke at du er RS altså !! Så tenker jeg at vi andre som har et mer nøkternt forhold til Isabel også skal få uttrykke hva vi tenker og mener. Isabel bryr seg ikke om verken de kritiske eller elsklingene, hun bryr seg bare om en ting og det er penger. Nå ser jeg bare innom hos henne innimellom, men den Isabel jeg fulgte i fjor sommer er helt, helt borte. I fjor sommer? Da var hun vel avlogget og hadde hotgirlsummer i ukesvis og kom hjem som et forfylla vrak. Du mente kanskje sommeren for to år siden? 3
Teflonhjernen Skrevet 11. august #21942 Skrevet 11. august Sveits35 skrev (Akkurat nå): I fjor sommer? Da var hun vel avlogget og hadde hotgirlsummer i ukesvis og kom hjem som et forfylla vrak. Du mente kanskje sommeren for to år siden? Eller var vel i fjor vår/sommer jeg fulgte henne, satt bare hjemme pga en ulykke. Mulig hun var borte en stund, men husker hun var ganske morsom da. Kanskje det var alle de sterke smertestillende jeg spise da som gjorde at jeg syntes hun var morsom og gøy å følge 🤷🏼♀️😂 4 2
Kønn Skrevet 11. august #21943 Skrevet 11. august Men nå kan hun jo dokumentere dette som jobbreise i tillegg til at hun har skaffet seg content i lang tid fremover 😅 4 2
Maia3 Skrevet 11. august #21944 Skrevet 11. august Hallepalle2 skrev (1 time siden): Det virker som du mener at sex er noe man skal skamme seg over å ha? Hun er singel og det er da absolutt ingen skam i å ha sex med forskjellige typer. Jeg tror du må jobbe litt med dine egne fordommer og skamfølelse her Hun skal være et FORBILDE ! Er dette å være et forbilde ? Jeg skamfølelse? Ja det hadde jeg hatt hvis jeg oppførte meg sånn. Da håper jeg inderlig at noen hadde tatt et alvorsord med meg 8 4
Hallepalle2 Skrevet 11. august #21945 Skrevet 11. august Teflonhjernen skrev (52 minutter siden): Tenker at det er bedre å være kritisk til livsstilen hennes enn å være en av «elsklingene» som kjøper alt hun reklamerer for og behandler henne som sin beste venninne. sier hun lag jul i august (eller når det var) så gjør de det. De tror de har mensen samtidig pga de er så mye «sammen» , de kontakter folk om hun ikke er på på en stund, de sover ikke om hun er ute og drikker osv osv. Bare for å presisere så sier jeg ikke at du er RS altså !! Så tenker jeg at vi andre som har et mer nøkternt forhold til Isabel også skal få uttrykke hva vi tenker og mener. Isabel bryr seg ikke om verken de kritiske eller elsklingene, hun bryr seg bare om en ting og det er penger. Nå ser jeg bare innom hos henne innimellom, men den Isabel jeg fulgte i fjor sommer er helt, helt borte. Å være kritisk til livsstilen er noe helt annet enn det vi ser i tråden nå. Om man tror at hun bryr seg, personlig, om noen om dem som følger henne så har man et ganske stort problem med virkelighetsoppfatningen. Hun snapper gjennom dagen fordi hun tjener penger på det, og ikke av noen form for misforstått omtanke eller ønske om å dele. 12
Hallepalle2 Skrevet 11. august #21946 Skrevet 11. august Maia3 skrev (2 minutter siden): Hun skal være et FORBILDE ! Er dette å være et forbilde ? Jeg skamfølelse? Ja det hadde jeg hatt hvis jeg oppførte meg sånn. Da håper jeg inderlig at noen hadde tatt et alvorsord med meg Hvem har bestemt at hun skal være et forbilde? Din skam er kun din egen, du kan ikke forvente at andre skal leve sone liv etter din snevre mal. Ligg med hvem du vil og la andre ha sitt sexliv som de ønsker det. 3 4 5
Sveits35 Skrevet 11. august #21947 Skrevet 11. august Maia3 skrev (1 minutt siden): Hun skal være et FORBILDE ! Er dette å være et forbilde ? Jeg skamfølelse? Ja det hadde jeg hatt hvis jeg oppførte meg sånn. Da håper jeg inderlig at noen hadde tatt et alvorsord med meg Du virker så rasende sint 😂 Verden har ikke gått under de 10 årene den breikjefta bølla har dominert influenserverdenen. Det går nok bra til slutt med alle involverte 6 1
Maia3 Skrevet 11. august #21948 Skrevet 11. august Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Hvem har bestemt at hun skal være et forbilde? Din skam er kun din egen, du kan ikke forvente at andre skal leve sone liv etter din snevre mal. Ligg med hvem du vil og la andre ha sitt sexliv som de ønsker Omg. Skjønner du ikke poenget her? Skal vi si PÅVIRKER istedenfor? Hun har "ansvaret" for mange naive unge følgere som gjerne vil si og gjøre som henne fordi de "elsker " henne og de sier og gjør som henne fordi de "tror" det et tøft og skal være sånn. Hvordan går det an å forsvare sånt? 4 8
Cami9 Skrevet 11. august #21949 Skrevet 11. august Teflonhjernen skrev (1 time siden): Tenker at det er bedre å være kritisk til livsstilen hennes enn å være en av «elsklingene» som kjøper alt hun reklamerer for og behandler henne som sin beste venninne. sier hun lag jul i august (eller når det var) så gjør de det. De tror de har mensen samtidig pga de er så mye «sammen» , de kontakter folk om hun ikke er på på en stund, de sover ikke om hun er ute og drikker osv osv. Bare for å presisere så sier jeg ikke at du er RS altså !! Så tenker jeg at vi andre som har et mer nøkternt forhold til Isabel også skal få uttrykke hva vi tenker og mener. Isabel bryr seg ikke om verken de kritiske eller elsklingene, hun bryr seg bare om en ting og det er penger. Nå ser jeg bare innom hos henne innimellom, men den Isabel jeg fulgte i fjor sommer er helt, helt borte. AMEN 👏🏻👏🏻👏🏻 5 1
Hatsumomo Skrevet 11. august #21950 Skrevet 11. august (endret) Teflonhjernen skrev (17 timer siden): Er nok planlagt det også for å gjøre det ekstra dramatisk…. Sort skjerm med kun tekst er jo et kjent krise/drama opplegg blant influensere. Godt hun har fått ut en haug med reklame før dramatikken startet…. Nå holder hun de som er engasjert og tror på dette på pinebenken som igjen gir flere klikk og mer reklame. Så i morgen flyr den knallrosa 80 talls blushen ut og de klinger i kassa hos Isabel, akkurat som hun mest sannsynlig har planlagt 😉 Akkurat dette, det gjør at jeg ikke orker å gå inn på snappen hennes. Føler det er så manipulerende og det skjer så ofte, det blir bare helt feil at jeg skal bidra til visninger på noe sånt. Hele snappingen har blitt mer kynisk det siste året, og jeg klarer ikke å ha interesse for tåpeligheten som legges ut. Endret 11. august av Hatsumomo 7 2 5
Hallepalle2 Skrevet 11. august #21951 Skrevet 11. august Maia3 skrev (14 minutter siden): Omg. Skjønner du ikke poenget her? Skal vi si PÅVIRKER istedenfor? Hun har "ansvaret" for mange naive unge følgere som gjerne vil si og gjøre som henne fordi de "elsker " henne og de sier og gjør som henne fordi de "tror" det et tøft og skal være sånn. Hvordan går det an å forsvare sånt? Er det så mange unge som følger henne? Uansett så er det hun viser eller snakker om helt innafor av en singel, voksen kvinne. Å eie sin seksualitet har kvinner kjempet for i årtider, og jeg syns det er annet å kritisere henne for enn at hun har sex. De utallige flyreisene, mengder med fast fashion og enorme mengder med matemballasje for eksempel. 3 5
Sirah Skrevet 11. august #21952 Skrevet 11. august Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Er det så mange unge som følger henne? Uansett så er det hun viser eller snakker om helt innafor av en singel, voksen kvinne. Å eie sin seksualitet har kvinner kjempet for i årtider, og jeg syns det er annet å kritisere henne for enn at hun har sex. De utallige flyreisene, mengder med fast fashion og enorme mengder med matemballasje for eksempel. Nei det er ikke mange. Hun viste aldersspennet på følgerne for ikke så lenge siden og det var nesten ingen under 18. De aller fleste var over 35 år. Jeg skrev det for litt siden også, men jeg jobber/kjenner en del ungdommer og jeg spurte dem for litt siden av rein nysgjerrighet om de fulgte henne og de viste ikke engang hvem hun var. Hun er virkelig ikke i målgruppen for ungdommen. 6 2
Maia3 Skrevet 11. august #21953 Skrevet 11. august Hallepalle2 skrev (44 minutter siden): Er det så mange unge som følger henne? Uansett så er det hun viser eller snakker om helt innafor av en singel, voksen kvinne. Å eie sin seksualitet har kvinner kjempet for i årtider, og jeg syns det er annet å kritisere henne for enn at hun har sex. De utallige flyreisene, mengder med fast fashion og enorme mengder med matemballasje for eksempel. Er det vanskelig dette? Å eie sin seksualitet er EN ting, men å berette om det for "hele" verden et noe helt annet. Skjønner ikke at du ikke tar poenget. Kan være enige om å være uenige 8 2
agent Skrevet 11. august #21954 Skrevet 11. august Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hvem har bestemt at hun skal være et forbilde? Din skam er kun din egen, du kan ikke forvente at andre skal leve sone liv etter din snevre mal. Ligg med hvem du vil og la andre ha sitt sexliv som de ønsker det. Hun kan pu.. rundt, men lag ikke content ut av det for å selge produkter. Det hun drevet med i det siste er lite troverdig. Hun er ansiktet utad for sine firmaer, men hun har også samarbeidspartnere . Det hun promoterer blir forbundet med snabelriding, gjøker, mensen og graviditetstester . . 16
Maia3 Skrevet 11. august #21955 Skrevet 11. august agent skrev (30 minutter siden): Hun kan pu.. rundt, men lag ikke content ut av det for å selge produkter. Det hun drevet med i det siste er lite troverdig. Hun er ansiktet utad for sine firmaer, men hun har også samarbeidspartnere . Det hun promoterer blir forbundet med snabelriding, gjøker, mensen og graviditetstester . . Amen 4 1 2
Frika Skrevet 11. august #21956 Skrevet 11. august Kan vel bare se på følger-tallet hennes, det har økt ganske mye de siste dagene, så tyder vel på at snabelriding fenger 😉🙈 5
agent Skrevet 11. august #21957 Skrevet 11. august Frika skrev (38 minutter siden): Kan vel bare se på følger-tallet hennes, det har økt ganske mye de siste dagene, så tyder vel på at snabelriding fenger 😉🙈 Wikipedia Isabel Raad Kjent for: Snabelriding, Snabelsafari, Gjøker, BJ, graviditetstesting, Rike gjøker 5 10
Sveits35 Skrevet 11. august #21958 Skrevet 11. august agent skrev (1 minutt siden): Wikipedia Isabel Raad Kjent for: Snabelriding, Snabelsafari, Gjøker, BJ, graviditetstesting, Rike gjøker Og billionær fordi «hatere» driver uvurderlig PR ♥️ 4 1
lajlaj Skrevet 11. august #21959 Skrevet 11. august (endret) Maia3 skrev (4 timer siden): Omg. Skjønner du ikke poenget her? Skal vi si PÅVIRKER istedenfor? Hun har "ansvaret" for mange naive unge følgere som gjerne vil si og gjøre som henne fordi de "elsker " henne og de sier og gjør som henne fordi de "tror" det et tøft og skal være sånn. Hvordan går det an å forsvare sånt? De fleste som følger henne er 35+. Oss i denne tråden inkludert. Tror du bør bekymre deg om de hjemløse kattene igjen eller noe annet. Det skal nok gå bra skal du se. Endret 11. august av lajlaj 1 8
Tippsi Skrevet 11. august #21960 Skrevet 11. august Det neste som dukker opp fra henne er vell at hun er tilbake i Dubai, hun sur fordi hun fikk mensen🙄, han sur fordi han ikke fikk seg noe😅...lenge leve galskapen 🙈 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå